November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik ben net bij de vk geweest (half 6 was het dus niet echt net)

Ik had al nog net geen 1 cm ontsluiting. :)
    Ze heeft me gestript. Nu heb ik nog wat meer gerommel en wat kramperigheid en harde buiken extra.
    Ik hoop dat het doorzet.

Mijn temp is omhooggegaan tot 38.0 en weer omlaag naar 37.5.
    Als het de 38.5 passeert dan moet ik de vk bellen.

Nu heb ik met de vk afgesproken dat ik zaterdagochtend (als er niets gebeurd) weer mag bellen om te strippen en ze komen maandag weer om het nog een keer te doen.
    Als dat allemaal geen baat heeft :( dan moet ik 6 december naar de gyn in het ziekenhuis en wordt ik vrijdag de 8 ste ingeleid.

Ik hoop toch echt dat ik lekker thuis mag en kan bevallen.
    Als ik denk aan dat het nog zo lang gaat duren, dan wordt ik helemaal verdrietig. :cry:
    Ik loop al de hele dag te janken. :oops:

2. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ZO WE ZIJN WEER THUIS

Colin is ziek geworden en was woensdag avond opgemomen in het zieken huis in emmen
    de volgende dag ging het steeds slechter met hem,
    hij moest aan de beademing naar AMC groningen MAAR DAT WAS VOL
    toen moest hij naar amsterdam AMC daar is hij heen gebracht met 160 km/uur naar de IC afdeling
    daar werd geconstateerd dat hij RS virus had hij was wel buiten levens gevaar
    hij heeft tot zondag middag aan de beademing gelegen en vandaag mocht hij weer naar emmen toe
    daar ligt hij nog in het zieken huis tot dat hij weer helemaal opgeknapt is.

maar dit waren stress volle dagen, en we hebben ook veel gehuild.......de eerste dagen alleen maar gehuild eigenlijk. bah........ dat is niet eerlijk.
    heb je een bevalling die eens goed mag gaan........blijft je kindje niet gezond.... hopen dat ie snel beter is.
    ik wil hem gewoon weer bij me hebben..... ik mis hem zo..

later meer nieuws........ik ben even helemaal op.....

3. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Jantien: Ik hoop dat het strippen nu al helpt meid, zou wel fijn zijn als je er voor zaterdag vanaf bent. Succes !

Ik voel me hier een stuk beter. Vanmorgen heb ik alles bij elkaar gehuild, na weer een gatenkaas nacht. Vanmorgen met de Thuiszorg gesproken over inbakeren, tegen het huilen en tegen de krampjes, maar alsof Marit het aanvoelt, is ze nu een stuk rustiger en heb ik vanavond maar 2 x 5 min. naar boven gehoeven om haar ff te troosten en slaapt ze verder lekker door. Hopen dat ze dat vannacht ook volhoudt ! :D

Verder slaat de Nutrilon Omneo absoluut aan, want vanmiddag had ze een poepluier tot aan haar nek dus de darmwerking is verbeterd ;)

Ik ga nog ff genieten van de rust vanavond en van het feit dat ik allebei mijn handen vrij heb, i.p.v. een kindje met 1 arm tegen mijn buik aan geklemd :D Tot later !!

4. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey meiden,

Vandaag voel ik me gelukkig al een stukje beter, temp was gezakt naar 37,6 dus we gaan de goede kant op, heb ook al wat minder last van mijn keel, dus hoop echt dat ik er snel helemaal vanaf ben :D
    Jordy gaat hier als een trein :) zit nu al rond de 70cc voeding en heeft dit dan ook binnen 10 minuten leeg, wel boert hij erg slecht, zit soms echt een half uur met hem voordat er een miniboertje uitkomt. Poepen is hoer geen probleem, hij poept er op los :confused:
    Vandaag ben ik samen met mijn moeder, Kaily en Jordy Linsey uit school gaan halen, maar wat was ik blij dat ik weer thuis was, pff was toch best een hele onderneming zeg, t gaat nog niet zo snel als ik gewend ben.

Femmy: Hopenlijk heeft t wandelen en t traplopen geholpen en mag je héél snel je beebje omarmen, ik denk echt een paar keer per dag aan je en gun t je zo dat je heel snel zal bevallen.

Lydia: Heerlijk he om met je kleintje naar buiten te gaan :D , heb ik vandaag ook gedaan alleen zolang ik met de wagen liep sliep meneer, maar eenmaal thuis begon hij hevig te protesteren, hij is graag buiten denk ik ;)

Sense: Hahaha gaaf die opmerking van Chiel :) Maar 8 kids, jeetje zeg, die heeft niet stilgezeten :rolleyes:

Trutje: Ik mis mijn buik wel nog af en toe :oops: dat gestomp en gedraai, kon daar altijd zo van genieten, maar dat is dan wel ook t enige hoor haha, geniet nu nog veel een veel meer als ik mijn moppie in mijn armen heb ;)

Channie: Jammer dat de bv niet is gelukt, Jordy lag de eerste avond en nacht ook alleen maar aan de borst en bleef honger houden. Als ik t 1 dag langer had volgehouden was het waarschijnlijk wel goedgekomen, maar op dat moment had ik er geen goed gevoel over en als je dat gevoel hebt moet je stoppen.
    Heb je tabletjes gekregen? Gauw weer nieuwe foto's plaatsen he! ;)
    Ik heb Jordy trouwens laatst nog een keer aangelegt omdat hij héél onrustig was, en hij kreeg er nog wat uit ook :) daarna is hij als een roosje in slaap gevallen. Zodra ik van de medicijnen af ben ga ik t misschien toch weer proberen, lukt t dan is dat mooi meegenomen en kan ik altijd op de momenten dat ik wat meer tijd heb hem bv geven in combi met flesvoeding op de andere momenten. Lukt t niet meer, tja met fv wordt hij ook groot ;)

Melody: Van harte gefeliciteerd met je meisje MELODY! Ze is dus samen met mijn manneke jarig :D wat leuk! Geniet maar lekker ervan.

Conny: Gelukkig dat Marit beter op de nieuwe voeding reageerd, hopenlijk is ze snel van de krapmjes af. Ik ga zo eens kijken naar de foto's :D

Robine: Jeetje zeg, doe maar lekker rustig aan! Hopenlijk voel je je snel wat beter, want kan me voorstellen dat dit zo niet echt prettig is :(

Jantien: Fijn dat de vk je heeft kunnen strippen en hopenlijk is dit het zetje wat je nodig hebt om de bevalling te laten starten, maarja pin je er niet te zeer op vast :( Ik ga in ieder geval wel voor je duimen!

Ik ben gisteren voor de eerste keer met Jordy onder de douche gegaan en wat heeft ie genoten. Dadelijk gaan we lekker weer, want ik geniet er ook van ;) Hij hoeft sinds vandaag overdag ook geen mutsje meer op, hij kan zich nu al goed op temperatuur houden. Gelukkig dus geen babybornpop muts meer op haha (gewone mutsjes zijn hem veel te groot).
    Gisteren heeft de vk hem weer gewogen en hij is nu na het afvallen weer lekker aan t bijkomen en woog alweer 2630gr :D !
    Ik ga mezelf en de kleine krele klaarmaken voor de douche en dan om 23 uur weer de laatste fles.
    Tot gauw weer!

Liefs Angela.

5. Zo ben ik weer even. Die bijvoeding doet Daynah erg goed. Ze is een stuk rustiger geworden. Gelukkig maar.
    Alleen ik ben nog niet zo rustig. Ik loop om de 10 min naar haar toe om te kijken of alles goed is. Herkennen jullie dat. Of ben ik overbezorgd? Ze krijgt zometeen nog een voeding en tegen 00.30 uur ongeveer nog en dan tot 06.00 uur niks. Ik hoop dat ze blijft slapen. We zullen zien.

Momenteel erg last van me rug, wel vervelend. Kraamtranen waren d'r net in overvloed. Zo raar het was gewoon niet te stoppen. Nu gaat het weer.

Sappie: Hoe gaat het met je rug? Ik hoop dat het is gezakt.

Sensee: Wat lachen van die stuc, maar jeetje 8 kids :confused: :confused: . Er lag in het zkh een vrouw bij mij op de kraamafdeling en die was bevallen van haar 5e kindje en ze was 30 en haar man 31, dat was voor mij al :confused:

Robine: Ik zag net pas je msn berichtje :oops: . Ik moet er nog even inkomen allemaal. Hoe gaat het met lies. Wel vervelend ook. Komt het nog door de bevalling? Met je zwangerschap had je er ook al last van toch. Anders ff naar de ha gaan hoor.

Jantien: Ik hoop dat het doorzet voor je. Zet hem op heh.

Channie: Balen van die bv, maar kan me voorstellen dat je overgaat op de fv hoor. Niks is erger als je kindje zo huilt.

Femmy: Echt waar het wachten is het waard. Ik weet nu echt wat die andere meiden bedoelen.

Ik zal trouwens deze week mijn bevallingsverhaal op het forum zetten. Ik wil hem sowieso eerst in word voor me eigen boekje natuurlijk, dus dan heb ik hem in 1x.

Ga nu mijn lieve meisje eten geven en mee knuffelen. O ja en wat kan zo kleintje poepen zeg. Niet normaal wat uit zo'n klein lijfje komt.

Lfs Kelly

6. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Femmy en Jantien, ik hoop voor jullie dat het strippen helpt! Houd moed he!

Sappie en Robine, wat een ongemakken. Heeft het bad geholpen Sappie? En wat leuk dat het kraamfeest een succes was Robine.

Conny, fijn dat Marit goed lijkt te reageren op de voeding.

Trutje, hoop ook dat Brent zijn draai beter gaat vinden. Leuke avatar trouwens!

Kelly, rust lekker uit hoor. Fijn dat het beter gaat met de voeding.

Angela, fijn dat je je weer wat beter voelt. Emme drinkt nu ook zo'n 70 a 80 cc.

Mam2003, wat was er aan de hand met Colin? Klinkt ernstig.

Vandaag de eerste dag zonder kraamhulp. Alles is prima gegaan. Ze heeft weer doorgeslapen, daarna lekker gebadderd in tummytub (daar geniet ze zo van!), kraamvisite, ;s middags even in de maxicosi gezet en met z'n drieeen een paar boodschapjes gedaan met de auto, Emme daarna weer in bed gelegd (ze sliep gewoon door vanuit de maxicosi in bed). Vanavond ook nog kraamvisite gehad. Nu nog ff lekker zitten en Emme voeden en naar bed. Ik had vanmiddag niet geslapen, maar ik merk dat ik die rust echt nog nodig heb. Ga morgenmiddag weer ff een paar uur onder zeil.

Morgenochtend komt de wijkverpleegkundige langs.

Pim

7. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Goeienavond,

Net ff BB gekeken (finale) en nu nog ff op het forum en dan slapen!

Mam2003: Jeetje wat een toestand zeg, ik wens je veel sterkte en hoop natuurlijk dat Colin snel weer opgeknapt is.

Kelly: hahaha lachen heh, t is idd onvoorstelbaar hoeveel er uit zo'n klein lijfje kan komen heh?

Conny: Fijn meid dat het met Marit iets beter gaat! en met jou natuurlijk. Leuk die foto's met Rick, hij is echt een trotse broer.

Femmy: En maar wachten meid, ik heb gewoon met je te doen maar je bent niet alleen, Jantien is er ook nog, ik hoop dat jullie snel jullie beebje mogen verwelkomen.

Angela: Fijn dat het met Jordy ook beter gaat en met jou ook natuurlijk, dus hij hoeft zijn Baby born muts niet meer op? hahaha. Vond die foto met die muts errug leuk.....

Channie: Jammer van de BV maar als het niet lukt, dan houd t op heh. Misschien dat t over een paar dagen alsnog wil gaan lukken?

Melody: Gefeliciteerd met je dochter en klets maar gezellig met ons mee hoor!

Sappie: Hoest met je rug? Hoop dat t beter gaat!

Robine: Jij ook al in de lappenmand, gelukkig dat de medicijnen wel helpen maar doe toch nog maar ff lekker rustig aan hoor!

Zo ik ga de laatste voeding geven en dan vannacht rond een uur of 3 weer....ik hoop van later maar dat zal wel niet.

Groetjes Saskia.

8. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    Colin heeft RS virus, dat is op zich niet eens zo ernstig, wij worden daar verkouden van, met een snotneus en een zere keel en zo......maar zo'n klein babietje die word daar gewoon mega ziek van.
    hij kon niet meer zelfstandig ademhalen, want zijn luchtpijpjes zaten gewoon dicht met slijm.........
    dus hij lag aan wel iets van 15 slangetjes en toestanden............dat was echt vreselijk om te zien.
    hij is nu weer terug in het ziekenhuis hier in Emmen, dus hij is nog niet weer thuis, maar hij is behoorlijk opgeknapt..
    ik weet niet wanneer hij naar huis mag, maar ben blij dat ie weer van de beademing af is.......

maar ik ga nu lekker mijn bedje in, na een paar nachten in het Ronald MacDonald Huis te zijn verbleven.........wat is dat een fantastisch huis zeg......geweldig.........

trusten meiden.....

9. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Jemig, dat is niet niets! Gelukkig is Colin van de beademing af. Weet je al wanneer hij naar huis mag? Sterkte hoor!

Pim

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    mam2003:zonde voor colin en dat hij er nog steeds moet blijven.niet leuk voor jullie ook.hopelijk mag hij gauw weer naar huis.lijkt me echt vreselijk om je kleintje te moeten achterlaten in het zkh.

Saskia:ik vind het ook geweldig nu met mn 2 jongetjes hoor.super die 2 mannetjes.straks als ze wat groter zij kunnen ze samen ravotten.

ga nu mn bedje opzoeken,want vannacht is het weer etenstijd ;)

xxx

jantien en femmy:succes meiden.

11. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    mam2003: veel beterschap voor je kereltje!

Robine: ik heb al wel kleine stukjes gewandeld met Brent, hoor. Maar nu is het ons effe afgeraden door het CB.

Ik hoop het ook. Hij huilt nu ook al weer uren lang. Wil gewoon niet alleen zijn 's nachts want dan wil hij aandacht. Hij ligt ook echt heel wakker in zijn bedje... Met van die grote donkere kijkers. Wel lief <3
    Mooie avatar he? Tis ook zo'n mooi kereltje. Ik kan iedereen aanraden mooie close up foto's te maken!

Ik ga maar es op bed liggen met mijn DS. *zucht* Hopelijk valt dat kleine brulaapje ook zo in slaap.

12. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Goeie morgen,

Kleine meid ligt lekker vredig te slapen beneden in haar kinderwagenbak :) Nu gaat het prima met de fles , geniet ook echt van haar. Ik zou ff kijken of ik straks mijn bevallingsverhaal neer kan zetten want moet nu gauw weer van de pc af omdat de kraamhulp zo komt *hihi* Ik plaats gauw nog een foto van Giovanna.

Ps sorry dat ik even geen reactie's geef.

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi meiden;

Gisteren was echt een drama met mn rug, heb het uitgegild van de pijn, zakte gewoon constant weg door mn benen. Rick in paniek. Wij hebben mn rug ook ingespoten met een of ander spul dat erg lekker warm wordt. Heb gisteren 3 x diclofenac gehad, en een warme kruik tegen mn rug. Rick heeft de verdere verzorging voor Lieke moeten doen want dat ging echt niet meer.

Vanochtend gaat het alweer stukken beter, maar weet niet zeker of dit door de medicijnen komt. Heb vanochtend om 06.00 uur de laatste diclofenac gehad en wil nu even aankijken of de pijn niet zo hevig terugkomt.

Robine; jij ook al zo'n pijn maar dan in je lies ! Fijn dat het bij jou al weer wat beter gaat.

Ik kruip nog ff weer op bed, kom later reageren.

Liefs sappie

14. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goeiemorgen!

Gelukkig gaat het al wat beter met Colin, Mam2003!

En hoe is het nu met je rug Sappie? dat is zeker schrikken!.

Hier weer niets, zou ook zo graag vertellen dat het begonnen is maar ja, zo ga je wel aan jezelf twijfelen! maar vandaag is wel een mooie datum dus de hoop is er nog ;)

15. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Nienke: Jeetje meid,wat zullen jullie geschrokken zijn. Gelukkig dat Colin nu weer in een zh in de buurt ligt, ik hoop dat hij snel opknapt !

Channie: Oeps, da’s hele heftige rugpijn, gelukkig dat die medicijnen hielpen, hopelijk heb je er vandaag minder nodig, beterschap !

Robine: Jij ook zo’n last van je lies, hoe gaat het vandaag meid ?

Angela: Balen is dat he, dat je conditie zo ver weg is? Ik ben ook nog maar een paar keertjes aan de wandel gegaan, maar geen idee waar mijn conditie gebleven is.

Hier een heerlijke nacht gehad. Werner had de pech dat Marit na de late voeding klaarwakker was, dus hij lag pas om 1 uur op bed. Na de nachtvoeding lagen we na een halfuur terug in bed en de vroege voeding ging ook lekker vlot. Ze heeft gisteren maar 2 x 5 min. krampjes gehad dus als het zo vooruit gaat, vind ik het prima ! Ik voel me gelijk ook een stuk blijer.

Kelly: Dat huilen heb ik gisteren ook gehad, niet te stoppen die tranen, zo frustrerend ! En Werner snapte er ook niets van, want de vorige keer bij Rick had ik dat niet. Maar gelukkig voel ik me vandaag heel wat beter, ik hoop jij ook !

Femmy: We blijven gewoon samen met jou ongeduldig afwachten !

Ik ga eens een wandelingetje maken denk ik, lekker zonnetje erbij…. Tot later !!!

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    mam: Wat is dat schrikken zeg, hoop dat t nu allemaal weer beter gat met Colin

Sap: Klote he, ik stond gisterenavond op van de bank en zakte zo door mn been heen, hopla daar lag ik op de grond. En ook huilen van de pijn. Heb er ook heet spul op gedaan(alleen te koop in spanje vanwege de sterke werking) en ook een paar pijnstillers en vandaag is t over! Snap er niks van, maar t heeft dus wel geholpen! Hoop dat jij je ook zo weer beter gaat voelen. Sterkte!

Heb net gehoortest gehad met Jill en alles was prima! Gelukkig weer een zorg minder. Wat wordt ze alert zeg, elke dag zie je dr wijzer in de wereld kijken. Zo leuk!

conny: Fijn dat t met Marit zoveel beter gaat! Wat kunnen ze poepen he! De kleine viespeukjes.

Angel: Fijn hoor dat Jordy t zo goed doet. Ik moet ook nogsteeds douchen met Jill, maar t komt er steeds niet van. Vanavond dan misschien.

Kel: Dat kijken doen wij ook nog elke zoveel minuten hoor, hahaha, dat blijft. En vooral steeds kijken of ze nog ademt. Zo een stomme gewoonte. Je bent toch bang dat ze ineens onder de dekens schiet oid. Ach beter zo dan dat je helemaal niet kijkt toch. ben wel benieuwd naar nieuwe fotos van Daynah hoor! Snel plaatsen!

Pim: Fijn he als de kraamhulp weg is! Lekker je eigen ritme aanhouden, heerlijk en Emme is ook voorbeeldig merk ik uit je verhalen, net als Jill :)

Channie: Wat een mooi meisje hebben jullie zeg en wat is ze donker. Lekker genieten meid!

Fem: Helaas weer geen beb vandaag :(

Trutje: Wat zielig dat Brent steeds huilt, maar een beetje extra knuffelen is alleen maar leuk toch. Moet alleen niet de hele nacht duren. Zeker mooie avator van Brent. Het lukt mij nogsteeds niet om een fot tot 5kb te verkleinen! Tips?

Ik ga ff bijslapen,.ben erg moe. Tot later!

Liefs robine

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    fijn dat de gehoortest goed was Robine! en de dagis nog niet voorbij he ;)

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Hihi, dat spul dat ik erop heb gedaan is ook alleen te koop in Spanje, Reflex, toevallig hetzelfde ?

Liefs sap

19. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Nou hier weer een updateje

Er gebeurd hier niets.
    Behalve het gerommeld en wat harde buiken.

Veel heb ik dus niet te melden.
    Ik lees jaloers mee met jullie beeb verhalen, oh wat zou ik graag meepraten.

Nee ik heb alleen van die pijn klachtjes, zodat ik moeilijk kan lopen en moe ben etc.
    Die hebben jullie allemaal al achter de rug.

Bij jullie zijn de andere "klachtjes" al van start gegaan.
    En het genieten van die lekkere hompies natuurlijk.

Een beetje jaloers ben ik wel hoor!

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    goeiemiddag,

hier ook een goede nacht gehad.
    Yorben is zo'n lieffie.
    ga hem zo zn fles geven en dan in zn bedje leggen.de oudste ligt er al in en als yorben slaapt ga ik lekker eens onder de zonnenbank,is heel alng geleden en ik ben zooo wit geworden.ik wil nu een beetje een kleurtje hoor.

Mij lukt het ook niet robine om de foto's kleiner te maken dus kan steeds geen nieuwe foto's plaatsen.

Ik was zooo blij dat mn ventje gister weer thuis was van zn werk,wat is dat raar om weer alleen te zijn.
    hij was wel laat thuis maar goed was blij dat hij er was.de kids sliepen allebei al natuurlijk.

Als de kids vanmiddag wakker zijn ga ik een eindje wandelen met hun en even een brief posten en naar de bank om Yorben zn centjes te storten die hij heeft gekregen.(van opa en oma heeft hij een regenboogrekening gehad met een startkapitaaltje erop)
    Ik stort daar dan het geld op dat hij krijgt voor zijn verjaardag en nieuwjaar enzo.

We hebben een geboorte premie gekregen van de week van 935 euro
    das wel mooi meegenomen.
    die krijgt onze kleine man dus ook op zn rekening.
    hebben we met de eerste ook gedaan dus moeten we het nu ook doen natuurlijk.
    die kids hebben straks meer geld dan ons hahahah.

xxx

Jantien en femmy:jammer nog steeds geen beebje,maar het kan nu echt niet lang meer duren hoor!
    nog even volhouden,ik weet hoe het voelt om overtijd te lopen.vreselijk want je wilt zo graag die kleine hebben.succes meiden.xxx

Deel Deze Pagina