November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik vind het echt raar. 's Avonds lijk ik echt wel maanden zwanger!
    Verder nog niet echt kwaaltjes. Klinkt misschien raar, maar ik wilde dat ik ze had. Ben toch nog erg onzeker of alles deze keer wel goed zit. Maar ja, dat weet ik pas over een paar weken bij de echo.

    Pim
     
  2. hoi allemaal,

    hier ben ik weer :)

    Ondertussen hebben wij het hartje zien kloppen in t ziekenhuis. 120 p/m en dat was prima in orde volgens de dokter.
    30 maart hebben we weer een echo.
    Ik zelf ben heel misselijk en leef al 5 dagen op alleen maar brood omdat ik warm eten gewoon niet naar binnen krijg. Vooral die geur van t vlees..ill
    Verder ook erg moe dus ik doe elke dag een middag slaapje.
    Mijn borsten doen met de dag meer pijn en op me buik slapen lukt ook niet meer.

    Maar verder alles oke hier :)
     
  3. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Fijn hoor, ik wil ook nu al wel een echo! Moet nog 3 weken wachten........

    Pim
     
  4. conny

    conny Bekend lid

    11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi ! Nou, ik voel me ook behoorlijk een flubber. Vanmorgen ben ik maar zwangerschapsbroeken gaan kopen, want mijn gewone broeken zal al niet ruim ;) maar nu begint het echt al te wringen. Ongelooflijk hoeveel sneller het deze keer gaat dan de vorige keer....
     
  5. jacq

    jacq Bekend lid

    9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Heb gelukkig alleen 's avonds een opgezette buik en last van mijn borsten. Wel erg moe en volgens mijn vriend erg last van de hormonen! Hoezooo?
     
  6. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ik was gister en vandaag echt misselijk gewoon,niet leuk,ik moest snel gaan zitten want zag zwarte vlekjes voor mn ogen ik dacht dat ik ging flauwvallen.
    nu heb ik gegeten (met tegenzin)en nu is de misselijkheid wat gezakt.
    ik ontzie het echt om avondeten te maken,bah,en ik maak alleen makkelijke dingen,veel uit blik enzo en diepvries dingen want zie het niet zitten om te koken.
    ik mag 24 maart voor de eerste echo,ik ben benieuwd.
    en mijn buik is sávonds ook enorm opgezwollen en overdag veel minder dik,gek hoor.
    maarja allemaal kwaaltjes.
    ik hoop dat ik gauw 3 maanden ben zodat het weer wat beter gaat.

    byebye dames succes.xxx
     
  7. Yet

    Yet Nieuw lid

    14 mrt 2006
    4
    0
    0
    Ik ben ook een novembermama ... Ik weet pas net dat ik zwanger ben en uitgerekend op 18 november .....
     
  8. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Gefeliciteerd en welkom bij de club!

    Pim
     
  9. jacq

    jacq Bekend lid

    9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Van harte gefeliciteerd Yet!!
    Zelfde dag als ik, leuk.
    Je kan het ook melden bij 'ík ben zwanger' dan kan iedereen je feliciteren!
    Groetjes Jacq
     
  10. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Gefeliciteerd Yet!

    AAAAAAAAAAARRRGGGG ik begin een ware listeria en toxoplasmose angst te ontwikkelen. Ik wil er alles aan doen om het dit keer wel goed te laten verlopen dat ik overal spoken(bacterien) ga zien. Waarschijnlijk had het daar niets mee te maken toen het fout ging maar toch....

    Hoe groot is de kans dat je daar besmet mee raakt eigenlijk?
    Hoe lang kunnen vleeswaren geopend in de koelkast bewaard blijven etc etc etc?
     
  11. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Volgens mij is die kans niet zo groot hoor!

    Groenten etc goed wassen voor je ze eet. En misschien de koelkast iets kouder zetten? In de tuin handschoenen aan. En de kattenbak niet meer verschonen.


    Pim alias Flubber
     
  12. deb81

    deb81 Lid

    5 mrt 2006
    11
    0
    0
    zoetermeer
    hallo allemaal,

    Ik voel me ook echt een flubber, ben heel de dag misselijk en ben moe, maar ja het hoort erbij!

    xxx
     
  13. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Hoi hoi,

    Hoe is het met jullie?

    Hier gaat het eigenlijk wel goed vanmorgen! Voel me nog steeds geen flubber ;)

    Ik ben net bij de huisarts geweest en mag nu omdat het al 2 keer fout is gegaan met 8 weken gelukkig een echo ter geruststelling :)
    Is nog wel lang wachten natuurlijk, maar beter dan pas met 12 weken!

    Verder weinig nieuws eigenlijk,

    Liefs Lynn
     
  14. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Fijn is dat he Lynn, ik mag vanwege mijn mk ook al met 8 weken komen. Kijk er echt naar uit.

    Hier alles ok. Ben wel echt moe nu, maar ja dat is niet het ergste.
    Heb het idee dat mijn buik weer wat minder begint uit te zetten.
    Verder heb ik nog steeds honger als een paard.

    Morgen komt moeders voor moeders. Heb ik in ieder geval weer een testje -en een bevestiging van de zwangerschap.

    En ik ben inmiddels de dag dat het de vorige keer mis ging gepasseerd. geeft natuurlijk geen enkele garantie dat het nu goed blijft gaan, maar is toch wel fijn.

    Pim
     
  15. Lynn

    Lynn Actief lid

    30 nov 2005
    311
    0
    0
    Fijn Pim!

    Het zal dit keer vast wel goed gaan!!

    Ik heb me via het internet aangemeld bij moeders voor moeders maar er heeft nog niemand gebeld. Als ze deze week niet bellen bel ik ze zelf wel volgende week.

    Lynn
     
  16. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Het duurde bij mij ook zeker wel een aantal dagen voordat MVM contact opnam hoor.

    Pim
     
  17. jacq

    jacq Bekend lid

    9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Ik krijg 14 april mijn eerste echo!
    Ik ben dan 8w5d zwanger. Lijkt me erg leuk.
    Hoe gaat het met de novembermama's?
    Groetjes Jacq
     
  18. conny

    conny Bekend lid

    11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

    Ik heb 5 april mijn intake bij de vk (8 weken) en dan met 10 weken de termijnecho. Ik hoop stiekem dat ik de echo eerder krijg omdat mijn cyclus niet zo regelmatig was, dat zou wel fijn zijn.

    Hier 's morgens nog steeds lichte misselijkheid maar gelukkig is dat in de middag over. Wel typisch dat ik tijdens autorijden licht misselijk wordt, en dan maakt het niet uit of ik zelf rijdt of meerijdt, raar hoor :)

    Jacq:Mag ik vragen waar die namen onder je berichtje voor staan? Angela en Neeltje?
     
  19. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Goede morgen damens,
    Ondertussen ga ik me ook echt een flubber voelen pfff ben de hele tijd moe enzo..en heb zo veel honger haha word er gek van :p ben blij dat ik vanmiddag weekend heb lekker slapen !! en hoest met jullie heb jullie al veel kwaaltjes haha! ?
     
  20. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik kreeg gisteren een bikini binnen , had ik nog ff besteld voor de vakantie... wat een buik zeg is dat nou al normaal? :eek:
     

Deel Deze Pagina