Erg herkenbaar voor mij. 3 juli krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis in Amsterdam. Er gaat heel wat gebeuren. w.s. gaan we in augustus over. Alles lijkt te zijn geregeld maar toch... Zal wat worden. Ben dus nu al aan het puin ruimen op zolder. Ik heb al veel weggegooid en weggegeven. Voewlt wel goed moet ik zeggen. Mijn huidige huis wordt steeds ruimer. Een collega van mij die ook zwangerschapsdocente is zei dat dat veel samen gaat verhuizen, verbouwen en een zwangerschap. Bij ons was het toeval dat het zich tegelijk aandiende. Maar ik snap wat je bedoelt met ík heb er geen kracht meer voor'. Want je wilt zoveel maar je lijf kan minder aan. Ik heb me al aangepast vanwege die hoofdpijn maar toch misschien nog niet genoeg. Ik zou trouwens met mijn vriend een week naar San Fransico gaan in juli voor een conventie maar zelfs dat heb ik afgeblazen. Wel erg jammer nu gaat hij alleen... Groetjes
[/quote:272pjuao] Bij mij is het vooral in me onderbenen en me voeten. Het lijkt soms wel dat ik olifantenvoeten heb en het is zeker een irritant gevoel, maar goed het hoort er maar bij denk ik dan. Ik probeer zoveel mogelijk met mijn voeten wat hoger te zitten, maar ik ben iemand die niet echt stil kan zitten en ben eigenlijk altijd bezig. Ik probeer het wel te veranderen dat ik wat meer rust ga nemen.
Ik heb vanavond voor t eerst de baby door mn buik heen voelen schoppen! Een keer of 6 achter elkaar en dan hoop je op meer, maar is het ineens weer afgelopen! Gaaf hoor, het wordt ook steeds echter naarmate je meer gaat voelen. Heb ook een nieuwe buikfoto geplaatst. Sappie: Hoe vond je het concert van Robbie Williams?? Liefs Jill
Wat gaaf zeg. Ik hoop dat ik dat ook snel ga krijgen. Ik kan niet wachten zeg. Ik voel af en toe nog maar van die kleine plopjes, maar meer ook niet. Echt leuk voor je geniet er maar lekker van.
Het lekkere weer komt er weer aan, heerlijk Ik moet nog 3 daagjes werken en heb dan 2 en halve week vrij!!! Heerlijk en kan niet wachten, ben ook zo aan vakantie toe. Ik heb gisteren iets gevoeld in mijn buik, wist haast zeker dat het de baby was. Maar niet weer gevoeld. Ik kan s'morgens niet eens meer liggen doordat ik zo'n zere buik en rug heb. Mijn buik is dan helemaal hard en trek heel erg. Nou het zal allemaal wel goed zijn. Hele fijne zondag en voetbalwedstrijd voor wie gaat kijken hahaha
We kijken toch allemaal voetbal??? Charissa; Als je denkt dat je het gevoeld hebt zal t ook wel zo zijn. Vaak is een onbestemd gevoel de baby. Leuk hoor, eindelijk dan maar. Toen ik het de eerste keer voelde duurde het best wel lang voor ik het weer voelde( dag of 2-3 ertussen) Geniet ervan, komt vanzelf weer terug. Fijn weekend voor wat nog rest, Liefs Jill
Hoi Allemaal!! Ik ben weer terug van vakantie!! We hebben het super gehad! Mooi weer en heerlijk geluierd, gelezen, gezond en gewandeld (geen grote hoogteverschillen die we normaal overbruggen, want dat trok ik niet meer). Ik heb alles gelezen en het is fijn dat alles met iedereen ok is. Ga maar niet op alles reageren en stap vanaf nu weer in. Ik heb ik Frankrijk in Clermont Ferrand in een Bennetton winkel mijn slag geslagen. Ze hadden daar ook positiekleding! Heb twee vestjes, een broek en een leuk shirtje gekocht. A.s. vrijdag hebben we de 20 weken echo! Erg spannend hoor!!! Ik voel Kobo (tja zo noemen wij onze uk nu ....) veel. Af en toe is het een drukte van jewelste in m'n buik. Pim
Welkom terug Pim. Spannend he die 20 weken echo?? Wij mogen woensdag al en kunnen niet wachten. Willen jullie ook weten wat het gaat worden?? Liefs Jill
Ik heb woensdag ook de screeningsecho! ik wil graag weten wat het wordt maar mijn vriend liever niet, we zullen zien!
Mooi dat we allemaal zo rond dezelfde tijd die echo's hebben Ik ben dinsdag eindelijk aan de beurt (het voelt alsof ik eeuwen heb gewacht). Ik zie er erg naar uit
Ik heb donderdag mijn 20 weken echo. Ik ben zo benieuwd. Wij willen alle twee wel weten wat het wordt. Ik hoop dat ze het kunnen zien. In ieder geval allemaal heel veel plezier met de echo, maar dat gaat vast en zeker wel lukken. Liefs Kelly
Hee hallo meiden, Jullie hebben idd allemaal deze week zowat de 20 weken echo. Spannend hoor!!!! Zeker laten horen hoe het was hoor en ik ben ook zeer benieuwd of jullie jongens of meiden krijgen. CHarissa dat je de beeb even niet voelt is niet erg hoor. Volgens mij hebben meer van ons het gehad en ga je de beeb uiteindelijk weer voelen. Pim mooi dat je een fijne vakantie hebt gehad! Kan me goed voorstellen dat je niet meer die wandelingen kunt maken die je gewend was, maar ja het is tijdelijk. Hier ging het vanochtend/vannacht even niet zo goed. Ik was heel vroeg wakker geworden van de buikpijn, half vijf ofzo was het. Na een dik uur draaien toch maar een paracetamol genomen en weer geprobeerd te slapen, wat niet lukte. De paracetamol werkte voor geen meter. Uiteindelijk heb ik maar de vk gebeld zo om acht uur. Ik verging van de pijn en liep helemaal krom hier door huis. De vk was hier met een halfuurtje en heeft eerst gecheckt of alles goed was met ons meisje. Ik voelde haar nog duidelijk druk bewegen dus dacht al dat het wel ok zou zijn, maar was echt bang dat misschien wel de bevalling was begonnen. Het voelde echt als een heel heftige menstruatiepijn. De hartslag en al was ok, mijn bloeddruk ook. Ze twijfelde waar de pijn vandaan kwam of een heftige blaasontsteking of bevalling begonnen of zwangerschapsvergiftiging. Ze moest dus ook inwendig onderzoeken..fijn NOT DUS. Ze heeft ons uiteindelijk doorgestuurd naar de huisartsenpost en die heeft ons weer doorgestuurd naar het ziekenhuis, nadat ze eiwit en bloed in mijn urine hadden gevonden. In het ziekenhuis hebben ze een blaasontsteking uitgesloten en moest ik een echo om te zien of ons meisje ok was. Die was dus vrolijk en druk als altijd flink aan het bewegen en schoppen. Uiteindelijk hebben ze niets kunnen vinden. Waarschijnlijk doordat ze zo druk is en flink schopt knelt ze mijn urinebuis af wat de pijn veroorzaakt. Afijn ik ben me rot geschrokken. Heb nog steeds buikpijn en moet het in de gaten houden. Het zou met een paar dagen over moeten zijn. Ik zie dat het weer een heel verhaal is geworden.. Sorry voor dit gezeur even hoor. Groetjes Senseemillia
Jeetje Senseemillia, dat is zeker schrikken!! Ik hoop dat de pijn weer gauw minder wordt. Al die 20-weken echo's die eraan komen, spannend joh! Ik heb hm pas bij de 21,5 week. Eerder was er geen plek meer, dus moet nog even geduld hebben. Ik voel nog steeds beebje niet bewegen, hopelijk wel gauw want het zal me misschien weer een stuk zekerder maken.
Senseemilia, wat vervelend en angstig zeg. Ik hoop dat het nu al iets beter is. Ik heb me opgegeven voor zwangerschapsbegeleiding hahaha, als ik mijn late dienst kan ruilen ga ik woensdag voor het eerst. Ik ben erg benieuwd Pim, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Wij gaan aankomende zaterdag 4 dagen naar scheveningen, heerlijk!!!! Ik weet niet of ik de beeb nou voel maar wacht gewoon rustig af. Ik wrijf regelmatig over de buik en zegt dan "Laat eens even voelen dat je er bent" maar beeb heeft geen zin
zo het weekend is snel gegaan, voornamelijk in het ziekenhuis geweest bij mijn vader, hij ligt nu in Leiderdorp en heeft ernstig nierfalen en uitdroging daarbij, ook had hij toch trombose, alleen de longembolie klopte niet (gelukkig maar). hij heeft al nier dyalise gehad en hopelijk heeft dat goed genoeg geholpen zodat het eenmalig is!! maar we zien het wel positief allemaal! verder iedereen die deze week de echo heeft veel plezier!! spannend hoor
Wat zal je geschrokken zijn Senseemilia! Een verloskundige stuurt je niet zomaar door. Goed dat ze meteen actie hebben ondernomen! Hopelijk zakt de pijn snel af. Zou het ook geen niersteentje kunnen zijn? Kan erg heftig gevoel zijn en daarna beurs. Zwangerschapsvergiftiging voel je over het algemeen in de bovenbuik. Sterkte. Doe je rustig aan? Femmy wil je even sterkte wensen met je vader, wat een naar bericht. hier gaat het z'n gangetje. vannacht kon ik niet slapen en zie erg tegen mijn werkdag op vandaag. groetjes!