November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Maar je belt toch ook niet "voor niets" ?! Als jij je zorgen maakt, is dat een HELE GOEDE REDEN om te bellen! Het is misschien wel verstandig om te proberen om wat vocht op te vangen in een bakje. De vk kan dan ruiken of het inderdaad vruchtwater is of iets anders. Succes meid, en houd ons op de hoogte!

2. Niet meer actief

Ja, is mij verteld....maar wij hebben maar 1 auto en da's toch een laguna 5 drs. Hoor alleen vaak dat 3 drs makkelijker is, kan me er ook weinig bij voorstellen....

3. Zo hard drupt het nou ook weer niet.. t voelt een beetje als ongesteld zijn.. af en toe wat... dus opvangen wordt wat lastig iig.. maar ik zal zou bellen als jeroen de deur uit is, want nu zitten zijn vrienden hier ook.. dus..

4. Niet meer actief

Ik ga nu echt wat doen, anders zit ik weer heel de dag te forummen... :)

5. Niet meer actief

Je kan het ook "opvangen" met een inlegkruisje oid....

6. ik kan me niet voorstellen dat het makkelijker is.. wij hebben namelijk een Mini en dat is niet fijn als je iets op de achterbank wilt zetten.. zoals boodschappen.. nu gebruik ik toch liever de Volvo want die heeft wel 5 deuren en dat vind ik toch wel erg fijn.

7. wordt voor gezorgd :)

Werkse! :)

8. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Bij mij heeft ze het getest door met een soort "kweekstokje" klein beetje naar binnen te gaan.. dan hoef je niets op te vangen hoor..
    Of idd met een maandverbandje.. ze ruiken eraan en weten meteen of het vruchtwater is..

9. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Mogge,

Hier een redelijke nacht gehad. Ik word alleen gek van dat ik er vaak uit moet om te plassen maar ja het hoort er bij. Ik ga lekker een boterhammetje eten. Kom strakjes wel weer even langs. Wil vandaag wel het een en het ander doen in huis dus aan de slag dan maar.

10. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Hee daphne ik zou gewoon even de VK bellen. Ik dacht een tijd geleden ook dat ik vruchtwater verloor, en zij kunnen dat makkelijk voor je controleren. Aan de ene kant hoop ik het voor je, want dan duurt het niet lang meer voor je je mooie beebje hebt. Ik zou Jeroen maar de auto meegeven idd!

Ilse: ik moest bij de bank gokken op welke dag hij zoui komen en als het goed is dan krijg je 50 euro op zijn eerste spaarrekening. Ik heb gegokt op 26 november hihihi.

Ik werd zelf heel laat geboren, nog 1 dag en mijn ma zou ingeleid worden. Ik vrees dat de onze ook een decmeber kindje gaat worden, vind dat niet leuk zo dicht bij sinterklaas.

over turbotaal etc. Tja ik schrijf met mijn zus ook heel erg slecht op msn. Om een voorbeeld te geven: d8 dak weer een blaasont. had, dus ben naar el dokko geweest. Moes ik daar ok wir plassen pfff. Ik had die vervanger, wa een muts zeg, en die wist de naam van de stuwingremmers nie. Nu moek vanmiddag wir terug naar de dokter om wir urine af te geven, en om da recept op te halen. Das echt muk. kan ik dus wir op en neer gaan rijden, denkt cker dat ik niks beters te doen heb.

even vertaald: ik vanmorgen naar de dokter, kreeg de huisarts in opleiding, voor die stuwingsremmers. Weet je nog voor als je geen BV gaat geven. Maar die doos wist de naam er van niet. Omdat ik weer het gevoel heb dat ik een blaasontsteking heb moest ik daar weer plassen, maar bleek niks te zijn. het was niet genoeg om op kweek te zetten dus moet vanmiddag nieuwe urine brengen. En dan krijg ik gelijk dat recept mee.

gebruikt iemand van jullie ooit het woord: muk?

Mijn doel is vandaag de keuken poetsen, ja alweer, ben er gisteren niet in geslaagd. Vanavond zwgym en de adressenlijst klaar maken. OOOh en de kattenbakken scheppen, da laat ik jons straks doen. Hij moet vanaaf naar infoavond in Hilversum over een opleiding die hij wil gaan volgen.

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hee Jen, ik rijd nu juist in een 3-deurs en als er IETS onhandig is met een kindje... is dat het wel! Al dat gewurm over de voorste stoelen heen, echt niet handig!
    Dus de Punto is idd juist een 5-deurs.

Maar normaal gesproken is idd een 3-deurs relaxter, omdat de deuren gewoon veel groter zijn. Zeker bij een klein autootje worden de 5 deuren altijd een beetje l*llig, en sportiever ziet het er niet bepaald uit, maarja, praktisch gaat voor alles!

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Heb je al gebeld Dafje?

13. Nee... ehm ik denk dat ik nu maar ga bellen... toch?

14. Niet meer actief

Dafje ik zou ook zeker even bellen als ik jou was hoor. Het is niet voor niks, je maakt je er zorgen om dus is het gewoon belangrijk!

Qua mn zus..tja subtiel staat niet in haar woordenboek hoor. Ik heb altijd t gevoel dat ze nogal op me neerkijkt, ze schaamt zich voor mn postuur, vind het vreselijk, vind het vreselijk dat ik niet werk (zij heeft tenminste een goeie baan! haar woorden) en keurt eigenlijk alles wat ik doe af. Dus ik kan niet zeggen dat we nou echt een goeie band hebben nee, ze toont ook nooit interesse enzo en toen ik vroeg of ze wel kwam als ik bevallen ben, zei ze dat ze dan even in haar agenda moest kijken tegen die tijd, of het wel uitkomt. Hallo, ik ben je enige zus hoor!

Qua de cursus..tja ik weet het niet, de groep is leuk, de leidster is aardig, maar ik word er erg onzeker door. Ik word er ook erg geconfronteerd met mezelf, met mn dik-zijn, met mn beperkingen. Houdingen en oefeningen die ik niet kan doen etc. Normaal gesproken heb ik mn dik-zijn redelijk geaccepteerd, maar sinds ik op die cursus zit heb ik er steeds meer moeite mee.

Voorbeeldje..soms moet je als vrouw voor je man zitten, in zijn armen zeg maar. Al die meiden liggen dan heerlijk in hun man's armen en hij heeft zijn handen op haar buik. Bij ons kan dat dus niet, als ik tegen Willem aanhang dan plet ik m en hij kan niet eens met zn handen bij mn buik omdat ik daar te dik voor ben. Hij probeert dan wel heel lief me gerust te stellen door te zeggen dat hij korte armpies heeft, maar dat werkt niet hoor ;) Ach, ik ben gewoon een muts ik weet het. Als ik besluit te stoppen, gaat Willem overigens wel door waarschijnlijk, dat vind ik wel heel stoer hoor, Samen Bevallen als man alleen haha :)

15. Niet meer actief

En Daf, al gebeld? Gewoon doen hoor, als jij je er niet prettig bij voelt is het belangrijk genoeg om te bellen!

@Muriel; ik kan me er ook niets van voorstellen dat een 3 drs handiger is...Heb zelf altijd 3 drs gereden tot ik hier in het dorp ging werken...Maar nee, zie mezelf ook niet moeilijk doen om om het hoekje heen de maxi cosi erin te zetten bijv. Doe mij ook maar 5 drs hoor....

@Ilse; Nou jij dat zo vertelt over je zusje herinner ik me dat je dat al wel eens eerder had geschreven. Wel supervervelend zeg! Komt ze vandaag zomaar uit eigen initiatief naar je toe dan?

En over je cursus; als jij je er niet prettig door voelt, of minder prettig door gaat voelen moet je gewoon stoppen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling van zo'n cursus en ik denk dat je er ook weinig van opsteekt op deze manier...

Ik kan me wel iets voorstellen bij jouw "probleem". Ik ben zelf altijd heeeeel extreem verlegen geweest, en ben daar door de jaren heen aardig overheen gegroeid, maar als ik dus zo'n groepscursus oid ga doen dan kan je me opvegen....Dan ben ik ineens weer het stille grijze muisje dat in een hoekje ja en amen zit te knikken...

16. Niet meer actief

Daar sla je inderdaad de spijker op zn kop, zo gaat het bij mij ook. Ik ben de laatste jaren redelijk zelfverzekerd en relaxed, maar op zo'n avond ben ik stil en teruggetrokken en staan de tranen in mn ogen. Echt weer het grijze muisje inderdaad. Gisteravond ben ik ook weggegaan omdat ik een jankbui voelde opkomen en dat daar niet wilde hebben. De leidster probeerde me te overtuigen om te blijven, maar ik ben blij dat ik gegaan ben want eenmaal in de auto gingen de sluizen open ;)

En euh...of mn zus op eigen initiatief komt? Ik vraag regelmatig of ze weer eens komt en mn moeder dringt ook vaak aan, dus van éigen initiatief is weinig sprake meer denk ik :)

Ik ga nu dr ophalen, dus ben er vandaag niet..tot vanavond dan maar he.

En Dafje...zet 'm op vandaag he, je maakt t wel erg spannend!!

Liefs
    Ilse

17. Niet meer actief

Heeeel herkenbaar! Ze moeten dan ook niet teveel aandringen of ik toch echt niet wil blijven, want dan wordt ik zo ongelooflijk pissig! Dan loop ik dus uiteindelijk maar weg en kom echt niet meer terug (meer omdat ik me dan schaam voor het weglopen...)

Hmmm, da's niet echt eigen initiatief nee! Nou, toch veel succes vandaag en ik ga duimen dat jullie een leuke dag hebben!

18. Heb gebeld.. De vlos komt in de loop van de ochtend even langs.. en ze vroeg me wat op te vangen.. pff heb net boven de pot gehangen met een glaasje... maar dat is ook geen doen hoor.. Zit je daar terwijl je niet kan zien wat je doet en de houding is ook niet erg gemakkelijk.. maar nu afwachten dus..

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden
    Nou apk weer prima in orde hoor
    bloeddruk 110/70
    Urine prima in orde
    Hartje goed
    Nog niet ingedaald

Piet heeft de kaakchirug ook weer overleefd, hij is idd een paar weken geleden ook geweest, voor de rechterkant, vandaag moest hij voor links.
    Het waren niet alleen zijn verstandkiezen maar ook een paar wortel en een verrote kies, tja heb je als je bijna 15 jaar niet meer naar de tandarts bent geweest. Na 10 jaar had ik hem dan eindelijk zover dat hij eens naar de tandarts moest gaan Hij vind het verschrikkelijk eng. Maar hij heeft nu het ergste gehad. Ben echt trots op hem hoor.

Ohwwwwwwww dafje spannend.
    Dat word weer een hele dag forumen, wat naar, oh moet nog wel boodschappen doen, damnz nou ja even een uurtje er tussen uit moet kunnen toch.

Ilse hopelijk krijg je ondanks je zus een fijne dag, en is ze eens vriendelijk!

Uhhhhh verder ben ik het even vergeten.....

20. Oja.. en als ik in de tussentijd regelmatige weeen krijg, dan moest ik terugbellen... ik hoop het niet.. want dan moet ik jeroen ook nog bellen dattie het uitje nu al af mag kappen..

Deel Deze Pagina