November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Jantien, dit was ijn 2e afspraak bij de vk. Ik heb met 8,2 weken een echo gehad en toen kwam de zwangerschapsduur overeen met mijn eigen berekening.

Jill, veel plezier zometeen
    Jantien en Conny, veel plezier morgen!

MIjn man vond het trouwens ook echt geweldig het hartje te horen. Hij ziet mijn lichaam wel veranderen, maar dit is veel meer tastbaar vor hem.

Pim

2. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Mijn vriend vind het gewelidig dat we zwanger zijn, maar het leeft nog helemaal niet voor hem.
    Hij is wel een beetje nerveus voor morgen, al zal hij dat nooit zo zelf toegeven.

3. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Leuk Pim dat je het hartje gehoord hebt!!

en veel plezier Jill bij de VK!!

heb vandaag een blousje aangedaan (snel op het laatst aangetrokken) merk dat ik echt nog wat langere shirts moet gaan halen :)

4. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb hele fijne t-shirts bij H&M gehaald. Zwart en wit en met lange en korte mouw ,ronde hals en v-hals. Ze zijn mooi van vorm (wat strakker) en ik kan ze goed onder blousjes en jasjes aan. Ze zijn lekker lang. Ook doe ik wel een t-shirt met lange mouw onder een t-shirt met korte mouw (gewone niet zwangerschapsshirtjes)aan. Dan zieje goed dat je aan het groeien bent joh! Sommige van mijn oude t-shirts halen de band van mijn broek niet eens meer!

Pim

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    goed idee Pim de H&M ik was er al een keer aan het shoppen, nog voor mn zwangerschap, toen stond ik (weer eens) bij het rek van de"mama's" te snuffelen, had er een hele leuke tuniek vandaag & ook lekker lang, komt nu goed van pas :) vind het ook altijd wel prettig als het lekker ruim zit voor naar mn werk

6. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik ben vrijdag bij Miss Etam geweest.
    Voor broeken ben ik nog niet dik (hihi) genoeg, maar ik heb wel 2 mooie t-shirts en wat tuniekjes gekocht.

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    miss etam is ook leuk, en normale maten ook! in sommige winkels staat er weleens L op maar dan is het S

8. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    ik mag straks weer naar de verloskundige :)

9. Jill76

Jill76 Actief lid

30 mrt 2006
    194
    0
    0
    Zo ben weer terug, ff hartje geluisterd en was allemaal weer prima in orde:) Ook mijn bloeddruk en alle bloeduitslagen waren goed. Op naar 19 juni maar weer, dan ben ik ws wel een stukje dikker dan nu. De VK liet me even mn baarmoeder voelen, vond dat maar eng. Laat het ook volgende keren aan haar over.

Jill

Veel plezier trutje

10. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    veel plezier straks trutje!!

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Pim en Jill; wat fijn dat alles oke is met de kleine en dat jullie het hartje weer hebben horen kloppen !! Is toch een geweldig geluid he !!

Trutje; heel veel plezier voor straks !!

Conny en Jantien; heel veel plezier morgen !!!

12. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Trutje: Veel plezier straks !

Jill: Fijn dat alles goed was, zo mooi om dat hartje te horen he :)

Bij H&M en Miss Etam ben ik ook goed geslaagd. Vorige week bij Miss Etam een leuk lichtgroen hemdshirt gekocht met daaroverheen een halftransparant shirt met legerprint, beetje stoer maar toch netjes genoeg voor het werk.

Ik heb alleen bij Prenatal 2 heup-zwangerschaps-spijkerbroeken gekocht (wat een woord :) ) maar die zitten bij mij voor geen meter. Ze zakken constant van mijn lijf af als ik een keertje gezeten of gebukt heb (en dat gebeurd nogal eens met een peuter van bijna 3). Geef mij maar een broek tot over mijn buik, niet charmant en kan behoorlijk warm zijn in de zomer, maar het blijft tenminste wel zitten zoals het moet :)

13. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Haha die heupbroeken... Dat vind ik ook niets hoor.
    Daar heb ik ook steeds het idee van dat men in mijn bouwvakkersdecoletee zit te kijken.

Ik ben ook nu heeel blij met de tuniekjes van de Miss etam

14. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Nou zeg zit ik met tranen in mijn ogen op mn werk een mailtje van m'n vader te lezen. Ik had 'm even gemaild over de controle van de vk.

Schrijft ie terug:

Hartstikke fijn dat alles goed is. Een leuke ervaring hè: het hartje van je eigen kind horen kloppen.

Afgelopen zondag hebben wij nog voor jou gebeden: in het intentieboek heb ik (op moederdag) gevraagd te bidden voor een áánstaande moeder: dat de zwangerschap goed zal verlopen
    .

Lief he!' Nu even glaasje water en weer verder. Ik merk dat ik om de stomste dingen tranen in m'n ogen kan krijgen. Maf he!

Pim

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi Pim,

Van een schat van een vader !!! Echt superlief !! Kun je trots op zijn !!

16. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Wat mooi Pim, dat zijn dingen die je nooit meer vergeet!

17. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    wat lief man!!!

Ik kreeg gister zo'n superzachte teddybeer van happy horse van mijn vader.

Nu heb ik echt zoiets van oooohhhh ik wil beginnen aan de babykamer om mijn superkado van mijn vader uit te stallen.

18. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Oh pim erg he, ik kan ook soms de hele dag huilen en waarom....

19. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Alles was goed :) Hartje klopt ook mooi. Ik moet alleen meer drinken en minder fruit eten (ivm alle suikers die erin zitten)

Oja, en ik was 5 uur te laat op mijn afspraak... hahaha. Ik meende dat het om 2 uur was, bleek het 's ochtends te zijn om half 10
    :confused:

20. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Haha, hoezo zwangerschapsdementie!
    Fijn dat alles goed was.
    En minder fruit eten, dat hoor je niet vaak!

Pim

Deel Deze Pagina