Hoi hier was ik ook even, Wij mochten vanmiddag om 13.00 lekker naar huis met onze mooie dochter Giovanna.Wij zijn echt heel gelukkig met onze kleine mooie popje.Probeer zo wel even foto te plaatsen. Bevallingsverhaa; komt later. Kelly ook jij gefeliciteerd!
En Channie ook! Hoe gaat het met jullie? Ik hoop alles goed! Lekker genieten heh van de twee wereldwondertjes! En weer twee meiden erbij echt leuk. Liefs Sensee
Oh en Kel en Channie wat hebben jullie een lieve kindjes! Ze zijn beide schatjes. En lekkere bolle toeten hebben ze ook. Als ik jullie beebs zie dan is Jaime al zo groot . Liefs Sensee
He Kel en Channie, Allebei alweer online . Wat een mooie meiden hebben jullie op de wereld gezet ! Geniet er maar lekker van, ze groeien zooooo snel ! Liefs sappie
Aan alle dames die hier zo snel aan het bevallen zijn: PROFICIAT! En ik sluit me helemaal aan bij Sappie... Geniet van elk momentje, elke dag, elk dingetje... Want de tijd die vliegt voorbij!.. Iman is vandaag al 4 maanden, achter 2 maanden is ze al een half jaar en het lijkt wel gister toen ze geboren werd!
Sweetangel wat heb jij een prachtige site voor jouw dochtertje! Echt helemaal geweldig wat knap van je dat je zoiets kan maken. Lief dochtertje ook, echt een plaatje.
Hoi ! Kelly en Channie: Wat een supermeiden zijn jullie ook, net thuis en gelijk foto's plaatsen, heerlijk zeg ! Samira: Wat een bos haar heeft jouw meisje zeg, wauw ! Hier een vermoeiende middag achter de rug. Hele gezellige visite en mijn moeder heeft heerlijk voor koffie etc. gelopen, dus rustig voor mij. Maar zodra de visite weg was, begon Marit te mieren en wilde niet slapen, terwijl ik alleen maar eten wilde klaarmaken voor Rick en mij. Ik heb zwaar spijt dat ik tegen Werner gezegd had dat hij weg kon gaan vandaag de hele dag, maar da's nou toch te laat . Hij is onderweg naar huis maar waarschijnlijk pas rond 21.00 uur thuis. Mijn schoonmoeder belde of ik vanavond nog hulp of gezelschap kon gebruiken, dus die komt fijn rond 19.00 uur om Rick mee in bad en bed te doen. Ik ga mijn grote stuiterballetje eens vermaken, want door de krampjes van Marit komt zijn 'kwaliteitstijd' nou wel eens in de verdrukking. Tot later !!
Kelly/Channie: nu alweer online en ook nog foto's geplaatst, geweldig meiden! Heerlijke bolle wangetjes allebei, echt heel lief. Ik heb wat koorts en begin nu echt heel moe te worden. Hoop vannacht wat meer te kunnen slapen. Bastian heeft vanmiddag een huilhalfuurtje gehad, wie weet was dat 't wel voor vandaag Misschien dat we morgen even naar buiten gaan, vitamine k kopen. Het kleine drinkmonster is trouwens in twee dagen tijd 130 gram bijgekomen
Conny, mijn kraamhulp adviseerde dat. Tussen 2 voedingen door 20 cc lauw water aanbieden. heb het zelf nog niet geprobeerd omdat Emme geen krampjes heeft. Pim
Conny, ik blijf 'adviseren'(nou ja napraten wat de kraamhulp heeft aangegeven). Die velletjes krijgen ze niet van een badje ofzo en je krijgt ze ook niet weg door te smeren. Eigenlijk is het een soort vervellen zei mijn kraamhulp. Gewoon laten gebeuren, gaat vanzelf over. Pim
Channie en Kel, wat een mooie meiden! Doe rustig aan he. En vooral genieten. Sens, heb je je kleren uit de opslag gehaald, en pasten ze? Robine, hoe was je kraamfeest? Conny, fijn dat je moeder je vandaag heeft geholpen. Panda, mooi toch zoveel aankomen per dag! Sappie, lijkt idd een goed plan om een datum te gaan plannen voor een meeting in januari. Pim
Hartstikke mooi, ben ook supertrots op hem! Hij begint nu ook echt een mooi rond buikje te krijgen. Zooo lief!
Kelly en Channie: Van harte gefeliciteerd met jullie meiden!!!!!!!! Prachtige foto's ook! Ook ik lig al 2 dagen met koorts en keelontsteking, ik voel me ontzettend beroerd Morgen heb ik nog een halve dag de kraamhulp en dan sta ik er weer alleen voor hoezeer ik me daar die eerste dagen op verheugde, zo zal ik haar nu missen zeg Ik kruip snel nog een half uurtje onder de wol, dan Jordy badderen en de laatste fles en dan hopen dat hij goed slaapt, afgelopen nacht is hij wakker geweest tot 5 uur Tot snel dames. Liefs Angela.
Kelly en Channie (en jullie mannen natuurlijk) Van harte gefeliciteerd met jullie dochters! En weer 2 hele mooie namen zeg! Nou Fem ik hoop dat je niet al te lang meer hoeft te wachten. Ach het kan zomaar ineens gebeuren hoor meid! Zo ben even een dag niet op het forum geweest en had dus weer heel wat bij te lezen haha. Wil even proberen wat reacties te geven: Fajah: Wat een droppies zeg die 2 boys van jou, vind je het nu niet super 2 van die ontzettend mooie lieve knullen bij elkaar? Ik geniet er echt van. Jantien: Ook voor jou hoop ik dat je niet al te lang meer hoeft, wat leuk trouwens om jou ook eens op de foto te zien, dan weten we met wie we te maken hebben heh hahah. Sens: Dus Jaime vond de douche ook geweldig! Ik ga het dan toch ook eens proberen met Timo, mss morgen wel. Sappie: Jeetje nu alweer ongi. Ach dan is iig alles weer in t ritme moet je maar denken, ik had het bij Rick na 6 weken nog niet maar ben toen ook weer met de pil begonnen. Ga nu denk ik vrijdag weer beginnen, stond in de bijsluiter je kan het beste beginnen tussen de 21e en 28e dag na de bevalling. Wou eerst aan de prikpil maar heb er zulke negatieve verhalen over gelezen dus doe t toch maar niet......... Angela: Jemig meid Beterschap! Dat is niet lekker keelontsteking weet ik uit ervaring. Hopen dat je snel opknapt zeker nu de kraamhulp weg is. Conny: Wat rot dat je zo loopt te tobben met Marit. Poeh vermoeiend idd. Wel gelukkig dat ze alles netjes binnen houdt. Ik hoop voor je dat ze snel wat rustiger word en geen krampjes e.d. meer heeft. Robine: Was t gezellig t kraamfeest, en de kleine Jill weer lekker verwend? Pim: Hoe doe je dat met het doorslapen van Emme, dat is lekker zeg, dat wil ik ook wel. Nou ja nu mag ik niet klagen hoor, er maar 1 keer uit hoeven en gelijk weer doorslapen dus........ Jacq: Wat een lieve foto's zeg. Joppe is ook een stoere knul hoor, leuk dat ie zijn haar laat groeien, ik vind dat altijd wel wat hebben bij een jongen, t moet m wel staan natuurlijk maar hij heeft er wel t gezicht voor. Het lijkt mij een goed idee om een keer in januari af te spreken. Ik kan dan wel de TomTom meenemen want anders eindig ik in Groningen ofzo hahaha. Verders hier een druk weekend achter de rug, vanmiddag nog kraamvisite gehad en gisterochtend en gistermiddag naar de Sint geweest met Rick, hij vond er overigens niet zoveel aan........vorig jaar was ie bang van de Pieten maar dat had ie gelukkig niet meer maar echt leuk vond hij het niet. Heb trouwens nog meer geweldig nieuws: Rick heeft nu al een paar dagen achter elkaar op de pot geplast, hij geeft steeds vaker aan dat ie moet dus het begin is er eindelijk, ik hoop dat t een beetje gaat vlotten met hem. Nou dames dat was het weer, ga zo maar eens kijken of Timo zin heeft in zijn voeding en dan lekker onder de wol. Groetjes. Saskia.
hoi hoi, Lukte me nog steeds niet om alles bij te lezen. Vanochtend was de kraamhulp voor het laatst. Kan ik morgen lekker mijn eigen gang gaan met dingen. Schoonouders waren ook geweest vandaag. Was erg gezellig, heb eindelijk met hun de geboorte van Moira kunnen vieren. Was afgelopen zondag helemaal van de kaart, dus heb vandaag samen met hun lekker geluncht en Gerben heeft vandaag heerlijk pasta gemaakt. Opa en Oma waren heel erg blij met Moira. Oma hield Moira stevig vast en wou haar niet meer loslaten. Echt geweldig om te zien. We moesten allemaal wel een traantje laten vallen. Moira heeft van Opa en Oma een spaarrekening gekregen, en zelfs nog wat cadeautjes van de Bank gekregen. Moira is echt verwend Morgen zal ik proberen om wat fotos in mijn album te zetten, kunnen jullie zien hoe groot Moira is geworden. Vandaag weer gewogen en ze is 3175gr. Het gaat goed met haar ondanks de krampjes. Ik vindt het zo moeilijk dat Moira nog steeds krampjes krijgt, ik vindt het echt sneu voor haar. Nou meiden, ik ga ook mijn bedje opzoeken. Over een paar uur komt Moira weer, dus wil ik even bijpitten. Tot morgen.