Ja ik moet ook rust nemen maar kan het niet goed, ik ga gewoon door totdat het me dan overloopt. Net zoals nu... 2 weken veel gewerkt en nu 1 dag vrij en moet het weekend weer werken. Ik zit er aan te denken om even aan mezelf te denken en weekend thuis te blijven en rustig aan te doen... Misschien is het werk op dit moment gewoon lichamelijk te zwaar..
Wat een vergeetachtigheid bij jullie, daar heb ik (nog) geen last van. Wel had ik gisteravond volgens mij een harde buik. Ik voelde een beetje een krampachtig gevoel. Ik was daarvoor ook druk geweest met honden uitlaten, stoffen, stofzuigen etc. Toen ben ik maar even gaan zitten en was het gevoel zo weer weg. Na ja, weer een ervaring rijker! Ga zo meteen even boodschappen doen en vanmiddag naar m'n zus. Ga m'n neefjes en nichtjes mee uit school halen en dan lekker met z'n allen de tuin in. M'n man moet tot laat werken vanavond, dus ik blijf ook bij m'n zus eten. Wel zo gezellig. We kregen trouwens van kennissen van m'n ouders de geluidenboerderij van Fisher Price (little people). Hun kleinkinderen speelden er niet meer mee. Heb 'm gisteravond met een oude tandenborstel (!?)schoon zitten maken en hij is weer als nieuw. Zal nog wel even duren voordat ons kindje er mee kan spelen, maar ach! Tot vanavond (laat denk ik) Pim
He hallo meiden, Ben nu aan het werk maar heb eigenlijk geen zin meer !! Mijn baas is al naar huis dus kan ik wel effe lekker op het forum. Last van vergeetachtigheid heb ik niet meer, wel gehad in het begin. Gelukkig gaat bij mij alles oke. Hebben jullie ook dat jullie mannetje nu nog meer zin in sex heeft als anders?? Die van mij echt heel erg, hij vindt alles zo mooi rond nu. Hij wil echt iedere avond !! Kan ik echt niet hoor, moet ook lekker slapen. Hij maakt er geen punt van hoor, gelukkig !! Ik vind het wel grappig. Dacht eerder dat ie me misschien minder aantrekkelijk zou vinden omdat ik dikker wordt. Het zonnetje is hier inmiddels verdwenen en het dondert !! Beloofd niet veel goeds. Jammer, ik vond de zon heeeeeeeeeerlijk !!
Hier beetje vergeetachtigheid maar gewoon alles opschrijven. Bijna op vakantie. we gaan morgen weg en zijn volgende week zaterdag terug...Heb er zin in.
We gaan naar Spanje, Costa Blanca een plaatsje dat Moraira heet. Het is zo fijn daar. Minstens een keer per jaar voor een weekje naartoe.
Hier ook vergeetachtigheid! Er liggen overal briefjes in huis, in mijn tas, in de auto... En de hele tijd die stress dat ik van alles vergeet, best irritant. Zeg, ben ik nou echt de enige die nog zo beroerd is? Zo ja, dan ben ik wel een beetje jaloers op jullie! Ik slaap ook nog steeds slecht (of beter gezegd: weer) en ben zoooo moe! Moet overdag even liggen anders stort ik echt in (letterlijk). Ben ook niet te genieten, mijn arme lief weet volgens mij niet zo goed wat ie met me aanmoet. Sex vind ik niet meer eng maar om nou te zeggen dat ik echt vaak zin heb... nou nee. Misschien komt dat wel weer, dat hoor je toch wel eens? Lijkt me best leuk, hihi... Wel fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat! Veel echo's en hartjes dus, heerlijk he. Ik mag volgende week vrijdag weer naar de verloskundige en als het goed is (weet ik dus niet meer, dat staat niet op mijn briefjes) krijg ik dan het hartje te horen. Ik hoop het! Conny: huisje bevalt uitstekend! Heerlijk op het dakterras met een kopje thee, mmm... 't Is alleen zo'n geregel, verhuizen. Maar ja, ik doe het rustig aan. Telefoonaansluiting regelen kan ook best morgen. Tot later weer!
Dank je. Heb er zin in. ga zo nog even naar de Hans Anders want mijn zonnebril op sterkte is net op tijd klaar. Had vorige week bij de hema twee kleine baby shirts gekocht en twee paar waterschoentjes. Kleuren blauw en roze. Ik wil kijken of ik daar iets leuks mee kan doen op het strand of aan de waslijn ofzo en dan ivm een geboortekaartje. Het lijkt mij leuk om bv drie shirts aan de waslijn te hebben, een van mijn man, een van mj en dan een kleine (rose of blauw). En dat dan ook zo met die waterschoentjes, maar dan op het strand. Ik weet niet wat het word hoor, misschien lijkt het wel nergens naar. Kan wel redelijk fotograferen dus we zien het wel. Wij hebben onze trouwkaarten ook zelf ontworpen en kregen daar veel positieve reacties op. Hij was helemaal niet standaard. Ik wil dat eigenlijk ook met het geboortekaartje. Als het niet lukt vraag ik een kennis van ons. Die is prof en maakt echt superfoto's.. HEbben jullie al ideetjes voor het geboortekaartje? En de namen hebben jullie die al? Liefs Senseemillia
Jee panda wat vervelend dat je je nog zo beroerd voelt... Ik hoop dat het snel over is. Het gaat wel snel heh met de zwangerschap. Ik ewet nog als de dag van gister dat ik die positieve test had en zit nu al weer op 15 weken...
Wij hebben nog helemaal niet nagedacht over geboortekaartjes. De jongensnaam hebben we al wel (op de een of andere manier ben ik er ook van overtuigd dat het een jongetje gaat worden). Meisjesnaam twijfelen we nog een beetje over. Ach ja, we hebben nog even de tijd om er over na te denken.
Wij hebben juist het idee dat het een meisje wordt. Nu ben ik benieuwd of we beiden gelijk krijgen. Ik heb toevallig wat namen uitgezocht en bedacht vanmiddag. Komt helemaal goed denk ik!
Trutje; grappig is dat he dat je zo'n sterk gevoel kunt hebben. Ben ook zeer benieuwd of het uikomt !!
Wat lastig Panda dat je nog zo misselijk bent! hoop ook dat het snel weg is!! geboortekaartjes hebben we nog niet over nagedacht, komt nog wel, misschien toch een eigen foto gebruiken. en namen is ook best nog moeilijk, als het een meisje word dan weten we het al (vond ik altijd al een mooie naam) voor een jongen zijn we het nog niet eens lekker naar spanje!! geniet ervan, lekker aan de tapas
Ik weet het ook niet zeker hoor. Wat als het nu toch een kereltje is Dan zijn we net zo blij natuurlijk... Maarja als ik alle bakerpraatjes en alle gevoelens, horoscopen en weet ik wat er omheen bij elkaar optel dan is het een meisje...
Trutje, dat is even toevallig, ik zie dat je uit Enschede komt (was me nog nie opgevallen) daar kom ik ook vandaan !! Grappig !!
Gaaf en bijna even ver en ook nog eens bijna even oud en allebei voor de eerste. We zijn tweeling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Keertje terrasje doen?
Hahahahaha, grappig he !! Idd bijna alles hetzelfde !! Terrasje is altijd goed !! Samen met een dikke buik op het terras, haha, k ben alleen nog niet echt dik, begint jouw buik al te groeien ?