En begrijp niet waarom jullie zo'n problemen hebben met dat aanpassen van het formaat. bij mij was ie in 1 keer gelukt. Ik ga er nog eens 1 proberen.
Hij lukte weer met die foto. Probeer eens 60x80. Bij mij komen die foto's dan uit rond de 4mb. Anders ff kleiner opslaan en dan weer in picture manager met rechtermuisknop op de foto klikken en dan scrollen naar properties. Aan de hand daarvan nog ff schuiven met de pixels.
Wat een lieve foto's Panda! Hier heel af en toe pijnlijke steken en een vage pijn van onderen naar boven maar nog niks dat doorzet.
Ahhh ik zag jouw naam Robine staan als laatst gepostte..ik dacht er is nieuws over Kelly! Maar helaas... Fem leef met je mee! Je bent degene die allang bevallen had moeten zijn.... Hoop dat je snel gaat bevallen. En Channie ook natuurlijk maar jij loopt wat minder over tijd. Meiden Jaime krijgt nu per voeding 125 cc. Dat gaat veeeeeel beter. Ze slaapt beter en langer (lekker). We hebben een tactiek nu..tenminste, zij kan gewoon niet het hele flesje in een keer drinken. Na 90 cc valt ze meestal in slaap, maar dan even wat spelen of haar gewoon vasthouden en dan de rest geven en dan slaapt ze als een tierelier. Ik vraag mij wel af of ik misschien een speen moet kopen met wat grotere gaatjes...zodat ze minder snel in slaap valt en lekker kan doordrinken... Tips?
En niezen jullie beebs ook wel eens? Jaime doet het best vaak..ik hoop niet dat ze allergisch is voor katten. Michiel was dat nl. vroeger..
Kyllian niest best vaak. Deed hij in het ziekenhuis al, dus hier ook geen kattenallergie denk ik. Hoop ook niet dat Jaime het heeft. Ook heeft hij regelmatig de hik. Had hij in mn buik al vaak, maar nu dus ook nog.
We hebben hier sinds gister een hele huilerige Kyllian. Vannacht ging wel weer goed en hebben we hem alleen voor de voeding gehoord. Verder vannochtend weer heel huilerig. Vanmiddag wel een paar uurtje geslapen en nu is hij weer wakker en huilt.
Sensee: Jill niest ook vaak, maar volgens de kraamverzorgster en Vk komt dat omdat ze nu in contact komen met de echte wereld waarin er natuurlijk 1000 den stofdeeltjes ronddwarrelen, iets wat ze vanuit de baarmoeder niet gewend waren, dus je hoeft je nergens zorgen over te maken, t is en natuurlijke reactie op de omgeving. En de laatste voeding van Jill is bij mij inmiddels ook rond de 110-120 cc, althans dat probeer ik en vanncht kwam ze daardoor niet om de 4 uur, maar pas na 5,5 uur. Scheelt toch weer. Moest er alleen uit vanwege de hond, die had gisteren een pannenkoek meegegeten en die was blijkbaar niet goed gevallen dus ze stond vannacht ook 2x onderaan de trap een serenade te zingen en wist niet hoe snel ze naar buiten moest om dr behoefte te doen! Niet voor de baby eruit, maar voor de hond! Moet niet gekker worden! Helaas nog geen nieuws van Kelly. Hoop echt dat de kleine er al is........ Hikken: Doet Jill ook erg vaak, deed ze in mn buik ook al meerdere malen per dag en nu weer. Ik vind dat altijd zo zielig, maar madame kijkt keurig in t rond wanneer ze hikt en lijkt er totaal geen last van te hebben.
Klinkt ok die uitleg over het niezen Robine. Lijkt me vreselijk als Jaime allergisch blijkt te zijn voor katten.... Lekker van je hond zeg..geen pannekoeken geven heh... En idd moet niet gekker worden...ga je voor d ehond eruit. Hier ook een onwijze hik baby. zowat na iedere voeding, maar net als jullie had Jaime het ook in mijn buik wel vijf of meer keren per dag. Annemonique balen dat Kyllian huilt. Misschien is het toch ook aandacht? Ik merk bij Jaime dat ze dat erg goed door heeft. Als je hem pakt wordt hij dan stil en valt in slaap of huilt hij dan nog? Wij gaan ff chinees eten. Ik ga regelmatig checken of er nieuws is over Kel. Hoop dat haar meisje er al is. Liefs Sensee
Soms wordt hij stil als we hem pakken. Vanochtend hem bij ons in bed genomen, is toen uiteindelijk wel in slaap gevallen. Soms blijft hij gewoon huilen, ook als we aandacht geven. Weet dan echt niet wat hij wil. Hij drinkt nu ook echt megaveel, maar dat is dan het enige waar hij rustig van wordt. Denk dat we vandaag wel aan de 800cc komen. Misschien weer zo'n regeldagje? Ik ga nu naar een verjaardag. Kyllian blijft met papa thuis. Als ik terug ben vast een nieuwe beeb hier!
ja we laten de mama's ook maar wachten hier de kleine is erg druk hopelijk breekt ze de vliezen Ben ook benieuwd hoe het met Kelly is!.
Heb Kel sms gestuurd of we dr al mogen feliciteren, maar nog geen reactie. Hoop maar dat alles goed is met haar en de kleine meid. Afwachten maar. Annemonique: 800cc? Das wel lekker veel, haha wellicht idd een regeldagje. Ik heb Jill net gebadderd en voor t eerst zo een zitje voor in t badje gebruikt. Ideaal, 2 handen vrij en ze lag ervij alsof ze op een luchtbed in Torremolinos lag. Haha, nu lekker in bed met de speen, hopelijk slaapt ze zo ff paar uurtjes en dan de laatste voeding weer. Vind s avonds badderen fijner dan s morgens, s morgens kost t zoveel tijd en s avonds worden ze er lekker rozig van zo voor de nacht. Extra warm pyaamaatje aan(voorverwarmd op de kachel) en maar sabbelen op dr speen. Ik heb er trouwens tegenwoordig een spuugdoekje doorheen zitten en dat werkt veel beter, zo valt ie niet zo snel meer! Je kan alleen de 1 love mama speen er niet voor gebruiken want die heeft een te kleine ring. Wij gaan film kijken, hopelijk slaapt Jill nog ff tot een uurtje of 23. Tot laterzzzzzzzz Liefs robine
Waar is iedereen trouwens? Allemaal druk met de kleine? En de twee laatsten zitten maar te wachten.................. Liefs Robine
hoop idd snel dat we wat horen van Kelly en dat alles goed is. En bedoel je het drijfmatrasje voor in bad of dat ding wat je in dat ligbad zet zeg maar? Wij hebben ze beide en zijn beide echt goed. Lekker zeg dat Jill ligt te slapen. Veel plezier met de film. Ik had een romantisch avondje gepland (Michiel weet er nog niet van ), maar Jaime wil nu niet slapen. Klaarwakker is ze... Beetje jammer.. Fijne avond alelmaal met hopelijk snel nieuws over Kelly en haar meisje.
Brent ligt ook weer te huilen in zijn bedje Annemonique... Elke nacht hetzelfde tot 3 uur 's nachts. We proberen sinds een paar dagen dmv korte pauzes en voedingen tussen huilbuien zijn dag en nachtritme nu te verstoren zodat ie overdag meer wakker is en 's nachts slaapt. Zou het kunnen dat Kyllian dat ook heeft? Een verstoord ritme?
Kelly, waar blijf je nou? Ben zo nieuwsgierig hoe het met je gaat! Ik heb nog een paar fotootjes geplaatst...