November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    mooie echo ook Jantien!!! is erg duidelijk!! :D

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    hihi ja die heb ik ook!! zonder mouwen zeg maar en dat wat boven zit is met elastiek wat gebobbeld (weet echt niet hoe ik het moet uitleggen).
    die is leuk heh! ik heb daar ook een halve spijkerbroek gekocht en die is ook heel leuk, vooral met dat tuniekje erop.
    groetjs senseemillia

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    heb het nu twee keer gehad dus schuif het nog op niet goed eten....te vet.
    hoop voor jou dat het eenmalig was.

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel

Jah!! die heb ik ook met dat gebobbelde bovenaan.
    Die is echt leuk maar heb hem nog niet aangehad, Het mooie weer moet maar eens komen!

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ja, af en toe. Ik heb al extra kussens en de bovenkant van mijn bed wat hoger gezet (ik heb zo'n verstelbare lattenbodem). Had laatst al op het forum gekeken, er zijn verschillende topics over (geweest). 's Avonds niet te veel meer eten en voor het slapen wat melk drinken schijnt te helpen. Als het echt erg wordt kun je ook wel wat bij de apotheek halen.

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik heb ook een buikband gekocht :D De allerkleinste die ik kon vinden. Vooral om te voorkomen dat mijn broek afzakt, want die is nog wat te groot. Ik trek nu verschillende laagjes kleren aan en doe daar de band overheen, dan zit 't redelijk strak.
    Als ik de foto's in de albums vergelijk met mijn buik verschillen we allemaal niet zo heel veel qua formaat vind ik. Formaat 'net te klein voor een buikband maar wel duidelijk aanwezig'.

7. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi meiden !

Even geen reacties van deze kant, met beebje alles prima maar zat emotioneel ff in dipje, had nergens zin in, kon om het minste janken, superfrustrerend in combinatie met een bijna 3-jarige in een super-super-dwarse bui. Inmiddels zit ik weer een beetje beter in mijn vel, maar ben bekaf. Dus komende week beloof ik beterschap met reacties ;)

8. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Sterkte Conny. Het lijkt mij ook best zwaar met een kleintje om je heen.
    Lfs

9. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Conny, hopelijk zit je snel weer beter in je vel!

Pim

10. sappie

sappie Fanatiek lid

He conny, ik hoop dat het snel weer beter met je gaat. Je kunt het !!!

11. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Conny, heel veel sterkte!

12. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Conny doe rustig aan! sterkte!

13. Wentje

Wentje Actief lid

29 jan 2006
    113
    0
    0
    Zo, hier ook weer eens een berichtje van mij.

Het gaat allemaal weer aardig. Ben een tijdje flink van de kaart geweest door het gedoe met onze honden. We hebben er 1 (de jongste) een tijd bij mijn ouders gehad, en die knapte zo op, dat we besloten om de ander weg te doen (de oudste) en de jongste te houden. We hebben inmiddels een huisje gevonden voor de oudste. Echt een heel goed huisje. Maar oh, wat kun je zo'n beestje vreselijk missen zeg. Gelukkig gaat het met de jongste echt goed nu. We hebben gister nog vrienden gehad met 2 kinderen, 1 van 3 en 1 van 1/2. De jongste lag op het boxkleed op de grond, en onze hond liep even bij hem langs, gaf hem een slikker op z'n hoofd en liep weer weg. Geweldig om te zien!

Maargoed, er is weer een hele hoop gebeurd hier. Heb even een hele hoop bijgelezen, en Conny, ik kan me voorstellen dat het soms best tegen valt met al een kleine van 3 erbij. Sterkte daar en ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

Vorige week trouwens het hartje voor het eerst gehoord! Wat een ervaring weer zeg. Geweldig. Nog even een tip voor iedereen die in de buurt van Almere zit: dit weekend is er 20% korting op de gehele winkel van Baby Totaal (naast Doemere). Wij gaan ook dan heen om spulletjes te halen. Het scheelt een hele hoop!

Tot gauw allemaal!

Groetjes Wendy,

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi Wentje,

Leuk dat je er weer bent !!

Ik ben echt heel blij voor je dat je voor 1 van jullie honden een goed thuis hebt gevonden, dat moet iig een 'fijn' gevoel geven !! en super zeg dat het met jullie andere hond en kinderen nu ook goed gaat !

Geweldig moment is dat he om het hartje te horen kloppen !!! SUPER !! :D Ik mag donderdag weer, dan ga ik samen met mn zusje, heb er nu al weer superveel zin in !

15. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

Hier weer een wat vrolijker berichtje. Heb mezelf maar een schop onder mijn kont gegeven, mijn vent gevraagd me eens regelmatig een complimentje te geven (zit er van nature niet in ;)) en met wat maskertjes etc. de badkamer ingedoken. Nou deze bui vasthouden, dan wordt het weer wat gezelliger in huis.

Scheelt ook wel dat Rick vanaf zaterdag een beetje ziek is, dus NIET meer dwars, niet beroerd of zo maar wel rustig en beetje koorts. Stiekem was ik er wel blij om want ik was aardig door mijn reserves heen.

De energie moet nog komen, dus tot later !!!

16. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemorgen!!
    Op dit moment ben ik erg verdrietig, het werk wordt me te zwaar, het was voor dat ik zwanger was al lichamelijk te zwaar.
    Ik word alleen al zo verdrietig dat niemand het geloofd en iedereen maar zegt ach je moet gewoon doorgaan!
    Weet soms niet meer wat ik moet doen, moet volgende week naar de VK en zal met haar wel even praten..

Wie heeft er de nekplooipunctie (of hoe noemen ze dat) gedaan?
    Mijn vriend wil het wel graag doen maar ik heb zoiets als het gehandicapt is is het ook mijn kind!

Nou ga zo lekker laten verwennen bij de kapster ;) en daarna werken.
    Fijne dag!!!

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    charissa ik vind dat als het werk je te zwaar is je er eigenlijk niet mee door moet gaan, het belangrijkste is jouw gezondheid!! en wat een onzin dat ze dat niet geloven, wat zijn er toch een rare mensen!!

ik weet niet of het nu al kan maar ik zat net en voelde echt iets onverklaarbaars in mijn buik, alsof de kleine zich afzette tegen de binnenkant van mijn buik, ik heb het in ieder geval nog nooit eerder gevoeld?!

18. Jill76

Jill76 Actief lid

30 mrt 2006
    194
    0
    0
    Hoi Charissa,

De nekplooimeting hebben wij laten doen en de uitslag was gelukkig goed, in die zin dat we ons geen zorgen hoeven te maken met een kans van 1:12641 dat er iets fout zou kunnen zijn. Maar als ik zie hoelang je al zwanger bent dan ben je al te laat voor de nekplooimeting omdat deze in de 12e week moet plaats vinden. Ze meten dan namelijk de nekplooi van de baby op aan de hand van de echo en nemen ook bloed af . Daarna gaan ze pas een berekening maken aan de hand van je leeftijd, bloeduitslag en nekplooi hoeveel kans je kan hebben op een gehandicapt kindje. Maar wat je zegt als het gehandicapt is is het ook je kindje. Helaas kan je nu de nekplooi niet meer doen, maar ik geloof dat er nog wel iets van een triple test is om te bepalen hoe gezond je kindje is. Deze kan wel wat later in de zwangerschap gedaan worden.
    Succes in ieder geval. En geniet lekker van t zwanger zijn, zo groot is de kans niet dat je een gehandicapt kindje krijgt.

En je werk........gewoon kappen hoor als je je niet gelukg voelt, er zijn zat andere banen het belangrijkste is je gezondheid.

Liefs Jill

19. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Jill en Femmy dank je wel voor jullie lieve woorden.
    Ik weet ook heel goed dat ik hier totaal niet gelukkig ben in mijn werk en het beste zou zijn om te kappen maar met 1 loon van mijn vriend redden we het niet.
    Dit is ook niet goed voor de baby maar ben ook aan mezelf aan het twijfelen.
    Als ze zeggen dat ik me aanstel dan denk ik overdrijf ik dan zo!
    En nu als je zwanger bent krijg je haast geen baan...
    Ach weet het ook niet meer, weet alleen dat ik van deze baan baal om het onbegrip en voortrekkerij.

20. Jill76

Jill76 Actief lid

30 mrt 2006
    194
    0
    0
    Ga de ziektewet in!! Meld je af en zeg dat je overspannen bent.......laat de bedrijfsarts maar komen, het is toch ook zo!! Sterkte meid!!

Liefs Jill

Deel Deze Pagina