November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Ik zou een meisje wel erggg leuk vinden hoor Conny. Maar eigelijk vind ik dat ik dat niet mag zeggen...
    Ik hoop dat je snel wat gaat voelen is zo fijn als je kindje zich af en toe even meldt.

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Channie veel sterkte. 37 jaar is nog wel heel jong. Ik hoop dat ze hersteld.

Jacq erg goed dat ze je in het zkh hebben geinformeerd over zo'n punctie. Het schijnt idd dat je down syndroom ook kunt zien aan dat neusbotje (volgens mij de mate waarin deze afwezig is) en natuurlijk die 20 weken echo mbt hartafwijkingen.

Sappie jij hebt de 20 weken echo op 13 juni zag ik! Wij hebben m op 16 juni. Kun jij ook niet wachten tot het zover is?

Conny nog steeds geen plopjes? Ik begreep dat je juist bij de tweede die plopjes sneller voelt.

Ik voel nu bijna de hele dag plopjes. Stond vanmiddag bij de koffieautomaat en moest gewoon in mijzelf lachen om die plopjes.
    Weet niet of het normaal is, maar de baby gaat bij mij vooral aan een kant liggen (rechts) er ontstaat daar dan een dikke harde bobbel. Soms ga ik hem dan pesten en hem een beetje duwen (zachtjes) en dan krijg ik schuin onderin weer plopjes. Van de week was die dikke bobbel een soort aan het bewegen (niet zichtbaar van buiten maar als je met je hand op je buik zit voel je het), zo naar de onderkant.

Hebben jullie dit ook???

Pfff wou dat het al 16 juni was want wil echt weten of baby gezond is en wat het wordt!!!

Groetjes Senseemillia

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    oh en de plopjes bij mij voelen niet als belletjes ofzo, maar is net als dat je met je vinger in je hand prikt en dan van binnen. :)

oh hihihi ik had gister trek in ben en jerry's ijs en dacht dat de supermakrt op de biltstraat nog open was tot 9 uur. helaas die was dicht. was op de fiets en ben mooi een stukje doorgereden naar de avondwinkel vlakbij de neude....gelukkig hadden ze b&j. heb dus gewoon alle smaken die ze hadden (vier) gekocht..jummie.

wie nog meer zin in zoet?

4. Ooh ik kan niet wachten dat ik ook iets ga voelen. Zeker als ik jullie zo hoor praten dan wil ik het ook. Ik moet helaas geduldig afwachten.

Ik had gelezen dat het ongeveer met 20 weken is, maar sommige hebben het al met 16 weken las is.

MMMM lekker hoor B&J ijs ik vind met die stukjes chocolade het lekkerst. Ik krijg gelijk trek.
    Ik moet zeggen dat ik wel meer zoetige dingen eet nu.

5. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Lekker he. Ik eet ook veel meer zoet dan normaal. Smaakt te lekker.

Mijn foto's van vandaag staan erop!

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Jacq; wat een mooie duidelijke echofoto's !!! Kan me voorstellen dat je hier dolgelukkig mee bent !! :D

Senseemillia; ik kan idd bijna niet meer wachten tot 13 juni !! Lijkt me zo leuk om de kleine weer te zien. Ik hoop idd dat alles goed is, maar daar probeer ik maar vanuit te gaan. Wij willen niet weten wat het wordt, ik kan dat dan toch niet voor me houden en ik wil gewoon niet dat iedereen het al weet. We houden de spanning erin. Jij ook heel veel plezier op 16 juni, ik zal aan jullie denken !!! ;)

7. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Gaaf dat er nu meerderen zijn die ok al plopjes en aaitjes voelen. Ik herken het verhaal van aan 1 kant wat voelen heel goed. Die van mij heeft duidelijk de voorkeur voor links. Plopt lekker door daar!

Oja mijn 20 wk echo is op 27 juni :) IK WIL ZO GRAAG AL NU!!!

8. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Fijn Jacq dat je een mooie echo hebt gehad en dat ze je goed geadviseerd hebben over de punctie.

Ik voel nog niet echt veel. Ik voel wel wat, maar ik weet niet of dat het kindje is. Ik wacht rustig af.

Nog een dagje werken en dan drie weken vakantie!!

Pim

9. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    wat een mooie foto's Jacq!!! echt duidelijk :D nu kan ik ik helemaal niet meer wachten... en ik heb mijn 20 (bijna 21) weken echo pas op 5 juli!!

10. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Jacq, echt mooie duidelijke foto's :D

Ik heb ook erg veel zin in zoetigheid en eet ook veel fruit.

Ik voelde gisteren net of er een luchtbelletje in mijn buik, heb op internet opgezocht en staat er zo omschreven...
    Ik heb het nog niet weer gevoeld dus wacht nog mooi even af!
    Spannend :)

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Hallo allemaal,

Hebben jullie het ook gelezen en/of gehoord !! Morgen tussen 08.00 en 10.00 uur 20% korting op de gehele collectie bij prenatal, dus ook op de babykamers !!! Je moet wel gelijk afrekenen morgenvroeg. Mocht de zwangerschap niet goed aflopen, waar we natuurlijk NIET vanuit gaan, dan nemen ze alle niet gebruikte aankopen retour en krijg je het volledige aankoopbedrag retour !! Wij gaan morgen de babykamer bestellen, leuk !! Het wordt de Sofie (staat wel op de site van prenatal).

Als jullie ook gaan, veel shopplezier !!!! Niet vergeten dat het dus tussen 08.00 en 10.00 uur is, dus vroeg jullie nestjes uit !!

Liefs Sappie

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Wij gaan morgen ook naar de Prenatal Sappie. We gaan zometeen alvast spieken wat we daar gaan kopen, scheelt morgen weer tijd :D.

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ow leuke meubels trouwens Sappie, net ff op de site gekeken ;)
    Wij hebben de kamer al bij babymax besteld, dus we gaan naar andere dingen op zoek :)

14. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Leuk die kamer Sappie! Wij hebben bij Babymax de kamer Dido (ook te zien op de site van prenatal) besteld.

Pim

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Annemonique; heel veel plezier met shoppen morgen !!

Pim; Heb jullie kamer zonet ook even bekeken, is ook superleuk !! Veel plezier ermee !!

16. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Leuk hoor die kamers Pim en Sappie.

Veel plezier voor iedereen die gaat shoppen bij Prenetal, ik moet helaas werken :oops:

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jee Jacq wat een mooie duidelijke foto's zeg! Echt heel erg gaaf.
    Wij waren met 13 weken voor het laatst voor een echo en als je dit dan met 16 weken ziet is er echt een groot verschil!

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    hihi bij mij plopt hij aan mijn linkerkant en die dikke bult soms zit aan de rechterkant.
    27 juni schiet ook al op toch trutje.

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee meiden, prenatal klinkt goed, maar sla over. Wij gaan morgen een dagje naar Maastricht.
    Hoe gaat ie verder bij jullie? Voelt iedereen zich nog ok?
    Ik was vandaag bij de vk geweest. Op zich ok maar ik vond haar niet ok. Het zijn vijf vk's in een praktijk en een ervan zal dus bij de bevalling zijn maar ik hoet op dus NIET deze. Ze zei niet zoveel en vertelde ook niks.

Mijn bloeddruk was vorige keer 120/60 en nu in ene 130/80. Moesten we in de gaten houden. Hartslag van de baby weer gehoord en die zat tegen de 150. Verder stelde het dus echt niets voor.
    Ik heb het idee dat hele vk gebeuren echt is van als je zelf vragen hebt dan zit je er even, maar niet dat je veel info ofzo krijgt. Ah ja misschien lag dat aan deze. Vond haar echt NIET leuk gewoon.

Veel plezier morgen met shoppen. Ik ga zo even kijken bij die babykamers van jullie.

Groetjes Senseemillia

20. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    He Senseemillia, ik heb dat ook bij onze verloskundigen. Wij zijn ook altijd zo weer weg. Ik heb nooit zoveel te vragen en als alles verder goed is zijn we ook best snel uitgepraat. Wellicht dat je naar het einde toe meer te bepraten krijgt. \

Pim

Deel Deze Pagina