November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zit nu in notariaat en ik vind dat wel leuk, maar een vriendin van mij werkt bij de overheid als secr. en dat lijkt me ook wel leuk, sowieso zijn de voorwaarden beter.
    Ik wilde eerst naar een makelaarskantoor gaan, maar dat verdient gewoon niet goed.
    Maar ik zit niet op een schopstoel hoor. Ik heb alle tijd en ik hoop dat ik gewoon iets leuks tegenkomt.

Goed idee om in bad te gaan, misschien ga ik dat wel even doen.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja weet niet of de voorwaarden echt beter zijn. Tenminste als je het hebt over de cao arbeidsvoorwaarden. Ik werk nu bijna 10 jaar bij de overheid en de arbeidsvoorwaarden worden minder en minder.
    Moet wel zeggen dat het per gemeente kan verschillen. Ik krijg bv maandelijks een reiskostenvergoeding van bijna 100 eutjes nu woon ik ook 40 km van mijn werk vandaan, maar is toch mooi meegenomen.
    Het is wel heel leuk om bij de overheid te werken omdat het zo uiteenlopend is waar je mee te maken krijgt, ook als secretaresse (ik begon als dir. secretaresse bij de overheid).

Michiel komt nu naar huis toe. Het was rustig. Ik heb de aardappels al geschild voor de zuurkool vanavond..jaja je moet wat heh.
    Ben nog aan het zoeken ook naar een vakantie, cran canaria, maar zo zeg bij neckermann is het duur....

3. Dan is het altijd nog beter dan bij ons hoor. Wij hebben niks extra's, dus ik zal er altijd vooruit op gaan.
    Alleen het einde van het jaar krijgen we een leuke bonus, maar dat is ook alles.

Oooow lekker op vakantie, wanneer willen jullie gaan.

4. Je moet ook een keer bij Thomas Cook kijken, die hebben ook wel leuke aanbiedingen en dit jaar zijn we met Sunweb weggeweest en die heeft ook wel leuke aanbiedingen.

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Meiden bedankt voor alle felicitaties! t kan niet op, eerst de geboorte van Jill, nu 30 jaar, de telefoon staat roodgloeiend! Ach wel leuk :)

Jill heeft vandaag voor t eerst sjans gehad met een vrachtwagenchauffeur! Ze waren allemaal aan t lachen naar haar in de auto en aan t zwaaien. De kleine mop.

De reden van haar weinig drinken gisteren is bekend! Mevrouw had een mega poepluier vanmiddag van 48 uur! Jeetje de hele luier vol inclusief romper! echt veel!

Wij gaan zo uiteten, ik reageer morgen weer f fop iedereen!

Sal: Fijn dat de kleine thuis is!

Fem,Chan en Kel, Ik denk aan jullie !

Liefs Robine

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    nieuwe foto van vandaag zo schattig in dr reiswieg bij oma in rotterdam

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah ga ik gelijk even kijken. Sunweb ken ik wel daar heb ik ooit eens een vakantie geboekt naar Griekenland.

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Al dames aan het bevallen?

9. Neeeeeeeeeeeee ikke niet iig. :cry:

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Tis hier wel verdomd stil ;) Stilte voor de storm laatste bevallingen?

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Wat is het rustig op het forum.

Ben zonet even heerlijk in bad geweest, had ik niet meer gedaan sinds mn zwangerschap ! Is toch wel lekker hoor, heel anders dan ff een douche pakken.

Nog steeds geen baby's geboren lees ik. Is iedere keer weer spannend om op het forum te kijken.

Sens; heb je van Jaime al haar eerste echte lach gehad ? Wij nog niet maar hoop er zo op. Denk dat de eerste lach of op het aankleedkussen komt of als ik haar in bad doe. Af en toe lijkt het alsof ze wil gaan lachen maar dan toch maar niet, helaas. Volgens mij gaan ze toch lachen zo tussen de 4 en 6 weken gemiddeld?

Heb inmiddels ook de kinderbijslag aangevraagd. Hebben wij ff pech dat ze in oktober/november zijn geboren. Gaat het dus pas in per januari en ontvang je de eerste kinderbijslag begin april :confused: . Nou ja zoveel is het niet dus maakt niet uit. Denk dat wij het maar iedere maand in Lieke haar spaarpotje stoppen. Leek me wel leuk.

Verder geen nieuws.

Tot later..

Sap

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Krijg je het niet in januari voor de afgelopen 2 maanden dan? Ik heb me er eigenlijk niete echt in verdiept, alleen de formulieren ingevuld die we kregen.

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Dat weet ik eigenlijk niet, heb me er ook verder niet in verdiept, maar hoe ik het las begint ons kwartaal in januari en wordt aan het einde van het kwartaal uitbetaald. Nou ja afwachten maar, mss dat de al ervaren mama's het weten :D

14. Ooow lekker dan heh weer in bad. Ik kan er ook zo altijd van genieten en zal het dadelijk ook best wel missen.

Zo ze zijn dan niet snel bij de belasting, maar wat je zegt het is toch niet veel. Ik denk dat wij het ook in een spaarpotje stoppen.

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik twijfel over de eerste lach. WEet je ze heeft zo vaak van die lachjes maar dat zijn volgens mij gewoon samentrekkingen van haar spieren ofzo. Van de week toevallig dat ze mij aankeek en toen kwam er een soort big smile op haar gezicht, maar zo een met dat bovenlipje omhoog en de zijkanten heel breed. Ik weet dus echt niet of het ook weer zo'n grimasje was of een echte lach.

en die kinderbijslag...je krijgt het vanaf januari, wij hebben de bevestiging binnen gekregen. 186 eutjes.
    Ik wilde het ook in een spaarpot stoppen maar Michiel is daar fel op tegen, valt ook wel wat voor te zeggen. We hebben geld genoeg om tzt bepaalde dingen voor haar aan teschaffen of te betalen, maar Michiel wil gewoon heel erg dat ze zelf leert te sparen en te werken voor haar geld...

Ik vind het ook te rustig hierzo...waar is femmy? Is ze aan het bevallen?

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Klopt sorry je krijgt het idd aan het einde van het kwartaal....maar niet met terugwerkende kracht over nov en dec.

Vraag me nu ineens af misschien weet een van jullie dat...hoeveel spaargeld mag een kind belastingvrij op de rekening hebben staan?
    Is dat hetzelfde als een volwassene?

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En nog voortekenen? Voel je je anders dan normaal?

ik wil jouw beeb zien kel! Volgens mij ben jij de enige die een halfbloedje krijgt! Ben heeeeeeel benieuwd.

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en Sap vertel je mij nog het geheim van doorslapen tot 7.10? :D

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Dat doorslaapgeheim wil ik ook wel weten ;)

20. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi allemaal,

Wel rustig vandaag op het forum geloof ik. Ik denk ga nog even reageren en dan zo Timo een fles en lekker naar bed toe.

Had vanmiddag kraamvisite en dat was een nichtje van Twan met 2jarig dochtertje, leuk ding hoor maar DRUK, verschrikkelijk! Dat ben ik van Rick helemaal niet gewend. Binnen 2 minuten lag al het speelgoed door heel de kamer heen... :(

Kel Fem en Chan jammer dat er nog steeds niks gebeurd is meiden en die goedbedoelde belangstelling van iedereen ja ik snap dat je dat zat gaat worden hoor!

Jacq: Toch gestopt met de bv. Gelukkig dat ze het goed doet op de fv. Lekker toch?

Robine: Voordat ik het vergeet GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG, t is alweer haast om maar toch goed bedoeld moet je maar denken haha.

Fajah: hoe gaat het nu? Hoop dat je je weer wat beter voelt. Laat je het nog even weten?

Sappie: Dat lijkt me heerlijk zeg de hele nacht doorslapen moet je idd toch eens vertellen hoe je dat doet?

Sens: Volgens mij word dat bij het spaargeld van de ouders geteld in BOX 3 en als je dan boven een bepaald bedrag uitkomt (ze nemen het gemiddelde van begin het jaar en eind het jaar) dan pas ga je belasting betalen, kijk anders eens op www.belastingdienst.nl kun je het vast wel vinden.

En de kinderbijslag ja helaas in april dus pas de eerste betaling over het 1e kwartaal, over de maanden nov. en dec. krijg je dus niets. Bij mij gebeurde het trouwens automatisch omdat Rick natuurlijk al KB krijgt.

Fajah: Rick heeft ook zijn buien hoor. Dan mag Timo niet op schoot want hij wil op schoot zitten maar op sommige momenten is ie weer heel lief. Ach ze moeten ook wennen aan de nieuwe situatie natuurlijk. Komt echt wel goed hoor (misschien slaan ze over een paar jaar elkaar de hersens in hahahah).

Zo morgenochtend, middag en avond kraamvisite ben ik dus een hele dag zoet mee.......

Welterusten alvast allemaal.
    Lfs Saskia.

Deel Deze Pagina