November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kyllian zit ook tussen maat 50 en 56 in. Hij past nu al 1 setje maat 56, de rest is nog te groot.

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Leuke tip van die kerstmutsjes! :D waarschijnlijk zal onze dame ook groter zijn dan 50 cm want ze groeien natuurlijk gewoon door!.

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jill heeft alles nog in mt 50 aan, de rest is te groot. Verschilt ook wel heel erg per winkel hoor. De ene 50 is echt niet zo klein als de andere. Ze verzuipt echt nog in 50-56, zo een combinatiemaat. Nou ja, ik heb gelukkig genoeg in huis voor haar en niks gekocht wat ze niet aan kan.

Heb trouwens bij die babyborrel zo vreselijk lelijke pakjes gekregen van sommige mensen, die durf ik niet een door te geven aan een volgende omdat ik me dan zou schamen om met zoiets aan te komen! Kreeg ook een paar leuke zomerkleertjes mt 56! die kan ze dus in t voorjaar echt niet meer aan, dus die houden we ook maar apart voor een ander. Vandaag ook weer een voorleesboek dubbel gekregen....t houdt niet op! De hele kamer staat vol knuffels! Voor sinterklaas koop ik echt niks voor Jill...........kan nog 6 sinterklazen vooruit met alle cadeautjes.

Panda: Wat een stoer shirtje voor Bastian. Van de winkel LIEF zeker? Ik kreeg daar ook een bon voor van iemand dus daar kan ik ook zo een leuk shirtje voor halen.

Fajah: Jammer dat die geboortepremie onze neus voorbij gaat, nou ja helaas :(

Sensee: Leuk die muts! Ga snel kijken bij Prenatal, moet ook nog een drijfmatrasje hebben voor in bad en een tummy tub( allemaal van de bonnen :) )

Meiden, tot later...........

Liefs Robine

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    hihi wij dachten daar ook aan. Bij de Hema kun je het laten drukken

5. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    He hallo allemaal,

Had gehoopt op weer een beeb, maar helaas en Femmy ik moet Sens gelijk geven hoor, je blijft er vreselijk positief onder! Dat had ik je denk ik niet nagedaan. Maar als je de slijmprop kwijt bent, zou het zomaar ineens kunnen gebeuren hoor.

Bij jou ook nog niks aan de hand Jantien?

Hier gaat alles zijn gangetje weer, ben inmiddels aardig gewend aan 2 kinderen thuis. Heb vandaag zelfs wat ramen kunnen zemen, was al een hele poos geleden dus moet ook weer gebeuren, je kan alleen niet meer alles tegelijk doen zoals voorheen nou ja dan elke dag maar wat dan kom je er ook heh.

Bij ons is er iets mis in de meterkast, we hebben een verouderde meterkast dus zaterdag gaat er een nieuwe in, zit ik dus een aantal uren zonder stroom :( normaal is dat niet zo erg maar nu zit ik dus met flesje opwarmen, de kachel, Timo moet in bad (geen warm water), denk dat ik dan maar zolang bij schoonouders ga bivakkeren. Tja het zal toch moeten gebeuren want anders zou het wel s gevaarlijk kunnen worden volgens die persoon die t komt doen. Vorige week klapte de TV, video e.d. eruit (een groep) en het siste een beetje.......niet echt veilig dus, vandaar!

Mam2003: Gelukkig dat het weer wat beter gaat met Colin, ik hoop dat je hem heel snel weer lekker mee naar huis mag nemen.

Robine: Erg heh, sommige kleertjes die je krijgt, deze keer valt het bij mij wel mee, maar ik heb bij Rick een truitje gekregen, echt kanariegeel, die heeft hij dan ook nooit aangehad hihi.

Sens: Leuk joh zo'n rokje, daar ben ik dan wel s jaloers op, bij een dochter kun je zo lekker tutten en straks haartjes vlechten etc. maar ik ben dolgelukkig met mijn heerlijke twee knullen hoor.

Fajah: Leuk heh, twee van die knullen en jou was het dus ook gelukt alleen met twee kids, het is wel weer even wennen heh. En wat is Yorben toch een lieffie, geniet er maar van!
    Slaapt Jaaron 's-middags nog? Rick wil dus echt niet meer, dus voor mij zit er geen middagdutje meer in helaas.

Kelly: Fijn dat de bijvoeding helpt! Ik hoop dat de BV alsnog op gang wil komen maar lukt dat niet dan hebben ze gelukkig flesvoeding. En het is een heerlijke meid hoor, wat een flinkerd, en een mooie bos met haar! Geweldig!

Panda: Lekker heh dat die navelstomp eraf is, ik vond dat ook zo'n gedoe met wassen en een schone luier aan doen. Bij Timo ziet zijn navel er mooi uit, ik weet nog bij Rick dat ie toen een stuk wild vlees had, moest toen aangetipt worden. Timo heeft dat niet.

Salomina: Errug heh wat een was je hebt met zo'n kleintje erbij. Timo spuugt ook nogal eens (zomaar een mondje hoor) en hup daar gaat weer een truitje de was in. Ach ze zullen denken mams heeft toch nog geen was genoeg haha. Wat fijn dat het zo goed gaat met Moira en de BV.

Wij hebben vannacht heerlijk door kunnen slapen, meneer had om 22.30 laatste fles op en kwam pas om 05.00 uur. Heerlijk! Ik werd wakker even tegen vijven en dacht ojee het zal toch wel goed gaan? Dat heb je dan weer maar het is heerlijk om even zoveel uur achter elkaar te slapen dan kom je weer een beetje bij.
    Timo is nog wel steeds verkouden, ik hoop maar dat het snel over is, zo heeft ie er niet veel last van maar met zijn fles hoor je m echt knorren, dat vind ik zo zielig!

Conny: Fijn zeg dat de Omneo zo goed aanslaat! Hopen dat het zo blijft gaan!

Nou dames ik ga zo douchen en alvast maar naar bed denk ik. Weer even bijpitten, vind het af en toe toch wel vermoeiend! Maar ik geniet volop!

Hoe zou het trouwens met Jacq gaan? Al een tijdje niet gezien of vergis ik me?

Lfs. Saskia.

6. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Saskia, fijn dat je je kunt redden met beide jongens. Is toch weer even een balans vinden lijkt me. En een mooie nacht gehad, vandaag maar weer, vind je niet?

Conny, fijn dat de voeding aanslaat en Marit minder krampjes heeft.

Panda, leuk dat shirt van Bastian. Hij heeft ook echt een stoer koppie!

Sens, Jamie wordt groot! En wat ik jou wel eens op een foto heb gezien lijkt ze idd op jou. Een rokje, leuk! Leuke tip van die kerstmuts!

Robine, fijn dat de in je lies pijn minder is. Ach en die cadeautjes die niet helemaa je smaak zijn zullen we allemaal wel krijgen. Ik mag pas in bad als het vloeien is gestopt. Nu nog niet dus :( . Ik heb ook zo'n zin om te badderen!

Sappie, gaat het al weer wat beter met je rug? Emme heeft soms ook een harde keutel. En dan weer een zachte poepluier. Raar he?

Sal, leuke foto'd van Moira! Lief koppie hoor.

Kelly, fijn dat Daynah met bijvoeding tevredener is. Wat een bos haar idd!

Hier loopt alles lekker. Vandaag best een stuk gelopen. Heerlijk weer zeg! Emme slaapt overal doorheen. Ze is een echte slaapmuts. Wijkverpleegkundige is langsgeweest en heeft eea uitgelegd over het consultatiebureau. We moeten er 14 december voor het eerst naar toe. Verder vanmiddag weer lekker een paar uur geslapen en vanavond kraamvisite gehad. Ben blij dat we onze rusttijden op het kaartje hebben gezet (12.00 - 15.00 en na 20.30 uur). Iedereen houdt zich eraan en de visite 's avonds gaat ook echt rond 20.30 uur weg. Hebben we nog lekker een paar uur voor ons zelf.

En last but not least: Femmy, je hebt nu toch wel tekenen van een aankomende bevalling. Ik duim voor je hoor!

Pim

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    laatste fles is weer gegeven en nu richting mn bedje.

Saskia:jaaron slaapt nog s'middags meestal tot 15u30 ofzo,dus heb ik ook even rust.
    Hij word zindelijk ook,hij doet het regelmatig op de wc of potje.
    morgen komt de sint op de psz dus zal hij wel weer met speelgoed thuis komen(alsof hij daar nog niet genoeg van heeft,de visite neemt voor hem ook altijd iets mee helaas,wel lief bedoeld maar waar moet je het allemaal laten?)

succes vannacht met bevallen heh jantien en femmy ;)

xxx

8. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Moira ligt nu op bed, nu maar duimen dat vanavond beter gaat als gisteren.

Raar he dat de kleertjes niet allemaal gelijk zijn van maat. Moira verzuipt zich in maat 50 van sommige kleren, terwijl er 2 pakjes van maat 50 zijn die wel heel goed passen. Wie van jullie heeft sucess met sokjes? Moira schopt ze gewoon eraf!

Trouwens, even een vraag over Vitamine K. Werd mij geadviseerd door de kraamhulp en vk, om vit k te geven na de eerste week. Maar op doosje staat, pas geven na de 2e week.

Sens: Goede tip van die muts. Ga van de week maar es even kijken.

Moet er wel een beetje om lachen meid. Ik weet het, sommige mensen kunnen echt met de lelijkste dingen aankomen. Weet je, ik gebruik die kleertjes juist alleen thuis, kan ze lekker smerig worden, zonder dat ik het erg vindt :D En de zomerkleertjes in maar 56 ... misschien denken ze, tja de kleine blijft lekker klein. hihihihi

Saskia: fijn dat je weer goed te pas bent meid, maar doe niet te veel tergelijk he? Wel de rust nemen. Sterkte meid voor a.s. zaterdag. Hoop dat de nieuwe meterkast het beter doet dan deze. Gelijk heb je om bij je schoonouders op visite te gaan.

Pim: Volgens mij gaat het aardig goed met jou en Emme. Fijn dat de kraamvisite ook rekening houden met wat jullie op de kaart hebben gezet. Heerlijk hoor. Mijn familie houdt nog een beetje afstand ... kraamvisite blijft nog even weg ... :( beetje raar vindt ik gezien dat ze voor de bevalling mij helemaal plat belde.

Nou meiden, ik ga weer mijn bed opzoeken. Hopenlijk kan ik een beetje doorslapen vanavond. Alvast welterusten allemaal, en tot morgen.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jaime had dat ook met haar sokken. Ik heb newbornsokken gheaald bij de Hema en die blijven nagenoeg altijd goed zitten (die dingen zijn echt mini mini mini, Michiel zegt dat het pinkwarmers zijn..).

De vitamine K moest ik met de bv vanaf de tweede week geven aan Jaime.Dus toen ze 14 dagen oud was. In het zkh geven ze al een dosis nadat ze geboren zijn (tenminste bij Jaime wel) en daar kunnen ze een mee vooruit :) .

Ik ga lekker slapen!
    Tot morgen meidne,

10. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik geloof dat het vrij standaard is dat ze vit. K vlak na de geboorte op het ziekenhuis krijgen. Ik ben begonnen met vit. D & K olie toen Brent 8 dagen was. Zo stond dat voorgeschreven op de verpakking. Hij vindt dat trouwens lekker dus ik geef het altijd als hij huilt. Hij stopt dan gelijk en begint te smakken. ;)

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Trutje en Sens; heb ook ff close up geprobeerd, da's behoorlijk lastig. Vandaag nog maar eens proberen. H
    Heb wel ff een foto in mn album gezet en ook een foto van mezelf samen met Lieke.

Ik ga gauw ff douchen en kom straks op iedereen reageren.

Liefs sap

12. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Morguh,

Gisteren voor de eerste dag alleen geweest, gelukkig heel goed gegaan. Mijn moeder was wel 's morgens even komen koffiedrinken en is me om kwart over 12 Linsey uit school gaan halen, maar de rest van de dag was ik lekker alleen met alle 3 de kids. Ik heb 's middags nog de hele keuken gepoetst en beneden alles eens goed opgeruimd. Was 's middags wel helemaal kapot en begon ineens weer hevig te vloeien (was zo blij dat ik t al kwijt was :rolleyes: ) dus teken dat t toch net wat te was, maarja t is allemaal weer klaar ;) Vandaag even zuigen en dweilen en vanmiddag ga ik met de 3 kids en oma naar de stad aangezien Sinterklaas daar zal komen. Ik ben zo benieuwd naar hun gezichtjes :D
    Jordy slaapt tegenwoordig al door :confused: het is nu al de 4de nacht op rij dat hij na zijn laatste fles van 23 uur doorslaapt tot 's morgens 7 uur :whistle:
    Ik lees dat velen ook zo'n last hebben van krampjes :( even afkloppen, maar Jordy heeft hier tot nu toe nog geen last van gehad. Ik had in mijn zwangerschap al Sab Simplex aangeschaft, dat helpt echt supergoed hier tegen, maar we hebben t nog niet nodig gehad.

Zo nu even wat reacties tot zover ik kan teruglezen en dan ga ik snel hier in huis beginnen.

Sense: Wat leuk zeg zo'n kerstmuts, helaas hebben wij geen prenatal hier in de buurt, dan moet ik al helemaal naar Heerlen :rolleyes:
    Betreffende de maat van kleertjes: Jordy heeft nog maatje 50 en in sommige pakjes verzuipt hij echt nog. Ik heb er maar een paar die hem echt goed zitten :)

Fajah: Jij hebt dus tzelfde kleertjes"probleem" met Yorben als ik met Jordy, ik vind t wel lief hoor ;)

Annemonique: Leuk idee om de kerstkaarten met een foto te maken van Kyllian met kerstmuts :D

Robine: Zomerkleertjes in maat 56 :( dat schiet niet op zeg. Maarja als in de zomer een baby wordt geboren dan ben je wel al snel klaar ;)

Saskia: Ramen zemen :confused: nee daar moet ik nog even niet aan denken, ben al blij als ik t in huis allemaal op orde kan blijven houden. Het wennen aan de aandacht verdelen over de kids enz dat gaat best snel he, ik heb ook echt t idee af en toe dat t nooit anders is geweest, t gaat allemaal zo vanzelf.
    Oei dat klinkt inderdaad niet echt veilig die meterkast :confused: dan maar even naar je schoonouders inderdaad tot het weer is opgelost, thuisblijven is niet echt handig zonder stroom.
    Hier zit er ook geen middagdutje meer in :( Kaily wil ook niet meer naar bed 's middags en Jordy had er gisteren bijvoorbeeld ook geen zin in, was wel 15x naar boven gegaan voor hem, tutje gegeven, maar hij bleef jammeren. Toen maar mee naar beneden genomen en meneer was tevreden (en mama helemaal uitgeteld haha) ;)

Pim: Heerlijk he dat wandelen. Ook lekker dat je 's middags nog even kan gaan liggen, die rust moet je ook echt pakken zolang t kan.
    En wat fijn dat jullie visite zich aan de tijden houden. Ik heb nog maar weinig visite gehad, maar die wat we kregen hebben we of buiten gezet, en gisteren was t 22 uur voordat ze weggingen :(

Salomina: Het sokjesdrama is hier ook ;) Meestal trek ik ze over de broekspijpjes heen, dan blijven ze redelijk goed zitten, maar anders doe ik er 2 haarelastiekjes omheen, dan blijven ze ook goed zitten :)
    De kraamhulp heeft mij gezegt pas na de 2de week (dag 14) te beginnen met de druppeltjes.
    Ik heb ook dat kraamvisite wegblijft, alleen mijn moeder komt natuurlijk veel, Albert zijn ouders zijn 1x geweest, mijn zus is een paar x geweest en de 2 broers van Albert zijn ook 1x geweest. Gisteren de buren en mijn vriendin en dat was t :( Bij de meiden had ik vanaf dag 1 de hele dag t huis gevuld, iedere dag weer overnieuw. Kaarten krijg ik ook bijna niet en er is NIEMAND (alleen mijn moeder en zus) die belt. Ik moet zeggen de eerste dagen heeft me dat veel pijn gedaan, t was net alsof Jordy dus voor niemand iets betekent. Ik was/ben zo trots op alle 3 mijn kids, maar kon t aan niemand laten zien. Nu heb ik zoiets van niet komen, prima, maar dan hoeven ze dus ook echt niet meer te komen, ik ben gelukkig met mijn kleine mannetje en met de rest van mijn gezinnetje en als de rest daar niet in wil delen, prima dan niet he.
    Ik hoop dat het bij jouw nog op gang moet komen betreffende de visite, misschien willen ze jullie een beetje rust gunnen aangezien jullie toch een paar daagjes in het ziekenhuis hebben gelegen.

Verder kan ik helaas niet meer teruglezen :oops:

Sappie en Robine: Hoe gaat het met rug en lies? Hopenlijk knappen jullie snel op dames!

Mam2003: Hoe is het nu met Colin? Hopenlijk gaat het al wat beter met je kleine jochie.

Femmy en Jantien en Debski: Hoe is het dames? Rommelt t nog steeds of begint er toch al wat meer te komen? Hopenlijk krijgen we snel bericht dat jullie beebjes er ook zijn.

Zo ik ga snel hier in huis beginnen, zal waarschijnlijk vanavond pas weer aan pc zitten en anders pas morgenvroeg. Tot latersss!

Liefs Angela.

13. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Wat een mooie foto's Sappie! Echt een mooie meid is Lieke en wat een trotse mama ;)

Liefs Angela.

14. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Wat mooi al die foto's van onze wondertjes.
    Heb ze even bekeken, wat gaat het ook allemaal snel zeg.
    Hier gaat ook alles super, borstvoeding loopt erg goed!

Kelly wat een mooi meisje, veel haar zeg.

Ik ga snel douchen voordat Jayden wakker wordt, we gaan zo ff dorp in, lekker ff rondsnuffelen.

Ik heb ook nog wat foto's geplaatst van net na de bevalling.
    Beetje laat maar had ze nog niet in de pc staan :oops:
    Kom binnenkort wel meer posten maar heb gevoel dat ik tijd te kort kom, hebben jullie dat niet?

Ik heb trouwens de vitamine b gisteren vergeten :oops: zou dit voor 1 dag erg zijn?

15. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Hier weer een berichtje.

Behalve het gerommel.... Niets.

Wel heb ik een vraagje.
    Ik krijg via de mail helemaal geen bericht meer dat er iemand heeft gereageerd op het forum.
    In mijn profiel heb ik niets veranderd.

Jammer, want ik kan niet meer onthouden op welke blz ik ben gebleven met lezen.

Weet iemand hoe dat kan?

16. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Onderaan deze pagina staat: Geen abonnement meer op dit onderwerp
    Misschien heb je daar per ongeluk op gedrukt? Als je reageert kun je ook aanvinken dat je gewaarschuwd wordt als er gereageerd is.

Lieve foto Sappie. Je hebt een lekker meisje!

Ik moet zo weer naar het CB. Snel effe Brent in de tub doen ;)

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jee dat ga je niet menen kan dat? Ik ken dat dus echt niet. Maar ff hoor wordt je dan niet helemaal gestoord van de berichtjes met al die reacties van ons?

18. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Nee ik vind het juist even een verzetje.
    Af en toe even de trap oplopen (ook weer een mogelijke stimulance) om te kijken of er nog leuke dingen geschreven worden.

Als ik kijk bij het verzenden staat er wel een vinkje bij het sturen van een berichtje.

19. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Misschien krijg je nu wel weer gewoon een mailtje dan ;)

Nu moet ik echt gaan lopen anders red ik het niet op tijd!
    Is er al iemand met kinderwagen en al de bus in geweest? Lijkt me zo onhandig dat ik niet eens er aan durf te beginnen. Ben benieuwd naar ervaringen.

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    MEIDEN WAAR IS FEMMY?
    Zou het dan toch....I hope so

Deel Deze Pagina