November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Stil op het forum zeg!
    ik ga nu ff bakken onder de zonnebank
    tot later.

xxx

2. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Robine en Sappie wat doen jullie nou toch!? Da's toch niet normaal dat je zo maar door je benen zakt? Gaat het inmiddels al een ietsje beter of komt er nog een dokter kijken?
    Je mag mij de foto die je wilt gebruiken wel sturen dan maak ik er wel effe een avatar van :) Als je maar niet elke dag een andere wilt :p Wel effe zeggen dat je gemaild hebt want dan moet ik een andere pc opstarten. Hier lees ik geen mail uit (laptop beneden) vandaar.

3. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ik ben het helemaal met je eens .... Heerlijk al die babyverhalen maar wanneer komt de mijne nou denk ik steeds?

Hopelijk word ik toch nog een novembermama!

4. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Oh debski, we zijn met zijn drieen nog die niets hebben.

Ik ben nu ook een beetje aan het meekijken bij de december mama's.

Niet dat is de novembermama's afval ofzo hoor, maar de andere zitten toch meer in mijn schuitje dan deze.

Maar goed ik mag nog bij beide meekijken alle mogelijkheden zitten er nog voor me in.

Ik ben benieuwd hoe het met Femmy gaat.

5. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hoi meiden,

Nou weer een slechte nacht achter de rug met Moira. Weet echt niet wat ik er van de krampjes moet maken. Heb cinababy toegediend, en soms gaat het goed, en soms niet. Moira slaapt overdag wel heel goed, alleen savonds komen de krampjes, terwijl ik juist heel goed op mijn eigen eten let. We kijken gewoon elke dag hoe het gaat met haar. De ene dag gaat het beter dan de andere. Hopelijk is het gauw over.

De navelstreng is eindelijk eraf gevallen gisteren. Wat heeft ze een lief naveltje ... tis echt een andere babytje zo. Trouwens, nog over de pseudo-menstruatie: Moira heeft ontzettend opgezwollen borsten :confused: Komt wel vaker voor heeft de kraamverzorgster gezegd, maar ik vindt het best wel zielig voor haar. Zo'n kleine en nu al borsten!

Nienke: Wat een toestand zeg. Hoop echt dat Colin goed opknapt in zh, en dat ie gezond weer naar huis mag. Tis heel zielig idd om je kleine aan alle draadjes en infuus te zien, maar hij wordt goed in de gaten gehouden. Veel sterkte meid, we duimen voor je.

Sap en Robine: Klinkt heftig wat jullie hebben meiden. Das niet niks gewoon door de benen zakken. Doe jullie wel rustig aan?

Jantien, Femmy, Debski: Geef de moed niet op meiden. Jullie kleine zullen wel snel komen! Dikke knuffel van mij :)

Angela: Goed om te lezen dat het beter met jou gaat. Goed dat de temp wat gezakt is. Wel rustig aan blijven doen, als het kan meid.

Kelly: Moira is nu al een week oud, maar ik ga ook regelmatig naar haar kijken hoor. Gewoon om even te checken, en ook omdat ze zo bloedmooi is. hihihihi

Conny: Goed om te lezen dat de fv goed aanslaat. Krampjes zijn echt niet leuk he? Ik kan er wel over meepraten :(

Channie: Fijn dat alles goed gaat met jou en Giovanna. Ik moet er nog aan wennen dat ze Giovanna heet. Mijn neef heet Giovanni, vandaar.

Trutje: Ik denk dat Moira ook aandacht nodig heeft snachts, dat ze zo veel huilt. Want zodra de krampjes over zijn, en ik haar op bed leg, gaat ze weer brullen. Maar komt niet van de krampjes. Overdag slaapt Moira prima, alleen savonds is echt een ramp.

Nou ik ga even wat was vouwen, want dat moet ook gebeuren. Tot straks meiden.

6. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    p.s. heb wat nieuwe fotos in mijn album gezet eindelijk :)

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hier ook een die 's avonds huilt omdat ze aandacht wil. We houden haar nu tot een uur na de voeding beneden. Dan wordt ze steeds moeier.. gister is ze op haar buik in slaap gevallen op de bank :) . Ik durfde haar neit te pakken was bang dat ze wakker zou worden dus we hebben haar lekker laten liggen.

Sal volgens mij hoeven de krampjes niet per se te komen van de bv hoor. Ze moeten gewoon wennen met hun darmen aan het eten.
    En fijn dat de navelstreng eraf gevallen is. Zo'n gedoe met die luier vond ik dat.

trutje je hebt idd een erg mooie foto van Brent als avater. Moet eerlijk zeggen dat ik gister geprobeerd heb om close up foto's te maken van Jaime maar dat viel nog niet mee.

Fajah lekker zeg zo'n geboortepremie! Dat is nog eens een meevaller.

Sap gaat ie nog wat beter?

Robine lekker zeg dat de gehoortest goed was. Is toch altijd fijn om dat te horen. Maar als Jill zo goed reageert op je stem etc dan had het ook bijna niet verkeerd kunnen zijn.

Femmy wil je even zeggen dat ik onwijs bewondering voor je heb. Je gaat er zo luchtig mee om dat je al zoveel overtijd loopt, want laten we wel wezen jij loopt als langste overtijd. Knap van je.
    En vandaag is het idd een mooie dag dus kom op met de beeb!

Conny klinkt goed 2x 5 minuten krampjes. Dat cinababy werkt wel heh.

Channie ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!

Hier alles volgens het 'standaard' ritueel. het gaat bijna saai worden ;) .
    Ben vanochtend erg op tijd op gestaan en heb lekker getut met Jaime. Ze had vandaag voor het eerst een rokje aan :D .
    Rond half elf naar mijn werk gegaan..over de a2. Dacht nog vast geen file, maar nee hoor er stond 4 km. Die file mis ik dus echt niet.
    Goed ik dacht ga 'ff' een uurtje langs maar zo heeeeee. Het duurde en het duurde en het duurde. Wel leuk hoor al die aandacht. iedereen vond haar een poppetje en ook dat ze op mij lijkt.
    Ben nog ff een rondje gegaan, maar op een gegeven moment maar gestopt. WErk al tien jaar daar en ken zoveel mensen..kon niet eens vijf meter door de gang lopen zonder te worden gezoend. En natuurlijk allemaal aan Jaime haar voeten zitten...(ze had ook wel ene heel lief maillootje aan).
    Was om twee uur pas weer thuis.

Ik hoop dat het morgen mooi weer is want dan pak ik de wagen en ga ff de stad in om Sinterklaas inkopen te doen ..

Liefs Sensee

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en ik kreeg trouwens vandaag met de post die inentingskaarten voor Jaime. Wat een ouderwets systeem zeg niet te geloven. Had op zijn minst gewoon een soort bankpas verwacht ipv die kartonnen kaartjes :(

9. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Senseemillia/Salomina: De krampjes zijn wel wat minder geworden bij Marit met Cinababy maar niet voldoende. Vandaar dat ik ben overgestapt van soort flesvoeding naar Nutrilon Omneo. Dit is speciaal tegen krampjes en bij moeizame ontlasting. Nou dat laatste is nu absoluut niet meer het geval, het spuit er echt uit, goed dat er elastiekjes in luiers zitten bij de beentjes :).

Ik ga nog even een wasje opvouwen en dan zal onze grote kleine man zo wel thuiskomen met oma. Tot later !!!

10. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D oooh, ik word echt week als ik naar jullie pasgeboren beebjes kijk! Wat een schatjes allemaal!

Het begint echt te kriebelen hier! Ik hoop dat ik ook snel wat foto's van mn ventje in mn album kan zetten! ;)

Jullie zijn trouwens allemaal zo snel actief weer na de bevalling, als ik jullie verhalen zo lees! :)

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Salomina; wat een plaatje is Moira zeg ! Ik kan me voorstellen dat je alleen al ff naar dr gaat kijken omdat ze zo mooi is.

Conny; Fijn dat het beter gaat met Marit en haar krampjes. Lieke heeft geen krampjes maar de ontlasting wordt nu wel wat harder, zijn echt balletjes geworden, ze moet ook veel moeite doen om ze eruit te drukken, best zielig.

Sens; wat leuk dat je naar je werk bent geweest en dat jullie zoveel aandacht hebben gehad. Pronken met je dochter is toch ook geweldig !
    Ik kreeg vandaag ook van die inentingskaartjes. Mag wel oppassen dat ik ze niet verlies, idd beetje achterhaald systeem.

Jantien/Debske; nog ff volhouden meiden, duurt vast niet meer zo lang.

Fajah; goed idee ff lekker onder de zonnebank, dat ga ik straks misschien ook wel even doen, heerlijk.

Verder kan ik niet teruglezen.

Het gaat met mn rug redelijk goed, ik kan in ieder geval weer normaal lopen en gelukkig kan ik Lieke weer tillen en verzorgen. Heb nog wel een beetje pijn maar hoop dat dat straks ook wegtrekt. Ik neem denk ik zo nog maar een tabletje.

Mn moeder was hier net en is flink aan het poetsen geweest hier in huis en ze heeft Lieke in bad gedaan. Was erg gezellig !

Kreeg vandaag de afrekening van mn energiekosten en we krijgen 673 euro terug ! Da's wel lekker !

Verder ff geen nieuws,

Tot later..

Liefs sap

12. Hallo meiden,

We hebben vannacht weer een hele slechte nacht gehad. Daynah was alleen maar het huilen, maar echt krijsen of dat ze pijn had. Ik vond het zo erg. We dachten ze heeft krampjes. Ik raakte op een gegeven moment ook overstuur en was alleen maar aan het huilen vannacht omdat ik het zo zielig vond. We hebben haar paar keer eten gegeven van de bijvoeding met een lepeltje. Vanmorgen alles uitgelegd aan de kraamhulp.
    Ik ben deels gestopt met de bv, want het komt gewoon niet goed op gang. Ze heeft gewoon niet genoeg eten binnen gekregen en vanmorgen dus de fles gegeven en vanmiddag om 11.30 uur weer en d'r net om 14.30 uur weer en dat ging hartstikke goed. Ze viel gelijk weer in slaap.
    Ben nog wel proberen aan het kolven, maar er komt echt bijna niks uit. Morgen probeer ik het ook nog met kolven lukt het niet, dan wordt het volledige fv.

Kraamhulp is echt SUPER gewoon. Ze maakt lekker een bammetje voor me klaar met een kopje thee. Zorgt voor de visite. Ze maakt elke dag de badkamer en toilet schoon, doet de was en vouwt het op en vandaag heeft ze gestofzuigd. Ik heb het echt getroffen.

Pim: Wauw 1e dag zonder kraamhulp. Fijn dat het goed is gegaan.

Mam2003: Jeetje wat moet dat schrikken zijn geweest zeg. Wanneer mag hij naar huis.

Sappie: Fijn dat het weer wat beter gaat met je rug en wat een mazzel zeg met die energierekening.

Robine: Fijn dat de gehoortest goed was. Wij kijken echt veel naar haar ook 's-nachts maar wat je zegt je kan beter teveel kijken dan helemaal niet.

Salomina: Wat vervelende heh die slechte nachten. Wat is Moira toch een mooi poppetje zeg.

Ik ga even een stappel post uitzoeken, dat ligt er al vanaf zaterdag en komt steeds meer bij :(

Femmy en Jantien zet hem op heh. Femmy nog 2 dagen en dan heb je ook haar in je armen.

Lfs Kelly

13. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Dat is ook lief van je Senseemillia! moest vandaag wel ff een traantje laten, ik hoop zo graag dat ik toch gewoon nog thuis ga bevallen, dat inleiden lijkt me niet echt prettig! maar wie weet! ben vandaag wel delen van de slijmprop verloren (al kan het dan nog ff duren, het geeft weer moed) en het belangrijkste is toch dat we een gezond meisje krijgen, dan is het toch zonde om die laatste dagen alleen maar te treuren?!.

Zo sappie dat is nog eens een lekkere meevaller van die energie-koten! komt nu helemaal mooi uit met die feestmaanden!.

Wat fijn dat de kraamhulp zo goed bevalt Kelly!.

14. Femmy: ik verloor ook delen van mijn slijmprop eerst en daarna me vruchtwater, dus wie weet. Ik hoop het het echt voor je.

15. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Vies he die navelstreng! Ik was blij dat ie er af was. Dat gestink aan je lekker ruikende baby, bah!
    Brent had ook tietjes de eerste paar weken :D Sinds een paar daagjes is dat weg. Maak je er niet druk over, het zijn jouw hormonen die daarvoor zorgen en het trekt vanzelf weg, hoor.

Krampjes zijn helaas heel normaal en hoort er gewoon bij. het is zielig maar elke baby heeft het. Die darmpjes moeten zich gewoon ontwikkelen en dat gaat helaas met krampjes gepaard. Brent heeft ze ook uiteraard maar 's nachts is het veelal aandacht inderdaad. Hij wil niet alleen zijn als hij zo wakker is. Vannacht was het 1 uur, het lijkt dus ietsje vroeger te worden. Da's al stukken beter dan 3 uur 's nachts in elk geval!

16. Heb wat nieuwe foto's geplaatst van Daynah.

Lfs kelly

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Wat een mooi poppetje Kelly ! Kan me voorstellen dat je beretrots op dr bent !

Liefs sap

18. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Wat een schatje is het Kelly!

Ikh oop ook dat het een voorteken is! zo nog maar een stukje wandelen als het droog is!.

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wat een onwijs mooie bos haar heeft ze!

hier close up foto's gemaakt maar lijkt net of jaime al veel groter is.. :cry: .
    trutje heb jij advies?

20. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Eh hoe bedoel je? Superschattig de foto's in je album! <3

Deel Deze Pagina