Voel me een beetje stom, want misschien is het wel nix... dan zit ik weer de zaak een beetje op te schudden voor nix.. Sorry!
Hebben jullie ook een borrelbuik trouwens? Bij mij borrelt het sinds gisterenavond enorm.. niet alleen mijn darmen..
Tjee Ilse, wat naar dat je iedere keer zo verdrietig en overstuur thuis komt van de cursus. Dan kun je er inderdaad maar beter mee stoppen! Hoe komt het dat je je er niet echt op je gemak voelt? Komt het door de mede-cursisten, door de cursusleidster of door de cursus zelf? Ikzelf heb vanavond de laatste les van Samen bevallen (en dan hebben we na de bevalling nog een bijeenkomst) en eigenlijk ben ik er juist heel positief over. Ik heb het idee dat ik 'straks' goed voorbereid aan de bevalling begin en dat mijn man nu ook wel weet hoe hij mij het beste kan coachen. Jammer dat het voor jou anders heeft uitgepakt. Maar als je er iedere keer met zo'n rotgevoel vandaan komt, kun je echt beter stoppen en jezelf op een andere manier voorbereiden op de bevalling (als je dat wilt), bijvoorbeeld door boeken te lezen. Sterkte meid, ik hoop dat je je snel weer vrolijker voelt. Veel plezier met jouw zus vandaag. Maak er maar een gezellige dag van samen!
Morgen dames, Hier weer een redelijke nacht achter da rug, ben in ieder geval een stuk fitter dan gisteren...Dus ga vandaag maar eens eea doen.. @Maria; Succes met je lange dag! Morgen laatste dagje en dan kan je gaan genieten van je verlof! @Linda; GEFELICITEERD MET JE 600STE BERICHTJE @dames met afspraken bij VK, bloedprikken enz; Heel veel succes ! @Ruby; Wow, 26 oktober al! Wel een hele mooie en speciale datum als je dit gaat halen meid! @Wencke; Jeetje wat een wazig persoon bij de apotheek dan zeg! Lekker als zo iemand daar medicijnen ed meegeeft zonder op te letten... @Ilse; Is het normaal niet zo gezellig met je zus dan? Hoop dat het vandaag eens meevalt en jullie een leuke dag hebben samen! @Dees; de duimpjes draaien hier voor Piet hoor, arme vent, hij is toch pas geleden ook al eens geweest? Zooo, bakje koffie is ondertussen bijna op...Ik ga even een sigaretje doen en dan aan de gang! Ik kom tussendoor nog wel ff spieken hiero!
Ik ga die draak ... euuhm ... hond nog even een frisse neus gunnen en dan heb ik tot 13.30 uur om hier thuis nog te werken aan een presentatie die ik de 22ste nog moet verzorgen. Met andere woorden tot 13.30 uur kan ik lekker spieken hier op het forum Muriel, oei, klinkt heftig die oefenwee. Volgens mijn yogalerares maak je na een aantal weeen (mits je enigszins ontspannen kunt blijven) endorfinen aan en gaat je eigen lijf je helpen om de weeen te doorstaan. Haar manier om te laten weten dat 1 oefenwee "erger" is dan het "echte werk" Nou, dat helpt zeker wel he
ow Dafje.. spannend! ik merk al dat ik het forum toch goed in de gaten moet houden de komende weken! en hier borrelt het ook, maar hier zijn ´t wel de darmen
Maria, wat moet jij lang werken vandaag zeg! Succes meid! Dees, moeten Piet zijn verstandkiezen eruit, of zijn het gewone kiezen? Sterkte iig. Is het dus nu wel gelukt met de medicijnen?
Ohw Dafje, wat spannend...! Ik heb helaas geen antwoorden op jouw vragen, want ik heb het nog nooit meegemaakt. Ik wens je in elk geval alvast veel sterkte toe!
Ja, dat helpt wel een beetje Kan me er ook wel iets bij voorstellen, hier anticipeer je helemaal niet op, dit gebeurt ineens. Nouja, gelukkig ben ik een vrouw, die kunnen wel tegen een stootje, schijnt, haha!
Even trouwens tussendoor: heb gisteren zowaar wel een leuk autootje gespot. En als dit ´m wordt, ga ik VREEMD! Ik ben namelijk heul errug van de Franse auto´s, maar dit is een mooie Fiat Punto, haha! Zaterdag een proefritje maken hopelijk.
@Dafje; oh wat spannend meid! Kan me voorstellen dat je even niet weet hoe of wat, zou denk ik ook als een kip zonder kop rondrennen... Tja, als jij denkt dat je vruchtwater verliest zou ik toch de vlos bellen hoor meid! Ze zijn er niet voor niks en dan heb je voor jezelf wat meer zekerheid! Ennuh, vandaag mag je hè?! 37 weken; GEFELICITEERD
Jammer Serafijntje.. wil ook niet de vlos bellen voor niets.. maar ja.. zit nu een beetje te stressen.. misschien ga ik wel bellen als jeroen zo de deur uit is.. dan bel ik hem gewoon terug als het nodig is haha.. hij zit in amsterdam dus das niet al te ver weg, maar duurt wel ruim een uur voordat hij thuis is. ivm (deels) openbaar vervoer... hij moet maar met onze auto gaan, want dat kannie terug alsie wil... Moeten de anderen maar met de bus terug hihi
Tnx Jen.. ja het mag.. dat zei ik gisterenavond ook in bed tegen Jeroen om 00:02 uur We moesten d'r wel om lachen haha..
@Muriel; Ik ben ook erg van de Franse autookes, maar de punto vind ik ook geweldig leuk! Is het een 5 deurs? Ik heb pas geleden de tip gekregen (en hoor dat ook vaker van moeders) dat een 3 deurs veel handiger is met de maxicosi enz.....
Dafje, de VK kan heel makkelijk testen of het idd vruchtwater is wat je verliest.. dus.. Aan de andere kant merk je vanzelf of de weeen op gang komen.. Het is net waar je jezelf het fijnste bij voelt..