Ik drink een paar liter rooibosthee per dag (op m'n werk en thuis). Vind ik echt heerlijk en er zit geen theeine en looizuur in. Pim
Hoi Pim, heel goed van je om niet je te veel te laten beinvloeden door de angst. Je bereikt er niets mee! De angst is niet goed voor dat kleine wezentje in je. Groetjes
Ik ga heeel voorzichtig zeggen dat ik 26 november ben uitgerekend. Het is misschien nog ietswat te pril om echt al blij te zijn, maar bij deze dus ik wordt een november mama als alles goed gaat
Net als Jantien meld ik me ook bij de november 2006 mama's!!! Niet te geloven dat het nu dus echt zo is. Ik moet echt nog aan het idee wennen en het moet ook nog goed tot mij doordringen denk ik. Ik heb sinds vandaag nog weer andere klachten nl. hoofdpijn (vanwege de hormonen heb ik gelezen) oprispingen en eten komt weer omhoog. Weiig gevoel in de maag. En steekjes. Nog geen last van mijn borsten. Oja ook last van droge strot. (schraal).
Vandaag de afspraak gemaakt voor de 1e echo ... Het blijft nog zo onwerkelijk allemaal .... Op maandag 10 april om 16.00 uur hoop ik dat we ons kindje ook "live" kunnen aanschouwen ! Volgens mij wordt het dan ook pas "echt". Ik denk constant ... er kan nog van alles mis gaan ... Onze kinderen zijn 5 en 6 en het is heel moeilijk om je mond te houden. En het klopt dan kleine kinderen vanalles meepikken ... Maar .. ik zou het van de daken willen schreeuwen !! Hopelijk kunnen we de paasdagen de familie langs met het goede nieuws !!
Pim: Da's een goeie ja, van die rooibosthee. Enig nadeel is dat ik op mijn werk elke dag begin met koffie en nooit thee drink daar, dus dan valt het ineens wel erg op
Ook ik wil me in de groep aansluiten ik ben 25 november uitgeteld volgens de calculator. Liefs Angela.
Welkom alle nieuwe novembermama's!! Hoe gaat het met jullie? Hier een klein probleempje: ik krijg geen enkele broek meer dicht Door het stoppen met de pil was ik al 5 kilo aangekomen en nu mn darmen zo aan het uitzetten zijn wordt dat toch wel een probleem! Verder voel ik me prima; een paar kwaaltjes maar allemaal goed uit te houden gelukkig.
hallo dames, ik voel me al 4 dagen echt heel slecht,ik moet veel overgeven en dat is niet echt handig met een mannetje van 2en half erbij. maar we moeten erdoorheen zien te komen. ik wou nog vragen waar je ,je moet aanmelden voor moeders voor moeders??? ik woon in zeeland en heb geen idee of ze dat hier ook doen? weet iemand dit?? succes allemaal.xxx
Kijk even op hun site: www.moedersvoormoeders.nl Volgens mij kan het in Zeeland niet maar ik kan het mis hebben! Rot dat je zo misselijk bent!! Ik hoop dat je je snel weer beter zal voelen. Liefs Lynn
dank je lynn,ik zal eens kijken op de site van moeders voor moeders,ik wil toch wel graag andere vrouwen helpen met mijn plasje hihi. xxx
ik heb net gekeken en er word in zeeland inderdaad niet ingezameld door moeders voor moeders,dat is jammer,want ik weet hoe het is als je echt zwanger wilt raken en het niet lukt op de natuurlijke manier,mn zus is namelijk 5 jaar bezig geweest om zwanger te raken.en door middel van jarenlange behandeling heeft ze nu toch een mooi dochtertje gekregen. xxx