November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens wat een lief jasje! Altijd leuk om onverwachte pakketjes te krijgen!

Sal: je bent vast heerlijk aan het genieten thuis!

Robine: Hier ook nog wel een paar kilodie er maar niet afgaan. Denk dat het vanzelf wel komt. we moeten even geduld hebben ;)

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Denk idd ook echt ff geduld voor we weer op het normale gewicht zitten.
    Ik stond vanochtend op de weegschaal en hij zei 65.4. en ik ben al een maand geleden bevallen. Ik drink liters water, eet rijstewafels (yek), bleekselderij en 's avonds minimale porties..en dat al een maand lang.
    De kilo's vind ik eigenlijk niet erg (moet er uiteindelijk wel af natuurlijk anders kan ik mijn pakken weggooien) maar dat ik mijn trouwring nog niet om kan vind ik zo naar. Die heb ik al zo lang niet om.

Ben benieuwd hoe het met Sal gaat. Ik vind het wel een schatje Moira. Echt aparte naam ook!

3. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hahaha hier nog niks begonnen hoor! mijn zus & ma waren even langsgeweest! kreeg nog nieuwe keukenspulletjes van mij ma (theedoeken en pannelappen enz.) erg lief en van mijn zus nog een kneippdouche-bad set, mooie nagellak & oogschaduw! ook erg lief.

Wat een mooie foto's van Moira op de site van Salomina!.

En wat een leuk jasje heeft ze aan Senseemillia!.

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fem schiet nou eens op joh! Wij willen beebs zien.

Salo:Wat een mooi meisje is Moira! En zo klein! Echt lief hoor!

Annemonique: Die foto van de poes en Kyllian is ook erg lief zeg! Moet ook eens zo een foto maken met de hond.

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ach god zeker lief die foto met die poes! ben benieuwd hoe de mijne zullen reageren!.

6. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

Ben wel lekker gaar, dus sorry, ff geen reacties, weer een krijsmiddag van Marit achter de rug. Gelukkig wel wat ontlasting uitgekomen, maar denk niet dat het allemaal al soepel genoeg werkt. We maken de voeding nu wat wateriger en dat werkt dus wel wat beter.

Morgen hopelijk wat meer reacties, en nog belangrijker, een nieuwe baby bij 1 van de dames hoop ik? :D

7. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Poeh, dat was best pittig zo'n eerste nacht! Echt wennen hoor, zo'n kleintje. Aan de ene kant was er meteen herkenning na de bevalling, aan de andere kant is het natuurlijk een compleet nieuw mensje met een heel eigen karaktertje. Meneer had besloten dat hij zo min mogelijk tijd in zijn bedje wilde doorbrengen en vooral heel veel wilde drinken (na een voeding meteen weer die knuistjes in z'n mond en heel veel smakken). Hij vindt het ook heerlijk om geknuffeld te worden, zo lief!
    Al met al 2 uur geslapen.

Ik heb schijnbaar nogal gevoelige borsten want een paar keer niet helemaal goed aanleggen (dat moet het geweest zijn, al heb ik er wel op gelet :( ) heeft heel pijnlijke tepels opgeleverd. Is ie ook nog ontzettend gulzig en sterk, au. Zit dus al te klooien met tepelhoedjes :rolleyes: Helpt wel wat, ik kijk het nog aan. Vind bv op zich namelijk wel fijn. De kraamhulp helpt me er trouwens geweldig bij! Ze is ook totaal niet van de bv-terreur en laat het helemaal van mij afhangen wat ik wil.

Vandaag voor het eerst in badje gedaan, vond hij heerlijk. De kraamhulp heeft meteen gezegd dat dat echt niet elke dag hoeft en dat ze dat in de kraamweek meestal alleen doen om het goed te leren. Verder vliegt zo'n dag voorbij! Heb vanmiddag gelukkig nog twee uur kunnen slapen, daarna voelde ik pas hoe moe ik was/ben.
    Ik wilde vanmorgen eigenlijk gaan stemmen maar ik mocht echt niet naar buiten van de kraamhulp. Had ze wel gelijk in. Jammer, niets voor mij om niet te stemmen. Had ook echt niet verwacht dat ik voor de verkiezingen zou bevallen, anders had ik wel iemand gemachtigd.

Ik ga nu even wat eten, dat komt er nauwelijks van. Kom binnenkort weer mee babbelen hoor, we moeten eerst een beetje onze draai vinden hier. Vind het al erg genoeg dat ik niet de hele dag kan F5-en, hoop zo dat de laatste baby's snel geboren worden. Nog even volhouden, het is het echt zo waard!

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hoe reageert de hond op Jill? Mijn katten moeten er nog niet veel van hebben, ze blijven echt op een afstand. Ze vragen wel meer aandacht. Ik durf Kyllian ook nog niet alleen in de box te laten zitten als ik boven ben. Het is nu een beetje een heen en weer gesleep.

9. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    al ruim 1000 posts zag ik! Gefeliciteerd allemaal ;)

Sal, wat is Moira een mooi schatje!

Robine, gelukkig ben ik normaal. Althans, dat besefte ik na het lezen van je vraag of anderen ook een beetje urine lekken. Ik heb ook echt moeite met het ophouden. Vooral 's ochtends als ik opsta moet ik echt de trap af rennen anders red ik het niet zonder dweil.

Ik ben niet zo veel meer op het web, sorry daarvoor. Ik merk gewoon dat ik nog lang niet de oude ben. Soms lig ik de halve dag te slapen en dan nog ben ik moe. Helaas heeft Brent zijn dag en nachtritme overhoop liggen dus 's nachts ben ik wel wakker en probeer ik hem zo veel als mogelijk te troosten.
    Vandaag ben ik naar het consultatiebureau geweest om advies te vragen. Veel tips gekregen en met Brent was verder alles in orde. Hij is al ruim 4 kilo. Een halve kilo gegroeid al! En dat binnen 10 dagen want toen is ie voor het laatst gewogen ;) Ik vond em ook al zo groot haha! Ik zie eigenlijk pas hoe klein hij is als hij bij een ander op schoot ligt.

10. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ach gos, wat sneu voor Marit! Je kunt er weinig aan doen he, het moet toch uit zichzelf gaan werken. Hopelijk werkt de wateriger voeding.

Hier juist de ene poepluier na de andere :confused: En dan tijdens het verschonen gewoon doorgaan :) Maar da's allemaal nog meconium.

11. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Panda! Van harte met Bastian! Ik zie het nu pas! Alles ok met moeke? :)

Meconium: mijn vriend noemde het trekdrop :)

12. Panda: Kan me zeker voorstellen dat het wennen is zo'n eerste dag ook voor Bastian natuurlijk. Hij is ook in een andere omgeving. Gelukkig dat het klikt met de kraamzorg. Zorg ook goed voor jezelf hoor en neem je rust als je die nodig heb.

Conny: Wat vervelend zeg met Marit. Ik hoop dat het snel goed komt.

Trutje: Balen dat je nog niet de oude ben. Ik hoop dat het snel gaat gebeuren, maar neem je tijd en rust als je die nodig heb.

We zijn net weer thuis. Even wezen stemmen. Gelukkig was het niet druk. Ik kreeg alleen ontzettend pijn in me buik, zo raar was dat. We waren lopend gegaan, maar ik moest gewoon 3x stoppen onderweg. Ben thuis gelijk wezen douchen en nu is het weer gezakt, geloof ik.
    Ze houdt ons wel lekker bezig met die valse alarmen ;) .

Ik ga lekker voor de tv zitten bij me vriend.
    GTST kijken, want dat was spannend.
    Kom later nog ff kijken.

Lfs Kelly

13. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    nou ze houden ons zeker voor de gek he :) heb nog steeds de bruine afscheiding dus hopelijk betekent dat een begin, al is het pas over een paar dagen!.

Veel plezier met gtst! gaan wij zo ook kijken! zal Ludo de serie weer verlaten? omdat hij gisteren tegen Morris zei; " ooit zul je me weer tegenkomen" :eek:

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Trutje: haha, trekdrop! Daar lijkt het idd op. Ja, alles ok. Beetje moe, dat wel.

Kelly: bij mij zakte het in eerste instantie ook af hoor. Althans, dat dacht ik. :) Dus je weet 't maar nooit. Ik ga voor je duimen!

Eerste foto staat in mijn album :D

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Panda; wat een schatje is Bastian. Kan me voorstellen dat de eerste nacht best heftig was. Alles draait in eerste instantie om de beeb, maar het geknuffel en de lieve koppies maken alles goed.

Femmy; hmm nog steeds niet bezig lees ik. Ben toch zeer benieuwd of de bruine afscheiding toch voortekenen zijn. Misschien vannacht :(: .

Kel; volgens mij kan het bij jou ook niet meer lang duren. Al die voortekens. Hoop het echt voor je !

Trutje; wat vervelend dat je je nog altijd niet top voelt. Goed naar je lichaam luisteren en waar mogelijk je rust pakken. Fijn dat het met Brent zo goed gaat !

Annemonique; wat een lieve foto van Kyllian en de kat. Onze hond vind Lieke wel leuk maar kijkt er verder niet echt naar om, af en toe ff snuffelen en dan gaat ze weer dr eigen gang.

Conny; vervelend dat Marit zo'n last heeft van krampjes, heb je sap simplex al geprobeerd, sweetangel heeft laatst de link genoemd waar je t kan bestellen, schijnt echt supergoed te helpen.

Robine; morgen behoor je ook tot de club, hahaha, 30 lentes jong, net als ik. Gezellig dat jullie lekker uit eten gaan. Ik denk dat je veel aan Jill zal denken.

Sens; ik moet ook ff geduld hebben qua gewicht, nog altijd 4 kilo te gaan en er gaat nu per dag geen gram meer af. Heb besloten volgende week weer met buikspieren te beginnen en die week erna begin ik weer met hardlopen. Moet kunnen vind ik.
    Wat een leuke foto van Jaime in het berejasje, zooo schattig.

Verder kan ik ff niet teruglezen.

Ben zonet even wezen stemmen, stond in het hokje en wist nog altijd niet waar ik op moest stemmen. Getwijfeld tussen VVD en CDA. Heb maar voor de laatste gekozen. Ben zeer benieuwd naar de uitslag vanavond.

Even een vraagje, zijn jullie baby's ook zo vreselijk driftig als het allemaal niet snel genoeg gaat met de fles? Lieke zwaait met haar armpjes door de lucht en schud haar koppie hard heen en weer en grijpt dan met haar handjes naar de speen zodat deze niet meer in haar mondje kan.

Tot later...

Liefs sappie

16. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Wat een mooi ventje is Bastian! :D

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Zag vanmiddag nog een berichtje van Door bij het topic condoleance voor Door in de Lounge. Ze vertelt over de uitvaartdienst en hoe ze alles heeft beleefd. Heb zo met ze te doen, bijna ondraaglijk.

18. Nee ik denk niet dat Ludo de serie weer zal verlaten. Dat geloof ik niet.

19. Ik heb het net gelezen met dikke tranen weer. Ik vind het zo erg voor ze. Je kan het gewoon niet voorstellen als je zoiets overkomt echt verschrikkelijk. Je gaat ook heel anders naar zo'n liedje luisteren lijkt mij.

20. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hee dames,

Ben ik weer even. Helaas Fem toch nog niet doorgezet. Maar die afscheiding is wel een teken dat het vandaag of morgen gaat beginnen hoor let maar op mijn woorden! En ik hoop het ook voor je.

Panda: Wat een heerlijk ventje zeg. En idd ff wennen heh ineens zo'n kleine erbij.

Sappie: Timo doet dat ook hoor als het niet snel genoeg gaat naar zijn zin gaat ie echt helemaal met zijn hoofd schudden om de speen te pakken te krijgen en idd ook woest met zijn handen heen en weer en voor zijn mond zodat je de speen er niet in kan krijgen.........hahah.

Salomina: Fijn dat Moira weer thuis is. Nu lekker genieten hoor meid! Ben benieuwd naar je verhaal. Heb de site bekeken t is iig een plaatje die dochter van jou!

Sens: Ben ook wezen stemmen! Goed heh! Berejasje staat schattig joh, en wat leuk dat jullie uitgenodigd zijn voor de bruiloft daar!

Kelly: Hier ook een GTST verslaafde, t is ook zo spannend nu. Ludo gaat er niet uit zag m pas bij Boulevard of Shownieuws ofzo en toen vertelde hij dat hij nog hoopte om Ludo nog heel lang te mogen spelen dus......

Jantien: Kom op meid, de laatste loodjes zijn altijd het zwaarst. Ik hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten.

Trutje: Wat jammer dat je je nog steeds niet helemaal de oude voelt. Lekker je rust pakken en van Brent genieten, dat is nu even het belangrijkste hoor, het forum dat komt wel weer.

Annemonique: Lieve foto van Kyllian samen met de poes! Ik zou hem idd maar niet alleen in de box laten, je weet nooit wat ie doet. Voor zo'n beest is het ook wennen natuurlijk.

Conny: Hopen dat het helpt die voeding als je m iets verdunt. Zo zielig idd als ze krampjes hebben. Timo poepte juist een beetje teveel naar mijn zin maar nu gaat het gelukkig goed, denk nu ongeveer 2 a 3 keer per dag en eerst was het na elke voeding :confused: Van het CB zeiden ze dat dat waarschijnlijk kwam door het wennen aan de voeding met Johannisbroodpitmeel erin. Ik heb Nutrilon AR tegen spugen, bij Rick heb ik altijd Omneo gebruikt, Rick had ook krampjes, misschien kun je dat nog s proberen?

Angela: Ben je lekker aan het genieten van je mannetje samen met de dametjes?

Robine: Gun het even de tijd joh, als je straks weer wat meer gaat doen en wat vaker kan gaan lopen dan gaat het vanzelf goedkomen met die kilo's hoor! Het is nu ook elke keer van dat kl*te weer heh, dan kun je ook niet gaan wandelen met de kleine. Wilde vanmiddag eigenlijk gaan maar het werd weer zo donker, ik heb de hele dag in huis gezeten met Rick, word je ook niet vrolijk van hoor. Vanavond toen Twan er was ff naar AH gegaan om boodschappen, normaal heb ik er een hekel aan maar was nu gewoon blij om er even uit te zijn.

Gelukkig vanavond geen kraamvisite, mijn nichtje belde net, mogen we maandagmiddag komen, ik denk tjonge jonge zet ik op mijn geb.kaartje graag binnen 3 weken, wat doet zij......ach ja ik laat t maar zo, er zijn er vast nog wel meer die pas na 3 weken komen, maar begin het nu al zat te worden. Het is ook wel leuk maar op een gegeven moment heb je t wel weer gehad vind ik.

Nou dames ik ga nog s ff verder kijken, zo Timo weer de fles en dan lekker slapen, gisteren ging het reuze, om 20.30 zijn fles toen kwam ie om 2.30 en toen weer om 7.00 vanmorgen dus dan mag je niet klagen heh.

Groetjes allemaal maar weer.
    Liefs Saskia.

Deel Deze Pagina