November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi meiden !

Nog steeds chaos hier, en als het eens een momentje rustig is, komt er wel familie aanwaaien. Ook wel weer handig, want ik heb mijn moeder een lijstje meegegeven van 5 dec. cadeaus, of ze die wil gaan halen :).

Ik lees wel bij hoor, en bewonder alle mooie kids zeker, want ze zijn stuk voor stuk schatjes !

Ow, ons poppetje begint weer te mopperen, tot later !!!

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    trutje ik ben ook nog niet met de kinderwagen in de bus geweest om dezelfde reden als jij. Het lijkt mij zo onhandig zo'n groot ding meeslepen in de bus. Heb je een buikdrager? Dat is volgens mij makkelijker. En andes ik weet niet wat voor bussen er zijn bij jou? Hier hebben enkele een lage ingang (met de nadruk op enkele). DAar kun je de kinderwagen wel makkelijk inrijden. Misschien dat die bussen op bepaalde tijden rijden ofzo...geen idee maar lijkt me wel handig als ze dat doen.

3. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Zo daar ben ik weer :D

Onze eerste nacht zonder krampjes \:D/ :whistle: Heerlijk. Wel kwam ze om de 3 uur om te eten, maar dat is wel anders. Om 3 uur zat de luier helemaal vol met poep en de kleertjes ook. Ikke harstikke blij natuurlijk :D

Vanochtend Moira maar gelijk in bad gedaan, vondt ze heerlijk. Ze heeft echt genoten. Nu ligt ze heerlijk te slapen.
    Vanmiddag komt een nichtje langs om te kijken, en ik heb al een afspraak staan voor a.s. zondag. Komt mijn andere nichtje en haar gezinnetje langs op kraamvisite. Nou, de visite begint nu een beetje op te warmen.

Trutje: Ik ben ook nog niet in de bus geweest met de kinderwagen. Ben benieuwd hoe jij dat vindt. Wil ik van de week wel doen.

Sens: Heb je Jaime al in de hangmatje gedaan? En hoe vondt ze dat? Ik wil het van de weekend uitproberen ... moet waarschijnlijk de box weer omlaag zetten - hoe heb jij het gedaan?

Femmy: Zet m op meid ! Ik hoop echt dat je druk bezig bent :D

Jantien: Moeilijk dat wachten he? Ik hoop echt dat het ook binnenkort gaat gebeuren voor je.

Charissa: Het gaat idd heel erg hard ineens. Leuk de fotos van jou en Jayden. Was het leuk in dorp?

Angela: niet te veel dingen doen he meid? Denk ook een keer aan jezelf, tis niet makkelijk met 3 kindertjes, maar je moet echt je rust nemen hoor. Hoe was het in de stad met Sinterklaas? Wat geweldig dat Jordy nou helemaal door slaapt tot 7 uur. Jullie boffen zeg. Wat een makkelijk kereltje heb je. Bij mij belt ook nog niemand van de familie hoor. Dat terwijl ik het wel had verwacht. Ach ja, ze komen vanzelf wel aanwaaien. Tot die tijd hebben wij het mooi rijk alleen. Daar geniet ik zo van.

Robine & Sappie: Hoe gaat het met jullie vandaag? Met de lies en met de rug? Hopelijk gaat het stukken beter als de afgelopen dagen.

Nou vandaag is mijn schoonmoeder jarig, en morgen mijn schoonvader. We hebben afgesproken dat we er morgen middag naar toe zullen gaan, mits ik niet lekker voel of zo. Dit is hun eerste verjaardag als oma en opa, dus wil ik er toch wel even heen.

Nou, ik ga er weer vandoor, even wat spulletjes opruimen voordat mijn nichtje komt. Ik spreek jullie later weer.

Dikke knuffel :D

-edit-
    Angela: Lieve fotos van Jordy, en ook van grote zus natuurlijk :D
    Kelly: hoe gaat het met jou vandaag? En met Daynah?
    Jacq: Hoe is het met jou? Volgens mij heb je het lekker druk met Joppe en Pipa. Mooi fotos van broer en zus samen.

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sal Jaime heeft nu 1 keer in de hangmat gelegen. Ik weet alleen niet goed of ze het nou lekker vond of niet. het is een irritant ding om vast te maken, Michiel heeft het gedaan met touwtjes die erbij (?) zaten. We hebben toen de box niet laten zakken. Ze lag wel helemaal dubbelgebouwen in die hangmat, maar ging niet huilen ofzo...

Fijn dat Moira geen krampjes had vannacht! En om 3 uur eten maakt niet uit toch, ze is nog klein. Gefeliciteerd met je schoonmoeder en veel plezier vanmiddag met je nichtje.

Meiden echt hoor waar is Fem? Normaal heeft ze toch altijd wel een berichtje geplaatst of ben ik nu @#@$%&#

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Helaas daar ben ik weer :) we moesten vanochtend naar de vk, half 10 was de afspraak, kwart voor 10 konden we naar binnen, ik wilde geen strippoging meer, dan maar nog even wachten en anders moet het zo zijn dat ik ingeleid word! "weten jullie al van de afspraak met de gyn" vroeg de vk, "ehhh nee" (was die andere vk vergeten door te geven) die was dus om 10 uur! we hebben zelf geen auto dus dat gingen we sowieso niet redden, wij met de taxi naar het ziekenhuis (waren er kwart voor 11)en daar hebben we 3 kwartier naar het hartje mogen luisteren aan de hartmonitor! dat was in orde en daarna kwam de Gyn. om een afspraak voor het inleiden te maken; morgenochtend om 8 uur! het word nu toch wel erg spannend, zou ze zelf nog komen? en anders is morgen de dag! zodra we terug zijn zal ik of mijn vriend wel een berichtje plaatsen natuurlijk!, nou maar eens kijken welke kleertjes we de kleine aan willen doen!.

6. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ohhhhhhhhhhhh Femmy wat spannend zeg, ik duim voor je toi, toi, toi!
    Morgen heb je haar dus sowieso in je armen!

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jee Femmy wat spannend! En zo snel ook met die afspraken zeg...pffieeuww.
    Gek idee heh dat je weet dat je kleine meid morgen er zal zijn. Acht uur is lekker vroeg ... heb je je kleine nog sneller in je armen!

liefs Sensee

ps ik dacht echt effies dat het begonnen zou zijn, maar helaas

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Ja ik snap het normaal ben ik ook vroeger met posten ;) als het goed is hebben we haar morgen, of het moet erg lang duren of niet aanslaan, maar we blijven positief!.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nee joh dat moet je niet denken hoor! Morgen zal ze er zeker zijn. Ik denk dat als het niet gaat lukken ze wel andere acties gaan nemen en daarmee zullen ze echt niet wachten.
    Maar je weet nu al dat je iig een eigenwijze dame in je buik hebt!

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Moet je wel nog ff een foto maken joh van je buik! The day before...

11. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ja zeker een eigenwijs! op de echo's haar tong uitsteken & middelvinger, daarna lekker lang in stuit blijven liggen en nu zo lang wachten, ik zei al; "zal je zien dat ze toch voor morgen 8 uur komt" juist omdat ze zo eigenwijs is! :)

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    femmy jammer dat het nog niet begonnen is voor je,maar morgen is de grote dag,ik zal aan je denken en duimen dat het vlug verloopt.meestal als ze inleiden smorgens heb je de beeb wel nog voor de middag hoor.heb ik al van verschillende mensen gehoord.een vriendin van me was ook om 8 uur binnengegaan en om 12u had ze haar beebje.
    succes in ieder geval en we horen het wel als je bent bevallen .dikke zoen en zet hem op. xxx ben je zenuwachtig?

13. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Femmy, wat spannend voor je!
    Ik hoop dat je vannacht spontaan gaat beginnen.
    Denk aan je hoor!

lfs

14. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Femmy! Gaaf! Gelukkig laten ze je niet langer lopen. Je hoort tegenwoordig toch ook wel van ziekenhuizen die vrouwen tot wk 43 laten lopen. Dat lijkt me echt heel erg. Dus, morgen, hooguit overmorgen, mogen we jouw dropje hier bewonderen. :) :) :) Succes alvast! En heel heel veel kracht en sterkte!

Ik kom net terug van het CB. Lopende welteverstaan, ruim 45 min heen en 45 min terug. Met de bus is sneller ;) Maar binnenkort mag meneer in de draagzak op de buik en dan ga ik wel met de bus. Nog een paar keertjes lopen (is ook goed voor mijn kont!).
    Alles was goed met onze knul, hij is bijna 4,5 kg nu en komt 5o gram per dag aan. Dat schijnt heel veel te zijn voor borstvoeding dus ik was meer dan trots :D
    Ze dacht dat ik fles bijvoedde :D
    Ook de manier waarop ik (mijn vriend is het niet met de wijze waarop ik dingen soms aanpak eens) probeer Brent het dag- en nachtritme te laten verwisselen is goedgekeurd. Ik dacht al dat ik het helemaal fout deed omdat ik niet deed wat het CB geadviseerd had. Ik kan mijn kindje toch niet een half uur lang hartverscheurend laten huilen! En daarna weer totdat ie ooit in slaap valt. Dat viel me te zwaar, echt...

en... ik heb buiten op een bankje in het park Brent gevoed! Hij lag zo te huilen! Ik dacht 'wat kan mij het schelen' en heb het gewoon gedaan ;)

15. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Femmy: Heerlijk meid dat je morgenochtend ingeleid wordt ! geniet nog lekker vandaag met zijn tweetjes en alvast veel succes voor morgen !!!

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi;

Trutje; ik dacht al wie zit daar toch zo op het bankje in het park, haha, nee hoor geintje... Je hebt groot gelijk, als ie honger heeft gewoon voeden. Fijn dat Brent zo goed groeit. Je hebt een flink eind gewandeld. Morgen spierpijn in je kont denk ik ;) .

Femmy; wow wat spannend, morgen zowiezo je beeb in je armen. Ik weet haar naam ook nog (eindigt op a, hihi) Hoop toch voor je dat het vandaag alsnog spontaan begint. Zo niet dan alvast heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel succes en veel geluk voor morgen !

Salomina; wat fijn een nacht zonder krampjes. Hoe blij kan je dan zijn met een lekkere natte poepluier heh ;) !
    Veel plezier met je nichtjes.

Charissa; Leuke foto;s van jou en Jayden. Wanneer heb je ook alweer de gehoortest voor Jayden? Hoop dat alles dan oke is.

Conny; slim van je om mams op pad te sturen voor de 5december kado's.

Kan helaas niet verder teruglezen.

Hier alles verder oke.

Net even naar prenatal geweest en natuurlijk kon ik het niet laten weer kleertjes te kopen Heb een erg stoer rood jurkje gekocht maatje 56 maar volgens mij verzuipt ze erin. Nog maar even laten hangen dan.

Ik kom later nog weer ff kijken.

Liefs sap

17. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Femmy, morgen heb je de beeb in je armen. Hoera! Ik zal aan je denken.

Trutje, jij hebt een hele wandeling achter de rug! Goed hoor dat je gewoon 'buiten'hebt gevoed. En wat geweldig dat de bv zo goed loopt.

Vanochtend is Emme met Alex onder de douche geweest. Ze vond het heerlijk!

We hebben gisteren een vakantie voor eind januari geboekt (met kinderkorting!). In Nederland op een Landalpark. Een huisje met whirlpool, sauna en zonnebank. Midden in een natuurgebied (we wandelen altijd veel). Dat wordt een weekje relaxen en kneuteren met z'n drieeen en de honden. Heb er nu al zin in!

Ik reageer straks weer. Krijg zometeen collega's op visite.

Pim

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dames het is officieel..: Jaime lacht als reactie op mijn lach! :D .Erg tof moet ik zeggen. VAnmorgen zat ze al wat te lachen en net moest ik gewoon zelf ontzettend lachen om haar (ze kreeg de fles en had geen zin meer en trok een zuur bekje en had haar ogen dicht) ik lachte hardop en toen deed ze haar ogen open en lachte gewoon met een big smile!

Pim klinkt goed die vakantie! en whirlpool suana en zonnebank...heerlijk zeg! Mooi dat het douchen goed ging, ik vind het toch wel handig want als je even snel je baby wilt wassen is dit echt een goede oplossing en twee vliegen in één klap.

Sap leuk een rode jurk! Jammer dat ie nog te groot is. Rokken en jurken hebben ze niet echt veel in die hele kleine maatjes heh? Beetje jammer.

Trutje flinke wandeling heb je gemaakt zeg..zo. Waarom mag Brent nog niet in de draagzak? Is toch vanaf 3,5 kg (tenminste met die babybjorn wel). Brent klinkt als een flinke vent zeg! Nu al 4,5 kilo en dan nog 50gr per dag erbij..ongelofelijk.

Ik ga nog ff stofzuigen. Jaime ligt op bed nu..denk niet dat ze slaapt maar hoor niks dus zal wel in orde zijn.

Groetjes Sensee

19. Hoi hoi,

Zo eindelijk een betere nacht gehad. Komt echt door die bijvoeding. Vanmorgen had ze alleen heel veel krampjes, zo zielig. Om 07.30 uur werd ze wakker en heb ik haar een flesje gegeven van Nutrilon tegen krampjes. De kraamhulp was er om 08.30 uur, dus ik was voor het eerst een uurtje alleen. Me vriend moest gaan werken.
    Daynah was tot 12.30 uur wakker en in de tussentijd heeft ze gehuild van de krampjes en heel veel gepoept, ligt het dus aan die voeding van Nutrilon tegen krampjes :( . Ben er dus mee gestopt en we gaan nu andere proberen Hypoallergeen.
    Ik heb een geluk me bv is op gang gekomen en ik had vanmorgen opeens 30cc uit me borst gekolfd. Die heeft ze ook lekker opgedronken. Vanmiddag ook weer 30cc. Ik geef haar nog wel bijvoeding dan. Ik vond het echt zielig die krampjes.

Robine: Leuk heh als je dingen krijgt die je niet leuk vindt. Hoe reageer je dan? Uhm ooow wat leuk zeg... (zeg ik dan).

Sappie: Leuke foto's weer. Lieke wordt echt al groot zeg. Hoe is het met je rug?

Charissa: Daynah heeft idd een hoop haartjes, maar Jayden ook hoor. Ook al zo'n bos.

Sal: Gefeliciteerd met je schoonma en schoonpa en veel plz morgen.

Femmy: Whaaaaaaaaaaa heel veel suc6 morgen zal echt aan je denken. Zet hem op. Ik hoop dat het nog vanzelf op gang komt, maar morgen is ze er zeker.

Ik word trouwens gek van dat vloeien zeg. Bij het plassen doet het ook nog eens zeer. Het is geen blaasonsteking. Ik zit gewoon me plas op te houden.

Zo ik ga even bankhangen.

Lfs kelly

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Kelly; Zielig lijkt me dat als ze krampjes hebben. Wel goed dat je borstvoeding op gang komt ! Ik heb ook behoorlijk lang gevloeid, en de pijn tijdens het plassen is pas sinds een week over. Volgens mij ligt dat aan de bekkenbodemspieren. En nu ben ik niet eens "normaal" bevallen, dus laat staan hoe het bij jou is. Hoop dat het snel beter gaat !

Sensee; van harte gefeliciteerd met je eerste echte lach van Jaime !!! Geweldig gewoon !!!

Pim; Heerlijk Emme met papa onder de douche, speciaal moment heh !
    Heerlijk een weekje op vakantie, mss dat wij dat ook maar moeten doen, zo lekker !

Ik ben nog steeds aan het klungelen met die foto's, ik heb ze al via verschillende programma's verkleind, bij eigenschappen staat netjes 4 kb en toch pakt ie m niet, grrrrrrrr :evil:

Hihi, dit is mn 1000 ste bericht !
    Sap

Deel Deze Pagina