November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sap heb je microsoft office picture manager?
    Dan boven inde balk picture en dan resize kiezen. In de kolom aan de rechterkant kun je de foto bv 80 x 79 pixels maken. Volgens mij is het nl. breedte max 80 en hoogte ook max 80.
    Laat maar ff weten of het lukt en of je dat progje hebt.

ikn u nog ff verder met schilderen. ben er zo weer.
    Geen nieuws van kelly nog?

2. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wow Kel, het is begonnen! Heel veel succes en vandaag heb je je kleine meid waarschijnlijk in je armen!

Fajah, fijn dat je wat bent opgeknapt.

Trutje, ik mag niet kolven, want dat brengt de melkproductie op gang, terwijl íe juist moet afnemen.

Vanochtend kraamvisite gehad van goede vrienden. Ze hadden leuk nieuws dat ze zwanger zijn. Geweldig! Heb haar mijn zwangerschapsboeken maar meteen meegegeven.

Heb net heerlijk 2 uur in bed geslapen. Dat heb ik tot nu toe elke middag gedaan en dat bevalt me goed!

Ik pas m'n schoenen weer en m'n buik is ook bijna weg.

Vanavond komen m'n ouders eten. Wel gezellig!

En ons kleine dropke ligt alweer de hele dag zoet te slapen.

O Alex komt met de post. Een feest om uit te pakken. Tot straks!

Pim

3. sappie

sappie Fanatiek lid

GRRRRRRRRRRR :evil: :evil: :evil: Hoe word ik gek ?! Heb het nu ook via microsoft office picture manager geprobeerd. Netjes verkleind 80x79 maar nee hoor, doet ie niet ! Hij past het formaat wel aan, maar de pc blijft aangeven avator mag niet meer dan 5kb zijn.

Ik doe ff niet meer, heb er genoeg van. Ik ga lekker in bad anders word ik alleen maar superchaggie.

In ieder geval bedankt Sens. Ik probeer het later nog wel.

Liefs sap

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Alsof ik nog niet chagerijnig was !
    Ga ik naar het toilet, zijn de :evil: :evil: :evil: gekomen ! Zou dat kunnen dat ik nu alweer ongi ben. Lieke is natuurlijk wel al 1 maand. Dus wat dat betreft zou het kunnen, bah...heb ik nu helemaal geen zin in ! :( .

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi Sappie,
    Geef je FV?
    Ik was na 2 weken gestopt met vloeien en na 4 weken weer ongi :(
    Schrik niet want de 1e keer kan heel heftig zijn! :confused:

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap ik heb t ook geprobeerd, ,maar mij lukt t ook niet, hoe klein je em ook maakt! Snap er ook niks van helaas! Wie weet kan iemand deze twee domme blondjes op weg helpen?

Beetje jammer, nu alweer ongesteld! Nou ja, dan komt alles in je lijf tenminste weer in een normaal ritme, zo kun je t ook zien.

Ik ben ook chagrijning! Elke dag op de weegschaal en geen gram eraf! Ben t zo zat! En dan die Pim maar leuk dr zwangerschapsbroeken aan een ander geven, grrrrrrr ik kan ze nog wel een tijdje aan al zakken ze van mn kont af, een normale broek lukt nog met geen mogelijkheid! Kan niet wachten om weer te gaan sporten. Sinds gisteren bijna geen vloeien meer, dus ga volgende week maar eens beginnen als t zo blijft. Moet toch ergens een start maken, al is t morgen pas 3 weken geleden dat Jill geboren werd. Ik zie wel hoe t gaat.

Liefs Robine

7. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Oops, Pim doe je FV? Ik dacht dat je BV deed. Sorry, my bad!

8. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Oh wat zijn er al veel van jullie bezig met het omlaag gaan van je gewicht.

Ik zie het alleen nog maar stijgen.
    Momenteel ben ik 98.2 kg. Dat is 20.5 meer dan voor ik zwanger werd.
    En echt waar ik groei nog steeds. Wat ook tot gevolg heeft dat ik erge last van striae heb, en dat is zo pijnlijk!

Maar goed het is allemaal voor een heel goed doel.
    Ik kan niet wachten op dat doel!

9. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Jantien, dat zie je absoluut niet aan je af. Mooie buik heb je. Geniet er nog effe van (als dat nog kan ;) ) want erg lang heb je em niet meer. En dan gaan er ook bij jou kilo's af :) Bij mij gaat het langzaam maar ik merk het wel. Ik was ook aardig wat aangekomen, zo ongeveer hetzelfde als jij.

10. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Oh ik ben ook blij met mijn buik hoor. Dat hij niet blubberdeblubber is.
    Maar hij gaat nu wel heel erg hangen. Op mijn bikinilijn is al een vouw onstaan als ik sta.
    En het doet me gewoon zo'n pijn.

Zeker ook omdat mijn droppie (de schat) mijn rechterzij helemaal gekneusd heeft geschopt.

Dat ik mijn buik straks ga missen..... oh dat weet ik wel zeker, maar nu heb ik het liefste dat ik mijn hompie echt in mijn armen heb.

Laat de vliezen maar breken! laat het water maar stromen! en laat de weeen maar komen!

Als iemand me nu iets zou geven, waardoor het meteen begint....... dan doe ik dat direct.

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Ja ik geef idd FV. Ik was idd al door mn vk voorbereid dat de eerste ongi behoorlijk heftig kan zijn. Nou ja, we zien wel, moest er toch een keer weer van komen.

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Hihi, ja 2 domme blondjes hier, lol, denk niet dat het aan ons ligt, maar waar het dan wel aan ligt?

Meid, als je je oke voelt en je kan weer sporten dan gaan de kilo's er wel af. Bij mij staat het ook stil hoor, nog altijd 4 kilo te gaan. Denk echt dat beweging de oplossing is.

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Ben zoooo benieuwd naar de beeb van Kel. Moet steeds aan dr denken. Hoop niet voor dr dat het erg veel pijn doen. Wel gek hoor dat ik geen idee heb hoe weeen voelen.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou ik sms'te je toen toch uit het zkh toen die vrouw in de kamer naast mij aan het bevallen was. Ik denk echt serieus dat ze wel de hele dag heeft lopen schreeuwen..het enige dat ik toen dacht was oh dan viel die ks echt mee. Maar goed dat is misschien ook hoe je er zelf instaat.

Balen Sap dat de :evil: :evil: er zijn... Echt wel snel ook.
    Ik wist ook helemaal niet dat het de eerste keer erger is. Heb je ook buikpijn?
    Hier gelukkig nog geen duivels, maar misschien komen die later doordat ik met de bv bezig was eerst?

Ik ben benieuwd naar hoe het Kelly vergaat... Hoop dat we snel wat horen.

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Moet ik m ff proberen?

16. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Glim, trots... :D Ja, hij is lief he. Echt groot is ie inderdaad niet, krap 50 cm (eigenlijk 49,nogwat). De vk e.a. vinden hem 'compact', vind ik zelf ook de juiste omschrijving.

De kilo's: na de bevalling was ik er 5 kwijt, dus nog ruim 12 te gaan. Sindsdien nog niet weer gewogen, de buik wordt al wel platter. Die is volgens de kraamhulp over een week of twee ongeveer wel weer redelijk normaal. Ik loop nog gewoon in zwangerschapkleren want gewone, dat wil echt nog niet.
    Het vloeien gaat nog door, heb er nu al drie pakken kraamverband doorheen :rolleyes:

Vandaag weer veel kraamvisite gehad en tussendoor hobbelen de ouders van mijn lief sinds donderdag ook telkens binnen. Ze gaan morgen weer terug naar Parijs, geloof ik. Dan zal het wel wat rustiger worden want het is nu best wel veel.
    Oh, de bel gaat weer, kom later weer kijken of er nieuws is van Kelly.

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nou geloof me sap....weeen zijn hel! Zit ook steeds op mn tel. te kijken of ze al een sms gestuurd heeft, maar helaas nog niks.

Ik ga vanavond voor t eerst met Jill douchen, kijken of ze dat lekker vind met mama. Spannend.
    t Gaat nu al zo hard vind ik, elke dag ziet ze er weer wijzer uit en ze is ook steeds meer wakker en rond aan t kijken.

Maken jullie beebs ook van die dolfijngeluidjes? Hele hoge piepjes met de stem als ze slapen. Vind de ademhaling ook nogsteeds maar erg onregelmatig hoor, maar schijnt zo te horen.

Trutje: Hoest met Brent en met jou? Voel je je weer wat beter nu een paar weekjes na de bevalling? Hoop t voor je.

Jantien: t Zal echt niet lang meer duren hoor nu. Afwachten maar en geloof me, als je weeen hebt dan verlang je naar t moment nu, zonder weeen, want t is echt heftig!

Liefs Robine

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fem en Chan, ik hoop dat jullie ook dit weekend je beebjes hebben! Ik ga duimen!

19. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hier nog een dom blondje hoor, het formaat van de foto krijg ik goed, maar idd ook meer dan 5 KB, dus helaas.....

Die kgs, tja, nog 11 kg teveel eraan dus daar ga ik over een paar weken wel naar kijken, maar nu nog niet. Door die gebroken nachten voel ik me echt gammel en als ik dan ga lijnen, nee, dat gaat niet goed komen.

Ik ben ook zo benieuwd hoe het met Kelly gaat....

Vanmiddag de eerste officiele kraamvisite gehad en ik voel me best moe. Ook al heeft Werner overal voor gezorgd, toch is het stiekemweg vermoeiend :). Vanavond nog een korte kraamvisite.

Gelukkig heeft Marit vandaag weinig last van krampen, en bij de vorige voeding kregen we haar al nauwelijks wakker. Klinkt heerlijk en ik hoop dat het vanavond en vannacht ook zo gaat :D.

Tot later !!!

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dames ook echt niet teveel op die weegschaal gaan staan hoor, dan maak je jezelf gek :confused: .

Deel Deze Pagina