November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    wat een hoop november mama's komen er toch he :D geweldig gewoon!
     
  2. jacq

    jacq Bekend lid

    9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Beste Sweety,
    Gefeliciteerd, wat mooi omdat te zien staan he!!! Bijna niet te geloven toch? Terwijl je toch misschien al vaag het vermoeden had.
    Geniet,
    Groetjes
     
  3. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Sweety, GEFELICITEERD!!
    Ik heb ook met de digi test getest; wel zo duidelijk :D
    Ik ben ook de 20 uitgerekend

    Ik voel nog steeds niet veel van het zwanger zijn; ik voel me af en toe een beetje gammel, moeite met naar het toilet gaan en veel plassen.

    Als ik af en toe een steekje in mijn buik voel ben ik wel weer bang dat het misgaat :cry: ik doe mijn best positief te blijven maar toch vind ik het eng de komende weken

    Hoe gaat het met jullie?????????
     
  4. TriCo77

    TriCo77 Fanatiek lid

    10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    IK WORD OOK WAARSCHIJNLIJK NOVEMBER MAMA...........
    IK BEN UITGEREKEND OP 15 NOVEMBER VAN MIJN TWEEDE.
    DE EERSTE IS VAN 14 OKTOBER 2003 EN DAT IS EEN JONGETJE.
    VOLGENS DE CHINEZE BEREKENINGEN ZOU IK NU EEN MEISJE KRIJGEN......BEN BENIEUWD.........
    MAAR IK MOET TOCH NOG WEL HEEEEEEL LANG WACHTEN PFFFFFF
     
  5. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hier alles prima. Morgen een spannende dag. Mijn mk was de vorige keer precies op 5 weken. Ik ga er maar vanuit dat alles goed gaat. Ik heb afgelopen zondag nog eens getest - had nog liggen - en de teststreep van CBdigitaal was blauwer dan de controlestreep.

    Pim
     
  6. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ook ik ben bang dat als ik iets voel dat het zal misgaan,maar eigenlijk is het normaal dat je af en toe een steekje voelt.
    Zelf heb ik steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden,maar dat is ook normaal heb ik gelezen en gehoord.
    Maar de onzekerheid blijft toch hoor ,totdat je 3 maanden bent.
    van mn eerste zwangerschap heb ik niet kunnen genieten de eerste 4 maanden,want was ontzettend ziek,elke dag overgeven en heel veel buikpijn
    en toch heb ik een gezond kindje gekregen dus voor alle dames die zich zorgen maken.....het komt echt wel goed.

    succes allemaal.xxx
     
  7. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ik mag trouwens volgende week voor mijn eerste echo,ik ben dan nog maar 8,5 week ,zijn er dames die ook al eens zo vroeg een echo hebben gehad?
    Mn huisarts denkt dat ik misschien al verder ben omdat mn laatste menstruatie nogal vreemd was ,had maar 2 dagen bloedverlies en toen niks meer,en normaal heb ik ongeveer 6 of 7 dagen bloedverlies,dus voor de zekerheid even een echo.
    Ik denk dat ze nog niet veel kunnen zien eigenlijk ,want 8,5 week is nog zo kort?????
    jullie horen het wel weer hoe het verlopen is.

    xxx
     
  8. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Volgens mij kunnen ze al best wat zien hoor met 8 weken. Ik heb op 8,2 weken een echo ivm mijn mk. Ik heb aan Mirjam/Japke gevraagd wat je op zo'n echo kunt zien. Als je wilt kun je even in hun topic kijken voor het antwoord.

    Pim
     
  9. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ja dank je pim onder welk topic kan ik dat vinden?

    bedankt hoor xxx
     
  10. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Onder het topic "stel jevraag aan de verloskundige" en dan titel "echo 8w2d".

    Pim
     
  11. jacq

    jacq Bekend lid

    9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Hoi onzeker meisje,
    Het is normaal hoor als je af en toe een steekje of menstruatiepijn voelt. Door de verandering van de stand van de baarmoeder kan je al vroeg in de zwangerschap je buik voelen (bandenpijn). De baarmoeder hangt aan banden dus dat is niet zo gek eigenlijk. Hoop dat je gerustgesteld bent. Geniet en denk positief.
    Groetjes
     
  12. Heids

    Heids Lid

    14 feb 2006
    72
    0
    0
    Office manager
    straks weer Drenthe
    zucht ik heb vandaag ook echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden zo raar ..

    Plas me een ongeluk en mijn borsten zijn zacht maar heb hele vervelende steken dr in ( pijnlijk )

    maar dat ongi gevoel tis wel anders als anders .. ik hou mijn hart vast dat het maar goed mag komen
     
  13. Lissie

    Lissie Lid

    10 mrt 2006
    60
    0
    0
    Huismoedertje
    Den-Haag
    Hallo Meiden,


    Ik wordt als alles goed gaat ook een novembermama:D leuk dat er hier best veel november mama's zijn veel geluk allemaal!!


    Liefs,

    Melissa
     
  14. jacq

    jacq Bekend lid

    9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    vruchtbaar maandje geweest!
     
  15. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Hallo ladys

    Hoe is het met jullie?

    Bij mij ga ik nu echt goed merken dat ik zwanger ben........
    Gisteren had ik het echt KOUD KOUD KOUD niet warm te krijgen, en heeeeeel erg moe. Vannacht 3 keer mn bed uit om te plassen en nu krijg ik mn ontbijt niet naar binnen en voel me zo slap als een vaatdoek.

    Het hoeft niets te zeggen natuurlijk maar hierdoor heb ik er wel meer vertrouwen in dat het goed gaat komen deze keer, de vorrige keer was ik helemaal niet moe en had ik veel pijn..

    Liefs Lynn
     
  16. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hoi hoi,

    Hier alles nog steeds prima. Ben 's avonds wel erg moe, maar ja. Verder wordt mijn honger al weer wat minder. Af en toe tintelende tepels. En die enorm opgezette buik 's avonds... niet normaal. Ik ben echt een flubber aan het worden.

    Pim
     
  17. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    :) hier nog een flubber
    [​IMG]
     
  18. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hallo damens,
    hier ook wel alles ok alleen beetje misselijk en
    maagzuur maar dat hoort er allemaal bij!
    moet zo werken geen zin ben een beetje moe haha.
     
  19. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Nog meer dames last van 'flubberigheid'?

    Pim
     
  20. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Haha nee Pim (nog?) niet!
     

Deel Deze Pagina