tja Debby dat is dus het probleem. Ik zit al sinds mei in de ziektenwet en kan en mag niet veel ivm Bekken instabiliteit. Dus echt iets leuks doen is er niet bij. Zit meeste keren thuis, samen met de kinderen. Op een gegeven moment heb je die muren wel een keer gezien. Vandaar dat het zo tegenvalt. Ik zou met een collegaatje/vriendin mee rijden. Dus ja....... en in je eentje gezellig doen........ Meiden ik ga wat doen.
Gadver...dat is inderdaad balen! Ik zit sinds augustus ziek thuis i.v.m. die suiker en omdat ik alleen maar overgaf, dus ik weet wat je bedoelt als de muren op je afkomen! Sterkte vandaag!
Jammer genoeg al te herkenbaar, ik heb dan geen kinderen om me heen, want dat lijkt me het nog zwaarder maken, want die willen immers ook de aandacht enzo. Maar dat de muren op je af komen, is verschrikkelijk. Hopelijk kan je afleiding vinden met je dingetjes thuis
Dafje, ik heb ook gezegd dat ik niet in het zkh wil bevallen.. maar goed, soms heb je geen keus.. en wie weet issie er vandaag of morgen al wel Ik duim voor je!
Zo, ben even schilderen en jullie l*llen 3 pagina's vol...! @Roelie; Wat vervelend dat vanmorgen niet zo'n geslaagde ochtend voor jullie is geweest! Wat Dafje al zegt, als iets je hart raakt is het moeilijk om dat ergens weg te stoppen en weer verder te gaan... Sterkte vandaag, hoop dat jullie eruit komen! Dikke {{{{{DIGIKNUF}}}}}
Tari; Kan me voorstellen dat je er goed de balen van hebt dat je uitje waar je zo naar hebt verlangd nu niet door kan gaan! Ook voor jou; {{{{{{{DIKKE DIGIKNUF}}}}}}
Zo ben een filmpje kijken. Mijn moeder komt zo.. en dan gaan we boodschappen doen dus ik ben er ff een tijdje niet.. ik sms linda mocht er iets gebeuren
Zo was hangt, nu even wat drinken en dan door naar het volgende project. Jen en Morrighan lief van jullie, {{{{{{dikke knuf}}}}}} terug. Vind het zo stom van mezelf dat ik daar zo boos over ben. Maar ja ben nooit een stil en thuiszitter geweest. Ben een doener. Dus ja...... Zo lekker even muziekje op zetten, hoop dat het helpt. Dafje is vreemd he dat je weet dat je bevalling moet gaan beginnen maar er is nog niets. Ik vond die eerste 24 uur dan ook een vreemde dag. Had wel weeen maar niet regelmatig en sterk genoeg om naar het ziekenhuis te gaan. Moest toen, we konden niet thuisbevallen omdat er toen nog geen VK was hier in de omgeving. Haha wel grappig de herinneringen van 4 jr geleden komen weer terug. Ga mezelf weer een schop onder mijn kont verkopen anders blijf ik zitten.
hoi hoi ben vanmorgen dus naar het ziekenhuis geweest voor de groeiecho, mijn afspraak stond voor vanmiddag. waren wat tussen uitgevallen. alles is goed. bij de vorige echo op 24-9 werd hij geschat op 1690 gram. en vanmorgen was dit 2260 gram. nou ik kan je wel vertellen dit is een pak van mijn hart. zij schatte de geboorte gewicht op ong 3300 gram. en dan gaan we morgen vrolijk weer naar het ziekenhuis, maar dan voor fysio. dit word dan de 3e keer in 1 week. vind dat ook wel genoeg trouwens. arend was op de eerst foto ruim 9 maanden en op foto 2 ongeveer 3 jaar. vind ik wel leuk foto's terug kijken. ene dafje> go for it go for it dat je de kleine snel in je armen mag houden. groetjes sandra
Goed om te lezen dat alles goed was Stiekel! Dat geeft toch altijd wel een lekker gevoel he?! Ikzelf ben deze week ook 3x naar het ziekenhuis geweest, dat vind ik ook meer dan genoeg hoor!
hoi hoi deb> normaal vind ik dat ook niet erg want wat moet dat moet. maar dan bellen ze dus dat je om 11.00 uur terecht kunt en dan word het nog 11.45uur voor je aan de beurt bent. ik bedoel we hebben ook nog een ventje van 4 rond lopen. gelukkig woont mijn schoonzus naast ons, dus die heeft hem van school gehaald. maarja het was niet anders. ben blij dat hij goed gegroeid was. groetjes sandra
Zo eventje een korte pauze, ben met de gangkast bezig. Een keer in de zoveel tijd moet deze worden uitgemest. Verbaas me elke keer weer hoeveel er weg gaat. Stiekel fijn he die afspraken, had ik dus vanmorgen. Lekker 1,5 uur wachten met 2 kids. Gelukkig waren ze lief aan het spelen, maar dat is ook wel eens anders, haha.
Zo ik ben er even klaar mee voor vandaag....pfff WC deur, radiatorombouw, voordeur en bergingdeur zitten allemaal in de grondverf! De markt ga ik volgende week wel naar toe, daar heb ik dus echt geen zin meer in nu....dan moet ik me weer gaan haasten en daar hou ik niet zo van. Ga zo ff lekker in bad, want dat heb ik uiteindelijk vanmorgen niet meer gedaan. En dan zie ik daarna wel weer wat ik ga doen...
zo hier ook weer gedaan wat ik moest doen, sjee was nog druk ook bij de winkels. Maar goed alles weer in huis wat ik daar kon halen in ieder geval. Nu lekker niks doen op bank. Dafje hoe is het nu met je, ben niet nieuwschierig ofzo