November 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Aapie26, Feb 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. trutje

trutje Fanatiek lid

Apr 12, 2006
    3,411
    0
    0
    Klein voetballertje ;)

2.  
  3. Zou niet gek zijn. Als "hij" ook zoveel centjes gaat verdienen :) , hebben papa en mama ook baat bij. ;)

4. conny

conny Bekend lid

Mar 11, 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Kelly: Leuk zeg, die schopjes bij het gejuich en idd, ze gaan steeds meer horen, dus geluiden die ze nu veel horen, zullen ze later ook meer op reageren. Ik zat bijv. in een dweilband en in een drumband toen ik zwanger was, en Rick gaat nog steeds uit zijn dak als de drumband aan het spelen is :)

Saskia: Ik vind het een mooie buik hoor, niet giga, gewoon mooi duidelijk zwanger.

Senseemillia: Het kan idd zeker verschil maken of je kind een groot of een klein hoofd heeft, voor de bevalling. Bij mij dacht de vk dat Rick een groot hoofd had, daarom moest ik naar het zh om ingeknipt te worden. Uiteindelijk bleek dat hij gewoon met zijn hoofd dwars lag (toen al eigenwijs ;)) en tja, dan past het ook niet door het geboortekanaal :)
    Maar als de maten binnen de statistieken zijn, geen zorgen maken hoor, dan is alles gewoon in orde.

Jill: Dat geboortekaartje moeten de ontvangers idd zelf in elkaar vouwen, maar de verzender moet wel die beschuit erop plakken (denk: 1 plakkertje eraf: 3d-tape op de kaart, 1 plakkertje eraf: beschuit op 3d-tape) en dan aan bovenkant, zijkant en midden randen omvouwen, zodat het doosje dubbelzit zeg maar, en dan past het pas in de envelop :) Bij mijn vriendin heb ik haar zusje zitten helpen, maar die had gelukkig het beschuitenwerk al gedaan :D Het zijn superleuke kaartjes, het kost alleen ff tijd.

Meiden, ik ga me aantuigen om te gaan werken, doei !!!

5. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    Wat leuk Kelly dat je de kleine voelde reageren! dat kan natuurlijk best :D
    en wat een actie van Zidane, alleen maar goed dat hij rood kreeg.

Ik las het hier ook op het forum (en zag de foto's van babykamers) dat er zoveel in lime-kleur zijn, vind het wel een mooie frisse kleur, wij willen het een beetje met leuke kleuraccenten doen en ik had toen zo'n leuk voorbeeld van behang gezien (een boom met beren) maar via die site hadden we al leuke andere ideeen ook gezien!

zoals deze onderrand.

dit is de site
    http://jongens-behang.debehangsite.nl/j ... behang.htm

6. trutje

trutje Fanatiek lid

Apr 12, 2006
    3,411
    0
    0
    Wat een onwijs leuke link. Ik krijg er hartstikke leuke ideetjes van :)

7. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    ja ik kan ook nog niet echt kiezen :) eerst maar eens langs een grote behangzaak, hopelijk hebben ze het daar ook (koop het liever in een winkel dan over de post).

8. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Zo wat is er veel geschreven!

Iedereen is aan het shoppen geweest voor de babykamer! Leuk hoor. Wij houden de muren en de meubeltjes roomwit (kamer dido, zie site van prenatal). De aankleding maken we vrolijk met de kleuren van nu (lime, ornanje, aqua en rood). De Hema heeft van die gestreepte dekentje, die kleuren zijn het.

Verder zijn we voor nu wel even uitgekocht. Wel lekker rustig ff!

Jill. voor de gordijnen kun je ook bij een Trendhopper XXL terecht. Die maken de gordijnen ook gratis. Leuke naam trouwens, Jill.

Conny, ook een leuk kaartje!

Pim

9. Het was zeker terecht die rode kaart voor Zidane. Heel onsportief was hij.

Wat een leuke site is dat zeg met het behang. Heel leuk die onderrand die je heb uitkgekozen. Wij nemen wel geen behang maar gaan alles schilderen. Een tante van mij kan heel mooi schilderen en die gaat ook nog een muurschildering maken. Ik zelf vind finding nemo wel heel leuk. Ik ben ook zo benieuwd als alles klaar is.

10. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    we weten nog niet wat het word hoor ligt eraan wat de winkel heeft, dat is ook gaaf een muurschildering! en finding nemo is zeker ook leuk, hebben ze daar ook een rand van ;)

11. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

Dec 19, 2005
    1,827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Nou heb de echo gehad, onze beeb lag op de knietjes en bipsje op de voeten en keek ons schuin aan met hoofdje.
    Het probeerden steeds te staan...echt grappig gezicht.
    Het was zo mooi en die vrouw zei wel dat de beeb een goed leven had in de buik hahaha.
    Alles was goed!!!
    Wij willen niet weten wat het wordt, denk dat het verkeerd begrepen is hier.
    (de had iemand een echo voor mij en daarop reageerde ik)
    Ze zeiden ineens wel van "oeps dat is net op tijd"
    En toen zag ik wel een streepje tussen de benen...kan het me verbeeld hebben.
    Maar mijn moeder zag het ook!!!
    Mijn dag kan gewoon niet meer stuk!!!!!!!!!

12. Leuk he Charissa om het te zien. Gelukkig dat alles ook in orde is.

Volgens mij hebben ze ook nog een lekker leven in onze buik. Lekker beetje slapen. Heerlijk toch. :)

13. charissa1979

Dec 19, 2005
    1,827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ja Kelly mooi is dat he.. kan de hele dag wel naar de echo kijken.
    Ik kan ook niet wachten tot ik de beeb in de armen heb, druk hem/haar helemaal plat :rolleyes:

14. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    O wat fijn dat alles goed was Charissa! ga je de echo's nog plaatsen? vind het altijd prachtig om te zien!!

15. charissa1979

Dec 19, 2005
    1,827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Nou Femmy ik heb het voor elkaar gekregen hahaha.
    Ze zijn niet zo heel duidelijk....

16. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    leuk om dat verschil te zien!! mooi hoor!

17. Jill76

Jill76 Actief lid

Mar 30, 2006
    194
    0
    0
    Mooie echo Charissa!! Ennuh, wat ligt de kleine er lekker bij he. Wat ben je trouwens bruin! Ben jaloers! Maaruh wat vermoed je nou met die streepjes?? Jongen of meisje? Bij meisje zijn t meerdere streepjes he, of zag je misschien iets aan de buitenkant? Spannend!

Liefs Jill

18. charissa1979

Dec 19, 2005
    1,827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ja ligt die er lekker bij he Jill, die wil er nog lang niet uit ;)
    Ja ben net naar Scheveningen geweest..lekker bruin gebakken hahaha
    Kweet het niet, dacht een jongen maar weet ook niet, het kan zo maar wat anders zijn :rolleyes:
    Ja zag het aan de buitenkant.

Trouwens Leuke naam Jill ;)

19. Jill76

Jill76 Actief lid

Mar 30, 2006
    194
    0
    0
    Jeetje zou niet kunnen wachten met het te weten. Zeker nu je een vermoeden hebt. Knap van jullie dat je je nieuwsgierigheid bewaard tot november.

20. charissa1979

Dec 19, 2005
    1,827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik vind het ook steeds moeilijker worden nu ik iets heb gezien maar we willen het gewoon niet weten..
    Vind de verrassing bij de bevalling geweldig en babykamer enz hebben we toch al in een neutrale kleuren.

Share This Page