November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    kan ik nog overstappen? ;)

2. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ja en met de nieuwe verzekirings(shit) zou het alleen maar beter en makkelijker moeten worden.....

HAHA ik heb er nog NIETS van gemerkt, jullie wel???

Nu ik zwanger ben hang ik vaker daar aan de telefoon dan ooit, want voor ieder onderzoek bel ik om te vragen hoe het zit.
    Moeten ze maar duidelijk zijn!!!!

3. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Zou het gras elders werkelijk groener zijn????

4. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    op dit moment wel, echt iedereen krijgt hem vergoedt, niemand was zo dom om DSW te kiezen, ja het zou allemaal beter worden, daarom betaal ik nu ook meer, ben zelfs top verzekerd, maar waarvoor dan he?

5. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik weet ook niet of ik 'm vergoed krijg, maar ik dien de nota gewoon in en dan zien we wel. Ik wil in ieder geval de 20 weken echo laten doen, dus of ie nou vergoed wordt of niet, maakt me niet zo uit. Maar het is wel belachelijk dat de ene verzekeraar 'm wel vergoed en de andere niet!

Door, wat heb je een boel aan je hoofd zeg. Knap van je hoe je zo open over kunt schrijven. Veel sterkte!

Fijn Jacq, dat je nu de uitslag beter begrijpt. Nu op naar de punctie!

Ik kreeg van de week een uitnodiging van Prenatal om de blije doos op te halen. Ik vond dat wel erg vroeg. Ik denk dat ze mijn annulering na mijn miskraam in november niet hebben verwerkt. Ik zat te rekenen, ik zou dan nu ongeveer 7 mnd zijn en dan kun je die doos ophalen. Ik ga 'm vanmiddag gewoon ophalen hoor! Ik heb me toen netjes afgemeld en als zij dat niet goed verwerken jammer dan! Zal m'n jas wel dicht doen zodat niet zo opvalt dat ik nog geen 7 mnd ben. Ik neem niet aan dat ze dat gaan controleren. Ben benieuwd wat er in de doos zit!

Nog een paar uurtjes werken en dan lekker lang weekend. Ga zelfs wat eerder op m'n werk weg omdat ik even een ID-kaart ij de gemeente moet regelen en die sluiten al om 17.00 uur. Ga ik daarna nog even lekker de stad in. Net spijbelen hihi!

Pim

6. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Pim, veel spijbel plezier!!! Geniet ervan

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    nouja bijna dan :) iedereen een fijn lang weekend!

8. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ja heerlijk ik heb ook een lang weekend!! Alleen zondag bereikbare, als er iemand ziek wordt.

We gaan weekend even kijken voor babyspul, vast beetje orienteren wat we samen willen..
    Ik ga nog even shoppen en moet veel tuniekjes hebben.
    Ik heb er echt zin aan :)

Iedereen een fijne hemelvaartsdag en fijn weekend!!!

9. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Ik ga ook voor babyspul kijken ;) met (o)ma alvast gluren voor een kinderwagen!! en verder heerlijk relaxen :D

10. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Pfff lange werkdag gehad...
    Ik ben helemaal gaar en merk toch wel dat ik niet de oude ben. Ondanks dat alles me best lekker af gaat en ik niet echt het gevoel heb zwanger te zijn. :)

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee meiden ben er ook weer even!
    Door wat een vreselijke situatie zit je in. Ik vind dat je heel sterk bent hoe je erover praat! Denk ook wel om jezelf heh en het kindje.

Jacq idd naar je lichaam luisteren al is dat soms moeilijk. Op tijd je rust nemen als je dat even nodig hebt en ook voldoende drinken.
    Collega van mij die zwanger is ging ook maar door maar werd vorige week ziek. Heel vervelend.

Ik werd gisteren bij thuiskomst erg verrast. Mijn man kon mijn kado voor verjaardag niet meenemen naar Spanje dus dat zou ik nog krijgen. Nou gisteren stond het op de bank! Bij het openmaken zag ik dat het tomtom was. Echt superblij want ik ben een geografische debiel en wilde al heel lang zo'n lieve tom tom hebben. Nu moesten we nog boodschappen doen dus dachten we...even testen. Heb tom tom zuignap en al die andere accessoires keurig opgeborgen in het kastje omdat daar bij die winkels nogal veel criminele hangjongeren zijn. Afijn jullie raden het al.... bij terugkomst bleek dus gewoon mijn ruit te zijn ingeslagen. Het kastje stond open met alle spulletjes die erin zaten op de grond en op de stoel. Maar de tom tom spullen lagen er niet meer. Kon wel janken. De tom tom zelf zat in mijn tas, maar goed heb daar nu dus niks meer aan.
    Stelletje kl*te eikels. Waar haal je het lef vandaan om op klaarlichte dag zoiets te doen.
    Ik denk dat ze of gezien hebben dat we met tom tom kwamen aanrijden of dat ze een afdruk van de zuignap hebben gezien op het ruit ofzo.
    Ik zat dus wel met gebakken peren en heb carglass gebeld voor een nieuwe ruit. Gister om half elf kwam ik 240 euro armer pas thuis zonder dat ik gegeten had.

Heb me bewust heel rustig gehouden op ademhaling gelet (normaal was ik in zo'n situatie zeker gaan hyperventileren) en gedacht als de baby maar gezond is, ruit boeit niet, tom tom boeit niet als de baby maar goed is.

Goed al weer een heel verhaal.

Wij gaan vandaag ook even kijken voor baby dingen. Ik had een wagen gezien een mutsaers ofzo erg leuk ding. Hij was in de aanbieding bij de baby dump. Verder nog even orienteren.
    Geniet van jullie lange weekend!
    Liefs Senseemillia

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    met lange dagen merk je het gewoon trutje. ik had het met wandelen in spanje. voel me verder ook echt niet zwanger, niets is veranderd, alleen dan toch moe en dan dus gewoon rusten.....

hebben jullie btw al last van rare eetgewoontes/behoeften??

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Jammer Senseemillia, dat mensen gewoon niet van andermans spullen kan afblijven!

Ik heb ook met lange dagen dat ik gewoon helemaal munt ben en ook niet meer van de bank afkom :oops:

Ik ben erg gek op soep, de hele dag door en liefs tomatensoep ;)
    Ik heb ook vaak dat ik dan daar zin aan heb en dan haal ik het en heb er weer geen zin aan...
    Of heb ik gekookt maar enorme zin aan patat.
    Jullie dan?

14. sappie

sappie Fanatiek lid

senseemillia wat een rotstreek zeg !! Kan het gewoon niet begrijpen dat er zulke mensen zijn !! Wel heel goed van je dat je aan je kindje hebt gedacht en rustig bent gebleven.

Door; da's echt een hele vervelende situatie waar jullie nu in zitten. Ik hoop dat het zonnetje weer snel voor jullie zal gaan schijnen. Veel sterkte met alles.

15. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

Eten: Tja, ik heb gewoon de hele dag door hartige trek. Of het nou een boterham met gebakken ei is, soepje, kroketje, boterham met kaas, als het maar zout is ;)

Senseemillia: Meid, wat een rotstreek zeg ! Heb je net zo'n leuk cadeau gehad, wordt het gelijk gejat en nog schade aan je auto ook, klote !!! Knap dat je jezelf rustig hebt kunnen houden. Tuurlijk is die kleine het belangrijkst, maar het blijft zonde natuurlijk.

Trutje: Hihi, stiekem dus toch wel zwangerschapsklachten. Logisch hoor dat je na zo'n lange dag moe bent, wel je rust nemen 's avond he?

Pim: Ai, toch wel een beetje pijnlijk denk ik, dat bericht van die blije doos, of ben je er al een beetje overheen ? (niet bot bedoeld, maar ik kan me het gevoel niet voorstellen).

Jacq: Gelukkig dat je bloeduitslag dus niet verontrustend was, fijn hoor. En voor die hoofdpijn dus 'gewoon' rust nemen. Heeft de behandeling geholpen?

Alle meiden die gaan shoppen voor babyspullen deze dagen, heel veel plezier !!!

16. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wat erg Senseemillia van je verjaardagscadeau! Dat mensen niet met hun tengels van andermans spullen kunnen blijven! Kun je het op je verzekering verhalen?

Conny, ik vond het niet pijnlijk. Ik heb me na de mk heel rot gevoeld, maar het het wel goed kunnen verwerken. Was ook wel toeval dat ik me net toen ik me echt weer lekker in me vel voelde (na ongeveer drie maanden) meteen weer zwanger was. Ik heb er echt geen seconde een rot gevoel bij gehad om de blije doos op te halen. Ik moet ook zeggen dat ik een heel vroege miskraam heb gehad en niet zozeer het gevoel heb gehad een kindje te verliezen, maar meer een enorme blijdschapdie ineens aan diggelen was.

Ik heb nog geen echte gekke eetbehoeften. Wel vind ik soep/drinkbouillon en frietjes heel erg lekker. Soep eet ik dus regelmatig, en frietjes met mate.

Ik heb vandaag tot 12.00 uur in bed gelegen :oops: :oops: Ik geef er maar aan toe, dan voel ik me het beste.

Heb trouwens vandaag voor het eerst m'n buikband om!

Pim

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Hallo,

Wij zijn net terug van babykamers kijken. Wat is er toch veel keus !! Best moeilijk hoor, maar we hebben wel hele leuke kamers gezien. Dinsdag ga ik met mn moeder en zusje shoppen. Het wordt allemaal steeds leuker !! Kan nie wachten tot mn beebje komt !!

Volgens mij heb ik weer blaasontsteking !! Zou nu de 2e keer zijn, baal ik behoorlijk van. Kan ik weer aan de antibiotica !! Breng morgen mn urine maar even weg om t na te laten kijken.

18. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    @ senseemillia niet te geloven je doet ff een boodschapje en dat is alweer gejat op klaarlichte dag!!! je zou toch denken dat iemand dat gezien moet hebben?

Hi Pim we willen wel foto's van jou en je buikband zien hoor ;)

19. Jill76

Jill76 Actief lid

30 mrt 2006
    194
    0
    0
    Hey meiden,

Wat een hoop verhalen weer.
    Senseemilia wat een eikels zeg, wie doet er nou zoiets, maar ja t zijn maar spullen inderdaad en je babytje is belangrijker.
    Leuk dat jullie allemaal aan t baby shoppen zijn, wij ook wel een beetje hoor alleen op een andere manier. Gisteren hebben we namelijk een nieuwe auto voor mij gekocht. Een Kia Picanto, zwart met oranje bekleding en lekker airco en centrale deurvergrendeling erin. Toch veilig als je straks met de kleine in de stad bij een stoplicht staat, kan er geen idioot bij, doe ik lekker de deuren op slot. Moest wel afscheid nemen van mn trouwe Smartje Cabrio, maar er komt wat leuks voor terug( de baby en auto dus). Maandag of dinsdag is ie klaar. Verder komt eind juni ons nieuwe bed en bad en daarna gaan we maar eens voor de babykamer kijken, tijd zat dus, we hebben nog een half jaar te gaan!!!

Wel leuk hoor allemaal nieuwe dingetjes maar t leukste komt natuurlijk in november. Ben zo benieuwd of we een meisje of jongen krijgen. Op 28 juni weten we het, dan hebben we de 20 weken echo( overigens gewoon vergoed hoor bij Menzis.)
    Begin augustus gaan we een pretecho laten maken, leuk voor later en voor nu al om te kijken hoe de baby beweegt in mn buik.

Gisteren flink geschrokken, ik had de vloer gedweild en net mn sokken in de was gedaan, je raadt het al, onderuit gegleden. Heel mn rechter zijkant doet nu zeer, kreeg ook nog de fles van MVM in mn buik, want die had ik net gewisseld, dus schrok me rot en dacht meteen aan de baby. Gelukkig niks aan de hand verder, maar dan besef je wel dat je toch wat rustiger en voorzichtiger moet zijn.

Fijne vrije dagen allemaal en tot forums!!

Liefs Jill

20. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hallo, ik meld me ook weer even.

Door: wat een nare situatie met jullie ouders. Het is altijd erg als iemand van karakter verandert. Je kunt er ook zo weinig aan doen. Ik hoop dat het jullie lukt om 1 lijn te trekken. En ik hoop dat je moeder niet teveel last heeft van de chemo.

Balen van je tom tom Senseemillia! Ik begrijp echt niet waar mensen het lef vandaan halen!

Jill76: oei, da's schrikken! Ik ben ook veel voorzichtiger geworden. Al moet je ook niet te voorzichtig zijn want juist dan val je.
    Merken jullie trouwens dat jullie onhandiger worden? Ik ben altijd al iemand die bochten te scherp neemt (punten van tafels belanden altijd tegen mijn heupen) maar nu laat ik ook van alles vallen enzo.

Wat betreft rare eetgewoontes: ik heb ook vaak zin in tomatensoep! Eigenlijk is dat het enige waar ik nu altijd wel zin in heb. Waarschijnlijk komt het over een paar weken mijn oren uit :) Frietjes ook wel, al krijg ik daar wel maagpijn van.

Vanmorgen ben ik pas om twaalf uur opgestaan en dan nog niet van harte. Gisteren was de milieudienst bij de benedenburen de vloer aan het openbreken en hebben ze van 7.30 tot 21.00 met een drilboor lawaai gemaakt. Ik dacht dat ik gek werd! Ik wilde werken maar ben 's middags het huis uitgevlucht. Terwijl ik helemaal niet lekker was want ik had die nacht slecht geslapen. 's Avonds dacht ik dat ze klaar waren dus ik dook mijn bedje in (20.00 uur is bedtijd bij mij) maar toen gingen ze vrolijk nog minstens een uur door. :( Op dat soort momenten denk ik: je zult maar hoofdpijn hebben of ziek zijn en die herrie de hele dag moeten aanhoren.
    Vannacht heerlijk geslapen en nu gaat het een stuk beter. Dat scheelt echt, goede nachtrust.

Fijne hemelvaart nog!

Deel Deze Pagina