Ik heb ook (alweer ) nieuwe buikfoto's omdat ik het zo snel vind gaan opeens!! mijn buik zit ook nog zo laag?!
Ik ga misschien 14 juli voor een 3/4D echo. Het is nog niet zeker, omdat het gaat voor een testplaatsing van 2 echo apparaten. Als een firma afbeld dat het apparaat niet ter beschikking is krijg ik een nieuwe datum. Ik heb mijn 20 weken echo afgebeld, want die wordt niet vergoed door de verzekering. En 14 juli ben ik 21 weken, dus dat sluit mooi aan. Deze test wordt door de gynaecoloog in het ziekenhuis zelf gedaan. Dus een betere 20 weke echo kan je niet hebben.......
Nou, ik ben vanmorgen weer bij de vk geweest... alles was super, ze was erg tevreden over mijn groeiende buik, baarmoeder groeit super, bloeddruk was top, en ik was sinds de vorige keer maar 700 gram aangekomen, maar dat gaf niet... Hartje geluisterd, alles verloopt perfect! Ik heb gisteren mijn eerste positiebroeken gekocht aangezien er nog maar twee broeken waren waar ik in paste, waarvan 1 versleten... Ben goed geslaagd bij promiss, een spijkerbroek, en een linnen broek... Zal vanavond of morgen eens een buikfoto maken, want ben toch best behoorlijk aan het groeien!
Sappie ja ik denk wel dat jullie mogen weten wat het wordt. Hoe werkt dat pendelen?? Sommigen hebben onder hun naam een pendel staan en wat het wordt. Wie doet dat?? Senseemillia: Mooi buikje hoor!! Wel flink gegroeid vergeleken met de andere fotó's Femmy: Jouw buikje ziet er ook mooi uit, een echt zwangerschapsbuikje, mooi laag. Nou ik ga even eten, spreek jullie later wel weer. Liefs Jill
femmy ben je misschien lang? ik ben nl niet zo groot iets van 1.65. mijn romp is ook niet echt lang. die meiden op mijn werk zijn ook een stuk langer dan ik en die hebben de buik ook een stuk lager zitten.
Jill er staat/stond ergens een topic over hoe je pendelt. Kort gezegd je kan bv met je trouwring of iets anders aan een touwtje en dan voorspellen wat het wordt. Het is een beetje vaag..hihi. Maar als je die ring aan een lang touwtje hangt en dan boven je buik hangen. Stel jezelf een vraag waarvan je het antwoord duidelijk weet (ja of nee) en kijk dan hoe die pendel gaat. Maakt ie rondjes bij ja dan is het maken van een rondje ja. Gaat ie van links naar recht met nee dan is het links rechts een nee. Dan kun je de vragen stellen van bv is het een jongen......adhv beweging die je eerder hebt vastgesteld voor ja en nee weet je het antwoord. Zo ook met datum van bevalling. Ik weet niet wie het nog doet. Kijk even ij mijn banner wie het voor mij had gedaan. Volgens mij is het een tijd flink populair geweest en werd het nogal druk met aanvragen voor die meiden... groetjes Senseemillia
Nou ik ben niet lang volgens mij ; 1.73?! maar misschien komt het omdat hte kindje nog lager zit? ik wacht af pendelen vind ik ook interessant ik had het toen door 2 anderen laten doen die pendelden voor een meisje beide, ikzelf heb ook een pendel maar het nog niet geprobeerd!. je kan trouwens ook een "echte" pendel kopen, ik heb hem jaren geleden in een soort wereld/fantasy winkeltje gekocht!
Wat een leuke buikfoto's hebben jullie, nu ik nog... Komt er niet van. Moest een beetje wennen aan mijn buikje. Zal het toch eens doen. Vandaag teveel gedaan en vanavond de vierdaagse (5 km) met mijn zoontje meegelopen en er zat een behoordelijke klim in. Heb nu last van mijn rug en bekken, leeftijd he! Verder gaat het, na weer een aantal dagen hoofdpijn te hebben gehad, weer goed. Mijn collega stelde al voor om korter te gaan werken maar daar ben ik nog niet aan toe. We krijgen 3 juli de sleutel van ons huis! Ben zo benieuwd. Groetjes
Wat een mooie buikjes dames en hoog of laag, zolang het maar goed zichtbaar is he Vandaag de eerste dag geweest dat ik eens geen last van mijn darmen gehad heb maar ff afkloppen voordat het weer begint en ze zitten naar mijn gevoel echt al een beetje in beknelling, denk dat het daar echt nog niet te vroeg voor is als ik al die mooie ronde buikjes zie van iedereen Wat het "verrekken" betreft, ik weet niet goed waar het van komt, ik dacht zelf al aan de banden waar de baarmoeder nog aan hangt die ik dan misschien net tezeer uit hun positie draai of hoe ik het ook omschrijven moet. Harde buiken heb ik alleen als ik echt teveel heb gedaan. Laatst heb ik een dag gewerkt en toen ik thuis kwam ben ik thuis begonnen met poetsen, tja en toen voelde ik het op een gegeven moment helemaal samentrekken vanbinnen en leek mijn buik wel van beton, maarja was ook mijn eigen schuld. Het pendelen heb ikzelf ook gedaan, maar ik kan het niet meer. Het kost ontzettend veel energie en die spendeer ik nu liever aan iets anders. ik ben gelukkig over de grootste vermoeidheid heen en wil ook echt niet meer erbij zitten zoals ik er in de eerste 12 weken heb bijgezeten Door wat fijn dat alles goed was met de beeb, herlijk he als je steeds dat hartje weer hoort kloppen Hopenlijk ben ik niemand vergeten, anders sorry alvast Liefs Angela.
OOOHHH ik heb echt een dipje. Sinds gister heb ik een vreselijk bonkend hoofd, mijn hart heet af en toe van die hele harde slagen. En mijn benen zijn helemaal gezwollen. Als ik wakker wordt gaat het wel, maar als ik dan weer bezig ben dan begint het weer. Ik ben vreselijk huilerig en ontzettend moe. En mijn onderrug doet ook nog eens pijn alsof er heftige messen ingestoken worden. Niet als ik loop, maar als ik zit wel. Morgen ben ik jarig en ik zit echt niet te wachten op me zo beroerd voelen. En ik weet niet wat het is, dinsdag heb ik een afspraak bij de VK. Dan ga ik maar even met haar praten. Zo dit was even een zeur/klaag bericht. Sorry hoor.
GoedeMiddag, Door » Mooi dat alles goed gaat Angel79» Dat verrekken had/heb ik ook en heb het ff na gevraagd bij de verloskundige en ze zei dat het kleintje dan waarscheinlijk op een zenuw ligt. Senseemillia» Veel plezier vandaag bij de echo! Jantien » Leuk he die hoormoontjes Hoop voor je dat je er morgen geen last van hebt! Nou verder hier gaat het zen gangetje. Ik groei ontzettend snel..en heb dan ook al een hoop striemen maarja niks aan te doen! Verder ben ik best aggresief kan niet veel hebben heel stom is dat. Ook kan ik niet eerst denken en dan zeggen neeh het is er al uit voor ik denk van kan ik dat wel zeggen! En dat vind ik niet zo leuk Maarja het zijn de hormoontjes dit had me ma ook. Nou me moeder krijgt morgen haar 1ste chemo hopen dat ze hem goed opvangt. Groetjess
GoedeMiddag, Door » Mooi dat alles goed gaat Angel79» Dat verrekken had/heb ik ook en heb het ff na gevraagd bij de verloskundige en ze zei dat het kleintje dan waarscheinlijk op een zenuw ligt. Senseemillia» Veel plezier vandaag bij de echo! Jantien » Leuk he die hoormoontjes Hoop voor je dat je er morgen geen last van hebt! Nou verder hier gaat het zen gangetje. Ik groei ontzettend snel..en heb dan ook al een hoop striemen maarja niks aan te doen! Verder ben ik best aggresief kan niet veel hebben heel stom is dat. Ook kan ik niet eerst denken en dan zeggen neeh het is er al uit voor ik denk van kan ik dat wel zeggen! En dat vind ik niet zo leuk Maarja het zijn de hormoontjes dit had me ma ook. Nou me moeder krijgt morgen haar 1ste chemo hopen dat ze hem goed opvangt. Groetjess
Senseemillia, volgens mij heb ik me vergist en heb je morgen pas de echo. Ben een beetje in de war qua dagen, maar volgens mij moest je vrijdag pas. Nou ja in ieder geval veel plezier als ik je niet meer spreek op het forum en laat ons ff weten wat het wordt he Liefs Jill
senseemillia; alvast heel veel plezier morgen bij de echo !! Hoe laat moet je er zijn ?? Ik zal aan jullie denken, het is echt fantastisch !! Je krijgt nu ook echt een buik, leuk !!! Door; Fijn dat alles goed was !!! Jantien; ik hoop dat je snel weer uit je dipje komt en dat het dan weer goed met je gaat !! Channie; zoooo, jij krijgt echt al een behoorlijke buik !!!! Weet je zeker dat het er maar 1 is ?? Ik wens je moeder veel sterkte morgen !!! Femmy; jouw buik wordt ook lekker rond !! Mooie buik heb je !! Verder heb ik eigenlijk niet veel nieuws, alles gaat zn gangetje, ik voel me prima. Ondanks het bloedhete weer van afgelopen heb ik gelukkig nergens last van, houd ook (nog) geen vocht vast ofzo. Heb net nog 2 tuniekjes gekocht en een witte broek bij Miss Etam. Ik kan eigenlijk helemaal niets van mn eigen kleren meer aan, op wat t-shirtjes na. Tot gauw !! Groetjes sappie
Vannacht had ik een mooie droom! ik droomde dat ik bevallen was en ik ging op pad met de kleine in een handoek gewikkeld! maar soms lijken dromen zo werkelijk