Nou kleertjes krijg ik van mijn zus. Mijn neefje is nu 1,5 en qua rompertjes en t-shirtjes en broeken is voor de baby-lengte een hoop unisex. dus dat scheelt mij weer een hoop in de aanschaf. want ik vind een heleboel wel overdreven duur hoor.
Ik heb nu al twee middagen in de pauze op mijn werk op het dakterreas gezeten en ik merk dat ik veel sneller bruin wordt. Ze zeggen toch altijd dat je tijdens je zwangerschap sneller bruin wordt? Dat klopt in ieder geval voor mij dus. Hebben jullie dit ook? Pim
Ben geslaagd voor positiekleding!!! Bij ms Etam hebben ze wel leuke broeken en bij Hennes viel het een beetje tegen.......shirtjes koop ik gewon in XL bij normale winkels. Heb een spijkerbroek, een cargobroek en een witte linnen broek gescoord, plus 3 buikbanden. Ja, ik word nu echt een mama....... dat bruin worden gaat bij mij ook als een trein. Lekker in mn cabrio gereden, gaat t nog harder Nou geniet ze van t weer !! Liefs Jill
Hee pim wel goed smeren hoor! Straks heb je zo'n masker.... t.a.v kleertjes kopen...volgens mij moet je idd die basisvoorraad hebben en niet te veel ze groeien zo snel als ze net geboren zijn en als je ziet wat je allemaal krijgt aan kado's. Volgens mij vindt iedereen het schattig die kleine kleren.. Die babykamer moet volgens mij met maand zeven ofzo klaar zijn. Wij hebben van half aug. tot minstens half september een verbouwing hier waardoor we die babykamer niet kunnen klaarmaken. Ach als ie eerder is vinden we vast wel een plek voor de baby. Ik denk dat wij pas spullen gaan kopen als we weten wat het is. Na de 20 weken echo dus. Ik vind alles eigenlijk best snel gaan. Morgen al weer veertien weken zwanger. Kan me nog als de dag van gister herinneren dat ik die test deed, de miskraam kreeg en te horen kreeg dat er nog een kleine zat...
Hier trouwens ook nieuwsgierig naar de echo van annemonique! ik draag trouwens nog wel wat gewone broeken maar van mijn pakken kan ik ze niet meer goed aan. Een band om mijn buik durf ik nog niet zo goed want hij is dan ook weer niet zo groot.. Al passen die buikbanden van H&M wel al. Die buik begint bij mij met bollen ook onder mijn borsten...Ik ben zo benieuwd hoe groot die uiteindelijk gaat worden. Zijn jullie al kilo's aangekomen of is het nog minimaal? Groetjes Senseemillia ps wij gaan nu lekker BBQ-en!!
Hallo Dames, ik kom me ook aanmelden Ik zat eerst bij de decembermama's maar bleek dat ik 2 weken verder was
Jaaaaaahh we krijgen echt een beebje Ow wat ben ik opgelucht, alles was goed! Beentjes en armpjes zaten eraan. Helaas is het geen fotogeniek kindje, het wilde niet op de foto. Maakte steeds sprongetjes omhoog We hebben dus geen supermooie echo-foto, maar ach ik heb wel een kwartier lang mogen genieten van beebje! Pim: ik heb bij 8 weken ook een echo gehad en vroeg toen of ik nog wel een 12-weken echo kreeg. De vlos zei ja natuurlijk, want dat is veel leuker! Kun je het niet nog een keer vragen? Charissa1979: welkom als a.s. november mama
Annemonique: Meid, wat een prachtige bewogen echo, haha, nu al zo actief, leuk zeg. En heerlijk dat je nu helemaal gerustgesteld bent en hebt kunnen genieten van jullie kleintje. Wat vond je vriend/man ervan? Charissa: Welkom hier, kom gezellig meekletsen ! Senseemillia: Bij mij begint de buik idd ook onder mijn borsten hoor. Ik ben denk ik al zeker 3 kg aangekomen, het gaat superhard. Maar ook door de misselijkheid eet ik vaker dan anders, al is het dan een boterham met kaas of ham Eet smakelijk met je bbq ! Jill: He, fijn dat je geslaagd bent voor kleren, kun je weer even vooruit. Ik heb idd ook een aantal grotematen-shirts, is toch wat goedkoper Pim: Haha, lekker toch dat je zo snel bruinwordt, gewoon genieten maar wel goed smeren ! Jantien: Makkelijk dat je kleertjes krijgt van je zus. Groot gelijk om die te gebruiken, want het slijt nauwelijks die eerste maanden. En stiekem is het wel leuk om diezelfde kleertjes te zien als bij je neefje Spullen kopen: Op kinderwagen hadden we toen best lang levertijd, dus met 4 of 5 maanden hebben wij alles besteld: kinderwagen en kinderkamer. Nou was de kinderkamer niet dringend, want Rick lag eerst in de familiewieg, dus dat ledikantje ging naar zolder Dit keer is het wel een beetje 'saai' want we hebben natuurlijk nog hartstikke veel van Rick, dus ik heb alleen een maxicosi gekocht want die hadden we de vorige keer geleend. En voor Rick's nieuwe kamer een kast, want op de babykamer hebben we een vaste kast gemaakt. Ik zal zo eindelijk eens een buikfoto plaatsen, tot later !
Vandaag de echo gehad en alles is in orde! Ik ben zo blij Twee armpjes, twee beentjes, een kloppend hartje, mooi bol buikje, een koppie met alles d'r op en d'r aan...geweldig! Ik vond het echt heel ontroerend om te zien. Ik ga even proberen de foto's in mijn album te plaatsen.
Volgens mij is het gelukt. Hij lag tijdens de echo de hele tijd met zijn linkerhandje te zwaaien, heel schattig. Dat kun je op de foto's zien, hihi. Volgens de verloskundige is het een voorbeeldig kind want hij ging er goed voor liggen en alles was heel goed zichtbaar. Alles bij elkaar wel een kwartier liggen genieten van de kleine. Al had ik er nog wel een paar uur willen liggen Conny/Senseemillia: ik ben al bijna zes kilo aangekomen, ik win de hoofdprijs! Komt vooral door de misselijkheid en waarschijnlijk omdat ik voor de zwangerschap wat aan de magere kant was. D'r mocht best wel iets bij. Wat niet wil zeggen dat ik 't niet wat veel vind hoor, zes kilo! Maar ja, ik snoep toch echt zo weinig mogelijk en eet niet veel meer dan voorheen. Vaker, dat wel, maar niet meer. Pim: het viel me vandaag net op dat ik wel heel erg snel bruin word. Moet toch wat beter smeren. Heb wel een dagcreme met zonnefilter maar dat is niet voldoende. Mijn moeder zei vandaag dat ik al lichtelijk bruine vlekken in mij gezicht krijg. Help! Hopelijk trekt dat bij. Ik heb nog niet in de spiegel gekeken, zal zo de boel eens inspecteren.
Spierpijn? Ja, als ik me omdraai in bed of me 's ochtends uitrek, dat voelt niet echt prettig meer. Die borsten zijn ongelooflijk Ik had een bescheiden b-cupje en nu zijn ze minstens in volume verdubbeld. Iedereen ziet het ook, best genant. Ik kon altijd alles aan maar nu wordt dat een beetje lastig. Ik wil niet dat mensen eerst naar mijn borsten kijken en dan naar mij Ach, zogauw de buik wat meer begint te groeien, zullen de verhoudingen wel wat beter worden. Mijn 'bovenbuik' groeit nu niet meer, alleen de onderbuik, die begint steeds meer uit te steken.
Panda: Oh, wat een mooie echo zeg, deze is echt heel duidelijk. En leuk dat zwaaiende handje, zo ontroerend ! Haha, dat gaat hard idd, 6 kg, maar als je wel wat extra kon gebruiken, niet zo'n ramp toch?
Panda en Annemonique wat geweldig de echo's! Annemonique jammer dat ie zo bewegelijk was, maar er komen meer foto's van echo;s en als je met twaalf weken weer kan....... Panda heel lief hoe die ligt te zwaaien. Ik ben nu dus die anderhalve kilo aangekomen that's it. Misschien eet ik te weinig ofzo. Eet eigenlijk hetzelfde als altijd soms iets meer maar dan probeer ik fruit of yoghurt ofzo te nemen. Echt Conny bij jou buik red ik het niet. Had vandaag een blousje aan waarin je het eigenlijk helemaal niet ziet of tenminste niet heel erg. Mijn broek zit duidelijk wel echt strakker. Ik zal dit weekend nog een buikfoto in mijn album zetten. Morgen naar de vk..ben benieuwd want vorige keer zei ze dat ze naar het hartje zou luisteren. Moet ook nog mijn auto voor de beurt wegbrengen dus hopelijk gaat dat allemaal goed. Groetjes Senseemillia
haha hier ook verdubbeld. Had het met mijn manager (vrouw) over MVM en hcg hormoon etc. Nu zei zij dus ineens van ja dat hcg hormoon doet aardig zijn werk..ook bij je borsten... Dat blousje dat ik nu aan heb ging normaal heel ruim om de borsten. Nu lijkt het net of de knoopjes op springen staan, zeg maar zo'n stuk open. Terwijl ie daaronder gewoon nog wijd is.
Hallo dames, Fijn om te horen dat het allemaal lekker met jullie gaat. We beginnen zo langzaam aan allemaal een klein buikje te krijgen geloof ik. Leuk hoor om jullie echo foto's te zien, die kleine wonders zijn echt super ! Vandaag voor de 2e keer naar de vk geweest en we hebben het hartje weer mogen horen, blijft echt zo speciaal !!! Kan niet wachten tot ik weer mag komen. Ben gelijk met mn mannetje de stad in gegaan om wat spulletjes voor ons ukkie te kopen. Hebben jullie dat ook dat je steeds meer met je hand over je buik loopt te aaien? Kan niet wachten tot ik m echt kan gaan voelen. Tot gauw!! Sappie
Sappie: Ja idd, ik ga ook vaker met mijn hand over mijn buik, maar nog steeds rustig daarbinnen. Ach, over een paar maanden wens ik misschien wel dat het eens een paar uurtjes rustig is van binnen Heerlijk zeg dat je de kleine weer gehoord hebt bij de vk. Wat voor spulletjes heb je gekocht? Senseemillia: Nou, ik denk dat weinig mama's hier zo'n buik hebben als ik hoor, ik weet ook niet of ik er blij mee moet zijn dat het nu al zo overduidelijk is want dat belooft wat voor de komende maanden. En je hoeft nog niet zoveel aan te komen he, dat gaat vanzelf. Eten voor 2 hoeft ook echt niet, zolang je maar goed voor jezelf zorgt. Veel plezier vandaag bij de vk ! Vandaag weer lekker thuis met mijn mannetje. Eerst wat boodschappen doen en als het zo warm wordt als beloofd, dan snel het zwembadje vullen. Doei !!!
Ik heb gisteren ook mijn eerste echo gehad, het is echt een duidelijke foto, was 4,6 cm, was aan het trappelen met de benen. Moest wel even een traantje wegpinken, het was toch de bevestiging waar je zo 11 weken op hebt gewacht. Ik ga zo nog even met mijn schoonzus naar de stad voor zwangerschapsbroeken. Ik hoorde dat bij H&M leuk spul was en ook niet zo duur Conny geniet lekker van het weer en het zwembadje trouwens goed idee, denk dat wij dat morgen ook eens doen