Sappie: irritant he, blaasonsteking. Ik heb er heel vaak last van gehad maar sinds ik regelmatig cranberrysap drink helemaal niet meer. Daar schijnt een soort stofje in te zitten waardoor bacterien zich niet aan je blaaswand kunnen hechten en dus worden weggespoeld.
Hallo Damens Door: Vreselijke situatie zit je in zeg! Sterkte ermee! probeer ook goed aan je eigen te denken he ! Senseemillia: Wat een %^& dat ze gewoon even je auto vernielen en ook nog jatten !! Dat je er zo rustig onder blijft vind ik echt knap Jill76: Dat is schrikken zeg ! Ik had het laats met de trap van de zolder ik gleed er zo van af maarja gelukkig niet in men buik Mijn moeder blijft inmiddels ziekehuis in ziekehuis uit lopen met al die onderzoeken Ze heeft gisteren een emmeriescan gehad en morgen krijgt ze een biopsie. Ze gaan dan weefsel uit haar borst weg halen. En dinsdag mag ze weer naar het ziekenhuis Gister vertelde me moeder me ook nog eens dat me oma gehoord had dat ze moet stoppen met roken anders is ze heel snel dood Ze is 58 maar heeft een longcapaciteit van iemand van ouder dan 90 Me oma zou stoppen met roken hopen dat ze het volhoud. Jullie snappen wel dat ik gister behoorlijk een emotienele dag had pff had het ff gehad. Voel me ook niet echt lekker in me vel. Vandaag op de hemelvaartse markt geweest hier in arnhem En kom ik zomaar een meisje van hier van het forum tegen! Keejbie Was wel geinig Zo heb nu wel even genoeg gelult haha Groetjesss
Vandaag een kinderwagen gehaald, lekker geshopt, ik heb nog leuke tuniekje voor mezelf gehaald bij Prenetal, die heeft echt leuke hippe kleding. Morgen ff lekker met mijn schoonzus winkelen
Ja blijft flauw en ik baal er nog steeds van. Kan de ruit waarschijnlijk wel verhalen op de verzekering maar niet het ding zelf. Ik wil ook niet zakken in treden met de verzekering want rij nu 9 jaar schadevrij. Wij hebben vandaag een kinderwagen gekocht! Erg leuk ding. Een beetje beige wagen met 1 wiel voor en twee achter. VAn Mutsaerts, het is de trans4mer. In de week van 11 september krijgen we hem. Ook we naar kamers gekeken maar nog niet heel goed, dat komt nog wel. Conny hier ook last van hartige trek en zoutig eten. Al heb ik af en toe ineens een superbehoefte aan chocoladebroodjes . Pim hoe zit die buikband? En was het er zo een van de H&M? Ik pas ze helaas nog steeds niet. Onder wel maar boven niet. Ben benieuwd hoe je het vindt zo'n buikband! Jill wel oppassen hoor alsnog met de auto in de stad! Ondanks de centrale deurvergrendeling kunnen ze gewoon dat ruitje intikken en bv je tas pakken van de passagiersstoel. Hier in Utrecht doen ze dat regelmatig zo hoorde ik gisteren van de Carglass man.... Hi hi en als je dan half jaar noemt lijkt het ineens nog zo ver weg... Maar goed de tijd gaat snel! We zijn al bijna op de helft!!!! En idd voorzichtig hoor met gladden vloeren. Ik let altijd erg op als ik het bad instap is ook gladjes... Voor jou zit het ook niet helemaal mee heh Channie. Sterkte met de hele situatie met je moeder en nu ook je oma. Charissa welke wagen heb jij gehaald? En kun je ook niet wachten tot je hem krijgt.? Ik kreeg net een goeie tip van mijn buurvrouw. Er zit hier vlakbij een baby-rent. Je kan daar van alles huren voor bepaalde perioden. Bv ook van die buikdragers. Het scheelt enorm en waarom alles kopen als de baby maar een x-maanden in bv een drager kan. Ik vond het een supertip! Hier verder alles ok. Kan niet wachten tot het 16 juni is want dan hebben we die 20 weken echo... Volgende week vrijdag weer naar de vk. Hoop dat we het hartje weer gaan horen. Groetjes Senseemillia
Senseemillia, we hebben van babyfirst gehaald (weet niet of het een bekend merk is, wij vonden hem mooi) en hebben hem al thuis
Weet iemand dit, een kinderwagen moet een keurmerk of hoe noem je zoiets op zitten voor de veiligheid enz. Waar vind je zoiets?
Charissa: Ow, ik heb nog niet eerder gehoord dat een kinderwagen ook een keurmerk moet hebben, alleen bij autostoeltjes. Ben wel benieuwd of iemand anders hier het antwoord op heeft. Senseemillia: ik vind het een hele goede tip ja, die babyrent. Zag dat de dichtstbijzijnde hier in Dordrecht is, ook prima te doen. Mijn ouders kennende willen die toch iets geven voor deze kleine, dus ik denk dat zij de buikdrager zullen geven. Bij Rick heb ik die nauwelijks gebruikt (geleend toen van vriendin) maar het lijkt me nou toch wel makkelijk straks met 2 kinderen. Channie: Meid, wat een gedoe met je moeder, duurt het lang voor de uitslag bekend wordt? Panda: Da's wel een goede tip van cranberrysap. Ik heb er gelukkig bijna nooit last van blaasontsteking maar met een zwangerschap ben je daar toch gevoeliger voor. Jill: Leuke auto hoor, Kia Picanto. Mijn oppas heeft ook zo'n ding gekocht, met dezelfde kleuren en het is echt een stoere auto. Ai, balen zeg dat je zo gevallen bent, heb je vandaag nog veel last? Sappie: Hebben jij en je man wel dezelfde smaak voor babykamers? Want dat scheelt al de helft! Pim: Ok, ik snap je uitleg over de mk. Heerlijk zeg dat je tot de middag op bed gelegen hebt ! Hier slaapt Rick gelukkig tegenwoordig tot 7.00/7.15 uur. Het is meer dan een jaar 6 uur of vroeger geweest, nou, dan maakt dat uurtje wel veel verschil uit !
Panda; Nog bedankt voor de tip (cranberrysap). Ik ga het vandaag gelijk kopen en nu maar hopen dat het bij mij ook helpt !! Conny: Mijn vriend en ik hebben idd wel dezelfde smaak. We houden eigenlijk beide van simpel en strak. Wellich worden het helemaal witte meubeltjes. 1 muur willen we lime schilderen, en wellicht met rode of oranje accesoires gaan werken. Dat kan altijd, zowel voor een jongen als een meisje. De kinderwagen en maxicosi worden helemaal zwart !! Denken jullie ook een beetje hetzelfde? Ik ga vandaag maar eens even lekker de stad in om te shoppen. Ik heb nu een paar zwangerschapsbroeken gekocht en allemaal heupbroeken maar toch zitten die hoge broeken (hoe lelijk ze ook zijn, haha) veel fijner ! Daar komt je buik ook veel mooier in uit vind ik. welke dragen jullie?? Pim; ik las dat je al een buikband draagt. Is je buik al mooi rond?? Ik durf nog niet zo goed. Denk dat mn buik nog net niet rond genoeg is. Jacq; Ik las dat je zo vreselijk last van hoofdpijn hebt. Idd goed je rust nemen en veel drinken schijnt te helpen. Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Veel liefs sappie
Lig nu al voor de vierde dag in mijn bed en op de bank. Echt niets aan. Hoofdpijn is erg hardnekkig. Vandaag huisarts en verloskundige gebeld. Ze vonden het ook wel erg lang duren. Zit nu aan de neusspray en 3 keer daags 2 paracetamol. Ze denken dat het met een voorhoofdsholte ontsteking te maken heeft, dat kan dus ook zonder koorts. Balen, wil natuurlijk liever niets innemen. Als het maandag niet beter gaat moet ik aan de antibiotica. Als ik maar opgeknapt ben voor de punctie donderdag. Maar ik besef me dat het niet voor niets is en dat het ook een teken is om toch wat te gaan veranderen. Heb het gewoon te druk. Deze week weer een aantal vervelende berichten van bekenden om mij heen gehoord, dan besef je weer dat ik niet mag klagen en geduld moet hebben. Channie, sterkte met je moeder en oma. Hoe gaat het met Door? Lfs
Beterschap Jacq. Voorhoofdsholte ontsteking is echt geen pretje. Hoop dat je je snel weer ok voelt! Ik heb vandaag wat kleding gekocht bij prenatal. Erg leuke rok en heel handig ding want hij verstelt mee zeg maar. Verder nog twee shirtjes en een halflange spijkerbroek. Wat een rotweer is het heh. Wij gaan dit weekend maar de zolder opruimen want die moet uiteindelijk half augustus leeg zijn ivm de verbouwing. gaat nog een flinke klus worden. Zoveel troep daar staan. Ik denk dat we flink gaan weggooien!
beterschap Jacq! hopelijk is het snel over want hoofdpijn is sowieso vermoeiend!. wij hebben het shoppen even uitgesteld i.v.m. het weer, het regent gewoon non-stop!! ben je al veel opgeschoten met de douche trutje?
Ze hebben bij de Prenatal leuke wk buikbanden..hihi. Niet per se daarvoor hoor ze zijn ook gewoon leuk, maar wel knaloranje! 99 euricent!
Onze douche: alles gaat eruit en alles komt er nieuw in en naar onze maatstaven zeer luxe in. Aangezien ik een huis heb van voor 1900 weet je dus niet wat je tegenkomt. Gresbuizen, gekke leidingen en oplossingen allemaal verstopt achter dunne muurtjes. We zijn dus nog niet veel opgeschoten. We hopen vandaag iig weer thuis op het toilet te kunnen en zijn daar al de hele dag mee bezig. Het is een hangtoilet en alleen het ding waaraan het gehangen wordt staat er nu stevig. We moeten telkens opnieuw andere oplossingen verzinnen en zijn nu al wel 7x bij een bouwmarkt geweest. De schatting is dat dit een aantal wk gaat duren. Op zich niet zo'n drama aangezien mijn vriend nog zijn eigen huis heeft en we daar kunnen douchen.
Jeetje wat een klus trutje.....maar als t dadelijk klaar i heb je een lekkere badkamer. Goed idee senseemilia van die oranje buikband, ga em komende week meteen ff halen, leuk als we met zn alleen voetbal kijken! Beterschap Jacq, hoofdpijn is erg vervelend en als je dan ook nog voorhoofdholte ontsteking hebt ben je helemaal niet blij. Voelen jullie inmiddels al iets bewegen in je buik? Ik nog niet hoor, maar kan niet wachten tot ik iets ga voelen. Fijn weekend allemaal en laten we hopen dat het beetje beter weer gaat worden! Liefs Jill
Zo he wat een verhalen vandaag! Jacq, beterschap!! Over de buikbanden: Ik heb er twee van Vida Dita en twee van Elf. Ik sla de buikbanden dubbel en die doe ik dan over mijn broek heen zodat je niet ziet dat m'n gulp openstaat en ik de knoop dmv knoopsgatelastiek bijeen houdt. Daarover doe ik dan m'n t-shirt. Ik heb m'n buikband dus ook niet echt zoals je ze op het eind van je zwangerschap draagt, daarvoor heb ik echt nog te weinig buik voor. Vandaag bij H&M een leuk tricot zwangerschapsjurkje gekocht, en verder bij een winkel die opheffingsuitverkoop had vier t-schirts van Noppies met ruimte voor je buik (voorpand is wat langer dan achterpand) van 25,-- per stuk voor 10,--. Mooie koop dus. Senseemillia, succes met de zolder opruimen. Trutje, een hele verbouwing, maar het klinkt er goed! Jill, mooie auto hoor! Ik voel trouwens nog niets bewegen in m'n buik, maar dat zou ook wel erg vroeg zijn volgens mij. Lijkt me een geweldig moment! Pim
Dat heb je goed gedaan Pim die aankopen! Hoe jij beschrijft dat je die buikband om hebt, had ik dat gisteren ook gedaan. Ik vind alleen die losse flodder aan de bovenkant dan zo vervelend zitten. Trutje wat een klus zeg! Maar goed als ie daarna mooi en luxe is. Heeft sowieso altijd wel wat vind ik een oud huis met luxe moderne binnenkant 8) . Jill ik voel de baby af en toe. Tenminste ik dacht dat ik m vorige week voelde tijdens de vakantie. Ik merk nu ik terug ben en weer in de drukte zit van reizen, werk huishouden etc dat ik m veel minder voel. Ik denk echt dat dat komt doordat het te druk is ofzo, want zo sterk voelde ik het niet. Maar goed binnenkort zal ie wel sterk genoeg zijn dat je m ook op dat soort momenten voelt. Soms voel ik me ook wel schuldig hoor en baal ik dat ik er niet meer van kan genieten. Wij willen maar één kindje. Ben trouwens 1 kg afgevalleln..zit nu weer op 1,5 kg aangekomen terwijl ik volgens mij best voldoende eet. Na de vakantie was het even 2,5 maar nu helaas niet meer. Hebben jullie ook last van gewichtsschommelingen? Groetjes Senseemillia