November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Senseemillia: Jaime ,23 oktober, 3065 gram, 49 cm, 38,3 week
    Sappie:Lieke, 25 oktober, 3570 gram, 52 cm 38,4 week

Fajah: Yorben 9 november,3060 gram, 48cm, 41,2 week
    Melliemel: Orlando ,4 november,2265gram, 43cm, 36wk2dg
    Saskia:Timo, 5 november, 3600 gram, 49cm, 39,5 week
    Trutje: Brent, 2 november
    Lady Ice Shirr: Jesse,11 november,

Robine: Jill , 6 november, 3070gram, 51cm, 39,1week
    Salomina: Moira, 19 november,3040 gram, 49cm, 41 week
    Pim: Emme, 19 november ,3160 gram, 51 cm, 40,4 week

mam2003: Colin ,15 november
    Femmy: 16 november - Meisje
    Door:Neil + , 15 november : Rust zacht lieve kleine
    Annemonique:Kyllian ,1 november

Conny:Marit, 16 november 3700 gram, 39,5 week
    Jacq:pippa, 17 November

Charissa: Jayden ,13 november
    Kelly: Daynah,26 november, 4305 gram, 54 cm
    Panda: Bastian, 21 november, 3740 gram, 50cm, 39,5 week
    Channie: Giovanna, 26 november
    Angela:Jordy ,20 november,2715gr, 48cm, 39,3 week
    Jantien: 25 november - ?

nu is ie weer helemaal up to date.

Robine veel plezier vanmiddag met de babyshower!
    Pim lekker heh even naar buiten. Ik had het ook zo gehad na een week...

Fajah nog maar drie kilo! Hoe doe je dat zeg?

Ik ga weer verder met klussen. HEb al drie deuren geschilder. Lekker want zo schiet het op!

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Linda:geen idee hoe de kilo's eraf gaan hoor,ging van de eerste ook zo vlug en ik eet gewoon .

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Nieuwe foto's in mn album!

4. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Hoera! Zo maar plotsklaps 2 meisjes erbij! Ik word nog steeds emo van al die nieuwe babietjes. Hebben jullie dat nou ook? Dan denk ik terug aan hoe ik het zelf vond dat ik net mama was en me dat realiseerde. Zo fijn en zo intens genoten van hoe mijn baby er uit zag en dat hij er eindelijk was...

Kelly: Gefeliciteerd met Daynah!!!!!!!

Channie: Gefeliciteerd met Giovanna!!!!!!

5. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Kelly & Channie gefeliciteerd met jullie meiden!

6. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Wat een dropjes van zoontjes heb je ook :) Heel schattig! Je ziet er zelf ook gezond uit! Gaat alles lekker? Is Yorben een beetje geel of lijkt het maar zo?

7. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik kan trouwens vandaag weer een oude spijkerbroek aan (is wel 1 a 2 maten groter dan de maat die ik had vlak voor ik zwanger werd maar goed toen was ik ook flink afgetraind... ik pas in elk geval weer een normale broek!)

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Trutje:Yorben is idd wat geel geweest,maar is nu bijna weg.had brent dat ook?

9. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Yup, Brent was ook geel. Trok wel vanzelf weg na een paar dagen. Dan zien ze er trouwens wel mooi gekleurd uit ;)

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly en Channie beiden van harte gefeliciteerd met jullie dochters!

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier kregen we vanochtend onverwachts nog kraambezoek. We werden wakkeer gebeld dat ze een uur later zouden komen, daar ging ons uitslaapochtendje ;)

Trutje: even nog antwoord op jouw vraag van gisteren. Kyllian heeft gelukkig wel een dag en nachtritme want de nachten gaan bijna altijd goed en slaapt hij lekker door. Hij meldt zich dan wel om de 4 uur en wil dan rond 3 uur eten. Het was de afgelopen dagen zo vanaf de ochtend dat hij heel huilerig werd. Gisteren de hele dag door wel onrustig geweest. Vanochtend was hij ook nog wat huilerig, maar nu gaat het eigenlijk weer prima!
    Gaat het met Brent ookal iets beter?

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Senseemillia: Jaime , 23 oktober, 3065 gram, 49 cm, 38,3 week
    Sappie: Lieke, 25 oktober, 3570 gram, 52 cm, 38,4 week

Fajah: Yorben 9 november, 3060 gram, 48 cm, 41,2 week
    Melliemel: Orlando , 4 november, 2265 gram, 43 cm, 36wk2dg
    Saskia: Timo, 5 november, 3600 gram, 49 cm, 39,5 week
    Trutje: Brent, 2 november
    Lady Ice Shirr: Jesse, 11 november,

Robine: Jill , 6 november, 3070 gram, 51 cm, 39,1 week
    Salomina: Moira, 19 november, 3040 gram, 49 cm, 41 week
    Pim: Emme, 19 november , 3160 gram, 51 cm, 40,4 week

mam2003: Colin , 15 november
    Femmy: 16 november - Meisje
    Door: Neil + , 15 november : Rust zacht lieve kleine
    Annemonique: Kyllian , 1 november, 3180 gram, 51 cm, 37wk5dg

Conny: Marit, 16 november, 3700 gram, 39,5 week
    Jacq: Pippa, 17 November

Charissa: Jayden , 13 november
    Kelly: Daynah, 26 november, 4305 gram, 54 cm
    Panda: Bastian, 21 november, 3740 gram, 50cm, 39,5 week
    Channie: Giovanna, 26 november
    Angela: Jordy , 20 november, 2715 gram, 48 cm, 39,3 week
    Jantien: 25 november - ?

13. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

FF profiteren van de rust, want de krampen zijn weer terug bij Marit, jammer hoor. Ik heb vandaag nog geen aangelengde voeding gegeven, dus met meer water dan normaal, en ik hoop dat dat het probleem is. Na een uur bij mij geslapen te hebben, ligt ze nu op mijn nachthemd in haar eigen bedje. Dat wil soms helpen, dan heeft ze in elk geval mijn geur bij zich.

Ik weet niet meer wie het schreef, maar 20cc lauwwarm water zou ook helpen bij krampjes dacht ik gelezen te hebben? Ik denk dat ik dat straks maar probeer. Vanmiddag 5 personen kraamvisite, dus om dan de hele tijd met een krijsende Marit te zitten is zo zielig voor haar, en dan heeft de visite ook niet veel nut ;).

Goh, wat gaat het ineens hard met 2 kleine dametjes erbij :).

Marit heeft trouwens ook 2 dagen een vleugje geel gezien, maar dat is vanzelf weggetrokken.

De voedingen gaan er gelukkig goed in. Rick spuugde altijd minimaal de helft van de voeding uit, dus dat scheelt dit keer al een hele zorg, en anders had ons dametje toch wel genoeg reserves denk ik. Ik moet zo lachen als ik die spekbilletjes zie, zo anders dan bij Rick.

Ze blijft wel veel velletjes houden bij haar polsen en voeten en ook op haar buik. Ik smeer haar nu sinds 2 dagen in met bodymilk, maar ik denk idd dat die eerste dagen elke keer in bad dit heeft veroorzaakt. Dus nu vandaag lekker niet in bad en komende week eens een keertje samen met Rick in het grote bad op het drijfmatrasje.

Fajah: Lieve foto's hoor, zeker van jullie saampjes op de bank !

Robine: Veel plezier vanmiddag met Jill's babyfeestje !

Pim: Heerlijk he, weer ff frisse lucht happen. Was je moe naderhand of viel het mee?

Ik ga eens koffie en zo klaar zetten, tot later !!!

14. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Kelly & Channie Van Harte Gefeliciteerd Met De Geboorte Van Jullie Dochter, Geniet Maar Lekker Van Jullie Meiden

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En trouwens de baby van Kel is een flinke meid zeg!

Conny Jaime had het ook met die velletjes, kwam volgens mij ook van het vele badderen. Ik doe haar nu om de dag in bad en dat gaat tien keer beter. Geen slangevelletje meer.

Annemonique lekker dat het wat beter gaat met Kyllian. Is zo zielig als ze zo huilen :cry:

Trutje voel jij je al wat beter?

Fajah lieve foto's zeg van de jongens. Echt schattig. Ik vind Yorben ook echt een lieverdje.

Jaime krijgt zo haar eten en daarna rijden we even naar de opslag... Eindelijk mijn kleren weer terug...tenminste als ik ze pas. We gaan het zien. De kamer is mooi geworden echt super! Ik ben er erg blij mee.

Tot later!

16. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    wel lief dat jullie zo meeleven, ik houdt de boel wel op hier ;)
    Vroeg me ook af hoe groot de kleine zal zijn bij de geboorte, want ze groeit zeker gewoon door die extra weken?!.
    Ik blijf het super vinden om die babyverhalen te lezen en dan kan ik me moeilijk voorstellen dat we straks ook zo'n kleintje hebben en dat allemaal mogen meemaken!.

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Ooooh Femmy, ik hoop ook zo voor jou dat de kleine meid gauw komt.
    Ik denk veel aan je ! Je bent de laatste samen met Jantien.

Ik persoonlijk vind het best jammer dat we straks allemaal bevallen zijn. Vond het zo leuk om alles met jullie te delen, ook al doen we dat nu natuurlijk nog wel. Ik mis het zwanger zijn soms echt al wel ! Is dat erg raar?

Lieke moest net vreselijk spugen, kwam uit haar neusje en mondje en echt dr hele gezichtje en kleertjes zaten er onder, zooo zielig.

Ik ga gauw weer naar beneden, zit lekker met mn mannetje aan de rode wijn met lekker kaasjes, mmmm gezellig.

Kom later nog weer ff kijken.

Liefs sap

O ja, misschien is het handig als we binnenkort een keer weer een datum plannen voor de meeting ? Tenminste als jullie daar nog voor in zijn. Lijkt mij superleuk ! Ben eigenlijk best benieuwd naar jullie en naar jullie kleine wondertjes.

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goeiemiddag allemaal,

Zo wat toevallig, ik was even 3 daagjes niet op het forum ( man lief kwam vrijdag ziek thuis en ook ik was niet helemaal fit, dus lekker samen met onze kleine meid op bed gelegen ), en kom vandaag weer kijken en meteen 2 beebs er bij, super zeg!

@ Kelly van harte met jullie dochter Daynah
    @ Channie van harte met jullie dochter Giovanna

Wat een mooie en originele namen zeg!

Nou Femmy, kom op he, de laatste.Hopelijk heb jij ook heel gauw je kindje in je armen!

Hier gaat het prima. Na wat daagjes een beetje ziekjes en rustig aan gedaan te hebben, kon ik er vandaag weer helemaal tegen aan.Jayna is zo lief en tevreden! Gisteravond na de laatste voeding sliep ze wat moeilijk in, steeds huilen als we weer bij haar wiegje weg liepen. Maar toch maar even doorzetten en uiteindelijk na een uur, om kwart voor 12 sliep ze. Vanmorgen om 6 uur schrok ik wakker toen ik haar hoorde brabbelen, heeft ons meisje de hele nacht door geslapen, heerlijk!
    Vanmiddag nog even het bos in geweest. Hond ook mee, heerlijk weertje was het zeg!

Nou ik zal even met het eten beginnen. Jayna slaapt nog, maar zal straks vast wel willen drinken.

Tot gauw.
    Liefs Sämira

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hoi, Ik heb ook nog even 2 nieuwe foto's van ons meisje in mijn album gezet!

liefs Sämira

20. Zo hier ben ik even.

We zijn lekker thuis gekomen en Daynah doet het erg goed. Het aanleggen aan de borst wil alleen niet zo lukken. Ze weet nog niet precies wat ze ermee aan moet. Maar ze is echt zo mooi en zo lief. Ze slaapt alleen maar.

Bedankt voor jullie felicitaties.

Bevalling was zo zwaar. Ik heb nu nog last van naweeen in me rug. Ben wel blij dat het nog op een natuurlijke manier is gegaan, hoewel het erg pijn deed, maar absoluut de moeite waard. Sabino was erg lief voor me en hielp me enorm. Hoe mannen kunnen zijn dan, echt heel lief.

Ik zal snel verslag komen doen van me bevalling. Zitten is nl nog best moeilijk met hechtingen.

Lfs Kelly

Deel Deze Pagina