November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conny

    conny Bekend lid

    11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Femmy en vriend van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter !! Hopelijk mogen jullie idd vandaag naar huis, fijn te horen dat alles goed en vlot is gegaan. De rest horen we binnenkort wel.
     
  2. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    word er beetje emotioneel van ,want het november forum is nu afgelopen,vandaag is het december.
    raar zeg dat het nu afgelopen is en dat iedereen is bevallen.
    we hebben alles gedeeld ,lief en leed.
    Allemaal een prachtig kindje,maar een zware dobber voor Door.
    jammer dat het bij haar kindje slecht is afgelopen.
    maar we vergeten haar en Neil niet,ze horen bij de november mama;s en kindjes.

    Dames bedankt dat jullie al die tijd er waren,en nu zit het erop.
    onze zwangerschap is voorbij,we kunnen nu allemaal beginnen babbelen over het eerste lachje,eerste fruithapje,eerste keer kruipen,lopen blabla bla........


    wanneer vertrekken we naar het volgende babbelhoekje?
    vandaag al?



    ik ga nog even proberen te slapen,Yorben heeft net zn fles op.

    weltrusten. xxx
     
  3. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Leuke naam van femmy haar dochtertje, LISA welkom bij de november baby's,jij was de laatste baby en JAIME was de eerste baby.
     
  4. Vergeten we Jantien niet, die is ook nog niet bevallen.
     
  5. Femmy: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet ervan.

    Daynah werd ook extra gecontroleerd op haar bloedspiegel en wij bleven dus ook in het zkh.
     
  6. Sensee: Jummie quiches. Heerlijk hoor. Ik heb ze weleens met zalm gemaakt, die vond ik ook erg lekker. Of iets met vlees. Misschien heb je wel lekkere recepten op internet. Ik wilde ze toevallig afgelopen weekend gaan maken, maar Daynah wilde graag komen, dus dat ging niet door ;) .

    Sensee + Trutje: Zielig heh dat huilen. Daynah heeft het vooral in de ochtend, dan is ze een beetje van slag.

    Panda: Dat klopt hoor dat ze van bv minder boeren, dat zeiden ze tegen mij ook. Dat hongergevoel ken ik niet. Ik heb juist het tegenovergestelde.

    Conny: Een halfuurtje laten huilen. Nee dat kan ik ook niet hoor. Zo wat lijken ze op elkaar zeg op die foto. Ik denk dat rechts Marit is.

    Fajah: Zo jullie zijn snel gezellig geweest. Ik zelf moet er nu niet aandenken, dat er aan wordt gezeten daar beneden. Nog veel te gevoelig.

    Sas: Wat goed dat Timo zo is aangekomen.

    Pim: Meestal kan het nog veranderen heh de haarkleur. Daynah heeft zwart haar. Ik denk dat het niet zal veranderen. Maar ik had bijvoorbeeld vroeger echt stijl haar en nu heb ik krullen, dus we kunnen nog alle kanten uitgaan.

    Robine: Zo dat is best snel als je weer ongi bent, maar dat kan volgens mij wel hoor. Je lichaam is nog best van slag. Je kan het ook zomaar een aantal maanden kwijt zijn. Heerlijk toch ;)
    En idd die was, daar komt hier ook geen einde aan. Niet normaal hoor. Ik ga er zo weer eentje in stoppen, dan doet de kraamhulp verder alles.

    Hier gaat verder alles goed. Rustige nacht gehad. 12.00 uur voeding gehad en om 02.00 uur kwam ze weer even en daarna pas om 06.00 uur. Ik hoop alleen dat ze binnenkort niet meer om 02.00 uur komt. Ik word echt moeilijk wakker zeg.

    Owwww en meiden als jullie me borsten zien. Niet normaal hoe groot die dingen zijn. Ik heb van mezelf maat d, maar nu zijn ze echt heeeeel groot :confused: :confused: :confused: :confused: .

    Ik ga even verder, zometeen weer kraambezoek, dan komt een vriendin langs.
    Daynah is gisteren echt heel erg verwend. Alles wat we krijgen staat in de woonkamer, maar het is gewoon vol. Heel de eettafel staat vol met kadootjes. Gisteren heeft ze een auto gehad helemaal in het roze, voor als ze wat ouder is en kleertjes van mexx en een loopmobiel en nog meer kleertjes. Ik hoef voorlopig zelf niks te kopen voor haar.

    Kom later weer kijken.

    Lfs kelly
     
  7. conny

    conny Bekend lid

    11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Mogguh !

    Toch weer een korte nacht gehad, Marit kwam weer keurig om 3 uur en 6 uur maar Werner had de late voeding pas om 24.00 uur gegeven, in de hoop dat ze dan 's morgens ook wat later zou komen. Helaas dus ;) Zo Rick naar school brengen en dan even een bloemetje kopen want het is de trouwdag van mijn ouders.

    Kelly: Leuk hoor om alles bij elkaar te zetten van kraamcadeaus. Kleertjes van Mexx zijn altijd leuk ! Ow ja, je hebt goedgeraden met de foto :)

    Fajah: Raar he, dat die zwangere maanden nu voor bijna allemaal voorbij zijn, nu krijgen we het 'opvoedkundige' deel, ook leuk maar weer heel anders.... :D

    Vanmiddag komt mijn schoonmoeder Rick halen en mag hij mee naar de bingo hier in het dorp. Mijn middagslaapje heb ik echt nog nodig anders donder ik om maar Rick gaat niet meer slapen. Hoe doen andere mama's dat die al een kindje hebben rondrennen?

    Ik ga eens opruimen en spullen verzamelen... tot later !!!
     
  8. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Morguh dames,

    Ik zit te wachten tot mijn schoonmoeder er is, zij neemt vandaag de zorg over van de kids. Net de dokter gebeld en die komt tussen 1 en 3 uur langs. Ik kan bijna niet meer lopen zo "zwak" voel ik me, heb t idee dat ik door mijn benen zak. Heb nog steeds koorts en mijn keelontsteking komt ook weer terug. Ik loop niets anders te doen dan te huilen, had zo gehoopt eindelijk te kunnen genieten zodra mijn mannetje was geboren, maar ook nu wordt t me weer niet gegunt :cry:
    Ik ben zo bang dat ik Jordy aansteek :(
    Ik kruip weer de bank op en als mijn schoonmoeder er is ga ik terug naar bed, sorry dat ik even niet zo actief ben :cry:

    Liefs Angela.
     
  9. sappie

    sappie Fanatiek lid

    HOERAAAAA FEMMY EN VRIEND VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER !

    LIEFS SAPPIE
     
  10. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Ik zit hier een beetje met de traantjes in mn ogen. Vind het zo vreemd om nu afscheid te moeten nemen van de november mama's en over te gaan naar een ander topic nu we allemaal zijn bevallen.

    Ondanks dat we gewoon verder kletsen wil ik jullie toch bedanken, zomaar omdat ik het gewoon super met jullie vind !!!!

    Liefs sappie
     
  11. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Angela; goed van je dat je de dokter hebt gebeld en dat die straks bij je langskomt ! Kruip maar weer lekker de warmte in en goed voor jezelf zorgen ! Heel veel beterschap !

    Conny; Jammer dat Marit niet wat langer heeft geslapen na een late fles van 24.00 uur. Komt vast nog wel. Gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders.

    Kelly; hiihi, zulke dikke borsten :confused: Zal Sabino wel leuk vinden ;) .
    Wat leuk dat Daynah zo verwend is, blijft leuk al die kadootjes.

    Fajah; ik ben er ook emo vanhoor dat we nu allemaal bevallen zijn en over moeten naar een ander topic. Nooit meer inloggen om te checken of er al weer een nieuwe beeb is geboren, :cry: . Maar goed, bij de mama's zal het even gezellig zijn.

    Karina; veel succes decembermama's ! Zal jullie ook af en toe volgen !

    Molly; jij ook veel succes. Ben jou eigenlijk nooit vergeten. Toen ik me pas had aangemeld op zwangerschapspagina hebben we nog samen in spanning gezeten of we zwanger waren of niet. Bij mij was het toen raak, bij jou de volgende maand. Ben het nooit vergeten !
    Veel succes meid !

    Robine; wat goed dat je het lijstje helemaal hebt aangepast en definitief hebt gemaakt !

    Verder kan ik niet teruglezen...

    Even een vraagje;

    Lieke heeft gisteren de hele dag geen poepluier gehad en ik heb het gevoel dat ze er ook niet goed af kan komen. Ze huilt niet omdat ze krampjes zou hebben ofzo. Is dit normaal een dag geen poepluier? Tot nu toe nog geen poepluier.

    Vanmiddag met Lieke naar het ziekenhuis, opnieuw controle voor haar heupjes. Hoop dat het nu goed is !

    Kom later nog weer ff kijken.

    Liefs sap
     
  12. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Oh Femmy, wat fijn, eindelijke je kleine meisje! Gefeliciteerd! En bedankt, vriend van Femmy, voor het plaatsen van het bericht.

    Nu is het de beurt aan de decembermama's, idd een beetje vreemd om het hier af te sluiten. 't Is toch het einde van een tijdperk. En het begin van een nieuwe!

    Vanmorgen geen leuke ochtend gehad. Ik werd om 7 uur wakker en dacht dat Bastian wilde drinken. Wilde hij ook maar na een paar slokken kukelde hij weer in slaap en was met geen mogelijkheid meer wakker te krijgen. Terwijl hij al sinds 3 uur vannacht niets meer had gehad. Ik heb er pas rond half 9 met veel moeite wat slokken ingekregen. Nu wordt ie eindelijk echt wakker, ga het meteen weer proberen. Pfff, had net gisteren in zijn groeiboek gelezen dat een jonge baby nog niet langer dan 4 of 5 uur zonder voeding mag (zeker bv, omdat dat sneller verteert).
     
  13. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Sappie: gaf jij nou fv of bv? ben ik vergeten :oops: Als je bv geeft hoeven ze maar 1 x per week een poepluier te hebben. Bij fv is dat geloof ik meestal 2 of 3 per dag. Lijkt me niet dat het kwaad kan als ze een dag overslaat, de kans is groot dat je dan straks een enorme hebt tot aan de oren ;) Misschien kun je haar buikje en rug wat masseren? Bij Bastian werkt dat erg goed (te goed, haha).
     
  14. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Alle mama's van novmeber van harte!

    Ben een trouwe lezer van de bevallings topic, altijd leuk om te lezen hoe het met jullie gaat!
    Nu ga ik door naar Decmber, verder lezen....

    Wat is de maand november spannend geweest zeg!

    Wil julllie alle geluk en liefde toewensen de komende jaren met jullie kleine meid of zoon, geniet er maar lekker van!

    Liefssss Ikke
     
  15. Debski

    Debski Fanatiek lid

    23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ik ben ook nog een novembermama samen met Jantien ... wij zitten nu in het decembermama topic!

    Ik wens jullie allemaal veel geluk met jullie wondertjes ... geniet ervan!
     
  16. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    Hier idd nog een laatste berichtje van mijn.

    Ik wordt hoe dan ook een decembermama.

    Gister had ik framvozenbladthee gekocht en een "lekkere" (muffe) bak gedronken.
    Mijn vriend vroeg of het lustopwekkend was en heb maar ja gezegd.

    Nou zijn lust was idd opgewekt. hahaha sommige mannen.......
    Maar goed, wij dus :oops: .......

    Om 22:14 kreeg ik een vreselijke pijn in mijn rug met harde buik en ongi krampen.
    Dit kwam 1,5 uur om de 12/13 minuten.
    Daarna heel lang om de 10 minuten en zakte terug naar om de 7 minuten.

    Om 04:32 dacht ik nu is het echt om de 7, zal ik de vk eens bellen.
    Mijn vliezen zijn niet gebroeken.

    Helaas ben ik in slaap gevallen en is er verder niets meer gebeurd.

    Ik wacht nu op de volgende ronde weeen.
     
  17. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    jantien,jammer dat je niet meer in november bent bevallen.succes in ieder geval en het was fijn dat je met ons meebabbelde.
    als je bevallen bent laat je het toch wel even weten aan ons hé?

    xxx
     
  18. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Ik geef flesvoeding. Hihi toevallig net een poepluier gezien. Leken wel knikkers, net klei, ff in de gaten houden.

    Bij bv maar 1x per week een poepluier :confused: . Is dat niet weinig?
     
  19. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap: Jill heeft ook maar eens in de 24-36 uur ene poepluier en dan is ie wel lekker geel en mosterdachtig........ik zit er nu nog op te wachten, de laatste was van woensdag op donderdagnacht.....
    Straks naar CB, als ze maar niet daar gaat poepen....heb dr net lekker in bad gedaan en ingesmeerd met babyolie, vond ze heerlijk! Straks ook voor t eerst naar de AH met maxicosi op de wagen, ben benieuwd...


    tot vanmiddag!

    Oja ennuh zullen we dan maar overstappen allemaal? t Is nu in feite ook 1 december.........dus tijd om te switchen!

    Liefs Robine
     
  20. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Robine; oh oke dus Jill heeft ook niet iedere 24 uur een poepluier. Die van Lieke zijn eigenlijk ook altijd geel en mosterdachtig, maar nu ff net klei keutels :( .

    Veel succes bij AH met de maxicosi, komt vast goed ! Succes bij cb.

    Enne oke, vanaf nu zal ik ook gaan posten bij de november mama's !

    Doei forum bevallingslijst november 2006 :cry: .

    Sappie
     

Deel Deze Pagina