November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    OOHHHHHHH wat een schatjes zijn Daynah en Giovanna! Prachtige meisjes meiden! Lekker genieten nu!

Jill is vandaag schandalig verwend op de babyboom. Er waren zo een 80 mensen allemaal met cadeautjes. We hoeven echt tot dr 3e verjaardag niks meer te kopen! Echt heel veel geld, bonne, speelgoed en kleertjes gekregen! Was super! Ik zou t de volgende keer zo weer op die manier doen, lekker alle bezoek in 1 keer. Drankje, hapje iedereen gezellig, buiten roken al met al een super sfeer.......de rekening krijgen we woensdag..die zal ook wel super zijn. Ach, wel in een keer van alle bezoek af! Zal straks nog wel ff foto van t feestje plaatsen.

Meiden ik ga zo naar bed, Jill nog ff knuffelen en afboenen van alle handjes die aan dr hebben gezeten(ze heeft trouwens de hele tijd van 15-18 uur liggen slapen op dr eigen feestje :) , flesje en slapen.......

Tot later

Liefs Robine

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Wat een prachtmannetje is Yorben! Echt een scheetje

Sap: Een nieuwe datum prikken, ik ben voor, al moeten we Femmy ook nog even eerst laten bevallen en daarna alle meiden eerst nog ff laten genieten van hun wonder. Ergens in januari oid lijkt me wel wat........

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nwe foto's van t feestje staan er in

4. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Met Brent gaat het in principe prima. Hij is een erg tevreden kind. Nieuwsgierig ook. Het is alleen vervelend dat hij 's avonds altijd brult als een mager speenvarken. Nu zit ik ook weer boven omdat ie al weer een uur had gehuild (elke 30 min ga ik dan effe naar boven en dan voed ik em 5 minuten, zo heb ik dat afgesproken met het CB... we kijken het gewoon een weekje aan). Afgelopen nacht heeft hij trouwens wel rustig geslapen vanaf een uur of 1. Daarvoor huilde hij wel maar voorheen was hij tot 3 uur 's nachts druk dus dat scheelde weer 2 uur ;)

Conny heb je Cinababy al geprobeerd? Misschien werkt dat een beetje tegen de krampjes?

Semmi: schattige foto's hoor. Wat heeft je meisje lieve haartjes!

Sense: Lief dat je vraagt. Ik voel me elke dag wel een beetje beter. Heb alleen nog erg last van mijn knip en de rest daar onder. Ik heb ook echt 's middags nog steeds effe rust nodig (ik denk ook omdat Brent niet fatsoenlijk door slaapt 's nachts). Ik vloei ook nog steeds. :(
    Jij dan? Nog klachten? ;)

Sappie bij Brent komt de borstvoeding met regelmaat uit zijn neus terwijl hij aan het drinken is :confused: Soms merk ik het niet eens en drinkt ie gewoon door! Ik weet ook niet of het nou aan mij ligt of juist aan hem.
    Ik moest trouwens erg lachen om die hond op tv gisteren. Wat een eigenwijze dingen zijn dat zeg! Geweldig! Lola is volgens mij een heel stuk liever ;)

Kelly: Wat is je dochter een mooi kaboutertje! Lief zo met dat mutsje <3 Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent. Aanleggen is in het begin best wel vreemd en moeilijk maar als je effe doorzet komt het vast goed en zo niet is er altijd nog de fles (hoewel bv wel erg intiem is, ik geniet er wel van) ;) Succes!

Channie: ook al zo'n mooi en skattig poppeke. Ze lijkt op je (denk ik!). Je ziet er supertrots uit!
    Geef je ook borstvoeding of krijgt je kleine de fles?

Robine: ik heb ook gedacht aan een babyborrel. Leek me handig alle bezoek in 1x. Tja, is misschien wat voor een eventuele volgende keer :( (alsof ik daar aan wil denken).

Ik vroeg me af: aan de voormalige rokers: hebben jullie al weer een peukie opgestoken? :rolleyes: Ik niet maar damn, ik heb er wel zin in! Denk dat ik het nooit meer doe want dan zit ik er vast weer aan vast. Stomme sigaretjes! :evil:

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Mooi dat je je iets beter voelt trutje. En je hebt gelijk wat betreft de bv, ik had het er vanavond nog over met Michiel, het is zoveel intiemer dan de fv. Al moet ik zeggen dat dit voor ons echt beter werkt, soms mis ik het echt wel. Nu is het wat praktischer en meer een handeling.
    En wat betreft de peukjes...ik sta gemiddeld vijf keer per dag in de tuin.. Need I say more?

Robine zo dat was een behoorlijke babyboom zeg! 80 man en allemaal kado's. Je mag er wel een huis bijkopen of niet? Wie zei dat nou laatst dat als je een kind krijgt je zoveel extra ruimte nodig hebt ook voor speelgoed en andere dingen? Hopelijk hebben ze ook wat grotere maatjes van kleding gegeven anders kun je het bijna niet aantrekken.

Sal verontschuldig je niet joh dat je niet hebt bijgelezen. Ik heb dat eigenlijk nog steeds niet gedaan van mijn dagen in het zkh.
    Fijn dat opa en oma zo blij zijn met hun kleinkind. Mooi om te zien toch?
    En Moira is flink gegroeid volgens mij. Lekker hoor! Echt genieten hoor want het gaat zooooo snel. Jaime is alweer een maand...

Saskia echt proberen ja zo'n douche. Het is zo bijzonder om te zien dat ze de oogjes dichtdoen, maar echt op een heel natuurlijke manier. Niet dichtknijpen zoals kinderen doen die onder de douche staan of met water op hun gezichtjes, maar echt de oogjes sluiten zeg maar.
    En jij ook al van de TomTom. Hier nog een zonder verdwaal ik.
    Fijn dat rick nu op het potje gaat. Misschien wil hij wel laten zien wat voor grote vent hij is :) . Ik zou er lekker gebruik van maken dat Timo nog in een luier plast en poept :D .

Angela hopelijk ben je snel weer beter. Vervelend een keelontsteking. Lukt het een beetje met verzorgen van de kleine en je kids?

Pim de kleren hebben weg gehaald. Het was zoveel... Mijn auto vol (bank van de clio ingeklapt) en ook die van Michiel (Audi A4). Ik weet niet of alles wel gaat passen in de inloopkast.
    Helaas konden we de kledinghangers niet vinden in de opslag en het duurde gewoon te lang, ik wilde Jaime gewoon nog ff in bed leggen. Dusss nog niet alles uitgepakt en opgehangen. Ik ga morgen extra kleerhangers halen en dan kunnen we wat meer uitpakken.
    Daarna de volgende kamer.
    Ik wist niet dat het vervellen normaal was en dat het niet aan het vele badderen lag. Ik smeer Jaime verder met niets in maar dat vele badderen is afgeschaft.

Panda koorts? Doe je rustig? En idd een drinkmonster..zo zeg Jaime komt dat in bijna ene week aan :confused: .

Conny anders misschien toch dat Sab simplex ofzo proberen wat laatste werd geopperd hier? Fijn dat je schoonmoeder nog langskwam om je wat te helpen.

Meiden hier verder alles zijn gangetje. We beginnen onze dochter meer en meer te kennen, zo leuk vind ik het. Als er 'vreemden' om haar heen zijn of fze is op nieuwe plekken is ze wat beschouwend, rustig rondkijken en dingen in zich opnemen. Als ze bij ons is, is dat niet zo...ze lijkt op mij... Meer en meer maakt ze de whaaal of whaaaaalaa geluidjes, heel lief. Ik kan het vaak nog moeilijk bevatten dat ze in mijn buik gezeten heeft. Ze is ook zo anders dan toen ze net geboren was...hoe die kleintjes veranderen zeg. Merk nu ook dat kleertjes die ze in he begin aan kon nu wat minder zitten. Vooral de broekjes, ze heeft lange benen (van d'r vader).

Ik ga lekker slapen nu. Morgen komt eindelijk de stucer om de tweede laag erop te zetten.. Zandbeige over de hele achtergevel. Die kerel staat natuurlijk weer om half acht voor de deur, dus ik zal wel stuk zijn morgenochtend :( .

Tot morgen allemaal. Oh en Femmy hoop dat jij morgen met goed nieuws komt :D .

Liefs Sensee

6. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Mogguh,

Zo hee ben ik zomaar de eerste vandaag, dat gebeurt niet veel!

Timo heeft net zijn voeding gehad en ligt nu ff in de box, ik dacht ga ff kijken voor ik weer 10pagina's :confused: moet bijlezen.

Sal: Fijn dat het goed gaat met Moira, ik ben wel nieuwsgierig naar je foto's hoor! En vandaag dus zonder kraamhulp, gaat vast goedkomen joh.

Robine: Zo te horen was het een geslaagd feestje, mss moet je een extra kast aanschaffen voor alle kleertjes? hahaha. Niet normaal meer wat ze allemaal krijgen heh, maar wel leuk natuurlijk! Leuke foto's ook!

Sens: Dat is waar idd, die kleintjes veranderen elke keer, als ik nu kijk naar de foto van Timo van 1 dag oud en hoe dat hij nu is, echt weer heel anders, zijn ogen gaan ook verkleuren nu, hij krijgt net als zijn broer donkerbruine ogen. Verder lijkt hij echt op Twan. Ze zeggen allemaal dat Rick op mij lijkt en Timo op Twan nou ik zie er zelf ook wel het Nobels gezichtje in. Qua karakter heeft ie ook meer pit dan Rick dus ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen....

Trutje: Fijn dat het zo goed gaat met Brent en dat het met jou ook weer wat beter gaat, wat het roken betreft, voordat Rick geboren is rookte ik ook (weliswaar niet zoveel maar toch), nadat Rick er was heb ik het nog wel eens geprobeerd maar vond het toen zo vies dat ik er maar gelijk helemaal mee gestopt ben, ik heb er nooit spijt van gehad!

Nou meiden prettige dag allemaal, ben benieuwd hoe het bij Kelly en Channie gaat.

Lfs. Saskia.

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedemorgen,

Robine; super dat het feestje een succes was. Jill weer goed verwend lees ik, is toch leuk, hoort er allemaal bij !
    Wat betreft de datum voor de meeting, tuurlijk moeten we wachten op Femmy en iedereen moet nog ff lekker genieten, maar je weet hoe het gaat iedereen heeft straks de agenda's weer vol staan. Ik moet trouwens 15 januari al weer aan het werk :confused: :confused: :confused: . Gaat veel te snel voorbij mn verlof !
    Leuke foto's, je ziet er alweer stralend uit !

Sens; ik herken wat je zegt mbt de geluidjes die ze maken, ze beginnen echt lekker te "kletsen", zo lief ! Lieke past ook al een aantal broekjes niet meer, ook lange benen, zoals paps en mams :D .

Femmy; je bent er nog niet, dus mss aan het bevallen ? Hoop het zo voor je !

Trutje; ik rookte wel eens een sigaretje op een feestje maar was geen echte roker. Heb me voorgenomen om nu ook niet meer "voor de gezelligheid" te roken !

Salomina; fijn dat het gezellig was met je schoonouders. Dat ze de beeb willen houden ken ik, mijn moeder zegt dat ook steeds !
    Ga zo ff naar je foto's kijken.

Ik moet gauw weer verder..moet om 09.55 voor de eerste keer bij het cb zijn. Ben zeer benieuwd wat ze weegt en wat haar lengte nu is.

Tot later

Sap

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goeiemorgen!

Wat leuk zo'n baby-feestje Robine en wat is ze ontzettend verwend zeg!.

Hier nog niks aan de hand hoor, we zijn net weer terug van de VK, hij heeft me gestript, nu lukte het wel en het was ook wel wat pijnlijker.. had nu wel 1 a 2 cm ontsluiting en het strippen is ook voor een deel gelukt (op een gegeven moment vroeg ik hem te stoppen) en nu maar hopen dat het wat uitmaakt! anders woensdag nogmaals strippen en een afspraak bij de Gynacholoog maken.

Nou ik ga maar even wat schoonmaken, als het gebeurd dan moet alles schoon zijn he ;)

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Nou Femmy volgens mij gaat het bij jou nu ook gewoon doorzetten, binnen een paar dagen heb jij gewoon ook je kleintje in je armen!

Sappie: 15 januari alweer aan het werk, jeetje wat gaat dat idd snel zeg. Ik moet half maart pas weer aan het werk, heb er nog 4 weken vakantie (over van dit jaar) achteraan geplakt.

Robine: leuk zo'n babyboom zeg! Leuke foto's ook!

10. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Nou hier ook nog steeds niets hoor!

Ik hoop dat vanmiddag bij mij het strippen gaat helpen.
    Ons droppie heeft nu bedacht dat het leuk is om ipv xylofoon te spelen aan de achterkant van mijn ribben ook de voorkant eens te proberen.
    En dat is pijnlijk. Wat zal ik blij zijn als de ribben weer rust krijgen.

11. sappie

sappie Fanatiek lid

He Femmy, je bent er nog ! Fijn dat het strippen nu wel is gelukt, hoop voor je dat het gaat doorzetten !

Jantien, hoop ook voor jou dat het strippen vanmiddag gaat helpen !

Annemonique; wat heerlijk dat je nog zolang vrij hebt ! Geniet er maar lekker van want het gaat zo snel !

Ben net naar het bureau geweest, alles was goed alleen bij het naveltje een stukje wild vlees, is aangestipt volgende week op het inloopspreekuur even laten controleren. Ze weegt nu 4090 gram en is 53 cm. Is ze dus al 500 gram aangekomen sinds haar geboorte.

Ik zei laatst toch dat ik weer ongesteld ben geworden, nou denk het dus niet, heb nog geen bloed weer verloren, is denk ik iets van navloeien geweest ofzo. Toch maar wachten wanneer de daadwerkelijke ongi volgt.

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Mogguh (nog net),

De stucers zijn bijna klaar! Yeeehah. Weer een stapje verder met de afronding van de verbouwing.

Femmy ik hoop voor je dat het strippen nu wat resultaat gaat opleveren. Het duurt nu wel erg lang heh.

Sap hier nog een die eigenlijk in januari weer moet werken...de 13e. Ik heb alleen nog 126 uur verlof staan dus even kijken of ik die erachteraan plak. Mijn kinderopvang heb ik pas per 1 feb.
    Ben benieuwd hoe het bij het CB is met Lieke en wat ze ervan vindt!
    En ook wat jij ervan vindt!

Saskia leuk dat je nu al zo goed kan zien op wie zo'n kleintje lijkt heh. En grappig dat de kleur ogen van Timo nu al anders worden. Tot wanneer is dat?
    Jaime heeft nog dezelfde kleur als toen ze werd geboren, heel donkerblauw, mijn kleur. Michiel heeft lichtblauwe ogen.
    Ik ben benieuwd ook naar de kleur haar van Jaime. Het is nu nog donkerbruin tegen het zwart aan. Michiel heeft zwart krullend haar en ik golvend/stijl blond dus we gaan het zien.

Ik kom later vandaag nog ff kijken!

Liefs Sensee

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo Sap wat goed dat Lieke zo is gegroeid! Dat naveltje stippen ze heel vaak aan heh. Ik had er echt nog nooit van gehoord voordat ik bij het cb kwam. Veel baby's waren daar voor het aanstippen van het naveltje.

Apart joh van die bloeding. Maar wel lekker dat je nog niet ongi bent dan.

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Wat is het rustig hier vanmiddag !

Het is me net ontzettend onder in de rug geschoten, doet zo'n pijn. Lieke tillen is een drama :( :( . Lopen gaat ook bijna niet. Hoop dat het snel overgaat. Wilde vanmiddag eigenlijk ff naar mn moeder, maar weet niet of dat gaat lukken.

15. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    He sappie..
    Dat is balen meid.
    Doe je voorzichtig!

Hier nog steeds niets.
    Behalve dat ik een beetje verhoging heb vandaag.
    Normaal ben ik zo 36.8 en nu 37.5.

Daar baal ik wel van hoor.
    Ik kan nu echt niet ziek worden.

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Ooh Jantien da's idd balen, iig veel beterschap !

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    goeiemiddag,

Kell en channie:hoe is de eerste nacht met jullie meisjes gegaan?

Sappie:wat rot dat je rugpijn hebt,doe maar rustig aan.

Jantien:beterschap hoor voor je.

Yorben is wat verkouden hij knort echt als een varkentje zooo zielig,af en toe blaast hij bellen met zn neusje :(
    Hij lag er weer om half 11 in en heeft super geslapen vannacht.
    1 keer om kwart over 4 zn fles en gelijk weer doorslapen.
    moest hem vanmorgen om half 8 wakker maken.
    Was wel even wennen vanmorgen alleen zonder mn ventje.
    maar het is me gelukt om voor half 9 twee kids te wassen aan te kleden en eten te geven(plus mezelf ook nog hihihi)
    Moet even de routine vinden maar ben trots op mezelf eigenlijk ;)

Als je aan de pil begint ,wanneer ben je dan goed beschermt tegen zwangerschap ?niet gelijk toch?wil er binnenkort ook weer aan beginnen.
    Bloeden is nu sinds zaterdag weg?(komt mss wel nog trug)

ik krijg om 15.30 u visite,heb ik niet veel zin in want heb het zo gehad met die visite.en tis steeds hetzelfde verhaal dat je moet vertellen.
    Het verhaal word steeds korter hahahaha.

xxx

18. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Hoe is het met je rug Sappie? hopelijk is het alweer over! doe rustig aan!.

En Jantien ook rustig aan, misschien heeft die verhoging met een naderende bevalling te maken? succes vandaag bij de verloskundige! hopelijk helpt het strippen!.

Hier nog alles onder controle, heb wel een beurs gevoel van beneden, maar straks gaan we wel even een wandeling maken!.

Toch nog veel plezier met de visite Fajah! ;)

Hier vroeg al iemand of ze volgende week maandag kon komen, heb gezegd dat ik voor de bevalling nog geen afspraken kan maken hoor :rolleyes:

19. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Daar meld ik me even weer :)

Heb weer een zware nacht achter de rug. Moira had weer last van krampjes. Beetje balen, maar goed. We hebben met z'n tweetjes vanochtend lekker uitgeslapen. Moira ligt nu weer op een oor, en ik ga me even een boterham maken en een lekker pot thee. Papa is ook net thuis van werk, lekker vroeg, dus kunnen we even gaan relaxen.

Kelly & Channie: Top hoor meiden dat jullie al fotos van jullie dochters online hebben gezet! Wat zijn ze echt mooi!

Tot straks weer :)

20. Hier even een kort berichtje van mij.

Daynah heeft een zware nacht achter de rug net zoals papa en mama.

Me borstvoeding is nog niet goed op gang gekomen, dus ze had alleen maar honger vannacht, zooooo zielig.

Moest er vanmorgen zo om huilen omdat ik het allemaal zo zielig vond. Sabino heeft kant en klare voeding gekocht om haar bij te voeden (op verzoek van de kraamhulp) en dat gaat gelukkig wat beter.
    Ik begin met bv als ze daarmee stopt en ze wilt dan nog meer dan krijg ze nog een beetje bijvoeding en daarna slaapt ze als een roos weer verder.
    Zo komen wij ook even bij.

Vanmorgen kraamvisite gehad en vanmiddag lekker rustig aan doen. Om 15.00 uur zal ze weer komen voor haar voeding, maar ik ben zo verliefd op haar :D .

Zal binnenkort ook even op iedereen reageren, maar ik ben nog erg moe en val elke keer ook in slaap.

Lfs Kelly

Deel Deze Pagina