November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Wat fijn Saskia! Gefeliciteerd met dat kleine mannetje.
    Geniet er maar van.

2. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Saskia, gefeliciteerd met je jongen ;)

Ik heb zo raar gedroomd vannacht, dat ik een jongen kreeg, ik had hem al 3 dagen geen borstvoeding gegeven :rolleyes:
    Over de bevalling, echt ik werd zo raar wakker.

3. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Saskia: Gefeliciteerd met je (waarschijnlijke) knul, hartstikke leuk ! en die pretecho duurt ook niet lang meer, dus dan weet je het helemaal zeker.

4. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Jullie allemaal bedankt voor jullie reacties, ik vind het erg gezellig zo.
    Idd Conny pretecho duurt ook niet lang meer dus weer iets om naar uit te kijken.

Wij hebben 2 dakkapellen erop gezet aan de achterkant, onze slaapkamer is gelukkig bijna klaar met verven en behangen en dan moet Rick zijn kamertje nog, we hebben alleen een paar weken moeten wachten op de schilder, als het goed weer is gaat hij buiten schilderen dus dat ben ik echt helemaal beu nu. Overal ligt rotzooi e.d. ben het echt zo verschrikkelijk zat. Bleg. :( Ik denk dat dat al een vorm van nesteldrang is. :oops: Maar ja nog even volhouden, k denk dat eind aug. zeker alles klaar is want dan moet Rick op zijn grote bed, ben benieuwd of dat gaat lukken. Conny slaapt jou Rick ook al op een groot bed en gaat dat goed? Wie heeft er nog meer een peuter en hoe gaat dat bij jullie met het slapen op een groot bed?
    Ik wens jullie allemaal alvast een prettig weekend.

5. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Nou, daar meld ik me ook maar weer even.... vanmorgen bij de VK geweest...

Alles goed, goed gegroeid, we liggen op schema, en over twee weekjes weten wij ook wat het is!

Ik was twee kilo afgevallen... heb ik weer, ik eet heel veel hoor! Alleen veel gezonder dan normaal, het was ook geen punt zei ze.

Meiden, sorry dat ik niet zo veel meepost hier, ik lees wel mee hoor, maar heb het zo druk met mijn moeder, werk en thuis, dat ik er gek van wordt!

Zaterdag ga ik een weekje weg, op ponykamp met gehandicapten, en heb zelfs mijn koffer nog niet ingepakt, ben niet eens begonnen! :oops:

6. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Pim: Die steekjes heb ik ook soms maar dan sta ik meestal te snel op. Wat ik wel elke nacht heb sinds ik zwanger ben is hele erg kramp in me kuit als ik hem strek :(

SaskiaB: Wat leuk ws een jongentje :D kan die later ook achter de november meiden aan haha.
    Wat vervelend dat je nu in de rommel zit maar nog even geduld en dan komt het goed!

Charissa1979: Wat een nare droom ach het zullen de hormomen zijn ik droom ook soms de gekste dingen ! haha en me moeder heeft een keer gedroomd dat ze moest bevallen en er kwamen 8 bouvierrtjes uit ( die krulhondjes) hahaha.

Door: Het geeft toch niet dat je niet vaak post! je heb ook zoveel aan je hoofd. Maar veel plezier van de week op ponykamp gezellig :D Dan kan je je gedachten even ergens anders op zetten ;)

7. Door

Door Bekend lid

7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    @ Channie: kramp in mijn kuit heb ik ook, heel irritant!

8. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    en kramp in de voeten ook!

9. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Saskia: gefeliciteerd met je zoon!!!!! Het zou toch wel heel raar moeten lopen wil het toch geen jongetje zijn, maarja niets is onmogelijk he ;) Nog even en dan krijg je nog een keer bevestiging.
    Heb je ook foto's gekregen????

Toen ik zwanger was van mijn jongste was de oudste net anderhalf en hebben we haar ook in een groot bed gelegd. De eerste week hebben we wel nog een matras naast haar bed gelegd, maar ze is er maar 1x uitgevallen.
    De jongste hebben we ook met anderhalf in een groot bed gelegd en dit is direct goed gegaan, niet 1x eruit gevallen. Maar er zijn van die speciale hekjes te krijgen, ik dacht dat je dat onder de matras moest schuiven of zoiets. Heb er in ieder geval zelf geen gebruik van hoeven te maken.

Door: hoe gaat het nu met je moeder? Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik kan me goed voorstellen dat het je even teveel is om actief mee te blijven doen, we schrijven echt ontzettend veel en als je overal op gaat reageren ben je wel even bezig en in jouw situatie ben je blij denk ik als je ff eens niets hoeft en wat rust kan hebben.
    Ik wens je straks veel plezier op kamp, maar blijf lekker rustig aan doen he.
    En hou je ons wel op de hoogte hoe het met de echo is gegaan? Willen jullie weten wat het wordt? En mogen wij het ook weten ;) ??? haha

Pff hebben jullie ook zo'n last van dit kl*teweer? Vandaag heb ik het er even helemaal mee gehad, ik kom maar niet vooruit en voel me echt futloos.
    Vanmorgen was ik met de kids even naar mijn moeder gewandeld, hier doe ik normaal zo'n 10 minuten over, nu een half uur :confused: !!!! Ik was bekaf en moest later dat stuk dus ook nog terug lopen met de kids.
    Ik ben de hele dag een beetje lastig geweest, omdat ik me gewoon geen houding meer weet met dat weer, zo ontzettend benauwd. Mijn schoonmoeder is vanmiddag voor me naar de stad geweest en woont ongeveer een uur rijden van ons vandaan, en toch is ze in de auto gekropen om het me nog te komen brengen. Ze wou ook graag voor me strijken, maar dat wil ik niet. Vind het zo lief van haar, maar ik ga niet hier zitten niks doen en dat zij voor mij staat te strijken. We hebben nog kleren genoeg om aan te trekken, dus die strijk blijft echt maar even staan dat het wat is afgekoeld en dan doe ik dat lekker zelf.
    Ook is mijn buik weer aan groeien volgens mij :( ik heb bovenop mijn buik en in mijn liezen zo'n trekkerig gevoel, soms echt steken, hebben jullie hier ook zo'n last van????

Zo ik ga de klappers met geboortekaartjes eens met mijn grote mannetje bekijken, kijken of er wat leuks tussenzit.

Oja, nog 1 vraag, hebben jullie de namen al verzonnen? Wij hadden ze al vanaf het begin klaar, en nu het zeker is dat het een jochie is, kan ik de meisjesnaam hier best neerzetten. Dit was dan dus Jacey Thomas geworden, roepnaam gewoon Jacey. Thomas(Tommie) is de naam van mijn overleden neefje, die ik op deze manier heel graag wil herdenken, ik heb hem nooit gekent (was overleden bij de geboorte), maar heeft een plekje apart in mijn hart en voel me op 1 of andere manier toch sterk met hem verbonden.
    De naam voor ons jochie zal ook met een J beginnen en eindigen op een y (pff kan het helemaal niet voor me houden, wil het schreeuwen van de daken dat hij Jordy zal gaan heten ;) ssttt niemand zeggen he haha)
    en ook zijn 2de naam wordt Thomas.
    Hij krijgt 2 peettantes, mijn zus en onze schoonzus (vrouw van de broer van mijn man) deze namen hebben we vervormd tot Sascha Andica.
    Nou ik heb al veel te veel gezegt haha, maar goed dat mijn grote mannetje hier nooit komt, anders kreeg ik billenkoek :) haha.

Liefs Angela ;) .

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Hahahaha Angela, moest echt om je lachen, je kunt het niet voor je houden :D . Ik vind het ook moeilijk hoor om de namen voor me te houden maar dat lukt me tot nu toe best goed. Wij hebben ook de namen al voor zowel een jongen als een meisje.

Saskia, oleeee weer een jongen erbij !!! Alvast gefeliciteerd !!!

Trutje; waarom heb je je ex-viend ge-emaild ?? Hebben jullie nog goed contact met elkaar ? Hoe heeft ie gereageerd ?

Sappie

11. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi meiden !

Vannacht eindelijk heerlijk geslapen, van mij mag het wel wat minder warm blijven. Alhoewel, vanavond gaan we naar een examenfeest buiten en ik ben bang dat er toch buien voorspeld zijn....

Saskia: Toch grappig dat je door de zwangerschap en door de naam Rick het gevoel krijgt dat alles zo bekend voorkomt. Wij zitten ook in de rotzooi, want onze slaapkamer is in 2 stukken gedeeld nu en ook pas behangen. Alle pc- en administratiespullen moeten nog daar naartoe. En die oude kamer wordt dan Rick's kamer dus ik hoop ook eind augustus uit de rotzooi te zijn ;) Mijn Rick ligt sinds zijn 2e verjaardag op een groot bed. Hij is er wel eens uitgerold hoor, want het is altijd een draaikont geweest, dus ik had zo'n rekje ervoor en dat werkte prima. Op die ene keer na dat hij met zijn beentjes erdoor naar buiten geschoven was, en toen niet wist hoe hij terug moest komen :rolleyes: Maar hij heeft de Ikea halfhoogslaper met de sterretjeshemel, en dan op de lage stand, dus als hij eruit valt, is het 'maar' een cm of 30 denk ik.

Angela: Haha, geweldig dat je staat te springen om de naam te zeggen, ik ook hoor, eigenlijk kan ik niet wachten, maar ja, iedereen weet nu het geslacht al dus de naam willen we nog wel geheim houden. Maar ik zal me vast wel eens verspreken de komende maanden ;)

Door: Het is al fijn dat je af en toe hier wat laat horen meid, jouw eerste zorg is je eigen gezin en je familie, en dan komen wij pas. Veel plezier komende week op kamp, probeer je een beetje rustig te houden he !

Ik hoop dat die lagere temperatuur blijft, want ik wist gisteren echt niet waar ik het zoeken moest, pff... weinig te doen op het werk dus dan wordt je al lamlendig en dan ook nog die benauwde warmte, blegh. Erg eigenlijk klagen over warm weer, maar als zwangere mag dat best vind ik :)

12. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Geschokt maar na een tijdje gebabbeld te hebben gisterenavond vond hij het ook wel weer leuk en begrijpelijk. Dit was tenslotte de reden dat ik met hem de relatie verbroken heb (en dat is inmiddels ruim een jaar geleden, dat is dus nog niet zo lang :) )

13. Saskia: van harte gefeliciteerd. Dalijk gaan we gelijk op met jongens en meisjes.
    Gelukkig dat ook alles goed is.

Ik heb helaas nog niet echt goed geslapen. In huis is het ook zo warm nog. Nu is het echt lekker vandaag. Mag van mij wel zo blijven voor even. Ik hoop dat mijn voeten ook wat minder dik worden. Ik kan echt geen schoenen meer aan :cry:

14. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Heerlijk he dat het is afgekoeld!! Frisse lucht!

Door, begrijpelijk hoor dat je er niet zo vaak bent. Lees maar lekker mee met ons en we zien wel weer als je tijd hebt om een berichtje te plaatsen.

Ook wij hebben de namen al! Daar waren we vrij snel uit, gelukkig maar.

Nog een dagje werken en dan weekend. Lekker druk weekend, want morgen vier ik m'n verjaardag (mbbq, dus hopelijk geen regen) en zondag met m'n oude huisgenoten van m'n studie uiteten.

Pim

15. Gezellig hoor. Volgens mij wordt het wel mooi weer. Heb zelf morgen ook een etentje en zondag een bbq.

In ieder geval heel veel plezier met je verjaardag vieren.

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hallo meiden,

Ook weer een post van mij! Hier redelijk ok. Ik trek de hitte alleen echt niet. Extreem vocht vasthouden is niet meer normaal. Kan niet eens mijn eigen/normale schoenen meer aan :confused: . Ik ben blij dat de temperatuur nu wat gezakt is, maar helaas ondanks dat zit ik hier nu nog met extreem dikke voeten/enkels/onderbenen...

Saskia gefeliciteerd een gezonde jongen! Echt leuk hoor!

En Femmy en Channie gefeliciteerd met de meiden!!!
    Ik ben echt benieuwd wat de 'stand' uiteindelijk zal zijn ,maar ik vermoed 50-50.

Ik lees dat enkele van jullie last hebben van bandenpijn?? Vervelend zeg. Hoop dat het niet te erg is/wordt.

En hmmm het namen verhaal....tja wij hebben waarschijnlijk ook wel de naam voor ons meisje gevonden. Omdat ze zo druk is en flink bezig (ze plopt nu boven en onder in mijn buik tegelijk, ik vermoed dat ze flink met haar armen aan het zwaaien en doen is) vinden we echt die pittige naam, dus de naam die we nu hebben is een unisex naam..Waarschijnlijk ga ik het uiteindelijk toch verklappen.. Dus kan net zo goed nu.. het wordt waarschijnlijk Jaimy als naam!

Hoe gaat ie bij jullie met het shoppen? Vooral nu met zo overal de uitverkoop..hihi.

Groetjes Senseemillia

17. Grappig deze naam stond bij mijn vriend ook op zijn lijstje. :)
    Ik vind het ook een hele leuke naam. Ik ben wel van de korte namen.

18. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    heerlijk dat het afgekoeld is hoor!!
    toevallig heb ik de meisjesnaam altijd al geweten, ik vond het altijd al een mooie naam en mijn vriend ook (ook niet onbelangrijk ;) ) de jongensnaam waren we nog niet helemaal over uit maar dat hoeft ook niet meer, ons meisje gaat Lisa heten! :D

19. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Haha, iedereen is z'n namen al aan het vertellen. Ik zal het ook maar doen. Er leest verder niemand mee die ik ken, dus het kan geen kwaad.

Het wordt Emme of Hidde.

Pim

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Wij zijn nog niet uit de namen, maar hebben wel 1 jongensnaam en 1 meisjesnaam die een grote kans maken ;) Wij gaan het hier echter niet vertellen, want mn nicht die ook zwanger is zit hier ook op het forum.
    Kan dus straks (na de echo dinsdag) eigenlijk niet vertellen of het een jongen of een meid wordt, want irl vertellen we het aan niemand. Of ik moet mn nicht vragen of ze het voor zich wil houden :)

Deel Deze Pagina