November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trutje

    trutje Fanatiek lid

    12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik wil toch nog graag effe een bericht hier plaatsen, daarna ben ik ook klaar hier :) :cry:

    Femmy en Femmyman! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!


    Toch nog een novembermama geworden
     
  2. SaskiaB

    SaskiaB Bekend lid

    24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Femmy en vriend van harte gefeliciteerd met jullie dochter Lisa, na lang wachten is ze daar dan toch eindelijk!

    Fajah: Wat heb jij dat mooi omschreven zeg, word er gewoon helemaal emo van (met tranen en al) stomme hormonen ook. Want we blijven toch gezellig kletsen maar een tijdperk is afgesloten.

    Sap: Timo heeft ook keutels maar ik ben op andere voeding overgegaan dus denk dat t daar mee te maken heeft.

    Angela: Beterschap meid! Wat vervelend idd dat je ziek op bed ligt zo net na de bevalling.

    December-meiden: Ik wens jullie allemaal een voorspoedige bevalling toe en ga zeker af en toe kijken of er bij jullie al een beebje is. Veel Succes.

    Zo dan was dit waarschijnlijk ook mijn laatste berichtje hier, ik neem afscheid (met een dikke prop in mijn keel).

    Lfs. Saskia.
     
  3. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0

    das leuk om te horen! Sinds vanochtend 9 uur heb ik weer voorweeen en ze volgen elkaar nu om de 8 minuten op ongeveer, gepaard met heerlijk rugpijn. Hopelijk zet het vandaag door....
    Ik kom nog wel eens bij jullie nieuwe topic neuzen hoor, blijf natuurlijk benieuwd naar jullie verhalen!
     
  4. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh spannend eerste keer cb! Leuk om te horen hoeveel Jill is gegroeid.
    En van dat poepen daar was ik ook zo bang voor omdat Jaime zo'n ritme had van 's ochtends poepen...hahah.
    Jaime poept trouwens gemiddeld 2 keer op een dag. Eerst was het 1 keer maar nu steeds vaker twe luiers vol. Ik vind die nachtluiers altijd zo'n gedoe want probeer het dan zo donker mogelijk te houden in huis, maar met zo'n poepluier is het lastig heh.
     
  5. Salomina

    Salomina Fanatiek lid

    26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Dag Forumpje. Tot ziens bij de Mamas! :thumup:
     
  6. jacq

    jacq Bekend lid

    9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    dat heb je mooi gezegd!
    Ik voel het ook zo...

    lfs
     
  7. jacq

    jacq Bekend lid

    9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Lieve Femmy en man, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Lisa!

    De laatste novemberbaby! Geniet van jullie wondertje... en doe het rustig aan.

    lfs
     
  8. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    dag november forum,mijn laatste berichtje hier en dan sluit ik af en ga naar het andere topic 'de mama's'

    xxx :cry:
     
  9. IS HET ECHT AL Z0VER. SNIK SNIK.

    IK GA MEE HOOR.
     
  10. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja ff wennen je dochter is nog maar vijf dagen oud en met ruw geweld worden we verbannen naar de mama's... ;)
     
  11. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik ga ook naar de mama's!

    t Was hier erg leuk en jullie waren/zijn allemaal een steun geweest voor mij :)

    See ya there.........
     
  12. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Sappie, wij hadden dat ook. Ik heb gisteren een aantal voedingen met 10 ml water extra aangemaakt en de poep was weer lekker smeuig.

    Pim
     
  13. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik ga ook over naar het andere topic.

    Meiden wat hebben we met elkaar meegeleefd in de zwangerschap en alles er omheen. Mooie en minder mooie momenten, maar we waren er altijd voor elkaar. Super!

    Pim
     
  14. femmy

    femmy Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goeieavond :D dus ik mag hier eigenlijk niet posten ;)
    Nou we zijn weer thuis! vanochtend al maar ja met zo'n kleine is je dag snel vol!.
    De bevalling is dus erg vlot gegaan dankzij de inleiding! ik zal mijn verhaal later nog plaatsen! het is een supermooie meid en erg flink! ruim 9 pond en 54 cm! dag maatjes 50 :) vannacht dus nog een nachtje in het ziekenhuis gebleven, heb toch geen oog dichtgedaan maar dat komt later wel! ze heeft nu last van rode uitslag dus misschien straks toch even de vk bellen!.
    Bedankt voor alle felicitaties, alter zal ik natuurlijk ook foto's plaatsen!.
     
  15. Tuurlijk mag je hier nog posten Femmy.

    Ook al zo'n flinke meid. Ze weegt nog zwaarder dan Daynah en die was al meer dan 8 pond. Ben blij dat alles goed is gegaan. Kom gezellig naar het andere topic.
     
  16. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Gefeliciteerd voor de bevallen dames!

    November mama's 2006 staat voor jullie open om verder te kletsen.

    Groet van Kiki
     

Deel Deze Pagina