November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Voor je het weet heb jij je meisje in je armen :D hou je het nog uit met die weeen? zet hem op!.

2. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ooooh, Kelly, wat geweldig! Zet 'm op! Het doet pijn maar het is echt de moeite waard! Zal aan je denken vandaag, hoop dat het vlot gaat.

3. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hey Kelly! Spannend meid, veel success! Je baby heeft zich lekker gemeld, duurt niet lang meer meid. :whistle:

Kreeg vanochtend een sms van mijn nichtje, die was in jan uitgerekend, en was gisteren bevallen van een meisje.

Nou hier weer een onrustige nachtje gehad, Moira had weer last van krampjes. Hup aan de venkel thee, en toen was ze weer lekker rustig. Gerben heeft net even sinababy gehaald, dus zijn we iig op de volgende voorbereid.

Pim: Ik heb een keer last van mijn borsten gehad, ik heb ze gemasseerd en een nachtje met bh geslapen, de volgende ochtend was het weer over. Heel raar, maar bij mij werkt het wel.

Conny: Gisteren was mijn dagje ook niet, vandaag gaat het wel weer beter. Erg he die kraamtranen. Veel success vandaag zonder Werner.

Fajah: Hoe is het nou met jou? Temp gezakt?

Trouwens: Hebben jullie nog last van je baarmoeder. Die van mij was aardig gezakt gisteren, en dat voelde ik ook. Had ik ineens last van, moeilijk lopen enzo, maar nu gaat het weer goed. Mijn buik is alweer bijna weg - had voor de zw. al een buikje. De kilos vliegen hier eraf - nog 8 te gaan en zit ik weer op mijn ouder gewicht.

Angela: Hoe is het nou met Jordy? En Kaily?

Channie, Femmy, Jantien hoe gaat het met jullie?

Krijg zo kraamvisite - de eerste, dus moet nu even verder. Kom vanavond weer even kijken als het mij lukt.

Dikke knuffel allemaal :)

4. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Hier helaas nog niets!

5. WAT DOEN WEEEN PIJN ZEG. :(

We gaan zometeen naar het zkh. Weeen komen steeds sneller en heviger.

Tot snel.

Lfs Kelly

6. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Spannend joh!
    Heel veel succes, sterkte en natuurlijk ook plezier!

7. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Spannend zeg Kelly. Zal de hele dag aan je denken.
    Dikke kus :D

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly heel veel suc6! Vandaag heb je je kleine meid in je armen!

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Whaaaaaahhhhhh Kel het is bezig! Ik ben net thuis en zie je bericht. Wow zeg je meisje is er bijna! Zet m op heh!

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Meiden wij zijn weer terug uit het zuiden. Jaime haar eerste nachtje van huis is goed gegaan. Ook de lange autorit ging prima. en dit terwijl er weer eens file was en we er 3,5 uur over deden :confused: .
    Bomma heeft Jaime drie keer te eten gegeven en vond het geweldig!

Wij gaan nu weer klussen laminaat leggen.. Ik kom tussendoor nog wel effies kijken hoe het met Kel gaat! Ben zo benieuwd!

11. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Oh wat spannend zeg ... Zou ze al bevallen zijn?

We wachten in spanning af ...

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    kelly,veel succes,eindelijk is het zover meid,ben heel blij voor je.
    we horen het wel als ze er is hé?

dikke zoen xxx

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Hee Kel, meid wat is het spannend. Ik geloof je gelijk dat weeen pijn doen maar even volhouden, je bent er bijna !

Fijn Sens dat alles goed is gegaan, de lange autorit en het ergens anders slapen.

We hebben zonet kraambezoek gehad en er kwamen nog wat vrienden langs dus was een drukke ochtend. Heb Lieke net in bed gestopt, Rick moet voetballen dus ik heb de zaterdagmiddag lekker voor mezelf. Zal zo maar beginnen met een babywasje, moet ook gebeuren. Ik heb trouwens maar iets van 5 a 6 wasjes in de week, valt best mee.

Kom later nog ff kijken of er al nieuws van Kel is.

Liefs sappie

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Als t goed is smst Kelly mij als de kleine er is! Ik hou jullie op de hoogte!

Charissa: Jill reageer al heel geod op geluidjes en mn stem. Aanstaande dinsdag moet ze voor de gehoortest dus dan weten we zeker of t allemaal goed is. Hoop dat bij jou en de kleine Jayden ook alles goed komt. Maak je niet meteen teveel zorgen meid!

Oja, Jill volgt ook al ruim een week de schaapjes boven dr box en mn ogen en vinger. Ze gaat zo snel, morgen alweer 3 weken!

Liefs Robine

15. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Go Kelly! :whistle:

't Lijkt er inderdaad op dat je ondanks je voorgeschiedenis en pech met voorweeën en ontsluiting en alles als laatste gaat bevallen, Chan! Maar ooit zal ook jouw babbie er uit komen ;)

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik moet af en toe even meekijken hoe het met kelly gaat, spannend hoor! veel succes!

17. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Salomina alles goed met je nicht en haar versgeborene? Aardig wat weekjes te vroeg geboren he?

18. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Peggy is hartstikke blij met en enthousiast over Brent. Ze likt continu zijn gezicht als ze de kans krijgt en wil er zo dicht mogelijk tegen aan liggen. Als ik borstvoeding geef dan ligt Brent in mijn ene arm en Peggy in de andere met haar hoofd op Brent's buik. Zo lief samen :D

De stuwing trekt vanzelf weg hoor ;) Heb je een kolf? Anders kun je eens proberen zelf wat uit je borsten te drukken tijdens een warme douche. Mij luchtte dat enorm op.

19. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik word gek van mijn pc ! Ik wil ook een fototje van Lieke onder mn naam (bij profiel) maar het lukt niet. Hij geeft steeds aan Avater moet minder zijn dan 5kb, wie o wie kan me vertellen wat ik moet doen. Heb al foto's verkleind maar het lukt niet !

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Dat probleem had ik ook Sap, en kreeg die foto van Jill van een vriendin en daar lukte t wel mee. Ik kan je helaas niet helpen, kan ook geen andere foto van Jill plaatsen.

Hopelijk kan een ander ons idd helpen!

Liefs Robine

Deel Deze Pagina