Ok! Nou dat zwemmen ga ik ook nog maar eens per week doen. Het was extreem druk en ik was bang dat iemand me in mijn buik zou trappen Stelletje onbenullen he!
Hey meiden, sorry dat ik er zolang niet ben geweest, maar heb het echt ontzettend druk gehad en als ik 's avonds dan even tijd had was ik gewoon bekaf. Heb dus heel wat pagina's om bij te lezen, maar dat doe ik even een andere keer Hier gaat alles goed, gisteren de eerste echo gehad en alles was goed, heb ook voor het eerst het hartje gehoord en 2 foto's van mijn mupke meegekregen. Mijn buik begint ook aardig uit te breiden (dit formaat had ik zelfs bij de 2de zwangerschap niet voor de 5 maanden!) Foto's van echo en buik staan in mijn album. Ik ben wel een week korter zwanger dan verwacht en ben nu dus 30 november uitgeteld wat super is aangezien papa dan jarig is en een mooier cadeau kan ik hem toch niet schenken he Ook het kamertje is al besteld en gisteren heb ik de kinderwagen besteld. ik kan niet wachten tot het zover is dat alles klaar gemaakt kan worden. Ik ga nu echt probroberen het een beetje bij te houden hier want mis veel te veel Liefs Angela.
Angel: Geen excuses nodig he, als je geen tijd of fut hebt, pech voor ons, het komt wel weer. Wat fijn dat je de eerste echo weer gehad hebt, alles goed dus, heerlijk hoor. Prachtige foto trouwens! Wel toevallig dat je uitgerekend bent op papa's verjaardag, ben benieuwd in hoeverre het uitkomt. Wat voor kamertje heb je besteld? Trutje: He jammer zeg dat het zo druk was bij het zwemmen. Is er geen ander tijdstip dat je kunt gaan, dat het misschien minder druk is? Channie: Het is geen 'moeten' he om hier vaak te schrijven. Dat er nou eenmaal een stel kletsmajoors zijn hoef jij je niks van aan te trekken Gewoon af en toe een teken van leven is ook prima hoor ! En je hebt idd wel andere dingen om mee bezig te zijn. Pff... da's niet niks, 'iets' van 7x7cm in je moeders borst. Wanneer krijgt ze uitslagen? Zijn jullie bezig met woningruil voor een grotere woning, of in een andere plaats? Heb er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, dus ben benieuwd. En jullie ook al zo'n mooie echo, mooie foto hoor! 23 november definitief, nou dan kun je gaan aftellen he Jacq: Balen van die hoofdpijn, die had je toch al langer, of heb ik dat verkeerd onthouden? Wel fijn dat je kindje goed groeit, da's het voornaamste. Ik heb geen vruchtwaterpunctie, maar die van jou komt nu al dichterbij. Hoe lang moet je daarna wachten op de uitslag? Nog 2,5 uur dan mag ik weer naar de vk, het kan me niet snel genoeg gaan , tot later !!!
Conny: Me moeder heeft afgelopen maandag een mammografie gehad en een echo, hier konden ze dus niet echt een goed beeld van krijgen dus nu moet ze a.s. disndag bij de chirug komen. Hij gaat waarschijnlijk een punctie doen. De woningruil doen we met de buurvrouw van mijn moeder. Zij heeft een 1gezinswoning met tuin en ze voelt zich alles behalve prettig in die straat. Wij hebben een bovenwoning met 2 slaapkamers en een zolder. Hier voelt ze zich beschermder ofzo iets. Dus gaan we ruilen Angel79: Jij ook al zo'n mooie echo!! Geweldig is dat he om je kindje zo te zien Zijn jullie trouwens allemaal al van de misselijkheid enzo af???? Of hebben jullie er kwaaltjes bij gekregen??
Channie, Sterkte met je moeder en ik hoop dat alles goed gaat. Ik ben niet misselijk maar wel last van zeurende pijn in de buik, hoofdpijn en nog steeds erg moe... En kan haast niet uitslapen, ben zo vroeg wakker steeds
Sterkte met je moeder Channie!! en je hebt een hele mooie echo!. en Angela jij hebt ook een mooie echo
Conny: er zijn wel andere tijdstippen en misschien is het dan ook wat rustiger maar het was ook niet lekker zwemmen ofzo. Ik had het snel koud en mijn buik begon te trekken. Jacq: Ik heb ook met regelmaat hoofdpijn en mijn verloskundige heeft me gisteren gezegd dat ik dan meer moest drinken. Je schijnt veel vocht nodig te hebben. Misschien werkt het voor jou ook!
Charissa: He, dat vroeg wakker worden herken ik wel ! Vanmorgen om 6.15 uur wakker en mijn zoontje werd pas om 7.30 uur wakker. Gisteren was ik om 5 uur wakker, blegh Channie: pff.... nog afwachten wat er dinsdag uitkomt bij de punctie dus, brr...sterkte ermee!! Oh, die woningruil klinkt wel heerlijk zeg. Maar vind je het fijn zo dicht bij je moeder te wonen? Mijn moeder woont ook maar op 100 meter afstand, maar we vinden het allebei wel fijn dat we niet in dezelfde straat wonen Kwaaltjes: Tja, misselijkheid nog een klein beetje, snel last van harde buiken en nog steeds heel veel pukkeltjes in nek en op mijn borst Ik zou bijna gaan zweren dat het dit keer een meisje is, omdat ik dat de vorige keer niet gehad heb, maar ja, het zijn maar bakerpraatjes....
Ik lag ook al vanaf 5 uur een beetje dom rond te kijken. Misschien dat ik me vanmidag eens een tukkie gun.
Nou trutje dat had ik dus ook ook precies vanaf 5 uur, ben nu zo brak hier op mn werk misschien neem ik vanmiddag nog wat uurtjes vrij.. en pukkeltjes tja er zit er 1 op mn voorhoofd, er gebeurd niks mee, ook erg irritant, ja dat zeggen ze he; een meisje neemt de schoonheid weg of zoiets?
Pukkels zie ik ook veel bij een vriendin en die krijgt echt een kereltje, hoor... En ik heb ook pukkeltjes. En in mijn jeugd heb ik die nooit gehad :'(
Ik ook weer veel te vroeg wakker (7uur) ben nu net zo misselijk, hoofdpijn en heb ook nog late dienst tot 11uur... bah,bah en bah!! Ben net weer even in bed gaan liggen maar wil niet meer.
Vanmorgen naar de verloskundige geweest. Alles was goed, keurige bloeddruk, hartje gehoord (helemaal gerustgesteld !!). Tegen de harde buiken kan ik zon ondersteunende onderbroek met ingebouwde buikband dragen. Tegen de slapende handen is helaas niet zoveel te doen. De 20 weken echo is idd standaard, maar wij willen toch graag een 3D- of 4D-echo, dus dan moet je het zelf betalen. 9 juni mag ik weer voor de volgende afspraak. Rick had het veel te druk met spelen om te luisteren naar het hartje .
Ja! Goedzo Conny! Ik wil ook graag een extra 3d & 4d echo op mijn 26e week ofzo. Het liefst elke dag wel Maar hoed dat kan niet. Ik wou dat men in NL net zo als sommige andere landen elke 2 wk een echo zou doen.
Ik ben net terug van de echo. GEWELDIG!!!! Het ligt heerlijk op zijn (haar) ruggetje met gestrekte beentje, voetjes over elkaar, een armpunt op het buikje een armpje onder zijn hoofdje. Echt alsof het heerlijk in de zon in een hangmatje van het leven ligt te genieten. Eerst lad het helemaal in de verdukking. Ze hadden gezegd dat ik met een volle blaas moest komen. Halverwege de echo moest ik van die mevrouw toch maar even gaan plassen, want ze kon niet alles mooi in beeld krijgen. Geweldig zo'n wondertje die ligt te zwaaien en bewegen. De nekplooi is 0.18mm, nu wachten op de bloeduitslag. Daar krijg ik 29 mei de uitslag van.
Jantien: Wat fijn dat alles zo goed was, en alvast een heerljk kijkje genomen naar jullie a.s. wondertje, mooi hoor ! Haha, jij denkt er tenminste aan dat je met een volle blaas moet komen, en dan is het weer teveel
Ja ik had wel vanmorgen stiekum al 2 keer een beetje geplast en nog kwam proppie in de verdrukking. Haha, maar goed het lijdt er niet onder!!!!