Goedemorgen, Vannacht weer heerlijke nacht gehad, het is nu al sinds 5 dagen dat Lieke standaard tegen 07.30 begint te kletsen met haarzelf in haar bedje, niet eens huilen. Heerlijke tijd want dan moet Rick uit bed. Lieke is gewoon onze wekker, haha. Hoop dat ze deze regelmaat aanhoud, heerlijk gewoon. Ik vind ook dat het supersnel is gegaan bij de novembermama's. Ik weet zeker dat ik het heel erg ga missen, ondanks dat we gewoon doorkletsen bij de mama's. Channie; ik kan me niet voorstellen dat het goed is als een baby bijna altijd in de kinderwagenbak slaapt. Een kind hoort naar mijn mening gewoon in zn eigen bedje. Je kan er toch een kruik in bed bijleggen als Giovanna zichzelf nog niet goed op temperatuur kan houden. Ik zou haar iig gewoon in bed leggen. Onzeker meisje; ik schrok ook al, al die verhalen over vitamines. Ik geef ook niets bij, maar gelukkig hoort het bij bv. Annemonique; wow is Kyllian zo hongerbekkie. Gelukkig helpt de nieuwe voeding. Hij zal wel groeien als kool ofniet? Sens; oeps afspraak vergeten. Kan gebeuren maar ik kan me voorstellen dat je er giga van baalt. Ik hou er ook niet van om afspraken te vergeten of te laat komen daar heb ik ook een hekel aan. Hoe zou het met Femmy zijn, hoop echt voor dr dat ze vandaag haar beebje in haar armen mag sluiten. Ik ga ff weer verder.. Sap
He Jantien en nog niks aan de gang? Hier iig nog niet, ziet ernaar uit dat ik moet overstappen naar de decembermama's! Of er moet nog heel snel iets beginnen! haha
Hier weer even een berichtje. Ik lees echt wel mee hoor, maar kan nog steeds niet meepraten over de beeb stories. Ik ben vreselijk huilerig. Wat heeft een mens een tranen zeg...... raakt dat nooit uitgeput. Er gebeurd hier nog steeds behalve wat gerommel nog steeds niets. Ik wordt gewoon een decembermama. Ik ben benieuwd hoe het met Femmy is?
Mogguh ! Eerste dag zonder Werner is lekker begonnen, NOT. Marit wil echt niet slapen, wil echt niet in de box liggen, wil echt alleen maar gedragen worden, grrr... heel onhandig als je nog een kind hebt rondlopen. Rick is nu gelukkig met oma mee. Wel heb ik Marit de afgelopen voeding meer eten gegeven en ze tankte zo 100cc weg. Gisteren had ik al het idee dat ze honger had na de fles. Maar nu slapen? nee.... dat dan ook weer niet . Nu hangt ze dus bij mij in de draagband anders kan ik helemaal niks doen. Zo eens beginnen de 5 dec. cadeaus in te pakken. Femmy: Succes meid, misschien heb je je kleintje al lang vast !!!
Brent meldde zich vannacht toch weer es vroeg (4 uur) maar gelukkig sliep hij daarna weer in. Volgens mij heeft hij een huildagje of een regeldagje. Hij wil alleen maar drinken en anders huilt hij. Misschien heb ik zelf wel iets verkeerds gegeten dat hem dwars zit. Nadeel van borstvoeding... nog effe een heel knappe foto van hem tussendoor (ik blijf er om lachen)
Conny: hier nog zo eentje die het liefst de hele tijd bij mama is (of papa, dat mag soms gelukkig ook ). 's Nachts gaat het wel beter, hij komt nog maar 1 keer om voeding en slaapt dan tot 6 uur door. Daarna is hij een paar uur klaarwakker en begint steeds meer om zich heen te kijken. Wat gaat het toch snel! Jantien en Debski: het kan nog, novembermama worden! Ik hoop het. Moet wel moeilijk voor jullie zijn, al die babyverhalen hier. Hou vol! Sappie: kletsen om 7.30, wat wil je nog meer!? Ik verheug me nu al op dat gebrabbel, vind dat zo lief. En dan later, als er ineens een echt woord in zo'n onverstaanbare zin zit, haha. Ben wel benieuwd welke taal Bastian als eerste zal oppikken. Channie: ik zou haar ook niet te vaak in de bak doen. Ik heb nog steeds kruiken in Bastian z'n bedje. 's Morgens als ik vermoed dat hij wat koud is neem ik zijn temperatuur en als dat onder de 36,8 is krijgt hij 2 kruiken en tussen 36,8 en 37,2 één kruik. 's Avonds neem ik altijd even zijn temperatuur op want hij zit dan vaak wat aan de lage kant. Het kan best zijn dat hij dat van mij heeft want ik heb ook een lage temperatuur Hij lijkt er namelijk verder geen last van te hebben, is totaal niet suf en poept niet groen (dat kan een teken zijn dat ze het koud hebben, bij bv-baby's althans, weet niet of dat ook voor fv geldt). Ja, het is inderdaad snel gegaan bij de novembermama's. Het lijkt wel gisteren dat we met z'n allen zaten te zuchten dat het zo verschrikkelijk warm was enzo. Ben wel blij dat we gewoon verder kunnen kletsen bij de mama's. Vind het niet alleen supergezellig maar heb er ook echt wat aan. Het is allemaal zo nieuw. Gisteren was ik even naar het gemeentehuis voor een nieuw paspoort. Heel raar, voor het eerst in negen maanden zonder hem de deur uit. Ik vond het helemaal niet leuk en ben zo snel mogelijk terug gegaan. Kwam ik thuis, lag hij lekker in zijn bedje te slapen en mijn lief was wat aan het rommelen met papieren, zo gezellig! Kon wel huilen... Vandaag F5-en voor Femmy!
Waha, Trutje! Heerlijk die koppies die ze kunnen trekken! Ik moet soms ook zo hard lachen en dan kijkt ie me aan van 'wat nou?', hihi. Edit: badderfoto in mijn album. Ik denk dat hij donkerbruine ogen krijgt.
Panda en Trutje: Leuke foto's zeg. Jantien: Nog ff volhouden hoor meid. Ook jij heb dadelijk je baby.Ik weet hoe het voelt ik had het ook een paar dagen geleden, maar het wachten is het echt waard. Geloof me maar. Conny: Daynah wil ook wel liever bij ons zijn hoor. Vooral in de ochtend is ze weer moelijk in slaap te krijgen. Ik weet niet hoe het komt. Ik hoor haar nu al weer brabbelen, dus ze zal zo wel komen. Sappie: Heerlijk toch dat Lieke het zo goed doet in de nacht. Lekker van genieten. Ik ga even een bammetje eten. Ik heb honger gekregen. Zometeen weer kraambezoek en vanavond ook. Zou Femmy haar meisje al hebben. Ik hoop het zo. Hoop niet dat het lang duurt, meestal niet heh als je ingeleid wordt. Lfs Kelly
Kelly; Veel plezier met het kraambezoek ! Je zal wel weer lekker verwend worden. Panda; wat een mooie mannetje heb je toch ! Hij geniet echt van zn badje zo te zien. Ik ben ook zo benieuwd of Femmy haar dochter al heeft ! Liefs sappie
Goeiemiddag, Hier een redelijke nacht gehad Jaime kwam om vijf uur en daarna weer om acht uur. trutje lachen foto's! En wat heeft Brent een leuk shirt aan. Kel veel plezier met kraambezoek. Klinkt goed wat Daynah allemaal drinkt. Panda het gaat idd erg snel. Zuchten en steunen met het warme weer..haha. Leuk dat Bastian ook om zich heen begint te kijken. En wat jij schrijft over de kruiken deden wij bij Jaime ook. Jaime was ook alitjd koud net als ik, alleen om de een of andere reden is dat toch goed getrokken, ze tempt nu keurig 37.2. Schijnbaar toch te maken met het ouder worden en zelf kunnen regelen van de temp. Conny balen dat je Marit zo moet slepen zeg. Hoe hebben de inbakerdoeken gewerkt? Jaime is nu ook aan het huilen hoor maar als ik haar pak is het over dus ik laat haar fijn even liggen. Klinkt niet leuk en vind het ook echt niet fijn, maar ze is constant aan het gapen en is gewoon echt moe. Sap ik ben jaloers op jouw nachten zeg!...En fijn ook dat Rick dan net uit bed moet. Channie ik zou haar niet steeds in die bak laten slapen. Zo'n bak heeft (meestal ik weet niet hoe dat bij jou is) een veel te dun matrasje om haar daar dagelijks op te laten slapen dat is echt niet goed voor de rug en ontwikkeling hiervan. Hoe oud is je kraamhulp? Ik wil vanavond eigenlijk een quiche maken, kennen jullie nog lekkere receptjes van een beetje aparte quiches? Krijg straks gezellig kraambezoek van twee collega's. Vind het toch leuker als ze hier langskomen want van de week op mijn werk stond er 25 man om mij heen en ik werd bestookt met vragen... Had niet eens de tijd of gelegenheid om ze allemaal te beantwoorden laat staan te vragen hoe het met mijn collega's ging. ben benieuwd of Femmy haar meisje al heeft. Zou ze iemand sms'en als de kleine is geboren? Ik kom zo nog wel ff kijken. Groetjes Sensee
@kelly Dat het het wachten waard wordt.... daar twijfel ik geen moment aan. Alleen ik kan de pijn niet meer zo goed aan in mijn gekneusde ribben. En daar wordt ik moedeloos van. Dat het kindje geen haast maakt..... nou dan is het er nog niet aan toe om geboren te worden. Alleen die pijn......... die maakt het wachten ondragelijk.
Sens; ik heb nog nooit quiche gemaakt, dus kan je helaas niet helpen. Het is idd gezelliger als je collega's ff bij jou langskomen, kun je tenminste fatsoenlijk met elkaar praten, met 25 man eromheen dat gaat niet fijn. Succes met de quiche ! Lieke heeft vanochtend de gehele fles eruit gespuugd, haar hele gezicht, oor en achterkant hoofd was wit van de melk, zo zielig. Gauw in bad gedaan, bedje verschoond en ze ligt alweer als een prinsesje te slapen. Vanmiddag naar mn oma, is 86 geworden, vanavond weer kraambezoek, dus de dag is alweer volgepland. Ik kom straks nog weer ff kijken of er al nieuws over Fem is. Sap
Heej dames! Hier even gauw een berichtje van mij, was zooo benieuwd hoe het nu met Femmy is, maar lees net dat het vandaag zo ver is spannend! Wij hebben tijdelijk geen internet. USB adapter is stuk, dus geen verbinding. Ben nu even bij mijn moeder omdat we zo de stad in gaan, dus vandaar dat ik even wat van me kan laten horen. Hopelijk krijgen we deze week de nieuwe adapter binnen en kan ik vanuit huis weer lekker mee kletsen. Verder gaat het allemaal prima. Jayna doet het nog steeds hardstikke goed, erg tevreden meisje waar ik volop van geniet. 's nachts 1 keer om 4 uur voor voeding, en daarna weer slapen, dus mag echt niet klagen. Nou tot gauw. Liefs Sämira
Dat vind ie wel lekker ja! Alleen dat aan en uitkleden is niet zo leuk volgens hem. Hij huilt trouwens aan een stuk door vandaag...