November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dus gaat het dan beginnen?
    Voel je al iets?

2. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannend hoor Femmy, hou ons wel op de hoogte heh?

3. Sensee: Nu al inschrijven, niet normaal toch. Wat nou als je nog gaat verhuizen in die 4 jaar naar een andere gemeente.
    Ik ga vanavond stemmen als me vriend weer thuis is.

Femmy: Owwwwwwww spannend. Hoe voel je je nu.

Channie: Hoe was het bij de vk. Wijzer geworden?

Hier had ik net ook weer een krampje, maar dat is alweer een halfuur geleden. Ik stond toen in de supermarkt en ik dacht echt van ooooh nee heh niet nu, maar heb nu dus wel een beetje een zeurderig menstruatiepijn, maar dat is vanaf maandag al. Zo raar. Ik denk toch dat het aan het rommelen is daar binnen.

Ik denk dat Femmy alleen nu aan de beurt is.

4. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Kom net van de vlk af..nouja volgende week donderdag gaan ze strippen..als er dan niks op gang komt na de gyn en dan word ik 7 december ingeleid :( ..pff lijkt zo lang..ze had met me te doen zei ze maar ze kon niks voor me doen. nou bedankt voor niks.

5. Balen hoor Channie, maar weet precies wat je voelt. Bij mij gaan ze ook pas volgende week dinsdag strippen als er niks is.
    1 ding is nu zeker, binnen 2 weken hebben we zeker ons meisje.

6. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Ik denk dat die vk bedoelde dat het door het strippen dus komt en dat er verder niks aan de hand is! dus het zal nog niet beginnen denk ik.

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja dat dacht ik ook gelijk. Of wat als je nu gaat verhuizen binnen deze gemeente? Dan moet ze dus hier nog naar school. Ze zeiden ook wel schrijf u voor meerdere scholen in, maar ja je weet natuurlijk nooit. Belachelijk toch!

Oh meiden ik kreeg net een pakketje bezorgd! Uit Cambridge... Van kennissen van ons die daar wonen. Zo een lief berenjasje..ahhhh.
    Chocoladebruin, lekker zacht, met een muts eraan vast met van die oren erop. Echt heel lief.

8. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje Channie dat hoop ik toch niet hoor voor je. Ach wie weet komt het vanavond of morgen nog wel op gang. Je moet altijd moed blijven houden toch.

Kelly: Bij jou dus ook al aan het rommelen, ik had dat ook van tevoren hoor en toen is het binnen 4 dagen begonnen dus het kan wel!

Femmy: Jammer meid dat er niks aan de hand lijkt te zijn ik hoop dat het alsnog gaat doorzetten voor je.

Sens: Klinkt leuk zeg dat jasje! Je word maar weer verwend! Ik heb Rick een maand geleden in laten schrijven hier voor de basisschool. Hij is van november dus net na de vakanties e.d. dat komt wel gunstig uit want ze hebben hier ook een leerlingenstop. Er mogen maar 30 kids in de kleuterklas en daar komen ze nu overheen. Je kan tegenwoordig niet vroeg genoeg zijn met zulke dingen t is idd belachelijk maar ja.......

Meiden t is rustig op het forum zeg, waar zit iedereen? Ben ik er s een keertje bij hahah..........

9. Sensee: Wat lief zeg van die kennissen om een kado op te sturen.

Saskia: Wie weet. Ik hoop dat het snel gaat beginnen, maar ik heb me er maar bij neergelegd dat het eventueel dec kan worden. Ze komt toch. De vraag is alleen wanneer.

Het is idd rustig vandaag. Alle kersverse mama's zijn aan het bijkomen.

Ben benieuwd of Sal vandaag Moira mee naar huis mag nemen.

Ik ga denk ik een kof warme chocolademelk maken. Heb ik opeens trek in. Ik heb ook nog slagroom, dus dat wordt lekker ongezond.

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej dames!

Panda gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Geniet er van!

Hier even gauw een berichtje van mij nu Jayna lekker ligt te slapen. Het gaat zo snel zeg zo'n dag met je kleintje thuis! Vanmorgen was mijn zus op bezoek om samen Jayna te badderen, erg leuk om dat samen te doen! Daarna gauw de hond uit gelaten, twee wassen gedraaid, net weer even wat gegeten en nu moet ik eigenlijk nog even stofzuigen en dweilen voordat Jayna weer voor een voeding komt. Druk, druk, druk, maar wel heel erg leuk zo met mijn meisje thuis. Voel me echt goed, doordat Jayna het ook goed doet de afgelopen nachten. Deze nacht kwam ze pas om half 5 na de laatste voeding om 10 uur, echt heerlijk dat ik dan ook 6 uurtjes achter elkaar kan slapen.

@ Salomina, hopelijk komt je dochter gauw thuis en kunnen jullie als gezinnetje lekker gaan genieten in jullie eigen huis. En wat een een mooie foto trouwens!
    @ Kelly, Channie en Femmy....wie gaat er de komende nacht bevallen? Hoop echt dat er komende nacht weer een beeb bij komt! Succes in ieder geval!
    @ Robine, wat ene schatje is Jill toch op de foto!
    @Pim, wat fijn dat je meisje het zo goed doet zeg. Heerlijk he, mama zijn!

Nou ik zal snel verder in huis. Moet straks ook nog even gaan stemmen. Hoop dat ik even met de kinderwagen kan gaan, maar het regent steeds, dus ik wacht het even af.

Liefs Sämira

@

11. Annelies

Annelies Niet meer actief

dames, ik lees steeds stiekem met jullie mee! jullie zijn mijn "voorgangers". ik zat net even op de site van salomina te kijken en volgens mij is haar kleine meid thuis, ik denk, ik zeg het even!
    http://www.tijkken.nl/

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Pim: Wat een popje is Emme, en zo lief in die Toga, haha je kan er maar niet vroeg genoeg bij zijn om haar een goede toekomst voor te houden he :)

Annemonique: Leuk hoor met Kyllian onder de douche, ik neem aan dat je de straal dan van je af laat lopen over hem heen en niet de douchekop op de kleine zet?!? Ga t t weekend ook maar eens proberen als John haar kan aanpakken na t douchen.

Angela: Wat een mooi mannetje is Jordy, en wat heb je toch ook prachtige meiden op de wereld gezet. Jordy lijkt wel op jou geloof ik he!?

Sal: Ik hoop dat Moira vandaag mee mag! Hou ons op de hoogte!

Fem, Kel,Channie: Ik duim voor jullie dat t doorzet. Channie, 7 dec lijkt idd nog erg ver weg, maar voor je t weet heb je haar ;)

Conny: Jill heeft geen krampen, maar heeft ook maar hooguit 1x per dag ontlasting hoor, hoop dat de krampjes snel weggaan bij Marit.

Fajah: Gaat alles goed met Yorben? Las ik nou dat hij al 120cc per keer krijgt? Of was dat een andere beeb? Wel veel hoor, Jill krijgt per dag denk ik 2x 100cc weg en alle andere keren zit ze op 80cc ongeveer.

Sas: Ik word ook gek van die lekkende boobs! Dacht gisteravond na t douchen nu een keer zonder bh te gaan slapen, kijk ik 5 min later naar mn shirt, weer 2 natte plekken! En trok mn shirt omhoog en zag t er zo uitstromen :confused: ! Bah, ben die maandverbaden in mn bh nu ook zat! t Vloeien gaat nog niet echt over bij mij helaas.

Hebben jullie ook last met t ophouden van je plas? :evil: Ik kan dat nog niet hoor, lek elke keer een beetje. t Is nog echt niet helemaal 100% daar van onderen. Hopelijk duurt dat niet lang meer.

Sens: Ik heb gestemd :) ben je nu trots op me? ;)

Jill heeft vandaag een rommeldag, huilt al vanaf vanmorgen 11 uur :confused: . Ik wandelen met haar en de hond, heel t rondje heeft ze gebruld(ws inhaalslag van de afgelopen 2 weken waarin ze nooit huilde). Liep de hond weg, zocht een mega lange stok op en liep er heel netjes mee langs de auto's die geparkeerd stonden :oops: ....... ik er achter aan gerend, stok afgepakt, kinderwagen op de stoep laten staan, t was echt chaos! Hoop niet dat de auto's krassen hebben.........ga vanavond nog wel ff kijken, anders zijn we verzekerd! Al met al een klote dag vandaag. :evil: Nu slaapt ze alweer een uurtje, hopelijk blijft dat nog ff zo.

Tot later!

Liefs Robine

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ja ik lees net ook op de site van Salomina dat Moira thuis is en in de box ligt te slapen. Heerlijk meid, geniet er maar lekker van!

@ Robine, bij mij gaat het steeds beter met het ophouden van het plassen. Maar als ik nodig moet en op de wc zit en probeer om tussendoor te stoppen, lukt dat soms niet of met moeite. Echt vreemd dat je daar niet altijd de controle over hebt. Hoop ook dat het snel weer helemaal normaal is.

Liefs Sämira

14. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Vanmorgen bij de vk geweest!
    Ik moet ff mijn verhaal kwijt hoor. :cry:

Ik had heel heftig verdriet bij haar in de wachtkamer.
    Ze vroeg hoe het ging. Nou daar ging ik hoor.
    Ik ben zo vreselijk moe en mijn hele lijf doet me zo'n pijn dat ik er even doorheen ging. :(
    Ik slaap amper ik heb vreselijke wiebelbenen en ik heb het de hele dag door heet.

Nou toen stelde ze voor om inwendig eens te kijken hoe het ervoor staat.

Mijn baarmoedermond is al voor 3/4 verstreken. Nou zegt ze nog effies en dan ga je beginnen aan de ontsluiting.

Oh ik hoop zo dat het snel komen gaat. Ik ben er klaar mee. :oops: Ik ben nog steeds blij met het kindje hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik zal er nog blijer mee zijn als het niet meer zo zou schoppen in mijn zij.

Wel kreeg ze me nog aan het lachen.
    Ze vroeg aan mijn vriend of we het bed goed beschermd hadden, want mijn vruchtwater is zo rijkelijk aanwezig dat een simpel celstofmatje zeker niet voldoende zou zijn.
    Ik kreeg meteen beeld van een verzopen Jantientje in bed na het breken van de vliezen :)

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja maar hangt natuurlijk ook vanaf wat je hebt gestemd heh ;) . Nee hoor hartstikke goed. Ik vind eigenlijk moet iedereen stemmen en als je het niet doet dan moet je gewoon de komende vier jaar je mond houden over het beleid dat gevoerd wordt. :p .

En Robine ik zie je al helemaal lopen doen met hond en kinderwagen. Is ook nog wennen met zo'n wagen. Ik had denk ik ook die wagen laten staan omdat je toch schrikt van waar je hond mee bezig is....
    Vervelend dat ze dan nu vandaag huilt. Jaime had dat van de week ook. Ben blij dat jij het ook hebt want ik dacht al shit wat is dit nu...

Nou ik ga weer opruimen. Jaime slaapt weer.
    Oh heb net na haar voeding nog ff snel het berenjasje aangetrokken..hihi.
    Hij is nog wel wat groot ,maar erg leuk (zie foto in album). Echt lief hoor dat ze dat opstuurden. Leuke mensen zijn dat. Zij is Amerikaanse en hij zo'n echte Engelsman. Zij ging voor een project van haar werk naar Cambridge, was gescheiden en ontmoet daar dus hem. Op slag verliefd en ze zijn al in de vijftig. Ze waren bij ons ook op de bruiloft en zo leuk want ongeveer een maand terug kregen we een mail van hen dat zij dus gewoon volgend jaar augustus gaan trouwen! In Cambridge! We zijn uigenodigd en er werd ons vriendelijk verzocht Jaime mee te nemen..hihi.

16. Jantien: Nog ff volhouden hoor. Ik weet hoe het voelt. Ik ben het ook zat aan het worden. Ik zou gewoon weer lekker willen slapen.

Sensee: Staat Jaime leuk dat jasje.

Robine: Ik kan nu al mijn plas niet ophouden, dus laat staan dadelijk. Ik hoopte eigenlijk dat ik daar vanaf zou zijn. Het is echt niet normaal hoe vaak ik naar het toilet ga :( .
    Goed dat je gestemd heb. Is Jill al een beetje opgeknapt. Ze heeft gewoon haar dag niet. Komt wel weer goed.

Lfs Kelly

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nee Jill blijft vervelend.........ahhhh nee dat mag ik niet zeggen. Ze blijft huilen en drinkt steeds maar 40cc en valt dan weer in slaap voor ff tjes?!? Nu ligt ze weer in de box te slapen, ben benieuwd voor hoelang deze keer. Ze heeft vandaag wel erg weinig voeding op, zou dit kwaad kunnen?
    Kan t er moeilijk in proppen.

Sens: Wat een schattig berenjasje........staat wel heel lief hoor.

Kel: Als je straks bevallen bent wil je de eerste dagen niet plassen van de pijn, en als je t dan uiteindelijk wilt ophouden na een weekje oid kan je dat niet omdat je een soort van incontinent bent :cry:
    Sjonge jonge t valt ook niet mee hoor wat wij allemaal moeten doorstaan met een kindje krijgen en de zorg daarna.......... :rolleyes:

Heb vanmiddag ff potje gejankt, gewoon ff lekker omdat alles me even te veel werd en ik t ook zo vreselijk zat ben om in mn trainingsbroeken te lopen of zwangerschapskleding......

Ik kijk deze week nog aan, is er aanstaande maandag nogsteeds geen kilo af dan ga ik naar de dr. ben t spuugzat om nogsteeds maar 6kg kwijt te zijn na de bevalling. Loop me de hele dag rot in huis(drive in woning, dus trap op trap af......NOG GEEN GRAM ERAF!GRRRRRRRRRRRRRRR! :evil:

Morgen word ik ook nog eens dertig :( ! :whistle: Weer een mijlpaal!
    Gaan wel lekker uiteten John en ik in Wassenaar bij t Schouwtje een ontzettend romantisch fondue restaurantje. Ga ik mooi weer een paar glaasjes wijn achterover tikken, zal wel inslaan als een bom na al die maanden geen alcohol! Jill gaat voor t eerst een paar uurtjes naar opa en oma..........spannend

Liefs Robine

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ahh robine misschien heeft Jill gewoon echt haar dag niet? Komt wel goed joh!
    En die kilo's komen ook wel goed hoor. Jill is nog maar twee weken geleden geboren. Je lichaam heeft nog allemaal hormonen die gekke dingen doen. Negen maanden zwanger negen maanden ontzwangeren zeggen ze heh. Let maar op als het zomer wordt ben je weer de oude (voordeel van een winterbaby :D ).

Spannend dat Jill morgen voor het eerst een paar uurtjes bij jullie vandaan is. Je gaat haar vast missen!

En Femmy waar ben je? Is het begonnen?

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik had de douchekop een stuk hoger dan normaal gezet. De meeste stralen komen toch wel eerst op mij terecht, maar hij vond het ook wel lekker die stralen op zn eigen lichaam :)
    Ow en hier pakte Djurre (mn vriend) hem ook aan en heeft hm verder afgedroogd. Alleen is wel wat onhandig.

20. Robine: Kom op meid. Alles komt weer goed. Die kilo's zijn er dadelijk allemaal af en kan je weer je eigen kleding aan. Het duurt eenmaal wat langer, maar het komt echt goed en je weet waarom je het doet als je naar Jill kijkt. Jill heeft haar dag gewoon niet hebben we allemaal weleens.
    Alles komt goed en even een potje huilen lucht lekker op.
    Vanaf morgen ben je geen twintiger meer, dan ben je een dertiger ;) . Doe maar wel rustig aan met de wijntjes. Voor je het weet ben je dronken ;)

Zo ga even aan het eten beginnen voordat me mannetje zo thuis is en daarna even naar de stemlokalen. Ik hoop dat het niet druk is.
    Misschien mogen zwangeren wel voor ;) .

En idd hoe is het met Femmy? Zou ze bezig zijn of misschien al haar kleine meisje in haar armen hebben.

Lfs Kelly

Deel Deze Pagina