Dat had ik ook niet uit je verhaal begrepen hoor. Ik wilde ook niet onaardig klinken door dit te zeggen. Heb je niet een bedrijfsarts waar je mee kan praten. En natuurlijk idd je VK. Zo'n bedrijfarts kan samen met jou kijken naar wat je wel kan en die kan dat in overleg met je teamleider en evt. anderen kijken of er geen werk voor je is wat bij je kunnen past. Al is het maar voor een maandje. Misschien voel je je straks wel weer wat beter. Of niet en dan blijf je dat lichtere werk wat langer doen. Wat doe je eigenlijk voor werk?????
Ik heb net een afspraak gemaakt voor de screeningsecho op 30 juni a.s. Kijk er nu al naar uit. Ik heb alleen met de 8 weken echo nog maar een vaag plaatje gezien waarop je nog geen mensje kon ontwaren, dus ik ben erg benieuwd! Pim
Wat sneu Channie! Erg dat jullie dit nu moeten doormaken. Hoop het beste voor je moeder. Tav je kindje hoef je je volgens mij geen zorgen te maken. Die neemt evengoed wel van je. Moet natuurlijk niet te erg worden. Heeeel veel sterkte!
We hadden gister een apparaatje thuis om het hartje te beluisteren. Heerlijk!!!!! We hebben 10 minuten gezocht voor we eindelijk iets hoorde. En toen heb ik heerlijk 5 minuten naar het hartje geluisterd. eerst ging het 160 slagen per minuut en waarschijnlijk omdat ik er best een eigen hartslagversnelling door kreeg liep het hartje van het kindje ook op naar 170 slagen per minuut. Als ik het apparaat thuis zou houden, zou ik iedere dag wel even willen luisteren. Maar we hebben hem weer teruggebracht.
Je mag toch zeggen wat je wilt zeggen, geeft ook niets en klinkt ook niet onaardig hoor Maar ik wilde wel even vermelden dat ik niet voor elk wissewasje thuis blijf maar wel doorzet tot hoever ik kan.
mijn buik heeft wel een groeispurt ineens zeg!! heb sinds woensdag niets meer gevoeld, ben benieuwd wanneer ik weer wat zou voelen
Hoi ! Ff superrustig op het werk, dus mooi tijd om hier te reageren. Femmy: Mooi buikje hoor op de foto, al echt zwanger he ! Jantien: Wat heerlijk dat je thuis de baby hebt gehoord, wel speciaal hoor dat je zo'n apparaatje kon lenen, was dat van de vk? Pim: Oh ja, logisch dat je haast niet kunt wachten tot 30 juni, leuk vooruitzicht hoor die screeningsecho !! Charissa: Rust dit lange weekend maar lekker uit meid !! Hier zijn zowel en Rick beiden snotverkouden. Minder, want a.s. zondag hebben we een afspraak met een aantal mama's van zijn zwangerschapsforum, en zou sneu zijn als hij of ik dan ziek is (of als we iedereen daar aansteken met onze verkoudheid).
heb ik weer, had een hele leuke tas besteld (via marktplaats) ok 35 euro moet een keer kunnen dacht ik, normaal besteed ik daar niet zo veel geld aan, blijkt vorige week vrijdag al te zijn afgeleverd, ik heb nog wel het adres van mijn ouders opgegeven omdat die er altijd wel zijn, maar niks hoor, ik heb het bij hun laten bezorgen omdat de post het bij mij al 3 x verknald had (zo wacht ik nog steeds na 5 maanden op een pakket van neckermann) maar nu baal ik echt, want ik heb het geld natuurlijk al betaald en aangezien van de laatste keren weet ik zeker dat ik dit pakket ook niet meer zal terug zien
Wat verrot Femmy, kan altijd lang duren he Ik heb een keer iets via drogisterij.nl gekocht, retour gedaan (begin Januari) maar heb nog geen geld terug gekregen, ze komen gewoon met verhaal aan dat ze pakketje niet hebben ontvangen. Ik heb ze voor alles uitgemaakt wat ik maar kon bedenken!! Conny ik wou dat ik het weekend uit kon rusten maar moet van zaterdag tot woensdag werken
Nee mijn vriend werk op de technische afdeling van een ziekenhuis en daar stond er een ter reapratie en die heeft hij na de reparatie even meegenomen.
Hallo allemaal, Ben net terug van de verloskundige en heb weer heerlijk kunnen genieten van onze kleine baby, althans ik heb het hartje weer mogen horen. Het blijft gewoon een geweldig geluid !! Mn zusje was mee en ze moest er bijna van huilen, zo lief !! 13 juni heb ik mn 20 weken echo, erg spannend !! 15 juli hebben we een afspraak staan voor een 3/4D echo, dat lijkt me supermooi !!! Dat wordt dus genieten de komende tijd !! Liefs sappie
Sterkte Channie! Hopelijk zijn er geen uitzaaiingen. Begrijpelijk dat je van slag bent. Maak je maar geen zorgen over de kleine, die merkt er waarschijnlijk niets van.
Vandaag naar het AMC geweest. Ik was zo gespannen. Toen ik na een uur wachten in de echopunctiekamer kwam vroeg de gyn waarom ik een punctie wilde doen. Bij mijn leeftijd zou ik een kans op 1:80 hebben en ik heb een risico van 1:350. Dus minder kans dan verwacht. Mijn risico op een complicatie na een punctie is veel groter. Ze raadde het min of meer af. Dus hebben we besloten om een uitgebreide echo te doen en met 20 weken weer. Dus geen puctie! Er viel een last van me af en het voelde goed. De echo zag er zo goed uit alle orgaantjes, hartje, neusbotje (is ook belangrijk), hersentjes zagen er goed uit. Alleen een downsyndroon kunnen ze niet zien maar gaat vaak gepaard met andere afwijkingen. En...ze denkt dat het een klein meisje is ze kon het nog niet met zekerheid zeggen, spannend! We waren zo blij met die prachtige echo. Ik zal kijken of ik die er nog op kan zetten. Weet niet zeker of het lukt. groetjes
Wat fijn Jacq dat de echo er zo goed uitziet. Hopelijk is het ook gewoon een gezond mensje, daar moet je natuurlijk vanuitgaan anders maak je jezelf alleen maar gek gedurende je zwangerschap. Lekker genieten meid!! Volgens mij heb ik zojuist voor t eerst de baby gevoeld . Ik voelde rechtsonderin mn buik een kriebelend gevoel inderdaad wat meerdere mensen schrijven een soort van geborrel. Ben benieuwd of ik het straks nog een keer ga voelen, maar ga er extra goed op letten! Nu wordt het echt! Als je het leven in je voelt is dat toch weer heel anders dan een echo of het hartje luisteren. Kan iemand mij uitleggen wat dat pendelen betekent wat sommige van jullie hebben, ik snap wel dat je dan hoort of een ander denkt dat het een jongen of meisje is maar hoe doe je dat en wie doet dat?? Ben ook wel erg bnieuwd wat een ander denkt. Zelf dacht ik in het begin heel sterk een jongen, maar nu weet ik voor 99% zeker dat het een meisje is. Over 4 weekjes weten we het zeker als we de echo(20 w) laten doen. Liefs Jill.
Jacq; wat fijn voor je dat de echo er goed uitzag !! Probeer van je zwangerschap te genieten, je gaat vast en zeker een heel gezonde baby op de wereld zetten !! Jill; ik voel de baby ook sinds een paar dagen, het zijn inderdaad een soort plopjes en/of een kriebelend gevoel. Ik heb vandaag nog even aan de vk gevraagd of dat idd de baby is en ze bevestigde mij dat. Ze vond het wel vrij vroeg. De meeste mensen gaan bij hun eerste kindje pas echt iets voelen zo rond de 20 weken volgens haar. Nou ja, ik vind het prima, vind het heerlijk dat ik af en toe een teken van leven krijg.
Ik ga ook lekker genieten. Dank jullie! Ik voel het kindje ook al een paar dagen. Eerst twijfel maar gisteravond wist ik het zeker. Als je 's avonds rustig zit dan begint het te bewegen, ontroerend hoor!
mooi he, ik voelde het woensdag voor het eerst! echt een heel apart gevoel wat ik nog nooit eerder had gevoeld!!
Jeetje dat er zoveel het beebje al voelen Hier voel ik nog niets. Kijk er naar erg naar uit! Over 8 dagen heb ik weer een afspraak bij de vlos en hoop dan voor het eerst naar het hartje te kunnen luisteren
Jacq: Oh, dat vertel je zo even tussen neus en lippen door, misschien een meisje, leuk joh !!! Heel verstandig van die dame dat ze even duidelijk de voors en tegens van een punctie uitlegde voordat ze het uitvoerde. Sappie: Oh, idd lief van je zusje dat ze zo ontroerd was !! Leuk om alvast af te kunnen tellen tot die afspraken ! Charissa: Balen dat je zoveel moet werken. Na woensdag ben je dan toch zeker wel een paar dagen vrij? Hier zit ik ook met smart op beweginkjes te wachten, zal zo maar eens rustig op de bank hangen, wil wel eens verschil maken