November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    volgens mij lijkt Jill op Jaime ook zo snel zo sterk. bij het cb zeiden ze het ook al.
    jaime lag net met haar arm door een spijltje :confused:

2. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hoi meiden :)

Even gauw een berichtje van mij. Ik ben inmiddels gearriveerd thuis zonder Moira. :cry: Zij moet minstens nog een nachtje blijven, i.vm. antibiotica. Morgen krijgen we de uitslag te horen van de kweek, dus hoop echt dat ik onze kleine naar huis mag nemen. Het is zo raar om thuis te zijn zonder haar.
    Ik ga zo douchen, afkolven en dan weer naar zh voor de voeding en verschoning om 21:00. Heb vanmiddag even lekker geslapen in mijn eigen bed.

En nu de felicitaties:

:whistle: \:D/ =D> :({|=

Pim en man: Gefeliciteerd met de geboorte van Emme!!

Panda en man: Gefeliciteerd met de geboorde van Bastian!

Angela, Albert, Linsey en Kaily: Gefeliciteerd met de geboorte van Jordy!!

Dikke knuffel van Sal, Gerben en Moira.

:whistle: \:D/ =D> :({|=

Ga nu de eerste foto plaatsten van onze kleine. Kunnen jullie alvast smullen.

3. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Senseemillia: 23 oktober -Meisje-Jaime 23 oktober)
    Sappie:21-25 oktober -Meisje-Lieke (25 oktober)
    Semmi: 31 oktober -Meisje-Jayna (30 oktober)

Fajah: 1 november -Jongen - Yorben (9 november)
    Melliemel (Saskia 2): - Jongen - Orlando (4 november)
    Saskia: 7 november - Jongen - Timo (5 november)
    Trutje: 9 november - Jongen - Brent (2 november)
    Lady Ice Shirr (Lydia) 11 november - Jongen - Jesse (11 november)

Robine: 12 november - Meisje - Jill (6 november)
    Salomina: 12 november - Meisje - Moira (19 november)
    Pim: 15 november - Meisje- Emme (19 november)

mam2003: 15 november - Jongen - Colin (15 november)
    Femmy: 16 november - Meisje
    Door: 15 november -Jongen- Neil +: Rust zacht lieve kleine
    Annemonique: 17 november - Jongen - Kyllian (1 november)

Conny: 18 november - Meisje - Marit (16 november)
    Jacq: 18 november- Meisje - Pippa (17 November)

Charissa: 20 november - Jongen - Jayden (13 november)
    Kelly: 21 november - Meisje
    Panda 23 november-Jongen- Bastian(21 november)
    Channie: 23 november- Meisje
    Angela: 24 november -Jongen- Jordy (20 november)

Heb de lijst even aangepast. Moira is op 19 nov geboren om 01:14.
    XxX

4. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Panda: Wauw meid, van harte gefeliciteerd met jullie Bastian !! Wat een supersnelle bevalling, ongelooflijk. Geen wonder dat je flink pijnlijke weeën hebt gehad als het zo snel gaat, maar heerlijk dat alles goed is, geniet maar lekker !!

Kelly: Vervelend is dat he, als je voor je gevoel niet anders meer doet dan wachten, ik hoop zo dat het snel op gang komt voor je. Wel goed dat alles weer in orde was bij de vk en dat je nu weet dat ze volgende week gaan strippen. Maar idd, laten we duimen dat het niet nodig is !

Senseemillia; Fijn te horen dat alles goed was met Jaime op het cb. Altijd fijn bevestiging te krijgen toch ?

Fajah: Dat is een redelijk vroege afspraak ja, zeker nou je nog een ritme aan het zoeken bent. En idd, gewoon je eigen tempo volgen met voedingen, of fruithapje nou met 4 maanden of 5 maanden is, vind ik ook niet zo precies komen hoor.

Jantien: Spannend zeg, bij jou is het ook bijna zover !

Samira: Fijn te horen dat je zo heerlijk aan het genieten bent ! Gelukkig dat Jayna geen last heeft van krampjes.

Robine: ah, sneu is dat he, als je die klein in zoÂ’n onhandige houding terugvindt . Een trappelzak kan dan zeker werken, vaak zijn ze te lang dus kun je ze aan het voeteneind van het bed instoppen. Dan kruipt ze zeker niet naar boven .

Salomina: Ah, wat een smeltfoto ! Zo jammer dat Moira nog niet mee naar huis mocht, we duimen allemaal dat ze morgen wel lekker mee mag !

Vandaag een heerlijk dagje. Vanmorgen kraamvisite van een vriendin, een geweldige Nijntjepop gekregen voor Marit en voor Rick een hamertje-tik, “geweldig” met van die kleine spijkertjes die je nooit meer terugvindt als ze vallen ;). Vanmiddag zowaar 2 uur geslapen en verder geen visite. Rick was vandaag zoals gewoonlijk bij oma en kwam weer helemaal uitgelaten terug, dus een fijne dag voor allemaal.

Ik ga eens een was uit de droger vissen, tot later !!!

5. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    p.s. heb nog niks bijgelezen, zal ik waarschijnlijk morgen aan toe komen (of niet).

XxX

6. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    wat een mooi meisje Salomina! hopelijk mag ze morgen naar huis!.

7. Gelukkig denken er meer mensen zo over, over de onverwachte bezoeken. Bij mijn vriend in de familie is het heel normaal, maar hij vindt het zelf ook niks hoor als mensen onverwachts komen.

Salomina: Wat een mooi meisje. Ze lijkt echt op jou, echt al oosterse trekjes, tenminste je man is toch Nederlands? Jammer dat ze nog in het zkh moet blijven, maar morgen mag je haar ws meenemen.

8. Maakt ons verder ook niks uit als het maar gezond is, maar heb nu wel op meisje gerekend ook qua kleding enzo.
    Suc6 morgen bij de vk. Ik moet volgende week dinsdag weer en als ze er dan nog niet is dan wordt ik ook gestript.
    Ben benieuwd morgen bij jou.

9. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Straks met kraambezoek ook hoor als mensen zonder afspraak langskomen doen we niet open!.

Eerst maar hopen dat vanavond een succes word :) vannacht moet er ook weer een novemberbeebje arriveren hoor!.

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ahhhhhhh Salomina, wat een droppie!
    Ik hoop dat ze morgen naar huis mag met jullie. Geef dr maar een extra knuffel voor de nacht....

en zelf een beetje aansterken he, voordat je weer volop gaat forummen! Sorry dat de datum van Moira verkeerd was in t lijstje, ach t is een detail, ze is er dat is t belangrijkste!

Liefs robine

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fem: Ik hoop voor jou dat t nu ook een keer gaat beginnen hoor, t is nu wel mooi geweest voor je!

ga duimen voor komende nacht voor jou en Kelly!

Liefs robine

12. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ga je net zo duimen als Jill op de foto :p vind dat ook zo'n lieve foto he!

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Salomina; wat een mooie dochter hebben jullie gekregen ! Heb even je site gezien, die met het oogje open is zooo lief !

Femmy, Kel en Channie, hoop dat jullie meiden nu snel komen !

Liefs sap

14. ja er hoeven er nog maar 3 heh. Gaat echt snel vind ik.
    Ben benieuw wie de volgende is. Heb weer last van menstruatiepijn...... maar goed dat zegt niks.

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    wie weet ben jij vannacht aan de beurt Kelly!

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Go Kel, Go Kel, Go Fem, Go Fem!
    Heb eindelijk een foto van Jill met dr ogen open! Is wel een uniek moment moet ik zeggen, want dat gebeurt zelden tot nooit, t kind slaapt alleen maar ;)

Liefs Robine

17. Wat een leuke foto van Jill.
    Ze is gewoon een slaapkop net als haar moeder ;).

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ja idd! Slapen, eten, poepen, plassen en heel de dag lekker niksen in dr bed..........heerlijK!

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Leuke foto van Jill !

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wat zijn we allemaal gek op onze kleine babietjes he. Jammer alleen dat je elke 10 minuten van je stoel af moet omdat ze weer de speen is verloren en ligt te kraaien om em weer te pakken te krijgen.....daar gaan we weer............ zucht....hahaha

Deel Deze Pagina