Morgen krijg ik een echo, oww wat ben ik zenuwachtig. Aangezien ik zo weinig symptomen heb ben ik zo bang voor een miskraam. Kan nergens vinden hoe groot de kans is op een miskraam als je geen bloedverlies hebt en er bij 8 weken hartactiviteit was. Kan ook maar beter niets meer lezen daarover......nog 19,5 uur dan heb ik de echo.
Ik was iedereen ook even kwijt! Hier gaat ie goed. Vrijdag naar de vk en heb al een hele lijst met vragen klaarliggen. Vandaag was het bij mij de 'plasman' dag..haha. Ik sta dan altijd extra vroeg op omdat hij tussen zeven en half acht komt en ik dus wel om zeven uur helemaal klaar wil zijn. Afijn ik zit dus volledig klaar om zeven uur en meestal komt het plasmannetje om iets tussen tien over en tien voor half. Hij kwam dus gewoon niet. Kopje koffie, kopje thee, toiletje en geen plasmannetje. Ben uiteindelijk maar weggegaan en heb die kratten voor de deur gezet en ze net weer leeg binnengehaald... Realiseerde mij vandaag ook dat het plasmannetje nog maar 1 keer komt. Wij gaan nl. op vakantie van 13 tot en met 20 mei en dat is de laatste week dat hij anders was gekomen. Zijn jullie trouwens nog heeeel moe? Ik heb gevoel alsof het op zijn retour is en ik wat meer energie krijg. Lijk me wat fitter te voelen. WEl nog steeds krampjes in mijn buik. Hebben jullie dat ook? Pfff ik zou wel weer een echo willen om de baby te zien. En kijk enorm uit naar de 20 weken echo. Ik wil zo graag weten of het een jongen of meisje wordt...
Bij mij neemt de vermoeidheid juist toe. Terwijl ik nog steeds elke avond braaf rond half tien in bed lig Krampjes heb ik niet echt, wel nog regelmatig een ongi-gevoel. Blijft raar! Ik moet zeggen dat het warme weer wel goed doet, heerlijk!
Ja soort krampjes ongi gevoel. Nu had ik met ongi altijd errug veel last dus misschien heeft het daar mee te maken. En die spierpijn nu. Heb jij dat ook? Niet de hele tijd maar als ik bv een bord hoog uit de kast pak voel ik gewoon spierpijn. Meestal aan de zijkant maar soms ook wat onderin. HEt blijft raar. Oh en de borsten zijn huge. Collega van mij die twee weken verder is zei vandaag nog tegen mij wacht maar ze gaan nog meer groeien. zij heeft nu D ipv B. We hebben dus schijnbaar nog meer eind okt/begin november zwangeren bij ons op het werk en die zei ook al wacht maar ze gaan nog meer groeien.. Ik pas die Bh's die ik drie weken geleden heb gekocht, zitten nu al niet meer zo comfortabel....
Ben wel moe...alhoewel dat volgens mij ook wel iets minder geworden is. Moet nog wel vaker plassen. Maar ben al 3 weken niet meer misselijk geweest en mn buik werk voorheen 's avonds hard, maar nu ook veel minder. Onzekerheid komt door mn vorige miskraam, ik hoop morgen weer gerustgesteld te zijn....
Hoop dat ook voor je en dat je dan lekker kan gaan genieten. Al moe tik zeggen dat ik ook nog steeds wat nerveus ben voor een echo ivm mijn miskraam. Maar goed vaak plassen is ook een teken toch? En ik bedoel niet misselijk...ik ben helemaal niet misselijk geweest. Ja van de potten van MVM maar verder gelukkig niet. Wel genieten hoor morgen van je echo! Laat je even weten hoe het is gegaan?
Annemonique: Moeilijk hoor als je ongerust bent. Probeer lang te slapen, en alvast veel succes morgen! Panda: Wow, dat is idd een mini-appartement, maar als jullie en de kleine in elk geval comfortabel kunnen slapen, da's fijn he ! Succes met de Ikea-pakketten Pim: Idd, gewoon je gevoel volgen voor de voeding, je hebt nog tijd genoeg om te beslissen ! Senseemillia: Hm... hier nog 1 met gevoelige en gegroeide borsten, de mannen vinden het meestal geweldig, maar voordat ik comfortabel op mijn buik lig, is even schuiven Ik begin idd ook meer energie te krijgen, gelukkig he ! Vandaag heerlijk de hele dag buiten geweest, Rick heeft zich uitgeleefd in het zwembadje en ik erbij met een boekje, dus zulke dagen mogen meer komen !
@Senseemillia: ik laat zeker weten hoe het gegaan is! @Conny: Lang slapen gaat denk ik niet, want om 6 uur gaat mn wekker weer....vroege dienst Gelukkig kan ik wel mn overuren opnemen en eerder naar huis, zodat ik niet gelijk naar verloskundige praktijk hoef te racen
Annemonique, ik heb ook steeds minder symptomen behalve dat mijn lijf aan het veranderen is, meer vet rond mijn heupen en buik. 's avonds heb ik ook een harde buik. Je hoeft niet zoveel te voelen hoor!!! Positief denken. Het is fijn als je het met zo'n zestien/zeventien weken het gaat voelen. Die kleine plopjes zullen je het gevoel geven dat het kindje bij je is. Ik zal wel voor je duimen. Laat je het morgen even weten? Succes!
succes Annemonique met de echo vandaag! en iedereen verder een mooie dag toegewenst ik ga zo naar de stad!
Annemonique, veel succes met je echo! Kan me je ongerustheid wel voorstellen hoor. Wel fijn dat je nog een echo krijgt. Ik krijg na mijn echo met ruim 8 weken, geen echo meer. Ik vraag me af en toe ook wel eens af of alles wel goed gaat. Senseemillia, ik begin me ook fitter te voelen. Kan gerust weer om 22.30 uur naar bed en om 7.00 uur opstaan. Heerlijk! Panda, succes met verhuizen! Conny, geweldig he dat weer!! Ik word er zo vrolijk van! Femmy, succes in de stad! Mijn buik gaat momenteel echt hard. Je kunt echt goed zien dat ik zwanger ben. Echt onder mijn borsten begint de bolling al. Ik vraag me af waar dit toe leidt........... Zou je het bij mij sneller zien omdat ik zo klein (1,56 m) ben? Ik kan niet wachten tot ik de 16e mei weer naar de vk mag. Dan gaan we het hartje luisteren. Pim
Pim, ik heb hetzelfde. Al een behoorlijk buikje en dan gelijk onder mijn borsten al. Ook heb ik ineens een stuk minder taille dan voorheen. Ik voel me vandaag zo onzeker en rot... En dat terwijl de zon schijnt...
Bij mij zie je het de ene keer wel, de andere keer helemaal niet. Ik was eerst blij dat de truien de boel konden verbloemen, maar die zijn nu een beetje warm. Dus ik hoop niet dat het nog warmer gaat worden, want niemand weet het nog
Nou over die grote borsten kan ik helaas nog niet echt meepraten hoor, tot teleurstelling van mijn man Maar voor de rest gaat alles nogsteeds voor de wind, gelukkig bij de meesten van ons allemaal. Annemonique ik ben erg benieuwd naar je echo. Hebben jullie al zwangerschapskleding gekocht meiden?? Ik moet zeggen dat de keuze gering is, beetje oubollig allemaal. Iemand een idee waar het leuk hip shoppen is? Wanneer gaan jullie een kamertje en spulletjes kopen? En voor de ervaren mama's onder ons bij hoeveel weken deden jullie dat? Ik weet niet wat het is, maar ik durf gewoon nog niet zo goed kleertjes te gaan kopen ed. Wil toch voor de zekerheid nog langer wachten terwijl we hebben gezien op de echo dat alles goed gaat......... Nou succes allemaal met de warmte, mijn buik begint deze week eindelijk een beetje te groeien, leuk hoor!! Liefs Jill
Ik draag al 2-3 weken positiebroeken met een band. Mijn normale jeans werd echt te strak! Ik kan je aanraden de H&M te bestormen. Leuk spul voor weinig.
Ik durf dat ook nog niet hoor. Ik vind het zelfs niet leuk om te gaan kijken. Terwijl ik voor de zwangerschap de prenatal etc. vaak bezocht om gewoon lekker te kijken en keuvelen. Ik denk dat als ik de echo heb gehad dat ik daar zeker anders over denk. Dan ga ik ook echt een leuk baby-iets kopen om mezelf echt te feliciteren. En de kamer kopen???? ik heb nog geen idee wanneer. We hebben momenteel de ruimte die de babykamer moet gaan worden in gebruik als woonkamertje. De woonkamer beneden daar moet het plafond nog gewit worden, de muren zijn nog kaal beton en de vloer ook.
Hij was meer dan gepland!!! Sinds ik kan praten wilde ik moeder en zuster worden. De zuster is iets anders geworden en dat moeder.... Gelukkig meteen met de eerste rond meteen raak. En als we met 7 maanden alles klaar willen hebben, hebben we nog 5 maanden. Dus idd tijd zat.
Wij gaan dit weekend eens kijken naar een kamertje en een kinderwagen. Scheelt wel dat ik m'n echo al heb gehad. Desondanks ben ik soms best onzeker of het nog steeds goed gaat, maar daar wil ik me niet door laten leiden. We hebben vorige week bij de Hema een paar rompertjes gekocht. Verder ga ik niet al te veel kleertjes kopen. Het kindje groeit er toch zo snel uit. Een basisvoorraadje vind ik wel genoeg. Pim