zo wat een berichten ineens nou willen we je kapsel zien he trutje!! wat leuk die oranje buikbanden, die ben ik helaas nog niet tegengekomen!! die ene die ik heb is wel erg " lang" nu moet ik op zoek naar bijpassende kleren (altijd een goeie smoes) Jammer dat ze met het voetbal niet gescoord hebben (het is altijd ff lekker om te juichen) maar de 2e helft was gelukkig wel spannender!! nu spelen ze zondag tegen Portugal!!.
Dat heb ik nou ook. Ik wou ook dat ik het ook voelde. Vanavond ga ik voor de 2de echo. We gaan spieken of er al iets te zien is. Anders komt het wel 14-07. Dan heb ik (als het doorgaat) een 3d/4d echo.
ik heb er gister extra op gelet, je voelt opeens iets bewegen, soms snel en het voelt dan echt niet aan als een verdwaalde darm
Ja ik heb er echt zin in. Om half 5 ga ik. Ik ben er helemaal een beetje leuk zenuwachtig voor (alsof ik morgen jarig ben en het spannend vind wat ik ga krijgen). We gaan kijken of ze al iets kunnen zien van jongentje of meisje. Maar dat ga ik wel voor me houden als we het weten. (als ik dat kan) Verder ben ik gewoon heel benieuwd naar ons mensje.
Hallo trutje, Heb mn MSN erin gezet. Als je op het poppetje gaan staan van MSN dan zie je mn adres ook al toch ??? Of snap ik het weer eens niet, ik het computerwonder, haha. Als je wat anders bedoelt dan hoor ik het wel. Ik hoop ook niet dat de Yoga nog zweveriger wordt, we wachten maar af. Vanochtend op de weegschaal gestaan, ik begin nu te groeien geloof ik, ben nu in totaal 4.2 kilo aangekomen Nou ja, hoort erbij denk ik maar. Ik moet nu aan het werk !! Later....
Ja en nee. Ik heb mijn zwangerschap ook t/m de 12de week voor me gehouden. En in die geheimhoud periode heb ik genoten van het feit dat sommige mensen opmerkingen maakten. Dan had ik van die gniffel genietmomenten van "hihi je moest eens weten joh!!" Toen ik het had verteld miste ik die momenten echt. Dus die ga ik straks krijgen. Met het feit dat ik straks weet wat het is.
dat is ook zo! wij willen het ook graag weten en ik denk dat we het wel aan iedereen vertellen, alhoewel je wel gelijk hebt, het is ook heel mooi om het voor jezelf te houden..
Ik heb het alleen nu al die tijd over hem en hij enzo. Als nu blijkt dat het een meisje wordt..... dan hebben mensen het denk ik zo door als ik ga zij-en en haar-en
ja dat bedoel ik of dat je toevallig meisjes-jongens kleding koopt iedereen om mij heen denkt een meisje, alleen mn schoonma denkt een jongen, hahaha ben benieuwd, ikzelf weet het niet!!
Hoi, Ik ben een hele vroege dec mama (1 dec ), dus lees jullie forum ook altijd. Charissa; maak je geen zorgen je herkend het straks direct en dan twijfel je niet meer. Ik had het bij mijn 1ste zw pas bij 19 wk en 6 dagen!!! En nu was het bij 15 wk 5 dagen. Het ligt ook aan je kindje, Mijn dochtertje is nu nog steeds een rustig meisje. Deze kleine is echt en vreselijke wildebras... Allemaal veel plezier met de 20 wk echo. Ik kan niet wachten tot ik weet wat het wordt. Groet Lianne
Dankjewel!!! Ik hoorde net van mijn vriend, dat hij geregeld heeft dat de echo opgenomen wordt en dan zet hij het over op een dvd. Nu kan ik al helemaal niet meer wachten
Spannend Jantien !!! Leuk dat je vriend dat heeft geregeld !! Zaterdagavond gaan we naar het concert van Robbie Williams in de Arena. Iemand van jullie al geweest of gaat nog ???
Gaaf sappie!!!!!! Ik ben niet geweest, maar heb wel gehoord dat het helemaal geweldig super gaaf moet zijn.