Even voor Femmy en Jantien: Zet hem op meiden het is echt de moeite waard. Ook bij jullie komt het eraan.
Bedankt Kelly! en rust maar goed uit! je hebt ook een hele goeie reden om verliefd te zijn! wat een lekker ding is het ook! hopelijk zal de borstvoeding snel beter gaan!.
nog gefeliciteerd met je dochter kelly! toch nog een november mama. zielig he, als ze honger heeft en er komt geen voeding. maar wel doorzetten hoor, bij mij heeft het 3 dagen geduurd. gelukkig dat ze je laten bijvoeden. succes.
Smiddags! Was ik vanochtend toch helemaal mijn visite vergeten... Ik lag nog in bed toen de bel ging Dat was wel een beetje dom. vanmiddag wederom visite gehad, van de kinderopvang. Ze had een leuk cadeaupakketje meegenomen en goed nieuws. Waarschijnlijk hebben we een oppasmoeder op loopasftand (5 min) hier vandaan. Ik hoop dat het klikken gaat tussen ons. Sappie wat shit van je rug. Als ik iets kan betekenen voor je dan hoor ik het graag.
Het lijkt wel of mn rug steeds erger wordt. Als het nog iets erger wordt dan heb ik echt een probleem want dan kan ik Lieke gewoon echt niet meer tillen, heb dit nog niet eerder gehad ! Ik ben nu het bad aan het vol laten lopen, misschien dat warmte helpt. Trutje; bedankt voor je aanbod, zal het onthouden. Hoop alleen dat het straks weer beter gaat. Kelly; zielig is dat heh als je kleintje zo huilt van de honger. Gelukkig lukt het met bijvoeden prima. Neem idd maar goed je rust, is belangrijk. Ik ga nu in bad, tot later.. xx
sap: jij door je rug, ik door mn lies!ook erg lekker, not!strompel als een bejaarde door t huis,t doet echt zeer!ws iets teveel gedaan vandaag,stofzuigen,dweilen,boodschappen,wassen,etc! volgens mij hebben wij een superbaby!ze glimlachte vandaag echt naar me en t was geen stuipje.ze keek me aan, ik kwam dichterbij en SMILE! tot 3x toe! nu ligt ze op mn arm ook steeds gebiologeerd te kijken. Kan dat al zo snel zo een glimlach? Ga thee zetten en op de bank tbatb kijken met Jill, als ik de trap tenminste nog af kom. Tot later! liefs robine
Sap en Robine doe maar rustig aan en echt niet teveel tillen enzo. Sap jij ook echt niet teveel tillen, je buikspieren zijn wel gesneden heh en daarom belast je je rugspieren meer (stond in dat boekje wat ik van de fysio heb gehad in het zkh). Rustig aan dus! Robine wow dat Jill al glimlacht! Dat is echt lekker snel ook! Ik weet het nooit zeker..denk altijd dat het die stuipjes zijn als ze je aankijkt en lacht. Trutje balen da tje je visite vergeten was. Zie het al voor me. Fem hoe is tie? Kel vervelend dat Daynah zo'n honger had. Beter idd dan om te gaan bijvoeden anders zakt die bloedsuikerspiegel zo en dat is niet goed. Hoe is je kraamhulp? Doe maar lekker rustig aan! Ik heb net gebabyshopt! Leuk spijkerrokje gekocht en nog een ander rokje en twee warme wintervestjes, twee maillots. Jaime ligt nu lekker te slapen dus ga even opruimen. Tot later. Liefs Sensee
Wat een mooi moment moet dat ook zijn als ze lacht Robine!. Hopelijk heeft het bad geholpen Sappie!. Wij zijn even een stuk wezen lopen en terug 1 trap genomen ipv de lift. Leuk geslaagd voor Jaime zo te horen Senseemillia!.
Hoi allemaal, Jeetje, wat wordt er toch nog veel geschreven. Het lukt me niet om alles te lezen omdat ik niet meer zoveel als voorheen achter de pc zit hoor! Iedereen die onlangs is bevallen: VAN HARTE GEFELICITEERD! Het zijn allemaal mooie kinderen heb ik wel gezien. Ik zag ook dat er in het lijstje wordt bijgehouden wat het geboortegewicht, lengte en zwangerschapsduur is geweest. Jesse woog 3460 gram en ik was precies 40 weken zwanger. Wat een keurig kereltje, op de uitgerekende datum verschijnen Ze hebben niet gemeten hoelang hij is, dus daar heb ik werkelijk geen idee van. Hopelijk gaat alles bij iedereen goed, ook met de rugpijn en pijn in de lies! Rustig aan allemaal hoor. We hebben niet een pak suiker gekocht, maar zijn wel 'even' bevallen! Das niet niks voor je lichaam! Zo, ik ga Jesse wakker maken. Ik ben vanmiddag voor het eerst met de wagen naar buiten geweest en Jesse slaapt nu nog steeds. Groetjes en tot gauw! Lydia
Nog ff lachen trouwens? Die stucmannen waren hier vanochtend en vertelde de ene stucman tegen Chiel oh ik ben ook net weer vader geworden. Ik zei later nog tegen Chiel heb je niet gevraagd of het een jongen of meisje was, nee dat had ie niet. Dus voordat die mannen weggingen gaat Chiel vragen oh had je een zoon of een dochter gekregen..nee een zoon zei die man. Chiel zegt nog zo leuk (waarschijnlijk omdat die man weer vader geworden had gezegd) was die hiervoor een jongen of een meisje. Oh verschillend zegt die man.... Is dit niet je tweede zei Chiel, nee zegt die man, dit is de achtste . Chiel zegt er vervolgens achteraan (met de kosten kinderopvang in zijn achterhoofd) oh daar valt niet tegen op te stucen...hahah.
Femmy, het kan echt niet lang meer duren voor je. Ik wil je al vast wat kracht toe wensen voor de bevalling. Bij deze! En je hebt echt geen idee hoe snel je weer gewend bent aan het niet zwanger zijn. Ik kan me er vrijwel niets meer bij voorstellen. Ben benieuwd wat sommige collega's gaan zeggen. Die kennen me niet eens zonder buik! Ik heb mijn buik nog niet 1 moment gemist.
Hier nog een die de buik niet mist . En grappig dat sommige collega's je gewoon niet kennen zonder buik..hihi. Ben je al langs geweest op je werk trut? Ik ga denk ik morgen effies...ben benieuwd.
bedankt! ik zal die kracht zeker nodig hebben! zodra er iets gaat beginnen kom ik het nog wel melden hoor!.
Zo hier was ik weer even. Giovanna doet het heel goed. Heel tevreden meisje. Borstvoeding is niet gelukt dus zit nu op flesvoeding want vannacht was een ramp ze had honger maar kon niet eten bij mij.Nu is het eten slapen haha echt lieff.Ik ga gauw weer liggen ben moe doeiii
'Niet tegen op te stuccen' Ik ben nog niet langs geweest. Woensdag hoor ik op het CB of ik weer kan wandelen met hem of nog effe moet wachten. Dit alles om em op regel te krijgen, hij slaapt dan namelijk de hele tijd en dat is juist wat ie 's nachts moet doen en niet overdag. Ik wil wel graag mijn collega's zien hoor. Ik had er al lang wat verwacht op visite maar helaas, ze denken volgens mij allemaal dat ik het liever nog effe rustig aan doe na die k**bevalling Veel plezier morgen alvast
Jammer van de BV. Je hebt toch nog de tijd het te proberen? Ik meende dat je baby 48 u zonder voeding kan. Deze tijd kun je benutten voor de BV...?
klopt moet ook op gang komen. jaime kreeg eerst ook niks (in zkh en thuis was er eerst ook niks). normaal kunnen ze dat hebben hoor ze hebben een reserve. jaim wat minder helaas daarom kreeg ze bijvoeding (glucose was erg gezakt). oh en trutje ja lachen heh van niet tegen op te stucen. vraag me praktisch gezien ook af hoe je dat doet...vakantie, boodschappen, maar ook my god hoe lang ben je dan zwanger geweest in je leven , die man was denk ik 42. verschil in leeftijden bij die kids moet ook enorm zijn zeg.
Hallooooo.... even snel een berichtje van mij, heb nog niet veel tijd maar wil jullie even laten weten dat ik op 20 november ben bevallen van een kerngezonde dochter Melody! Zodra ik weer wat meer tijd heb zal ik hier weer wat vaker aanwezig zijn....
Melody: Gefeliciteerd met je dochter (Melody) ! Geen tijd gehad vandaag bij te schrijven of te reageren, Marit lijkt redelijk te reageren op de Nutrilon Omneo maar heeft nog wel wat krampjes, dus ik heb nog wat tijd met haar op schoot gezeten. Ik heb dan ook nieuwe foto's gemaakt, 1 met de buikdrager (waar o waar is ons poppetje ) en 1 van Rick met zijn zusje. Hopelijk morgen wat tijd, dan is Rick bij oma en hoop ik dat Marit nog wat meer gewend is aan de nieuwe voeding, want we hebben weer een overlevingsnacht achter de rug
O wat erg, heb net gehuild van de pijn,kon niet eens meer opstaan. Nu pijnstillers genomen en heet spul erop gespoten, een paardemiddel dat ze ook bij voetballers gebruiken en t werkt Voelt alweer stukken beter al mag mn man Jill zo naar boven tillen, dat durf ik nog ff niet, zo goed gaat t nu ook weer niet! Fem: t einde is in zicht! Melody: Feli met Melody! Trutje: Ben je nog helemaal niet met Brent buiten geweest? Hopelijk regelt zn ritme zich snel! conny: Gelukkig dat t met Marit beter gaat. Jill poept trouwens ook maar elke 36 uur 1x hoor en heeft af en toe ook krampjes, zo zielig is dat, gaan ze zich helemaal strekken en uitrekken en je kan niks anders doen dan toekijken en een beetje wrijven. Ga ff flesvoeding maken, tot strakkies\ Liefs Robine