Channie, gefeliciteerd met je nieuwe huisje! Gelukkig is er ook hoop voor je moeder. Ik kom zelf net van de huisarts en heb dus wel een blaasontsteking en daarnaast ook een schimmel. Lekker dan... Naja, ik ben er mooi op tijd bij en da's alleen maar prettig. Morgen ga ik uitgebreid shoppen bij de H&M. Beetje mezelf verwennen mag zo nu en dan wel.
hallo !! Pim een fijne vakantie he!! Channie wat fijn dat het verder niet uitgezaaid is bij je moeder!! dat is een geruststelling, en wat een mooie buik heb je al
Ik heb gister heerlijk de kleertjes vast gewassen wat een leuk werkje is dat altijd weer die kleine spulletjes. Zo moeilijk vind ik het alleen om neutrale kleertjes te vinden. Kan mijn man niet zover krijgen dat hij de envolop open maakt helaas hihihi
Trutje; nog even over de Yoga, ik heb al een paar keer gezocht op de site welke je me hebt doorgegeven Heb al een paar keer de docent voor de provincie Overijssel gebeld, maar telkens geen gehoor !! Kun je me vertellen op welke dag de les is en hoelaat ??? En ook hoe ik me dan evt aan kan melden?? Thanks !!
Channie: Van harte gefeliciteerd met je nieuwe huisje. Geniet lekker van je tuin, zeker me dit mooie weer. En wat een goed nieuws van je moeder. Trutje: gelukkig dat je op tijd ben. Het is even vervelend, maar het gaat weer over. En geniet met het shoppen bij H&M. Heb ik vorig weekend gedaan. Nou mensen dit is even mijn laatste post. Ik ga even naar de fysio voor mijn rug en daarna gaan we lekker richting Schiphol op vakantie. En wat ben ik weer nerveus voor het vliegen Elke keer vind ik het spannend en waarom Weet ik niet.
Ik heb vandaag een briefje in de bus gekregen dat ik maandag voor het eerst les heb. Ik kan je wel een ander telefoonnummer geven maar dat doe ik wel via msn Ok? Verder heb ik net een zakkie vol met medicatie opgehaald. Hopelijk slaat het gauw aan.
trutje; op maandag kan ik al niet want dan ga ik met de hond naar cursus. Dat begint altijd om 19.00 uur en dan ben ik tegen 20.30 weer thuis. Ik weet niet hoelaat de les begint? Wat balen zeg een blaasontsteking en een schimmel !! Kan je de handschudden hoor, heb er reeds 2 blaasontstekingen opzitten en 2 keer een schimmelinfectie #@@## . Nu maar hopen dat het niet meer terugkomt. Voor de blaasontsteking heb ik al cranberrysap gekocht, schijnt te helpen (nestelt de bacterie zich niet in de blaaswand). Hebben jullie het gelezen/gehoord van die hond die een jongetje van 8 dagen heeft doodgebeten (s'nachts uit het wiegje gehaald). Het spijt me te zeggen maar ik erger me supererg aan de mensen die nu zeggen dat het een ##@#@ hond is en dat ze de hond voor de leeuwen moeten gooien :x . Tuurlijk vind ik het heel erg wat er gebeurd is maar naar mijn mening zorg je er toch voor dat een hond niet bij de kleine kan komen. Geen enkel dier is voor 100% te vertrouwen !!! Dit is echt niet de schuld van de hond, wij mensen moeten er voor waken dat dit soort dingen niet kunnen/mogen gebeuren.
Een hele fijne vakantie Kelly!! en ja het vliegen blijft altijd spannend!! ik ben het met je eens Sappie, het was een husky geloof ik? daar zit sowieso toch iets van een wilde hond in. het is erg verschrikkelijk
Sappie je hebt gelijk wat betreft jezelf gek maken. De plopjes hoeven ook neit iedere dag maar toch vind ik het zo gek. Hoop dat ze weer snel terug komen de plopjes . En jij hebt idd dinsdag al je 20 weken echo! Je wil weten wat het wordt toch? wij willen heel graag weten wat het wordt, maar ze mag eerst kijken of alles in orde is daarna pas het geslacht. Ik moet zeggen dat ik echt geen idee heb wat het gaat worden echt helemaal niks. Soms denk ik meisje en dan weer jongen dus het is echt afwachten spannend.... Channie gefeliciteerd met je huisje en mooi om te horen dat er geen uitzaaiingen zijn gevonden bij je moeder! Wij hebben hier vanmiddag de aannemer over de vloer gehad. Ze kwamen nog wat dingen opmeten. De opdracht is ook officieel getekend! Half augustus direct na de bouwvak beginnen ze. Ik hoop dat het weer dan goed is want anders kan er vertraging ontstaan. Het hele dak gaat er immers af. We hebben nog wel bedongen dat ze echt uiterlijk eind september klaar zijn met de verbouwing (excl. het stucen van de achtergevel). Ik ben daar erg blij mee want bevallen als er een verbouwing is zie ik niet zo zitten! hebben jullie al nagedacht over ziekenhuisbevalling of thuis? Ik had eerst zoiets van per se een ziekenhuisbevalling, maar denk nu af en toe thuis zou ook wel kunnen. We kijken hoe ik er over een paar maanden over denk. Groetjes Senseemillia
Oh en nog even een vraagje. Gaan jullie een cursus of iets volgen? Ik had mij opgegeven voor een cursus Fitzwanger, combo van haptonomie en yoga en nog wat uitleg over de ontwikkeling van de baby. Nu kreeg ik een bevestiging thuis met ook de data. Mijn mond viel open van verbazing. Het begint pas in september en de laatste les is op 30 oktober!!!!!! ik weet niet hoor maar ben 3 november uitgerekend. Voor hetzelfde komt het kindje twee weken te vroeg... dan heb je niks aan die laatste lessen die op de bevalling gericht zijn. Zijn die cursussen bij jullie ook zo laat? Ga maar even bellen naar die tent!
Hoe maken jullie dat witte blok ?? (waarop je een reactie wilt geven) Ik dacht dat ik het kon maar het is mislukt zie ik wel
dat is met quote in het hoekje, maar je moet zorgen dat er bij de begin tekst quote staat en ook aan het einde anders heeft ie geen wit blok! denk idd ook wel dat alles goed is. hij is ook gewoon blijven zitten terwijl ik van die ander een miskraam, een pijn dat ik toen had van die krampen.. een bikkel is het misschien wel..hihi
Oke bedankt, ik ga het nu proberen !! Gelukkig nu geen krampen en alles is oke met je bikkeltje, hihi.
Mijn laatste berichtje voor de komende weken. We gaan nu nog even de laatste dingen pakken en dan naar bed om morgen om 6.00 uur weg te rijden. Tot over twee weken!!!!!!!!!!!!!!! Pim
Hoi ! Vanmorgen weer naar de vk geweest en alles was goed. Ik was al 5 kg aangekomen sinds het begin. De vk vond het geen probleem, maar ik wil het zelf wel in de gaten houden. Ook het hartje weer gehoord, heerlijk is dat. En het klopte behoorlijk snel, 150, dus als de bakerpraatjes kloppen is het een meisje Zou wel leuk zijn, want Werner en ik hebben allebei het gevoel vanaf het begin dat het een meisje is. 30 juni heb ik de 20 weken echo, dus eerst even lekker op vakantie, en dan mogen we even later weer ons ukkie bewonderen Channie: Wat een heerlijk nieuws allemaal meid ! Lekker verhuisd naar een ruimere woning, en dan ook nog gelukkig geen uitzaaiingen bij je moeder, wat fijn !!! Trutje: He balen zeg van die blaasontsteking en de schimmelinfectie. Vervelend dat je veel vatbaarder bent voor die dingen als je zwanger bent. Ik hoop dat de medicatie snel aanslaat. Kelly zit inmiddels al op Tunesie denk ik.... Senseemillia: Ik denk dat je die zorgen wel blijft houden meid, maar nog een weekje je nagels verder afkloven dus en dan kunnen jullie je bikkel weer bewonderen ! Cursus: Ikzelf ga een cursus zwangerschapsyoga volgen. Geen zweverig gedoe, maar ademhalings- en ontspanningsoefeningen als ik het goed begrepen heb. Als ik het goed hebt, begint mijn cursus eind jui en duurt tot september. Juist omdat idd de nieuwe cursus in september begint en tot en met november duurt, en da's een beetje laat... Thuis/Ziekenhuis: Ik wil graag thuis bevallen en ik begin dit keer ook weer thuis. Rick lag met zijn hoofd gedraaid dus de vorige keer moest ik uiteindelijk naar het zh. Geen pretje met persweeen, maar wij zijn hier binnen 10 min. in het zh, dus best wel te doen. En na een paar uurtjes mochten we toen weer naar huis, dat was wel fijn. Sappie: He, fijn dat je weer beweging voelt, weer een geruststelling. Ik had het nog niet gelezen van die hond, maar idd heel erg voor die mensen, maar ook heel dom. Je kunt niet elke seconde opletten, maar hoe lief een beest ook is, het is niet vertrouwd een hond bij een kleine baby te laten. Dat beest is ook nog niet gewend aan dat piepende en huilende ding in die wieg dus je moet gewoon voorzichtig zijn. Ik heb Rick in het begin ook niet alleen gelaten met onze katten. Het heeft een jaar geduurd voordat ze binnen handbereik van hem kwamen Nou zijn er ook katten die gelijk in de wieg kruipen bij een baby, zo dol zijn ze er op, maar daar zou ik nou ook niet op zitten te wachten.... Femke: Haha, da's wel heel verleidelijk hoor, een envelop met daarin het geslacht van je kind in huis hebben, zou mij niet lukken om die dicht te laten !
Hey allemaal, ook weer eens een berichtje van mij. Wat fijn te lezen dat eigenlijk alles met iedereen goed is. En Channie wat ben ik blij voor jullie dat het ook niet verder is uitgezaaid bij je moeder, ik wens jullie nog heel veel sterkte. Senseemillia, ik kan me goed voorstellen dat als je al een tijdje plopjes voelt en dan ineens niet meer, dat je je zorgen maakt, maar het komt echt wel weer. Hier is ook gelukkig alles weer een beetje rustiger aan het worden, maar ook wij hebben de afgelopen tijd flink in spanning gezeten Toen ik mijn oudste dochtertje naar school bracht hong daar een blaadje op: Zwangere vrouwen let op!!!! Er heerst de vijfde ziekte. Tja en dan dacht ik, hang er dan bij wat het te betekenen heeft, maar toen ik thuis kwam direct de ha proberen te bellen, maar die hadden pauze, bij de verloskundige kreeg ik steeds geen gehoor of ze waren in gesprek, dus toen maar op internet gekeken en hier vond ik dat deze ziekte vooral in het begin van de zwangerschap een verhoogde kans gaf op een miskraam of doodgeboren kindje. Mijn haren stonden direct over mijn hele lijf rechtop, want ik was dan wel net over die eerste 12 weken heen, maar de tijd voordat je in de gaten hebt dat je de ziekte hebt, zijn er al 2 tot 3 weken voorbij en in die tijd ben je juist besmettelijk en dan zou ik dus net 12 weken zijn geweest ongeveer. Dag later had ik eindelijk de dokter aan de telefoon en ik mocht dus absoluut niet meer zelf naar school. Tja dat is makkelijker gezegt dan gedaan, mijn man kon haar wel brengen net voor hij moet gaan werken, maar moet haar toch echt zelf gaan halen, maar ok dan kan ik buiten blijven staan. Een week later zag ik mijn dochter en wist ik gewoon meteen dat zij het ook al had, flinke rode wangetjes vol uitslag en uitslag over haar armpjes. Ik meteen weer de huisarts gebeld, maar die kon niet veel doen. De vk toch ook maar weer even gebeld en gelukkig mocht ik afgelopen donderdag ff er tussendoor om naar het hartje te luisteren en gelukkig was alles goed. Baarmoeder lag ook mooi op schema en volgens haar hoef ik me echt geen zorgen te maken, waarschijnlijk zal ik het zelf vroeger ook wel hebben gehad en heb er genoeg antistoffen voor. Kon ook gewoon weer naar school volgens haar. Nou dat was weer even mijn verhaal, ik wens iedereen een supergoed weekend toe!!! Liefs Angela.
Angela; oooh dat was inderdaad flnk schrikken !!! Kan me voorstellen dat je het even spaansbenauwd hebt gehad. Gelukkig is alles goed met je en met de baby !! Is je dochter ook weer opgeknapt? Liefs sappie