November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    ze lijkt zo groot :confused:

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Geweldige foto's sens ! Ik ga denk ik ook maar close up foto's maken als lieke wakker is.

Jullie baby's hebben allemaal al redelijk veel haar, Lieke is nog bijna kaal dus weet niet of dat wel zulke mooie close ups gaan worden.

3. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Mooie close-ups hoor Sens!

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sappie:moet je doen ook even onder de zonnebank gaan is heerlijk na al die tijd en ik kon weer op mn buik liggen ;)

Ik zat net nog wat in een boekje te lezen en weet je wat er stond over een vrouw die net was bevallen en 9 uur :confused: na de bevalling alweer sex heeft gehad met haar man :) :) :)
    hoe kan dit?das toch niet normaal of wel.
    ze was op natuurlijke manier bevallen dus lijkt me dan echt niet fijn hoor.
    je hebt vreemde mensen hé.

Ga aan het eten beginnen:puree met spinazie en lekkerbekjes.

smakelijk allemaal

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sense: Wat wordt Jaime al groot zeg! En een mooi meisje! Echt leuke foto's!

Sal: Wat een mooi poppetje is Moira zeg, dat hebben jullie goed gedaan!

Kel: Jou heb ik al een persoonlijk berochtje geschreven onder een foto, maar hier nogmaals: Wat een plaatje! Gelukkig dat t met de fles beter gaat, jammer dat je bv niet op gang komt!

Sap: REFLEX! Idd, die heb ik ook! Witte bus met rode en grijze letters! Bij mij heeft t dus super geholpen, nu nog bij jou!

Fem: Beginnende slijmprop....wie weet komt ze nu eindelijk de kleine L... (Ik weet de naam nog hoor ;) )

Trutje: Bedankt voor je aanbod voor de foto, zal ff een leuke opzoeken als t niet lukt naar je toesturen. Thanx!

Fajah: Jeetje dat is snel zeg, zo snel al weer aan t pompen! Ik heb ook wel zin hoor, maar doet nogsteeds een beetje beurs aan van onderen dus wacht nog wel ff.

Algemene vraag: Heeft iedereen t advies gekregen om pas na 6 weken weer in bad te gaan? Ik heb zo een zin in badderen en vloei niet meer, althans vandaag niet....kan dit dan nu al? Of beter nog ff wachten?

Tot later,

Liefs Robine

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Krijgt iedereen die premie? Of niet? Willen wij ook wel :)

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja dat bedoel ik dus ze lijkt zo enorm groot :confused: . Ik zie wel zo duidelijk als ik foto's van haar zie hoe erg ze op mij lijkt. Als ik mijn babyfoto's ernaast hou is het precies hetzelfde.

En dat bad ik weet niet hoe het zit als je bent bevallen. Tegen mij zeiden ze als je gestopt bent met vloeien kun je weer in bad, maar goed dat waar we het laatst over hadden met die baarmoedermond etc. Die was bij mij dan niet open geweest.

En nog ff vraag aan jou..toen Jill laatst zo weinig dronk, poepte ze daarvoor al even niet? Jaime drinkt ineens ook kleine beetjes en trekt de hele tijd gezichtjes van ik ben een lekkere luier voor je aan het voorbereiden, maar steeds zit er niets in.. (ongelofelijk dat je dat erg kan vinden :confused: )

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Zo doe mij ook zo'n geboortepremie :eek:

en dat klopt Robine! leuk dat je dat nog onthouden hebt :D

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Zo hé, wat is er veel geschreven, ben een hele tijd bezig geweest met bijlezen.

Vandaag voor het laatst de kraamhulp gehad :cry: Fantastisch mens! Nu moeten we het alleen doen. Is ook wel weer lekker maar zal wel even zwaar worden. Gelukkig gaat het erg goed, kan eigenlijk alles wel weer (behalve dan uhm...juist ;) ). Nu heb ik ook erg geluk gehad qua bevalling want het was wel heel erg pijnlijk maar niet echt zwaar en al helemaal niet lang. Moet zelfs oppassen dat ik niet teveel doe, heb de neiging om op de fiets te springen om boodschappen te gaan halen.

Ontzettend leuk om al die verschillende babyfoto's te zien! Ik vind dat we allemaal superwerk hebben geleverd :D Wacht met smart op de laatste beebjes!
    Ik plaats zometeen ook weer nieuwe foto's, ben zo ontzettend trots op mijn mannetje :baby:

Bastian had gisteravond weer een huiluurtje (nou ja, het duurde 3 uur), gemene krampjes. Ik heb hem uiteindelijk in bed genomen en zijn rug gemasseerd. Dat hielp, we zijn alledrie in slaap gevallen en vier uur later werden we pas weer wakker :D Heerlijk om even zo lang te slapen.
    Vanmiddag weer een frisse neus gehaald in het park. Het was echt zacht buiten, leek wel voorjaar.

10. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Nou onze Moira is een gulzige drinker! Echt, ze drinkt heel goed van de borst, ben ik alleen maar blij om. Maar zodra ze in slaap valt, laat ze mijn tepel niet los. Moet ik nog even wachten, en ja hoor, ze gaat weer zuigen. Dan maar even de vacuum verbreken want dat vindt ik dan niks, elke keer een beetje sabbelen, en dan niks, dan weer hard zuigen ... Hou ik Moira dan even vast, en dan komt zo'n grote boertje eruit! Dat niet alleen maar dan ook de rest van de melk die ze niet volledig heeft doorgeslikt. Zit ze weer helemaal onder en ik ook. Heb haar maar met wat washandjes schoongemaakt, want om haar weer in bad te doen is net te veel van het goede. Zo blijft de wasmachine wel in actie. Ik dacht ook dat ik veel kleertjes had, maar op deze manier kom ik tekort.
    Ik ben wel heel blij dat Moira wel goed drinkt hoor.

Trutje: o ik maak geen zorgen over haar borsten, ik vindt het alleen zielig, lijkt me wel een beetje pijnlijk voor haar. Over de krampjes, Moira komt ook steeds eerder melden met de krampjes. Dus ik hoop echt dat een van deze dagen alles weer over is.

Kelly: Jammer dat de bv niet op gang wil komen. Leuke fotos hoor! Daynah is echt een poppie, en veel haar! Veel meer dan Moira.

Sens: Jaime is ook wel ouder geworden niet alleen groot. In vergelijkenis met de eerste fotos kan je zien dat ze echt wijzer is geworden. Echt leuk hoor. Mooi close up fotos van Jaime trouwens.

Femmy: Deeltjes slijmprop ... het gaat binnenkort gebeuren, ik hoop dat je baby zich snel meldt meid. Inleiden lijkt me ook niks, hoop voor jou dat je nog gewoon thuis kan bevallen. Ik denk aan je !

Robine: ja - bij mij was verteld dat je na 6 weken pas in bad mag gaan. Ik vloei ook bijna niks meer, maar sommige dagen komt er juist wat meer uit. Ik zou persoonlijk nog even mee wachten.

Fajah: Poeh, dat is wel heel erg snel. Had ze waarschijnlijk heel veel zin in. Ik wil nog even wachten, mij was ook aangeraden om 6 weken te wachten met alles, baderen, sexen ....

Nou meiden, ik ga even eten klaar maken. Vandaag pannekoeken. Heerlijk - naturel met stroop of bruine suiker. Tot later allemaal :D

11. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    p.s. meiden - op naar 700 paginas :D

12. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Salomina: Bastian doet dat ook vaak, dat sabbelen. Ik moet hem soms echt wakker houden door hem te kietelen anders drinkt ie niet door. Volgens mij regelt zich dat vanzelf wel als ze wat actiever worden. Fijn dat de bv zo goed gaat. Bij mij ook, iets te goed zelfs, loop regelmatig met natte plekken (echt, ik hoef maar aan hem te denken!). Volgens de kraamhulp regelt ook dat zich vanzelf over een paar dagen.

Bastian is trouwens gisteren zijn navelstompje verloren, gelukkig. Vond dat niet handig met de luier. Hij begint steeds beter zijn hoofd omhoog te houden en sinds vanmiddag maakt hij ineens geluidjes :D Heel schattig!

13. Ja veel haar heh. Dat vinden wij ook. Toen ze geboren was zat het zelfs een beetje in de knoop. Met baden een beetje los gemaakt en geborsteld.

Jaime is natuurlijk alweer een maandje ouder heh. Zo klein is Daynah ook niet hoor. Maatje 50 pas ze niet. Gelijk maatje 56 aan.

14. Fajah: Sex 9 uur na de bevalling :confused: :confused: :confused: :confused: . Nou moet er nu ff niet aandenken zeg.

Sal: Wat fijn dat de bv goed is bij jou. Ben wel een beetje jaloers hoor. Vandaag heeft Daynah bij elke voeding dan een flesje gekregen en ze is echt helemaal tot rust gekomen, dus ik heb echt te weinig. Wel jammer, maar het belangrijkste is dat zij het goed doet. En ja dat gulzige drinken, dat kan Daynah ook.

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    robine:die geboortepremie krijg je alleen als je man in belgie zou werken.daar heb je best wat voordelen als je een kind krijgt.je krijgt ook meer kinderbijslag.

Kelly:tja ik vind dat ook zo achterlijk van die vrouw om 9 uur na de bevalling alweer te sexen .helemaal niet goed snik hoor.
    Daynah is een mooi meisje.

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    moest vanmiddag trouwens niet meer gaan wandelen ,want toen de kids wakker waren was het beginnen regenen.hopelijk kunnen we morgen eens gaan wandelen.

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik vind dat onwijs gaaf zo'n grote beeb! En kun je iig al die leuke dingen aantrekkne. Ik had een rokje voor JAime maat56 en die is nog iets te groot. Ze zit nu zo tussen 50-56.

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en meiden bij de prenatal hebben ze mini kerstmutsen :). Wij hebben er eentje gekocht, je ligt in een deuk als ze zo'n muts op heeft.

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Yorben is zo'n klein ventje zelfs in maatje 50 verdrinkt hij nog,allemaal te groot,dus hij kan voorlopig nog voort met kleertjes ,want heb zoveel in 50 en 56 liggen.

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik heb een lichtblauwe kerstmuts gekocht, wilden we gaan gebruiken voor een foto voor de kerstkaarten! :) Ik ga ook nog ff bij de Prenatal kijken, een rode muts is ook wel leuk!

Deel Deze Pagina