Zo meiden..... @ channie: wat een buik heb je al.... dacht dat ik begon te groeien maar jij hebt echt al een mooie zwangere buik.... @ Jantien: gefeliciteerd meid, en ondanks je dipje hoop ik dat je een fijne dag hebt... laat je maar lekker in het zonnetje zetten! @ senseemillia: Hoe was je echo meis? Geloof dat ik weer de helft ben vergeten, maar zit op t werk ff illegaal te internetten in mn pauze, dus kan niet ales terug lezen.... Met mij gaat t nog steeds goed, moet zeggen... buik groeit echt door.... en dr loopt hier een collega die zeven maanden zwanger is, met een voor een zwangere vrij kleine buik, en dan kom ik er aan.... ze zullen bijna denken dat ik ook zo ver heen ben....
Jantien» Gefeliciteerd! Hopelijk heb je toch een leuke dag zonder al te veel kwaaltjes . Door» Ja rap gaat de buik he pff lijkt bij mij wel of die met de dag groeid hahahah. Vinden jullie ook niet dat de tijd wel errug snel gaat ? Ik bedoel ik ben al weer bijna op de helft en sommige van ons zijn alweer op de helft. Ik weet nog als gister dat ik trillend positief teste!
Channie; het gaat inderdaad heel erg snel !! Ik ben morgen op de helft. Vind het bijna jammer dat het zo snel gaat. Ik geniet echt van het zwanger zijn !!! Jantien; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!! Laat je maar lekker in het zonnetje zetten !!! Senseemillia; waar ben je ?? Ben zo benieuwd hoe de echo was !!!!
Ja ja ben er al!! Ik had geen laptop en de compu boven kan niet meer op internet (explorer doet het niet goed). Mijn man moest naar zijn werk met laptop vandaar... De echo was supergeweldig! Pff was wel zenuwachtig maar alles is gewoon helemaal supergoed met ons kindje. Het kindje lag heerlijk maar zeg maar helemaal opgekruld met de beentjes en armpjes onder het lichaampje te slapen toen we begonnen. Hartje is goed, hersentjes zijn goed, niertjes en middenrif nou echt alles. We hebben een dvd meegekregen die ik dus de hele middag heb bekeken. Heb ook gelijk allemaal spullejtes gehaald want.....HET IS EEN MEISJE!!!! Ik had het niet verwacht, maar moet zeggen tijdens de echo heb ik er geen seconde meer aan gedacht...alleen maar of het gezond was. ' Ze had trouwens geen enkele moeite om het te laten zien (dat ze een meisje is) lag met d'r benen flink wijd op een gegeven moment en het was dus overduidelijk! Ik zal morgen even wat foto's in mijn album zetten van de kleine. Ze is zo mooi...... Ik ga nu naar de wedstrijd kijken...hoop dat Nederland gaat winnen!
Wat een prachtige foto's senseemilia!!! Ik had al een gevoel dat jij een meisje zou krijgen, gek toch? Vandaag is mijn collega bevallen van een zoontje Daan. Ik schoot helemaal vol dat ze mij belde. Zo fijn dat alles goed is gegaan. Hier gaat het wel ok. Beetje moe. Gefeliciteerd Jantien met je verjaardag! Channie sterkte met je moeder.
Smillia!!! Wat een schattige echofoto's! Gefeliciteerd met je meisje Nu kan en wil ik niet meer wachten!!!
Feli Jantien, en senseemillia, WAT GAAF EEN GEZONDE DOCHTER!!! Wij moeten nog 13 nachtjes slapen om het ook te weten!! Ik had ook al zo een gevoel dat je een dochter kreeg, zette de pc aan en dacht ff kijken of ze een meisje krijgt. Jeetje wat zijn onze babietjes al groot aan t worden he vergeleken met de 12 weken echo!! Echt gaaf. Heb je speciaal om die dvd ervan gevraagd of kreeg je die er standaard bij?? Wij hebben 28 juni de 20 weken echo en 1 augustus onze 3d&4d echo, dan is de kleine alweer 25/26 weken en kun je echt goed het gezichtje zien! Ben ook zo benieuwd. Denk echt sterk een dochter.......we zullen t weten over een kleine 2 weekjes. Heb vandaag 10 weken vakantie!! Genieten dus, lekker baby spullen kopen en genieten van elke beweging in mn buik, alhoewel die kleine van ons echt de hele dag in beweging is. Voel continu plopjes die al meer op schopjes gaan lijken, vooral aan de rechterkant. Nou meiden fijn weekend en tot forums! Liefs Jill
Jantien: Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hopenlijk heb je een mooie dag gehad. Senseemillia: Wat een mooie foto's van je kleine meiske. Gefeliciteerd En nog zo lekker kunnen nagenieten de hele dag met je dvd, groot gelijk!! Ook ik krijg hier nog meer de kriebels van tot de echo en kan ook echt niet meer wachten, helaas zal ik toch nog even moeten. 3 Juli heb ik de pretecho en 13 juli de 20 weken echo. Ik heb sterk het gevoel dat ik ook (weer ) een meisje zal krijgen, waarom weet ik niet, maar verwacht dat het hier een echt meidengezin gaat worden Liefs Angela.
He Senseemillia, SUPER !!! Een dochter, echt heel gaaf !! En wat een mooie foto's heb je gekregen, echt heel duidelijk en mooi !!! Ben heel blij voor jullie !! En nu blijven we genieten en gaan ons niet meer zenuwachtig maken, oke ???!! Liefs sappie
Haha! Ws jij ook al weer op Sappie!? Wij gaan weer druk verder met verbouwen en verhuizen. Ik heb helemaal geen zin meer hierin maarja, met 2-3 wk hebben we vast alles wel een beetje weer op orde... *zucht*
He trutje, ja, ik moet wel wakker zijn want de tuinmannen komen zo weer !! Je moet nog even volhouden, 2 tot 3 weken zijn zo voorbij en dan heb je je badkamer ook mooi klaar !! Maandagavond kom je wel weer tot rust, hahah, kun je weer rustig op adem komen. Klusze vandaag en tot maandag !! Groetjes sappie
Hee meiden, Ja duidelijke foto's heh. Er zaten een ook paar onduidelijke tussen maar heb er in totaal 29 op een cd rom gekregen!! . Man en ik hebben gisteren nog twee keer de dvd bekeken. Echt hoor het gaat zo snel dus voor de meiden die nog naar de echo moeten....het is zo voorbij. Sappie ik ga me nu ook geen zorgen meer maken. Ze is helemaal gezond. Nu gaan we genieten!
ja ik ben ook benieuwd of we een dvd krijgen! zo we zijn net terug van superbabystore in rotterdam en we zijn erg leuk geslaagd voor een kamertje en een kinderwagen! helaas was de kinderwagen net door iemand anders meegenomen (laatste die aanwezig was) maar die krijgen we dan ook over een paar maanden met de rest! en ik heb nu een buikband met 2 van die voetjes
Ik was bij echobureau Utrecht en heb een pakket ofzo genomen. Dan zit die dvd erbij. De pretecho zit er ook bij met foto's en dvd. Je kan ook daar de 20 weken echo doen en dan alleen bijbetalen voor de dvd. Ik dacht dat zoiets ca. 5 eutjes kost. De dvd duurt best lang echt iets van twintig minuten. Ze heeft alleen niet alles erop gezet Ik vind het dus echt super om te weten dat we een meisje krijgen. De gezondheid is natuurlijk het meest belangrijk, maar ik had verwacht dat we een jongen zouden krijgen ook omdat ik volgens mij niet echt een meisjesmoeder ben... Nou ken ik mezelf even goed zeg...NOT> Heb me toch lopen shoppen voor lieve jurkjes, truitjes, mutsjes, gekke petjes en allemaal echte echte meidendingen. Helemaal geweldig een meid. Ze hadden bij de H&M echt leuke spulletjes en Hema was ook niet verkeerd. Echt pittige dingen hebben ze ook voor meisjes terwijl ik altijd dacht beetje zoetsappig en tuttig...hhihih. Even een vraagje voor jullie..Hebben jullie een idee wat het gaat worden en wat zou je dan 'leuker' vinden een jongen of een meid? Ik ben erg benieuwd. Groetjes Senseemillia