Mijn moeder komt straks ook om boodschappen met me te doen.. maar ik geloof dat dat even uitgesteld wordt tot de vlos er is.. daarna zien we wel weer verder...
Goed dat je gebeld hebt Dafje! Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben straks! @Dees; zo dus jullie zijn alletwee weer piekfijn in orde! (of eigenlijk dus alledrie... ) Hier ook een vent die vreselijk bang is voor de tandarts, helaas heb ik die van mij nog niet zover dat ie ook regelmatig gaat...(Doe ik eigenlijk zelf ook niet meer de laatste 3 jaar ) Nou hier zijn de gaatjes geplamuurd, alles geschuurd, dan kan de boel zometeen in de grondverf en hopenlijk vanmiddag nog in de eerste laklaag... Moet tussendoor alleen ff naar de markt om gordijnstof voor de babykamer te halen...
Ik ben ook benieuwd Leuk gordijnstof halen! Heb je al wat in je hoofd, of ga je gewoon kijken wat er voor leuks is?
Ik heb nog geen flauw idee eigenlijk....Het enige waarvan ik zeker weet dat ik het niet doe is knal en knalgroen....dan wordt het wel heel erg druk in het kamertje.... Ik denk dat ik ga proberen iets te scoren dat grotendeels wit is met een groen motiefje erin ofzo... Maar nu eerst ff schilderen! Tot laters.........
Ohw Jen jij bent lekker actief zeg! Schade aan het inhalen van gister Ik zit ook te wachten tot de tante van Piet de gordijnen af heeft. Kan niet wachten hihihi Ohw moet trouwens volgende week alweer terug komen bij de vk. Ik heb trouwens de laatste dagen als ik wakker word dat mn handen slapen, soms zo erg dat ik er helemaal geen gevoel meer in heb. Raar gevoel joh hhihihi
Jen, ik zag bij de Hema gisteren leuke ecru gordijnen met groene en beige accenten erin. Ze waren alleen niet verduisterend, dus ik weet niet of dat de bedoeling is. Dees, en weer een goedkeuring! Mooi hoor! En stoer van Piet om na zo'n lange tijd toch de gang naar de tandarts te maken en de boel te laten saneren.
@ dafje TIP doe een boterhammenzakje in je onderbroek open zeg maar daar vang je het heel makkelijk mee op, ik spreek uit ervaring heb het al 2x moeten doen
@Esther; Die had ik inderdaad ook gezien, maar de levertijd is 3 tot 4 weken...Da's een beetje het probleem... Dus wil nu stof halen, dan kan schoonmoeders de gordijntjes doen! Daar is ze dan weer wel heeeel goed in... Pfff, de zin om te klussen is weer ver te zoeken...Denk dat ik zo maar eens ff in bad ga liggen, doe ik tegenwoordig iedere dag en dat bevalt eigenlijk wel... Dan maar alleen grondverf op de deuren en radiatorombouw straks....als ik mezelf daar al toe kan zetten........
Heb je dit ook tegen de vk verteld? Ik heb hier sinds een paar weken ook last van en inmiddels is het veel erger geworden. Ik kan 's ochtends bijvoorbeeld niet eens een glas water vastpakken om te drinken, omdat ik geen gevoel meer heb in mijn vingers; ook bijv. haren wassen doet erg pijn - in de loop van de dag wordt het minder. De vk vertelde mij dat dit vaker voorkomt tijdens de zwangerschap (ze noemde het "carpaal tunnel syndroom"). Het heeft te maken met een beknelling van een zenuw die vanuit de arm naar de vingers loopt ofzoiets.
WAAAAAHHH! De vlos is geweest... het is inderdaad vruchtwater.. de kleine moet zich nu binnen 24 uur gaan aandienen voor een thuisbevalling.. anders wordt het toch het ziekenhuis ivm infectiegevaar. Dan wordt er in het zh verder gekeken.. Ukkie was nu trouwens helemaal ingedaald. De weeen moeten dus in de loop van de dag op gang komen.. vanavond komt ze nog even kijken en luisteren naar het hartje.. en als er morgenochtend nog niets is gebeurd moeten we naar het ziekenhuis.. ben benieuwd of Jeroen dan naar zijn werk gaat of niet.. ik denk dat ie maar gewoon moet gaan.. vraag me moeder wel om mee te gaan naar het ziekenhuis. Als de kleine dan nog niet vanzelf komt en er is geen infectie wachten ze nog 72 uur af... dus binnen 3 dagen hebben we een kind! Waaahhh!
nee nog niet aan de vk verteld, maar moet zeggen dathet altijd weer heel snel over is. Als ik het volgende week nog heb dan meld ik het wel even. Niet dat ze wat mee kunnen volgens mij. Volgende week donderdag mag ik weer dus hou ik wel vol
Ach ja, voor mij kon het nog net, want ik ben tenslotte 3 weken minder ver dan jij. Plus dat het mijn eigen gordijnen zijn en niet die voor de beeb Ik heb trouwens die velours gordijnen van de Hema uitgezocht. In de babykamer hangen ze al in het mosgroen en voor onze kamer heb ik een soort koffiekleurtje genomen. Toevallig een goede stoffenzaak in de buurt of een markt(dag) waar een goede kraam staat? Mijn oom zit in de stoffenhandel, maar dat is op de markt in Rotterdam. Dus daar heb je nu helemaal niks aan Handig zo'n schoonmama! De vriendin van mijn vader is ook zo goed met de naaimachine, daar maak ik altijd graag ge(mis?)bruik van
Woh ! Dafje.....dat is wel heeeeeel erg spannend zeg! Probeer gewoon op je gemak de normale dingen te doen, als je je druk gaat lopen maken komen die weeen natuurlijk helemaal niet op gang... Jeetje meid! Heb je Jeroen al gebeld? @Esther; Tja, wij zijn een beeeeetje laat met de gordijntjes...steeds maar weer uitstellen en andere dingen eerst doen.. Maar er hangt al wel een rolgordijntje dus wat dat betreft is er geen nood aan de man...Het is alleen niet verduisterend. Die velours gordijnen zijn ook errug mooi! Heb ik ook nog mee in mijn handen gestaan voor onze woonkamer...Maar uiteindelijk zijn het toch andere geworden...Diegene die nu beneden hangen gaan naar onze slaapkamer en dan is alles hier zowaar bijna af...
Net jeroen inderdad gebeld.. die vroeg meteen: moet ik voor morgen dan vrij gaan vragen? Dus ik leg uit dat we eerst vanaaf maar even af moeten wachten en dat we maar ff moeten kijken hoe of wat.. ga ws met mijn moeder morgenochtend naar het ziekenhuis als het niet op gang is gekomen en dan kan hij gewoon naar zijn werk.. als het dan moet komen, dan komt ie maar vanuit zijn werk naar het ziekenhuis. Ik ga denk ik maar even een vluchtkoffer klaarmaken.. Was er nog niet aan toegekomen om dat af te maken hihi
Dat kan je wel stellen Melina! Heb een boterhammetje gepakt, voel me alweer wat fitter, dus ga toch maar wat doen... Voor hetzelfde geld ben ik de volgende! Volgens de volgorde van uitgerekende data zou dat iig wel zo zijn..... WAAAAH; Jennie begint 'm te knijpen...