Even weer een berichtje van mij... kom helemaal niet toe aan de pc en alles bijlezen. Vandaag de 2e gehoortest gehad, niet geslaagd Ik maak me erge zorgen hierom, volgende week krijgt hij de uitgebreide test. Wie heeft dit ook gehad? Ik heb hem vanmorgen wel meegehad onder de douche en de vorige keer was hij nog maar 4 daagjes oud.. Kelly, Femmy ik hoop dat jullie snel jullie beebs in jullie armen kunnen houden!
Even snel, lukt nog niet zo goed om mee te doen maar ik volg jullie wel hoor! Ben zo benieuwd naar de laatste baby's, hoop echt dat ze snel komen. Hier gaat alles goed. Vermoeiend, dat wel De bv gaat op zich heel goed en doet steeds minder pijn dankzij de tepelhoedjes. Misschien kan ik morgen of overmorgen weer zonder. Stuwing is wel wat pijnlijk maar ach, stelt niets voor vergeleken bij de bevalling. Morgen komt waarschijnlijk de vk langs die bij de bevalling was, ze had nog geen tijd gehad. Kunnen we even de bevalling doornemen want dat was toch allemaal wel erg snel en heftig. Wat heerlijk trouwens om te lezen dat jullie hem zo'n mooi mannetje vinden. Ik namelijk ook Kan elke keer wel huilen als ik hem zie.
Hoi ! schiet hier niet op met meeschrijven, want Marit heeft dan geen erge krampjes meer, maar wel in die mate dat ik de hele dag met haar tegen mijn buik aan lig. Gelukkig helpt dat wel, maar je bent een stuk minder mobiel. Zou bijna toch zo'n wikkeldoek gaan halen, maar vind het eigenlijk enge dingen (zou maar losschieten...). Charissa: Gehoortest kan mislukken omdat er vocht achter de oortjes zit van verkoudheid of zo, is dat misschien het geval? Probeer je niet te bezorgd te maken, bij Marit hebben ze ook 2 x de dopjes verwisseld omdat er teveel oorsmeer in haar oortjes zat. Hoop morgen wat meer tijd te hebben of later vanavond als allebei de kids knockout liggen... doei !!!
Charissa: misschien heeft hij wat vocht in zijn oortjes? Dan werkt de test toch niet? Ik heb zelf als kind veel last van vocht achter de trommelvliezen gehad. Heb op zich wel een goed gehoor maar kan niet alle hoge tonen even goed horen. Nog niet meteen veel zorgen maken hoor (al kan ik me dat heel goed voorstellen), het is heel goed mogelijk dat de uitgebreide test wel goed is.
Hihi Conny, je was me net voor! Hier nog een die het liefst de hele dag tegen mijn buik aan ligt, vooral als hij krampjes heeft. Dat werkt wel goed maar ja... Herstel: 'dag' moet 'nacht' zijn want overdag slaapt hij prima.
Senseemillia: Jaime ,3 november, 3065 gram, 49 cm, 38,3 week Sappie:Lieke 25 oktober (4 november) 3570 gram, 52 cm 38,4 week Semmi: 31 oktober -Meisje-Jayna (30 oktober) Fajah: 1 november -Jongen - Yorben (9 november) Melliemel (Saskia 2): - Jongen - Orlando (4 november) Saskia: 7 november - Jongen - Timo (5 november) Trutje: 9 november - Jongen - Brent (2 november) Lady Ice Shirr (Lydia) 11 november - Jongen - Jesse (11 november) Robine: Jill , 6 november, 3070gram, 51cm, 39,1week Salomina: Moira, 19 november,3040 gram, 49cm, 41 week Pim: Emme ,19 november 3160 gram, 51 cm, 40,4 week mam2003: 15 november - Jongen - Colin (15 november) Femmy: 16 november - Meisje Door: 15 november -Jongen- Neil +: Rust zacht lieve kleine Annemonique: 17 november - Jongen - Kyllian (1 november) Conny: 18 november - Meisje - Marit (16 november) Jacq: 18 november- Meisje - Pippa (17 November) Charissa: 20 november - Jongen - Jayden (13 november) Kelly: 21 november - Meisje Panda 23 november-Jongen- Bastian(21 november) Channie: 23 november- Meisje Angela: 24 november -Jongen- Jordy (20 november)
Vandaag lekker weze babyshoppen, heb 2 shirtjes gekocht, een spijkerrokje, majootje en leuke sokjes. Ben weer helemaal happy als mn meissie er zo mooi uitziet. Waar blijven de baby's ? Wachten duurt lang ! Kom later nog weer ff kijken. Liefs sappie
Senseemillia: Jaime ,3 november, 3065 gram, 49 cm, 38,3 week Sappie:Lieke 25 oktober (4 november) 3570 gram, 52 cm 38,4 week Semmi: 31 oktober -Meisje-Jayna (30 oktober) Fajah: 1 november -Jongen - Yorben (9 november) Melliemel (Saskia 2): - Jongen - Orlando (4 november) Saskia: 7 november - Jongen - Timo (5 november) Trutje: 9 november - Jongen - Brent (2 november) Lady Ice Shirr (Lydia) 11 november - Jongen - Jesse (11 november) Robine: Jill , 6 november, 3070gram, 51cm, 39,1week Salomina: Moira, 19 november,3040 gram, 49cm, 41 week Pim: Emme ,19 november 3160 gram, 51 cm, 40,4 week mam2003: 15 november - Jongen - Colin (15 november) Femmy: 16 november - Meisje Door: 15 november -Jongen- Neil +: Rust zacht lieve kleine Annemonique: 17 november - Jongen - Kyllian (1 november) Conny: 18 november - Meisje - Marit (16 november) Jacq: 18 november- Meisje - Pippa (17 November) Charissa: 20 november - Jongen - Jayden (13 november) Kelly: 21 november - Meisje Panda: Bastian, 21 november, 3740 gram, 50cm, 39,5 week Channie: 23 november- Meisje Angela: 24 november -Jongen- Jordy (20 november) Heb 2 nieuwe foto's geplaatst.
Hey meiden wie van jullie had ook alweer die soesjes gemaakt? en hoe moet dit zo'n beetje ik ben daar niet zo goed in maar wil het toch! *hihi* thnx!
Waarom zijn de kleurtjes nu weg? Hoe moet ik die terugkrijgen? Edit: gelukt! Hopelijk heb ik het goed gedaan.
Sappie: een spijkerrokje? Awww dat lijkt me superschattig. Foto? Ik had je tegen kunnen komen! Ik was effe met mijn broer in de stad en heb gescoord bij H&M voor Brent. Daar hebben ze ook veel leuke kleertjes (vooral voor meisjes helaas, zoals overal) Wat een leuke foto's van Bastian, Pandaatje! Hoe groot is hij ook weer? Hij lijkt zo veel kleiner dan mijn eigen muppetje. Maarja die is ook al over de 4kg heen...
Je moet chocolade smelten (heb ik in de magnetron gedaan) en dan doop je het soesje in de chocolade en daarna in de muisjes. Ik heb ze allemaal in de vriezer gedaan daarna. Suc6. Lfs Kelly
Senseemillia: Jaime ,3 november, 3065 gram, 49 cm, 38,3 week Sappie:Lieke 25 oktober (4 november) 3570 gram, 52 cm 38,4 week Semmi: 31 oktober -Meisje-Jayna (30 oktober) Fajah: 1 november -Jongen - Yorben (9 november) Melliemel (Saskia 2): - Jongen - Orlando (4 november) Saskia: 7 november - Jongen - Timo (5 november) Trutje: 9 november - Jongen - Brent (2 november) Lady Ice Shirr (Lydia) 11 november - Jongen - Jesse (11 november) Robine: Jill , 6 november, 3070gram, 51cm, 39,1week Salomina: Moira, 19 november,3040 gram, 49cm, 41 week Pim: Emme ,19 november 3160 gram, 51 cm, 40,4 week mam2003: 15 november - Jongen - Colin (15 november) Femmy: 16 november - Meisje Door: 15 november -Jongen- Neil +: Rust zacht lieve kleine Annemonique: 17 november - Jongen - Kyllian (1 november) Conny: Marit, 16 november 3700 gram, 39,5 week Jacq: 18 november- Meisje - Pippa (17 November) Charissa: 20 november - Jongen - Jayden (13 november) Kelly: 21 november - Meisje Panda: Bastian, 21 november, 3740 gram, 50cm, 39,5 week Channie: 23 november- Meisje Angela: 24 november -Jongen- Jordy (20 november)
En is het gelukt met de soesjes Channie?. hier alles nog rustig, de kleine is ook rustig, ook weleens lekker geen urenlang getrap in je zij
Conny, panda, dank je wel. Is ook wel zo, moet ook niet teveel erover piekeren. Maar even een algemeen vraagje, reageren jullie baby's wel op geluidjes of je stem? Panda, wat een mooi jongetje, weet ook niet meer of ik je wel hebt gefeliciteerd. Nou GEFELICITEERD met jullie jongen. Geniet ervan!
geloof dat ik iets heb verkeerd gedaan met het lijstje. wie kan mij helpen en mij toevoegen zonder dat ik iedereen wis? gewicht van yorben 3060 gr. 48 cm geboren met 41,2 weken. bedankt alvast.
Senseemillia: Jaime ,3 november, 3065 gram, 49 cm, 38,3 week Sappie:Lieke 25 oktober (4 november) 3570 gram, 52 cm 38,4 week Semmi: 31 oktober -Meisje-Jayna (30 oktober) Fajah: Yorben 9 november (1 november) 3060 gram, 48cm, 41,2 week Melliemel (Saskia 2): - Jongen - Orlando (4 november) Saskia:Timo 5 november (7 november) 3600 gram, 49cm, 39,5 week Trutje: 9 november - Jongen - Brent (2 november) Lady Ice Shirr (Lydia) 11 november - Jongen - Jesse (11 november) Robine: Jill , 6 november, 3070gram, 51cm, 39,1week Salomina: Moira, 19 november,3040 gram, 49cm, 41 week Pim: Emme ,19 november 3160 gram, 51 cm, 40,4 week mam2003: 15 november - Jongen - Colin (15 november) Femmy: 16 november - Meisje Door: 15 november -Jongen- Neil +: Rust zacht lieve kleine Annemonique: 17 november - Jongen - Kyllian (1 november) Conny: Marit, 16 november 3700 gram, 39,5 week Jacq: 18 november- Meisje - Pippa (17 November) Charissa: 20 november - Jongen - Jayden (13 november) Kelly: 21 november - Meisje Panda: Bastian, 21 november, 3740 gram, 50cm, 39,5 week Channie: 23 november- Meisje Angela: 24 november -Jongen- Jordy (20 november)