Nou, wij hebben vanmorgen ons kindje weer gezien! Hij/zij ligt precies op schema, 27 november ben ik uitgerekend... We zagen al een gezichtje en armpjes en beentjes, en toen ze op zoek was naar de cyste die er bij de vorige echo nog zat, ging ie koppeltje duiken! Alleen een beetje jammer dat ie daarna niet meer goed wilde gaan liggen, nu zijn de foto's minder duidelijk....
@Jantien gelukkig heeft mn vriend er ook begrip voor, mag ook wel zeg Wat Leuk Door dat jullie het kindje weer hebben gezien, en grappig dat ie ging koppeltje duikelen
precies Door!! zo net zat de 1e collega aan mn buik, ook weer ff schrikken, en juist van diegene waarvan je het niet verwacht, het leuke was dat ik mn knoop ook los had; " ja je voelt het al, het buikje"
Tja meiden, helaas... tenzij een van jullie zo enorm thuis is in de computer dat ie een pdf (adobe) bestand kan omzetten in jpeg...
ja hoor kan je het doorsturen? ik kan het altijd proberen, ik tover ook vaak allerlei bestanden om naar jpg
hoi iedereen, ik ben bij de gyn. geweest. ik mag zowieso naar een gewone vk praktijk en we hebben gelijk een echo gekregen ipv luisteren naar het hartje...... geweldig alles is idd net als door zei helemaal compleet, bij ons was het kindje ook al onwijs aan het bewegen en was aan het zwaaien. en volgens deze echo was ik 11wk1dg maar ik hou gewoon 11wk aan hoor. gr saskia ps en ik ben gelijk een meegroeibh gaan kopen...pfff wat zit dat lekker zeg!!!!
Ik durfde eerst ook niet. Maar na een poosje weer wel. De eerste keer met z'n drieen' was wel raar. Het idee dan he. Niets overhaasten hoor! Pim
Door en Melliemel, fijn dat jullie weer een mooie echo hadden. Hoe is het met de cyste, Door? Ik kan niet wachten tot dinsdag, dan gaan we naar het hartje luisteren! Pim
Melliemel: He heerlijk meid, jij ook al zo'n mooie echo gehad. Haha, en helemaal opgelucht met je meegroeibh dus, fijn hoor !
Hoi hoi, Door en Melliemel wat fijn dat jullie beide een goede echo hebben gehad. Jullie hebben zeker weer heerlijk liggen genieten van het kleine wondertje. Echt superleuk !!
hoi hoi pim, conny en sappie; idd lekker genoten van de echo, echt helemaal top. morgen afspraak maken bij vk. en ja ik doe mijn meegroeibh niet meer uit hoor gr saskia ps; pim veel succes dinsdag
Gisteren naar Noordwijk aan zee geweest! was heerlijk! de shops zijn dan open (savonds) en er zit een stenen winkel waar ik heel graag kom!! ik heb de maansteen gekocht, goed om te dragen tijdens de zwangerschap, en nog een hele mooie lamp van amethist! verder voel ik me echt top!! hoe voelen jullie je?
Ik heb geen klachtjes meer en voel me heel goed. Ik ben alleen zo moe en last van een harde opgezette buik, wie heeft dit ook?
ja dat heb ik ook wel af en toe een opgezette buik, en wat sneller moe, maar gewoon wat rustiger aan doen
Trutje: eh, ja, dat vergeten heb ik ook, heel irritant, zowel voor jezelf als je omgeving Helaas weinig aan te doen dan ervanuit gaan dat je niks kunt onthouden en alles dus gelijk op een briefje schrijven. En dan niet vergeten waar je dat briefje gelaten hebt. Femmy/Charissa: Harde buiken zijn een teken dat je rust moet nemen. Ik had het gisteren ook heel erg, en na een dagje rust en een nacht goed slapen is het over. Het kan geen kwaad, maar je moet wel zorgen dat je het niet constant hebt. Vanmorgen wat zomerkleren voor mezelf gekocht. Bij Miss Etam een leuk felgroen hempje met daarover heen een halfdoorzichtig shirt met legerprint, beetje stoer maar toch ook netjes genoeg voor het werk. Ik ga eens wat moederdagcadeaus voor de oma's inpakken. Doei !!