November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Heb de lijst aangepast, Fajah heb jou er ook tussen gezet hoor!

2. Nou meiden alles nog rustig hier. Ben benieuwd wat er vannacht gaat gebeuren.
    Ik wil nl ook zo snel mogelijk op het lijstje komen :D .

Lfs Kelly

3. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Vanmorgen en vanmiddag kraambezoek gehad, vanavond ging niet door dus dat is wel lekker, even een avondje voor onszelf heerlijk!
    Morgenochtend komen er nog en dan morgenmiddag ga ik met Rick naar Sinterklaas die komt hier bij ons in het dorp. Twan blijft dan bij Timo, ik ga m nog niet meeslepen hoor naar zo'n drukke kantine. Voor Rick is het wel leuk natuurlijk om weer s samen met mama iets te gaan doen.

Robine: Gezellig etentje gehad zo te lezen ;) Wel fijn dan om weer thuis te komen heh bij je meissie.

Jacq: Lieve foto's van Pippa en idd wat is Joppe al een stoere knul zeg!

Angela: Ook jij weer superleuke foto's geplaatst, vooral die van jou en Albert met Jordy vind ik errug lief.

Conny: Pfff vermoeiend meid! Probeer wel een beetje je rust te pakken heh, ook al is dat voor jou heel moeilijk. ;)

Fajah: Ook jij voorzichtig aan en denk in de eerste plaats aan jezelf! Dat kun je niet gebruiken hoor dat ziekzijn. Het is idd wennen hoor zo'n eerste week alleen met twee kinderen. Maar het is me gelukt en ik had zelfs Rick op tijd op de PSZ dus als ik het kan, kan jij het ook hoor! Even je ritme zien te pakken maar komt goed!
    Hier heeft Rick trouwens af en toe nog een jaloerse bui, altijd als Timo op schoot zit wil hij op schoot....maar het word minder nu.

Charissa: Niet gelijk zorgen maken hoor! Het kan heel goed dat er oorsmeer in de weg zit of als hij een beetje verkouden is kan het ook dat de test niet slaagt. Bij Timo ging het de eerste keer ook niet met zijn rechteroortje, de tweede keer ging het wel goed maar hij is dan ook verkouden. Wacht eerst de uitgebreide test maar s af, ik hoop iig dat alles goed is meid!

Salomina: Wat heerlijk zeg dat Moira zo'n zoet kind is. Geniet daar maar lekker van. Timo horen we ook nooit, alleen als hij honger heeft, echt een heerlijk kind.

Trutje: Het lijkt af en toe idd of er meer voor meisjes is als voor jongens heh qua kleding dat vind ik ook hoor. Maar meiden hebben natuurlijk ook meer keuze die kunnen een broek aan en een rokje of jurk, jongens moeten het maar met een broek doen haha. Maar je hebt wel hele leuke jongenskleding ook hoor. Vooral bij Hema vind ik altijd errug leuk.

Panda: Lieffie hoor! Erg leuke foto's ook weer.

Sappie: Leuk is dat heh kleren kopen voor je kleine, ik kan daar ook altijd erg van genieten vind het zelfs nog leuker dan kleding voor mezelf kopen en dat vind ik ook errug leuk........
    :D

Nou dames ik ga mijn kleine man zo uit zijn bed vissen voor zijn voeding en dan gaan we weer heerlijk slapen (hoop ik), mag tot nu toe niet klagen hoor want hij komt maar een keertje 's-nachts meestal rond een uur of 3 en dan horen we m niet meer tot 7.00 's-ochtends dus dat is netjes toch.....

Liefs Saskia.

4. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Senseemillia: Jaime ,3 november, 3065 gram, 49 cm, 38,3 week
    Sappie:Lieke 25 oktober (4 november) 3570 gram, 52 cm 38,4 week
    Fajah: Yorben 9 november (1 november) 3060 gram, 48cm, 41,2 week
    Melliemel (Saskia 2): - Jongen - Orlando (4 november)
    Saskia:Timo 5 november (7 november) 3600 gram, 49cm, 39,5 week
    Trutje: 9 november - Jongen - Brent (2 november)
    Lady Ice Shirr (Lydia) 11 november - Jongen - Jesse (11 november)

Robine: Jill , 6 november, 3070gram, 51cm, 39,1week
    Salomina: Moira, 19 november,3040 gram, 49cm, 41 week
    Pim: Emme ,19 november 3160 gram, 51 cm, 40,4 week

mam2003: 15 november - Jongen - Colin (15 november)
    Femmy: 16 november - Meisje
    Door: 15 november -Jongen- Neil +: Rust zacht lieve kleine
    Annemonique: 17 november - Jongen - Kyllian (1 november)

Conny: Marit, 16 november 3700 gram, 39,5 week
    Jacq: 18 november- Meisje - Pippa (17 November)

Charissa: 20 november - Jongen - Jayden (13 november)
    Kelly: 21 november - Meisje
    Panda: Bastian, 21 november, 3740 gram, 50cm, 39,5 week
    Channie: 23 november- Meisje
    Angela: 24 november -Jongen- Jordy (20 november)2715gr, 48cm, 39,3 week

5. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Sas:
    De hema heeft inderdaad veel leuk spul. Ik vind de rompers van badstof zeer prettig! Als je bijv. de V&D of Prenatal of H&M in loopt word je gelijk dood gegooid met de kleur roze... Soms moet je echt zoeken waar de jongenskleertjes hangen en als je dan ziet wat ze hebben lijkt het op minimaatjes studentenkorpsbal.... ;)
    Zeeman valt me trouwens helemaaaaal niet tegen. Echt lieve kleertjes!

Kelly ik ga voor je duimen vannacht ok? ;)

6. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Oeps had dus de andere blauwe kleur moeten zijn :oops:

Jordy is na zijn fles van 20 uur best onrustig gebleven, ook lekker lang wakker dus dat is alleen maar gunstig voor onze eigen slaap ;)
    23 Uur krijgt hij de laatste en dan snel ff douchen en heel snel slapen. Zal er vannacht nog een keertje uitmoeten en hopenlijk valt hij daarna ook weer gewoon in slaap.
    Vandaag zijn ze hier ook geweest voor het hielprikje en de gehoortest, was gelukkig goed.
    Ik ga echt proberen morgen ook weer wat reacties te plaatsen, overdag heb ik er echt nog geen tijd voor :( en nu vanavond is mijn zus geweest. Morgen hebben we geloof ik nog niets dus dan zal ik wat tijd maken ;)
    Ik ga nu snel de fles klaar maken en daarna lekker douchen en slapen.
    Kom op Kelly, Femmy, Jantien en Channie (en de rest van de meiden die op het punt van bevallen staan, we willen nieuwe babytjes zien ;)

Liefs Angela.

7. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

Ik denk dat ik mijn 2e portie kraamtranen heb, gisteren en vannacht flink gehuild om van alles en om niks. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar Marit in bed te leggen en dat ze blijft slapen. Tegen me aan slaapt ze wel, in de box ook maar zodra ik haar oppak en boven in haar wiegje wil leggen, is ze binnen 5 min. aan het krijsen en krampen. Heeeeeeel frustrerend.

Morgen is Werner een hele dag weg van 's morgens vroeg tot 's avonds en daar zie ik als een berg tegenop, want als het gaat zoals gisteren loop ik de hele dag met Marit tegen me aan en dat werkt voor geen meter aangezien Rick ook nog rondloopt. En ik wil hem niet wegbrengen, voor mezelf niet, en we krijgen ook kraamvisite waarbij mijn moeder gelukkig ook meekomt. Maar ik heb gewoon ff de balen van alles.

En het is zo zielig voor Marit, het poepen doet niet zeer, maar de scheetjes doen blijkbaar gigantisch zeer want dan is het krijsen vooraf.

Zow, dit was ff mijn klaagzang, ik hoop dat het in de loop van de dag beter gaat.

Angela; Fijn dat de gehoortest goed was, ook weer achter de rug.

Trutje: Bij de Hema kun je idd prima slagen en de Zeeman ook hoor. Ze dragen deze maatjes zo kort, dus de kleertjes krijgen geen tijd er afgewassen uit te zien :).

Saskia: Kan me voorstellen dat het lekker is, eens een keer geen visite, maar gewoon met zijn 4'en thuis. Veel plezier vanmiddag bij Sinterklaas !

Kelly: We blijven duimen....

Charissa: Poeh, zou ik ff bewust moeten gaan testen vandaag, maar ik geloof wel dat Marit reageert als ze mijn stem hoort.

Femmy: Hihi, da's waar, niet altijd even fijn die blauwe plekken aan de binnenkant van je lijf ;)

Hmm... verder kan ik niet meer terug lezen. Ik hoop dat ik vandaag meer tijd heb om bij te blijven. Vanmorgen komt mijn schoonmoeder op de koffie, vanmiddag en vroeg in de avond kraamvisite. Dus hopelijk later op de avond even tijd hier te lezen, kijken hoe het met iedereen is en kijken of er weer beebs bij zijn !

Tot later meiden !!

8. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Goeiemorgen!

En Emme heeft weer doorgeslapen van 23.00 uur (laatste voeding) tot 6.45 uur! Geweldig zeg. En nu ligt ze al weer lekker in bed. Ik zit even met de laptop in bed Sesamstraat te kijken :oops: .

Vanochtend kraamvisite en vanmiddag lekker rustig. Gisteravond ook geen visite gehad. Zo fijn om even met z'n drieeen thuis te zijn.

De stuwing is nog steeds niet weg hier. Het is wel minder, maar nog wel aanwezig. Ik lek niet veel, maar heb gewoon twee harde meloenen ipv zachte borsten. Heb ook het idee dat ik er 's avonds meer last van heb dan overdag. Hoe is dit bij jullie?

Trutje hoe reageert jullie teckel op Brent? Onze teckels vinden het allemaal reuze spannend. Je merkt nu wel dat het nieuwe er wat af begint te gaan. Ze worden heel blij als Emme beneden komt en gaan daarna lekker hun gang. Je merkt wel dat ze van de week van slag waren omdat ik niet veel beneden ben geweest.

We worden echt bedolven onder de kaartjes. Zo lief hoe iedereen met ons meeleeft.

Kel, Fem, Chan en Jantien al nieuws........?

Pim

9. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Laat de tranen maar lekker stromen hoor Conny. Ik zit ook op de vreemdste momenten met tranen in m'n ogen.

Kan me voorstellen dat het heel frustrerend is dat Marit niet in haar wiegje slaapt. Denk je dat het krampjes zijn waarom ze huilt of misschien dat ze zelf niet in slaap kan komen in haar wiegje?

Rot dat Werner de hele dag en avond weg moet. Heb je niet iemand die morgen bij je wil zijn zodat jij ook je rust kunt pakken?

Pim

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Conny:heel herkenbaar die kraamtranen van je,ik heb er ook soms last van.
    vind het best pittig met 2 kids en om de aandacht nog eens te verdelen ook.
    alsje met de kleine bezig bent heb je er nog eentje rondlopen die aandacht vraagt ,maar je kan maar 1 ding tegelijk hé dat vind ik ook moeilijk hoor.
    Yorben heeft af en toe ook krampjes en dan huilt hij ook zodra ik hem in bedje leg,maar op schoot niet dat is zo frustrerend,want dan denk je dat hij slaapt en als je hem dan in bed legt begint hij te krijsen :(
    Gelukkig heeft hij er steeds minder last van.
    Gister heeft hij om 22uur laatste voeding gehad en om 3uur weer en vanmorgen om 7 uur en hij ging gelijk weer slapen na de voeding.
    Ik wens je veel succes vandaag alleen,en je kan het best meid .dikke knuffel xxx

Saskia:bedankt dat je me aan het lijstje hebt toegevoegt,het lukte me niet. ](*,)

Meiden weer geen baby's geboren vannacht?
    mss wel hé want we hebben de dames nog niet online gezien vandaag,maar het is ook nog vroeg ook.
    we zullen het wel horen.

Met mij gaat het wel iets beter,koorts is weg maar ga me toch aan mn rust houden voordat ik weer een terugslag krijg(of nog erger,een post natale depressie)

xxx

xxx

11. ME VLIEZEN ZIJN OM 08.00 UUR GEBROKEN.

WHAAAAAAAAAAAAAAAAA. SPANNEND HEH. HET GAAT GEBEUREN. 1E WEE HEB IK OOK AL GEHAD VOLGENS MIJ.

IK HOU JULLIE OP DE HOOGTE.

LFS KELLY

12. sappie

sappie Fanatiek lid

WHAAAAAAAAA ZET M OP KEL ! JE KUNT HET ! JIPPIE VANDAAG JE BABY INJE ARMEND !

LIEFS SAP

13. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Jeeej Kelly spannend! :D ben stiekum jaloers hahah hier dus nog niks :( maarja geeft niet komt nu iig een andere baby aan haha :p

14. essepes

essepes Actief lid

18 aug 2006
    198
    0
    0
    Hee!

ik lees hier regelmatig mee en wou even zeggen:

SUCCES KELLY!

liefs esther

15. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Succes Kelly!

Ik wou dat ik dat kon zeggen!
    Maar behalve dat het nachterlijke gerommel heftiger wordt, maakt ons droppie nog geen echte aanstalten.

16. Heb net de vk gebeld. Als de weeen om de 5 min komen dan komen ze langs. Tot nu toe is het om de 7 a 8 min. Sommige zijn best hevig vind ik.
    Verlies ook heel de tijd vruchtwater.

Maar belangrijkste is: ZE KOMT ER AAN :D

17. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Kelly succes meid! Nog even en je hebt je kleine meid in je armen YES! Zet um op, ik duim voor je!

Liefs Angela.

18. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Ja zet hem op Kelly! zie je wel het ligt aan het weekend :) spannend hoor!

hier helaas nog niks :(

19. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Kelly: Joepie, gelukkig meid, veel succes !!!

20. vk is net geweest. 3cm onsluiting. Ik had gehoopt op meer.
    Heb net 30 min achter elkaar rug weeen gehad :( . Ben maar weer lekker gaan douchen.

14.30 komt de vk weer terug of eerder als ik het nodig heb.

Deel Deze Pagina