November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Conny en Jantien,

Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad en weer even van de baby hebben kunnen genieten.

2. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    hehe was jij het ook vergeten? Ik ook min of meer....

3. Jill76

Jill76 Actief lid

30 mrt 2006
    194
    0
    0
    Jeetje meiden dat jullie zo slecht slapen, ik heb afgelopen week een yubisaki pillow gekocht en slaap als een blok. Opstaan is mij juist teveel. En die pukkels, tja daar mag ook weleens verandering in komen, ik lijk wel een puber van 16 zoveel zitten er op mn voorhoofd, nek en rug. Echt niet om aan te zien. En dan maar zeggen dat zwangere vrouwen er mooier op worden.......uhuh, dat gaat bij mij niet op helaas.

Maar goed we hebben allemaal dezelfde kwaaltjes en houden maar vol dat het voor een goed doel is he :)

Liefs Jill

4. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    wat is dat precies voor kussen? :oops:

ik heb de kraamzorg ook net aangevraagd, ik krijg geloof ik nog een formulier toegestuurd! en dinsdag mogen we weer naar de verloskundige!

5. Jill76

Jill76 Actief lid

30 mrt 2006
    194
    0
    0
    Femmy: Kijk je weleens naar telsell op t.v.?? Daar hebben ze zo een kussen en daar heb ik em ook besteld aangezien ik altijd pijn in mn nek en rug had bij het opstaan. Hij kost in de kleine maat 39,95 en de grote maat 59,95. Ik heb de kleine en het is de eerste nacht even wennen, maar daarna wil je nooit meer anders. Misschien een ideetje?? Je kan ook kijken op www.telsell.nl of em bij de wehkamp bestellen, dan is ie sneller in huis. Via telsell deed het kussen er 5 weken over bij de wehkamp heb je em binnen 24 uur in huis.

Misschien goed idee ook voor de andere niet goed slapende mama's in spe.

Succes!!

Liefs Jill

6. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    bedankt voor de tip, ik ga zeker eens kijken bij wehkamp, daar bestel ik wel vaker, toevallig vorige week nog kussens daar besteld, maar niet deze helaas :)

7. Jill76

Jill76 Actief lid

30 mrt 2006
    194
    0
    0
    ok succes dan maar ook meteen een goede tip voor de andere mama's die slecht slapen!! Yubisaki!!
    Lol.

Liefs Jill

8. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Zijn er meer dames die extreem veel bandenbuikpijn hebben? Ik word er 's nachtes wakker door en slaap dus slecht en overdag ben ik er zelfs misselijk van!

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Hallo,

Ik voel me een beetje down. Ben al twee dagen bang dat het niet goed is met de kleine. Ik weet niet wat het is en hoe het komt. Ik heb wel gewoon af en toe wat buikpijn (zal wel bandenpijn zijn denk ik) maar toch. Ben gewoon zo bang !!! Ik moet 1 juni weer naar de vk, duurt nog 2 weken !! Hoe ga ik dit volhouden? Ik denk dat die onzekerheid er ook wel een beetje bijhoort en ik probeer wel positief te zijn maar soms gaat dat even niet. Zit er steeds maar aan te denken om zo'n doptone te kopen. dan kan ik het hartje tenminste horen als ik me down voel, weet alleen niet of dat wel goed voor de baby is als je zoiets te vaak gebruikt. Nou ja, we hopen maar het beste. Ik ga zo lekker slapen.

Vandaag hebben we het kindje erkent op het gemeentehuis. Helemaal geen gedoe zoals veel mensen zeggen. Gewoon lekker makkelijk en gratis !!

Veel liefs sappie

10. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Sappie: Meid, als je je echt superongerust maakt, bel gewoon je vk en vraag of je ff langs mag komen !!! Niet nog 2 weken wakker liggen hoor, da's voor je eigen gezondheid ook niet zo best. He, fijn te horen dat het erkennen zo eenvoudig ging. Ik had tot nu toe idd gehoord, dat na de geboorte erkennen een heel karwei is, maar dat het tijdens de zwangerschap ook een aardige papierwinkel is, maar dat valt mee dus. Kijk, weer een stapje dichter naar de nieuwe baby toe :)

Trutje: Ik heb idd wel veel bandenpijn, ik draag nu op werkdagen ook zo'n Anita broek, met ingenaaide ondersteuningsbanden. Vooral bij veel lopen of staan werkt het voor mij prima. Balen dat je er zelfs misselijk van bent. Misschien eens kijken of zo'n Anita-band/broek ook voor jou werkt?

Jill: Haha, wat een lofzang op het yubisaki kussen. Maar groot gelijk hoor, als het voor jou goed werkt, perfect toch ?

Die 20 weken echo is dus idd standaard, dus wordt betaald. En dan met 26 weken of zo willen we een 4D-echo laten maken, ben heel benieuwd hoe dat dan is.

Tot later !!!

11. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    GoedeMorgen Damens,

Yubisaki pillow wil me vriend ook al een tijdje hebben misschien toch maar eens bestellen haha!

Trutje: Ja ik heb ook echt veel bandenpijn word er soms naar van maarja niks aan te doen.

Sappie: Gewoon je verloskundige bellen als jij zo ongerust bent hoor! In de stress zitten is ook niet leuk!!

Conny: Wij krijgen ook met 20 weken een echo maar dan een uitgebreide. Wij willen ook graag met 25 weken ongeveer een 3d/4d laten maken :)

Nou hier dus ook veel bandenpijn en veel last van maagzuur en opgeblazen gevoel..! Verder heel af en toe sochtends nog misselijk.
    Hebben sommige van jullie een navelpiercing?? Ik dus wel maar hij gaat pijn doen :(
    Vandaag de ruilingspapieren weg brengen :D Jeej!
    En binnekort ff kijken voor een andere auto!

Nou damens Doei!!

12. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Nou ik al die tijd denken dat ik mijn eisprong aan de linkerkant heb gevoeld.
    Ik was er echt heilig van overtuigd!!

Zit het follikelblaasje aan de rechterkant.

Ofwel....... eisprong voelen??? het is maar net denk ik wat je zelf ook wil voelen.

Ik heb de echofot ingescand en weer uitgeprint.
    Ik kan het niet laten om er steeds even naar te kijken. Ik kan ook niet wachten tot dinsdag, tot bij de VK. Ik hoop dat we dan het hartje kunnen horen.

13. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Jantien: Kun je de foto hier ook plaatsen? Ik ben wel benieuwd hoor, het blijft bijzonder zo'n klein frummeltje te zien.

Channie: Ik hoop voor jullie dat het idd doorgaat met de woningruil, en dan het liefst nog snel ook natuurlijk.

Vanmorgen heb ik het behang afgestoken van de oude muren van de nieuwe kamer. Ook komen ze vandaag de kurkvloer brengen, dus er komt steeds meer schot is, leuk !

Ik moet nog wel geduldig blijven, want we moeten eerst de "computer"kamer afmaken en alle spullen uit de oude computerkamer weghalen, voordat we van die kamer kinderkamer kunnen maken. Maar goed, ons kennende zal alles wel op tijd klaar zijn, dus zorgen hoef ik me nog niet te maken.

Ik ga eens genieten van de rust, want Rick zit nog op de psz, tot later !!!

14. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik zit nu op mijn werk dus daar kan ik dat niet.
    Verder zou ik niet weten hoe ik een foto in het album moet zetten, maar ik ga vanavond wel even wat puzzelen.

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Anders helpen we je wel Jantien!

ik kreeg net van een invalkantinejuf 2 rompertjes van winnie the pooh, vind het zo lief dat zelfs zij eraan gedacht heeft! :D

16. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ook weer even een berichtje van mij. Alles gaat goed en eigenlijk heb ik niet zo heel veel te melden.

We hebben ons ingeschteven voor kinderopvang (drie minuten lopen bij ons vandaan, heerlijk!) en ik heb net vanochtend te horen gekregen dat we nummer 1 staan op de wachtlijst voor de flexibele kinderopvang, dus dat komt vast wel goed.

Voor straks goed weekend!

Pim

17. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Vandaag weer een hoop plopjes :) Aan de buitenkant voel ik niets maar aan de binnenkant voel ik het bewegen. Hoe gaaf!!!
    Hierdoor kan ik de buikpijn en jeuk aan de buik weer een beetje leuk gaan vinden :)

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoe voelen die plopjes?? Zijn het net een soort prikjes of stroomstootjes, en als die prikkels er zijn dat het dan op je buik jeukt/kriebelt?? Als dat zo is dan voel ik het ook !!

19. Jill76

Jill76 Actief lid

30 mrt 2006
    194
    0
    0
    Wil ook plopjes voelen!! T blijft zo onwerkelijk zwanger te zijn aangezien ik nogsteeds nergens last van heb/ heb gehad!! Al 15 weken niks!! Die buik blijft ook een beetje achter, maar goed, alles gaat wel goed volgens de VK. Afwachten maar, waarschijnlijk piep ik over een aantal weken wel anders met een grote toeter aan de voorkant.

Hebben jullie al nagedacht over leuke namen en hoe je t kamertje e.d. wilt gaan inrichten??

Channie ik heb mn piercing een paar weekjes geleden uitgedaan, je schijnt wel een speciale zwangerschapspiercing te kunnen kopen, maar ik vond het wel welletjes zo, word nu mama dus is het piercing tijdperk, wat mij betreft, voorbij.

Wij moeten ook voor een andere auto gaan kijken, want mijn smart, hoe leuk ook is echt te klein voor een hond en dadelijk een baby en kinderwagen als ik een dagje alleen op pad moet. Gelukkig hebben we ook nog een grote auto, maar die van mij moet met pijn in mn hart weg :(
    Mochten jullie nog iemand weten........??Graag ff laten weten, t is er een uit 2002, grijs, cabrio.

Liefs Jill

20. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Mijn buik is deze week erg hard gegroeid, boven mijn schaamstreek is het ook opgezet (bol)..

We hebben al een naam voor jongen en meisje :)

Ik denk dat ik mijn piercing ook uitlaat, denk dat die tijd voor mij ook een beetje afgelopen is...
    Of haal toch een zwangerschapspiercing :rolleyes:

Deel Deze Pagina