November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ooh ik krijg trouwens per maand 78 euro voor de oudste,maar ik krijg het uit belgie omdat mn man daar werkt.
    ik mocht kiezen waar ik het vandaan kreeg,dus de keus was niet moeilijk,want in belgie krijg je meer.
    ik weet niet wat ik voor 2 kids ga krijgen,heb gehoord dat het ongeveer 190 euro per maand zal zijn ,maar dat moet ik nog afwachten.
    ieder verjaardag van mn zoontje ging het omhoog?

2. Nou ik heb even een rondje gelopen het is echt heerlijk weer zeg. Kreeg wel weer een beetje buikpijn, maar dat is weer over. Ze is nu wel wakker en beweegt met haar hoofdje heen en weer, zo raar gevoel is dat. Volgens mij zegt ze gewoon nee hoor mama ik blijf nog ff hier, wat je ook doet :) . Lekker eigenwijs dus.

Sensee: Leuk die foto die je heb veranderd.

Channie en Femmy: Hoe gaat het bij jullie?

Fajah: Doe maar lekker rustig aan meid. Je heb toch je rust nodig en de gezellige avondjes komen vanzelf wel weer.

Lfs kelly

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Kel jouw geduld wordt echt op de proef gesteld, evenals dat van Femmy. Ik hoop zo voor jullie en ook voor Channie natuurlijk dat jullie beebs er snel zijn.

Fajah lekker die 78 eutjes per maand voor 1 kindje. Ik heb geen idee wat het hier is voor twee kinderen.
    Het is mooi meegenomen maar om nu te zeggen dat het zoden aan de dijk zet. Ah goed we staan er niet om te springen het is mooi als aanvulling op de kosten van de kinderopvang straks.

Ik heb net de was gedaan en opgevouwen! Dus dat is ook weer netjes. Aan het einde van de middag rijden we naar de ouders van Chiel in Limburg, heb er niet zo een zin in maar ja.
    Heel erg hoor dat zijn vader zo ziek is/geweest, maar het wordt allemaal zo zwaar gebracht. Ik heb nu al iedere keer dat ik hem aan de telefoon had een heel verhaal moeten horen over dat hij dacht dat hij Jaime nooit meer zou zien. Prima en is ook natuurlijk heel erg, maar om dat nu iedere keer aan de telefoon te zeggen. Vraagt ie een ding over mijn operatie over de lengte van mijn litteken en of het nog zeer doet, heb ik niet eens antwoord kunnen geven ja kwam tot ongeveer tien cm, en vervolgens gaat het over zijn litteken etc. Maar goed het ligt vast aan mij met de hormonen nog enzo...

Morgen zijn we weer terug dus ik ben er vanaf einde middag niet meer. Misschien rijden we nog even langs de GB in Belgie, lekkere hapjes halen en ik heb zo'n zin in gluhwein en meestal hebben ze dat in Belgie wel.

4. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik ben vandaag voor het eerst even buiten geweest. Met Alex een rondje met de honden gelopen. Jemig ik was bekaf toen ik thuis kwam! Maar gelukkig had onze kraamverzorgster de tafel gedekt en een lekker eitje voor ons gebakken. Het lijkt hier wel een hotel! Ik ga nu even plat. Vanmiddag rond 15.30 kraamvisite.

Emme heeft vandaag haar hielprikje gehad. Ook daar sliep ze gewoon doorheen :confused: :confused: . De gehoortest wordt in onze regio niet thuis gedaan maar bij de GGD. Daar moeten we volgende week vrijdag naar toe.

Fajah, doe rustig aan he. Mijn kraamverzorgster drukt het me zo op het hart omdat je anders echt een terugslag krijgt. Idd even aan je eigen gezondheid denken.

Kel, Fem, Chan en Jantien, hopelijk komen jullie beebs snel!

Pim

5. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Nou ben ik weer :)
    Even gauw een berichtje plaatsen. Het gaat weer goed met Moira. Krampjes zijn over, heb venkel thee gedronken, en dat hielp ook. Gisteren lekker dagje samen gehad.
    Vandaag voor het eerst in de tummytub. Ik vondt het wel een beetje eng in begin, maar de kleine vondt het echt geweldig. Daarna was ze gelijk omrustig natuurlijk, want ja, Moira vindt water heel erg leuk. Ze ligt nu heerlijk te slapen in de box, terwijl ik de kaartjes nu eindelijk afmaak. Nog 20 te gaan, en dan mogen ze allemaal weg.
    Morgen krijgen we de eerste kraamvisite, en zondag komen opa en oma even nar Moira kijken. Lekker drukke weekend voor de boeg, maar wel gezelig.
    Moira is echt een lieve zoete meisje, klaagt echt nergens over, ook niet als ze een poepluier heeft. Vandaag hebben we ook haar nagels gefijld (hoe je dat ook schrijft) want ze zijn behoorlijk lang.
    O ja en Moira zit nu al ruim boven haar geboorte gewicht. Bij verlaten van ziekenhuis (woensdag) was ze 3055 gram, vandaag weegt ze 3150 gram. Deze meisje is een goede borst drinker, soms te gulzig.
    O trouwens - hebben jullie over pseudo menstruatie gehoord? Moira heeft het wel ... best wel grappig dat zo'n kleine al menstruatie heeft.
    Nou ik ga weer even verder, kom waarschijnlijk vanavond weer even kijken, en heel wat bijlezen.

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sal fijn dat het zo goed met jullie gaat! En ook al een gulzige baby!
    Van die pseudomenstruatie vertelde die kraammuts van mij..Jaime heeft er geen last van gehad volgens mij. weet niet of het nu nog kan, maar we zien het wel. Ik vond het ook wat apart idd toen ik het hoorde.

Pim lekker weer naar buiten! Hadden jullie Emme meegenomen? en doorslapen met de hielprik dat is een echte bikkel zeg.

7. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Fijn dat alles zo goed gaat met Moira. Emme heeft idd ook pseudomenstruatie gehad. Dat komt door de hormonen van mij, vertelde de kraamverzorgster.

Sens, ondanks dat je er niet zo veel zin in hebt, veel plezier bij je schoonouders. Kan me voorstellen dat je niet altijd even veel zin hebt in de verhalen van je schoonvader, maar ja aan de andere kant het is ook niet niets om een tumor te hebben (gehad). Enne .......gluhwein, jammie!

Emm is vandaag nog niet mee naar buiten geweest. Ze zit nog niet helemaal op haar geboortegewicht. Van het weekend nemen we haar mee naar buiten.

Ja een echte bikkel, net als haar mama, haha!

Pim

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zijn Emme en Moira op dezelfde dag geboren? Ik dacht dat er geen baby's op dezelfde dag geboren waren.

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wat zijn Jordy, Emme en Pippa leuke kindjes meiden! Echt lieve foto's en wat leuk dat we nu bijna allemaal een beebje hebben, al schieten Kel, Chan en fem niet erg op ;) Bijna kunnen we t forum verplaatsen naar de new born mama's.

Kinderbijslag ed: Ik heb nog niks binnen van Jill, nog geen sofinummer, geen kinderbijslagpapieren niks. Zal komende week wel komen.

Wij zijn gisteren lekker samen uiteten geweest zonder Jill. Ging prima, maar was wel weer blij om thuis bij haar te komen. Heb lekker weer 3 wijntjes achterover getikt en ze smaakten prima moet ik zeggen :)
    Zondag hebben we Jill dr babyboom, wat zal ze weer vreselijk verwend worden en dan alweer volgende week dr eerst sinterklaas met nog meer kadootjes, t kan niet op!

Hebben jullie ook ineens zo een mega berg wasgoed elke dag? Vroeger voor Jill draaide ik er 5 per week, nu zit ik aan t dubbele! t Gaat maar doro, nu moet ik wle zeggen dat ik ook alles wat ze een keer aan gehad heeft in de was gooi hoor of t nou vies is of niet. Heb een wastic, alleen jammer dat je ook alles nog moet strijken :( Daar ga ik me nu dus maar ff mee bezig houden.

Meiden ik hoop echt dat iedereen zn beebje heeft voor 5 december. Kel, Chan en Fem, zet em op!

Liefs Robine

10. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Emme is op 19 november geboren.

Pim

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    color=violet]Senseemillia: 23 oktober -Meisje-Jaime 23 oktober)
    Sappie:21-25 oktober -Meisje-Lieke (25 oktober)
    Semmi: 31 oktober -Meisje-Jayna (30 oktober) [/color]
    Fajah: 1 november -Jongen - Yorben (9 november)
    Melliemel (Saskia 2): - Jongen - Orlando (4 november)
    Saskia: 7 november - Jongen - Timo (5 november)
    Trutje: 9 november - Jongen - Brent (2 november)
    Lady Ice Shirr (Lydia) 11 november - Jongen - Jesse (11 november)

Robine: Meisje - Jill , 6 november, 3070gram, 51cm, 39,1week
    Salomina: 12 november - Meisje - Moira (18 november)
    Pim: 15 november - Meisje- Emme (19 november)

mam2003: 15 november - Jongen - Colin (15 november)
    Femmy: 16 november - Meisje
    Door: 15 november -Jongen- Neil +: Rust zacht lieve kleine
    Annemonique: 17 november - Jongen - Kyllian (1 november)

Conny: 18 november - Meisje - Marit (16 november)
    Jacq: 18 november- Meisje - Pippa (17 November)

Charissa: 20 november - Jongen - Jayden (13 november)
    Kelly: 21 november - Meisje
    Panda 23 november-Jongen- Bastian(21 november)
    Channie: 23 november- Meisje
    Angela: 24 november -Jongen- Jordy (20 november)

Zullen we t lijstje aanvullen met geboortegewicht en lengte en na hoeveel dagen geboren, ben erg benieuwd naar de statistieken :)

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo, ik heb de eerste stap gezet! Nu de rest!

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Klinkt goed Robine het uit eten en kan me goed voorstellen dat je Jill wel hebt gemist. Ook raar ineens zo zonder beeb!
    en lekker aan de wijn! hihi dat kan weer heh.

Het wasgoed hier valt mee. Hoe kom jij in godsnaam aan 5 wassen per week voordat Jill er was? Wij hadden er max 3 per week. We hadden dus ook altijd een wasdag, tenminste in het weekend werd er gewassen, anders kwam het er ook niet van veels te druk allebei.
    Ik heb nu wel meer wassen hoor zeker wel. Denk dat we er nu op 6 pw zitten ofzo. Ik doe niet per se alles na 1 keer in de was, de rompers wel, maar een jasje of broekje niet. Maar moet zeggen dat het meeste wel na 1 dag in de was gaat omdat mevrouw nogal gulzig is spuit soms zo de melk uit haar mond (ik begrijp ook niet hoe ze het doet hoor..)

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

15. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Senseemillia: Meisje-Jaime 23 oktober, 3065 gram, 49 cm, 38,3 weken
    Semmi: 31 oktober -Meisje-Jayna (30 oktober)

Salomina: 12 november - Meisje - Moira (19 november)
    Pim: Meisje- Emme 19 november, 3160 gram- 51 cm- 40,4 weken

Als je de lijst aanvult moet je 'm ff kopieeren en niet quoten, anders worden de letters zo klein.

Sal, ik heb Moira op 19 november gezet.

Pim

16. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Moira is ook op de 19e geboren :D
    Lijst had ik al een keer aangepast, maar is nu weer uit de lijst :(

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Senseemillia: 3 november -Meisje-Jaime 23 oktober 3065 gram, 49 cm, 38,3 week

Salomina: 12 november - Meisje - Moira (19 november)
    , 3160 gram, 51 cm, 40,4 week

Zullen we t lijstje aanvullen met geboortegewicht en lengte en na hoeveel dagen geboren, ben erg benieuwd naar de statistieken :)[/quote][/quote]

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik heb de geboortedatum van Moira aangepast.

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en mijn uitgerekende datum was eigenlijk 3 november dus heb die ook ff aangepast.

20. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Senseemillia: 3 november -Meisje-Jaime 23 oktober 3065 gram, 49 cm, 38,3 week

Salomina: 12 november - Meisje - Moira (19 november), 3040 gram, 49cm, 41 week
    , 3160 gram, 51 cm, 40,4 week

Deel Deze Pagina