Ha daar ben ik weer. Vandaag eerste kraamvisite gehad. Er was ook een jongetje erbij die heel heel druk was. Hij kan ook niet met andere kinderen spelen, dus was elke keer vechten met de andere jongetje die hier ook op bezoek was. Ben nu helemaal op, maar dacht kom maar even kijken hoe het met iedereen is. Ik ben ook benieuwed naar Kelly, en hoop echt dat ze niet een lange bevalling heeft moeten doorgaan als ik. (mijn bevallingsverhaal komt nog wel, maar ik wil de andere meiden niet bang maken) Ik weet niet meer wie het schreef over niezen. Moira moet ook minstens een keer tijdens luierwisseling niezen. Best wel grappig eigenlijk, want ze schrikt dan wel erg van haarzelf. Moira heeft nog best wel last van krampjes, maar alleen snachts. Heb nu sinababy gegeven omdat ze nu alweer last heeft, hoop echt dat het helpt. Wil vanavond even goed slapen. Morgen is de kraamhulp voor het laatst. Ik vindt het niet erg, want wil nu wel mijn eigen dingen kunnen doen. Morgen komen ook de schoonouders - nieuwe opa en oma op visite. Dus heb ik bedacht dat we morgen lekker samen uitgebreid gaan lunchen samen, even lekker toasten met ze allen. Nou, ik ga even mijn bedje in, over een paar uur komt Moira weer als het goed is. Ga morgen avond even proberen om wat nieuwe fotos te plaatsen van Moira. Dikke kus iedereen
Jacq wat een prachtige foto's! En wat is Joppe een leuk kind zeg! Ik kijk ook steeds of er al nieuws is over Kelly. Hoop dat haar meisje er inmiddels is.
nog geen nieuws van kelly?zou ze een zware bevalling hebben mss omdat we haar nog niet hebben gehoord? ik hoop voor haar van niet hoor. Yorben heeft net gegeten en ga nu naar mn bedje. Weltrusten. hoop morgen goed nieuws te lezen van kel hoor(en natuurlijk ook van de andere dames die nog moeten bevallen) xxx
Jacq en panda:mooie foto's van jullie beebjes . en jacq wat is joppe ook een mooi kereltje.hij is vast een trotse broer?
Krijg net sms van Robine ze had een sms van Kelly gekregen: Ontsluiting is nog maar 4cm ben overgedragen aan de gyn. weeen waren zo pijnlijk heb ruggenprik gehad. de weeen worden meer opgewekt. nu afwachten lukt het allemaal niet dan wordt het een ks. hoop dat het snel gaat. ik hou je op de hoogte. lfs kel. Nou ik had mijn tel. niet aanstaan...dus kreeg dit bericht schijnbaar al om 21 uur..... Meiden duimen maar voor Kel dat ze haar meisje nu heeft en dat ze zich ok voelt. Ik ga nu echt mijn bedje in. Liefs Senese
lees ook nog even vlug voor ik mn bed echt inkruip. jeetje wat rot voor kel zeg,hopelijk gaat de ontsluiting toch nog snel voor haar met weeen opwekkers,zodat ze er snel vanaf is. kel veel succes meid. ze moet ook wel afzien he die arme kel,zolang moeten wachten en dan ook nog zo'n zware bevalling. xxx
Je hebt m'n berichtje niet goed gelezen. Ik heb m'n zwangerschapsBOEKEN aan die vriendin gegeven. Ik kan ook echt m'n gewone broeken nog niet aan hoor! Was 't maar waar! Pim
Pfff, die Kel zeg. Hoop echt dat ze de bevalling zelf kan doen en anders idd maar een keizersnee. Morgen zal ze de beeb wel in haar armen hebben. En over die weeen. Iedereen beleeft het anders. Ik vond het helemaal geen pijn doen. Wel ongemakkelijk, maar niet pijnlijk. Ieder lichaam zit toch weer anders in elkaar blijkt dan weer he. Balen Sappie, weer ongesteld . Maar net als Robine zegt, je lichaam is kennelijk weer op orde. Jantien, hoop dat je snel bevalt. Maar probeer ook nog even van je buik te genieten, straks is íe ineens weg. Ik zag trouwens in je album dat we hetzelfde dekbedovertrek hebben (lekker belangrijk he). Vanmiddag de klossen onder het bed verwijderd. Zo fijn, kan weer normaal in en uit bed stappen. Morgen komt de kraamverzorgster voor het laatst. We hebben een mooie bos bloemen en een Douglasbon voor haar gekocht. Ze was echt geweldig! En dat niezen doet Emme ook. De kraamverzorgster zei dat babies nog geen neushaartjes hebben en dus sneller geprikkeld worden. Morgenmiddag en avond kraamvisite. Tot nu toe hebben we steeds leuke korte bezoekjes gehad. Prima te doen dus. Ik ga onder de wol. Kijken of Emme weer doorslaapt..... Pim
Mogguh ! Ff na de nachtvoeding hier bijlezen. Jeetje, wat balen voor Kelly dat de ontsluiting niet opschiet. Ik hoop idd dat de weeenopwekkers werken, zou na al die uren zonde zijn om ks te krijgen. Pim: Wat een heerlijkheid zeg, een kindje wat doorslaapt Hier heeft Werner vanavond weer met Marit op de bank gelegen tot 2 uur. Na de late voeding lukt het echt niet haar in bed in slaap te laten vallen, dus dan kruipt Werner met een slaapzak en Marit op de bank. Wel zo rustig voor mij, aangezien ik de nacht- en ochtendvoeding doe, maar niet echt gezellig in ons eigen bed en ook niet de bedoeling natuurlijk. Eens kijken wat we daar op kunnen verzinnen... maar goed, het voornaamste is geen gillende krampen meer, op 10 min. na vanavond dus dat is al een heerlijkheid. Ik zie het ook wat meer zitten dat Werner morgen er niet is, maar de nacht is nog niet om... Hier nog een niezertje trouwens, idd ook vernomen van de kraamhulp dat ze nog geen neushaartjes hebben. Wel grappig om te horen, het niezen dus Jacq: Idd, wat een Joppe een leuke jongen om te zien. Hoe oud is hij eigenlijk? Salomina: Ik vind het wel sneu voor je meid dat de bevalling zo tegengevallen is. Eerst overtijd lopen, dat nog een lange bevalling in het zh en je meisje die een dagje langer dan jij moet blijven. Ik hoop dat de Cinababy bij Moira ook snel aanslaat, wat je nachtrust scheelt toch heel veel. Wel lekker hoor, dat je na morgen je huishouden weer voor jezelf hebt, met je spiksplinternieuwe gezinnetje Verder kan ik niet meer teruglezen, helaas is mevrouw nog redelijk wakker, dus dan maar ff iets anders verzinnen, want wakker in bed leggen, dat riskeer ik nog niet 's nachts. Tot later !!!
Smorgens! Nog geen nieuws van Kelly? Hoop zo dat ze de beeb al heeft. Conny, fijn dat Marit in ieder geval minder/geen krampjes meer heeft. Misschien gaat ze dan gaandeweg ook wel beter slapen. Ook dat moet ze natuurlijk nog leren. Dat hoor je zo vaak. Succes met je eerste dag alleen met Rick en Marit. Emme is kennelijk een natuurtalent want ze heeft weer doorgeslapen . Echt alles wat ik verwacht had maar dit niet. Vandaag naar buiten met Emme. Tenminste als het weer het toelaat. Dat wordt ruzieeen wie achter de kinderwagen mag, haha! Halverwege maar even wisselen denk ik. Pim
Helaas nog steeds niks van kelly zeg!heb vannacht 2 keer gekeken,want kon er niet van slapen.zat zo in met haar. ze zal nu onderhand toch weleens geholpen zijn? Pim:jou dochter is echt zo zoet dat ze steeds doorslaapt,heel erg fijn voor je,dan kom jij zeker aan je nachtrust toe. Het vloeien bij mij is nu bijna weg,en had gister best zin om te vrijen,maar durfde niet goed dus heb het ook niet geprobeerd zou het wel al kunnen na 2 weken eigenlijk?(met infectiegevaar enzo) van mn eerste moest ik er niet aan denken,toen hebben we het pas na 7 weken weer gedaan voor het eerst.en het deed nog pijn ook toen. maar nu had ik er echt behoefte aan,is dit raar? ben wel supervruchtbaar dus we zullen moeten opletten,anders is er over 9 maanden alweer eentje bij. xxx
Jaaaaa...Kelly haar dochtertje is vannacht om 0.38u geboren, het was erg zwaar en zijn nog in het ziekenhuis maar zou zo snel mogelijk verslag doen! Van harte Kelly!!!
He dames! Channie schreef gisteren nog dat er niets was! MAAAAAAAR nu kom ook ik hier doodzenuwachtig met goed nieuws! Ik kreeg vanochtend om half 8 een sms van Laurens dat chantal 5 cm ontsluiting had en dat der vliezen zijn gebroken en ze verwachten dat ze om 10.00 al is bevallen! Ik probeer jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden! Alleen als Chan wil dat ik naar der toe kom dan gaat ik erheen! hahaha