Is dat dan tot die +-40000 eutjes? Hebben kinderen geen recht op eigen spaargeld? Ik ga eens kijken bij de belastingdienst binnenkort. Nu lekker slapen.......... Tot morgen dames en ik ga duimen vannacht bij de nachtvoeding dat er morgen nieuwe beebjes zijn!
Hahaha, k weet niet doe niets speciaals. Ze lijkt denk ik vreselijk veel op dr papa, ook zo'n slaapkop. Als ik idd wist hoe het kan dat ze zo lekker doorslaapt zou ik het jullie gelijk vertellen, maar helaas...... Ik ga nu lekker slapen (tot morgenvroeg, hahahaaha, sorry geintje ! ) Liefs sap
Volgens mij heeft Charissa ook een halfbloedje ! Zij is ook al een tijdje niet meer geweest op t forum, heb ook nog geen foto's van haar beeb gezien.
Wij krijgen 175 euro kinderbijslag. Raar dat daar een verschil in zit. Ik vind ook dat Lieke straks zelf moet sparen en moet werken voor haar geld, maar wil er toch voor zorgen dat ze straks al een beginkapitaaltje heeft.
Ook ik heb nog wat foto's geplaatst en mijn kleine ventje heeft net zijn fles van 60cc helemaal opgedronken kleine hongerhals Ik ga ook snel naar bed, probeer morgen wat reacties te geven. Jacq: Pippa is een prachtmeid, vind Job het allemaal leuk? Kelly, Femmy en Channie: Zet um op meiden, jullie zijn er bijna Liefs Angela.
Hoi meiden ! Gisteren was echt gatenkaasdag. Weer een krijsnacht met Marit achter de rug, dus gistermorgen eerst het cb gebeld (de kraamhulp had ook wel advies maar mag dat officieel niet geven). Nu dus wel met Cinababy druppels aan de slag en het lijkt gelijk aan te slaan, gelukkig ! (afkloppen .). Ik had nog wel knallende hoofdpijn van vermoeidheid en spanning dus gisteravond lag ik om 20.00 uur op bed, wel ff wakker geworden met de late voeding maar daarna wel gelijk terug in slaap gedonderd tot mevrouw om 2 uur riep dat ze honger had (daar ga ik maar vanuit dan, dat dat het probleem was ). Ik ga zo eens bijlezen hoor, want geen idee of er babys geboren zijn inmiddels . Maar nog wel heb ik meegekregen: Robine: dag te laat nu, maar alsnog van harte gefeliciteerd ! Nou, als ons poppetje haar oogjes toch nog niet wil sluiten, ga ik ff bijlezen. Want ik breng haar na de afgelopen nachten echt niet eerder naar bed dan dat ik zeker weet dat ze slaapt. Het wakker in bed leggen volgens het advies van het cb gaan we wel proberen zodra we zelf weer wat fatsoenlijke slaapnachten gehad hebben. Trustuh !!!
Nog geen nieuwe baby's? Jacq, wat een lief koppie heeft Pippa! En wat is Joppe al een stoere vent zeg. Leuk! Conny, fijn dat de Cinababy aanslaat. Hopelijk kun je wat uitrusten van de vermoeiende dagen. Angela ook leuke foto's! Emme heeft vannacht van 23.00 uur tot 6.30 uur doorgeslapen! Geweldig he! Daarna een fles van 60 cc gegeven en nu ligt madam alweer te slapen sinds 6.50 uur. Ze is echt een slaapmutsje. Wat raar idd dat die bedragen aan kinderbijslag verschillen. Wij hebben van mijn ouders een abc spaarplan gekregen (kapitaalverzekering) voor Emme. Dit doen ze voor alle kleinkinderen. Zo hebben ze als ze 18 worden een startkapitaaltje. Maar dit laat idd onverlet dat ik vind dat het goed is dat ze leert dat je moet werken en sparen. Zo ik ga even papa Alex wakker maken. Die ligt nog naast me te slapen (zit met laptop in bed ). Je merkt echt dat het voor hem ook vermoeiend is hoor. Ik vind het wel echt geweldig om te zien wat een lieve papa hij is! O enne gisteravond mijn eerste wijntje op. Goddelijk gewoon! Pim
Jacq en Angela; wat een leuke babyfoto's hebben jullie geplaatst ! Echte schatjes. Pim; wat is het leuk om te zien dat de mannen echte papa's worden heh. Rick is ook zo vreselijk gek op Lieke, als het maar even kan dan knuffeld hij met dr. En ook zo beschermend. Echt lief om te zien. Lekker meid zo'n glas wijn. Ik heb er ook al weer een aantal op. Heeft bij mij even geduurd voor ik het weer lekker vond maar nu geniet ik er echt weer van. Ik ga mn kleren aantrekken en mn meissie in bad doen. oh ja meiden, bij mij kan het ook anders hoor, vannacht 04.15 Lieke wakker, 190 cc opgedronken . Had het wel een beetje verwacht, gisteravond laatste fles maar 90 cc gehad. Tot later, Liefs sappie
Goeiemorgen! nog steeds niks aan de hand en ook nog slecht geslapen, ik hoop gewoon dat ik niet hoef te wachten tot ik word ingeleid!. Wat een leuke nieuwe babyfoto's Jacq en Angela!.
Ben er ook nog...hier wel buikpijn en rugpijn..maarja weer afwachten of het door gaat zetten. Vannochtend druppeltje bloed in me inlegkruisje dat wel. En gister propje slijm. Maar daar in tegen ben ik ook weer aan de diaree dus of het nu een buikgriepje is..of weeën dat is even afwachten.
Ik ben er ook nog hoor. Op de achtergrond lees ik jullie verhalen mee over de beebjes. Heerlijk hoe beroerd je je ook af en toe voelt met een kindje waar je je even geen raad mee weet. Ik zou er momenteel een moord voor doen. Het rommelt wel mega bij me, maar dat doet het al 2 weken. Het wordt wel iets meer nu, maar ik ben bang dat ons droppie veel te lekker zit hierbinnen. Als iemand tips heeft............ ik wil zo graag bevallen!
Ja dat klopt. Ook Charissa heeft een halfbloedje. Ze had volgens mij al wel een foto van haar zoontje in haar album gezet. En idd lang niks gehoord van haar.
Goedemogen, Ook hier nog alles hetzelfde als gisteren, dus geen beeb nog. Het wordt wel spannend zo wie als 1e gaat nu. Ik ben bang dat er deze week ook nog niks gebeurd bij me . Ik zal dinsdag gewoon weer bij de vk zitten. Jacq: Wat een mooi meisje zeg. En leuk die foto samen met Joppe. Angel: Leuke foto's, vooral met Linsey en Kaily en hun pop, die zijn evengroot als hun broertje. Channie: Ooow spannend, maar wat je zegt je kan er geen peil op trekken. Ik heb vooral in de avond last van oefenweeen volgens mij, maar het wilt nog niet doorzetten. Ik kan er af en toe geen peil optrekken hoor. Sappie: Het is natuurlijk niet altijd feest heh . Ook jij moet een keer vroeg op. Pim: Fijn dat Emme het zo goed doet en jij ook. Ik geloof best dat het voor de mannen dadelijk ook zwaar wordt. Conny: Balen dat je zo slecht slaapt. Ik hoop dat die druppels goed helpen bij Marit. Saskia: Suc6 vandaag met je kraamvisite. Poeh heel de dag door. Knap hoor. En wat raar dat de kinderbijslag niet hetzelfde is bij iedereen. Kijken ze dan naar wat je verdient of waar je woont? Nou ik ga zo maar eens even naar buiten toe eerst, misschien als ik een stukje ga lopen dat de weeen op gang komen , ik heb nu echt al vanalles geprobeerd, maar ja eerst een bammetje eten. Lfs Kelly
Aah wachten duurt lang! Ik hoop zo dat ons kleintje nog in November komt, stom ik weet niet waarom maar ik wil geen decemberkindje, misschien te kort op Sinterklaas ... maar ja dat is t toch al.
zo ik kom even inbreken hier, zie dat er al veel babys zijn, en nog een paar waar het vast niet lang meer duurt. spannend hoor! allemaal heel erg gefeliciteerd met jullie ukjes. enne die kinderbijslag is volgens mij voor iedereen gelijk, maar volgend jaar zou iedereen meer krijgen, dus het kan zijn dat sommige bureaus dat al erbij gerekend hebben en andere niet?
Ja misschien is dat het! Wij hadden het twee weken terug aangevraagd en kregen een bevestiging afgelopen week. Dus die 186,98 oid. Is dan ook niet veel aan verhoging!
ben ik weer. huisarts is gister nog langs geweest en heb idd kraamkoorts,ben waarschijnlijk weer te vlug met alles bezig,vandaar ook dat vloeien dat terug is gekomen. moet me rustig houden en s'middags een dutje doen,anders word het alleen maar erger zei hij. ik verlies dus echt weer grote klonters bloed?sorry voor de details. ik ga dat advies dan maar opvolgen ,want wil echt niet ziek zijn nu. Heb morgen eigenlijk een feestje en ze gingen gaan wokken,maar ga er maar niet naartoe hoe lullig ik het ook vind,maar ik vind mn eigen gezondheid nu belangrijker hoor. heb ook nog niks kunnen eten sinds gister(kilo's vliegen er zo wel af natuurlijk,nog 3 kilo te gaan) Ik kan wel alweer al mn oude kleren aan ben ik superblij mee. Yorben heeft ook goed geslapen van 23.00 u tot half 6 vanmorgen dat was wel heel lekker. Jacq en angela:wat een mooie kindjes hebben jullie. saskia:hoe gaat het nu met je nu je man weer aan het werk is? lukt het een beetje alleen?ik ben maandag ook weer alleen. mn man had eigenlijk 3 weken,maar zn baas vroeg of hij maandag al kon beginnen,dan kan hij die week met kerst opnemen,dat vind ik ook wel lekker.Maandag word dus druk,want eerst de oudste op psz afzetten en dan krijg ik visite,dus dat word een race tegen de klok om de kids op tijd klaar te hebben om half 9.zal wel even wennen zijn. Kell,fem en chan:jullie houden het wel spannend hoor. het zijn eigenwijze meisjes die in jullie buik zitten ga nu eten (althans iets proberen te eten)en Yorben flesje geven en dan maar richting mn bedje
Het is wel een mooi bedrag. Alleen vind ik het wel vreemd dat als je in november bevalt, dat je pas per januari (eerstvolgende kwartaal) de bijslag krijgt.